Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka: Polská legenda maluch měla mít nástupce jménem Beskid

Fiátek 126p byl a pravděpodobně i dlouho zůstane polskou automobilovou legendou. Malinký vůz s typickým zvukem a vzduchem chlazeným motorem byl oblíbený hlavně pro svou nízkou cenu. V muzeu ve Štětíně si můžete prohlédnout odvážné prototypy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V88l85a84s51t42i66m18i84l 14T29e36n71c73e29r 4390330327340

Dovolím si z vlastní zkušenosti tvrdit, že Trabant kombík byl proti Maluchovi JAGUÁR. Mnohem praktičtější než Fiátek. Trabík - uvnitř hromada prostoru, do kufru se vešel  v pohodě kočárek nebo několik pytlů cementu. V kruté zimě nastartoval na drc, to snad ani žigulík nedokázal.

0/0
16.9.2014 8:52

J44a70n 97K56r70p41e85c 5456113684772

polaci vymysleli mmj. pestni klin a kolo. sice teprve pred 50ti lety, ale svet to od nich kopiruje uz po tisice let...

+5/−1
14.9.2014 20:44

J79a63n 34J97a77n65e38č96e90k 9550943440536

"...nazývané mrňousem, chraptítkem nebo telefonní budkou"

No nevim, já to znám jako "hrbatý mejdlo"

+2/0
14.9.2014 18:22

J83i74ř52í 33Č34e26c19h73u17r82a 1473402798418

Tak moment. Vysvetlete me to s tou zavratnou sumou. 69.000 je pri platu 4000zl. 17 mesicnich platu. Dneska je 17 platu 370.000. Kdyz pridate dalsich 10 platu, mate oktavku...

0/0
14.9.2014 14:32

O24l53i64v96e64r 48N17e33u65m11a72n95n 3630106359

To jo, ale auto tridy Malucha lze dnes koupit za 200.000

+5/0
14.9.2014 14:45

D40a77v48i35d 54D72o95b88e62š 3215842597

No a ted to vynasobte dvema. Aby se na vas totiz dostala rada driv nez se zhrouti vesmir (nebo alespon nekolik let), platila ta druha cena ve clanku. Cili za malucha tri ctvrte mega.

+1/0
14.9.2014 20:41

P14e71t79r 86H67á97j34e24k 4530362571404

průměrný plat je 26000, tedy 17 měsíčních platů je 442000 Kč...

0/0
16.9.2014 15:38

J94i45ř59í 19K50o60c37u62r18e47k 6765144985148

Existuje Maluch Trophy: Okruhové závody Maluchů. 

http://rallyandrace.pl/wp-content/uploads/2013/10/mt1.jpg

A taky verze malucha s motorem z Haybusy, nebo verze jezdící (nejenom) zadkem napřed: http://www.youtube.com/watch?v=d96B-x8NPag

0/0
14.9.2014 13:21

P35e68t28r 64M12i85z79e87r13a 6614859249154

To otevirani dveri na Beskydu je z tridveroveho Fiat Uno

+2/0
14.9.2014 11:20

M96i38c85h80a14l 30F18r39ý18d22a 1852479123822

A je je, přátelé konspiračních teorií mají další téma. No potěš koště.Rv

+1/−1
14.9.2014 11:00

J32a51n 65J94e74ž87e63k 3721655957885

> twingo představilo světu jen pár dní po vypršení patentu na beskida

Kefalín, čo si predstavujete pod takým "vypršení patentu" u auta?

+10/0
14.9.2014 8:59

J33o71z60e17f 42K97o32s36t55e40l33a31n65s71k83ý 8895732269556

Zaujímavé s tým Beskidom a Twingom. Teóriu by potvrdzovalo aj úplne rovnaké - a hlavne neštandardné - otváranie dverí na oboch autách.

Na porovnanie dávam odkaz na obrázok twinga:

http://mlu-s2-p.mlstatic.com/renault-twingo-frances-1995-18164-MLU20150292668_082014-F.jpg

0/−2
14.9.2014 7:35

F41r26a10n13t56i46š46e65k 20P36o50d34l72i89p91n79ý 1574576326758

Ale tohle otevírání dveří bylo na Renaultech už dávno před nějakym Beskidem (např. Renault 5, 15, Fuego).

+2/0
14.9.2014 9:40

R23o62m21a55n 51D97r29a98p32e89l96a 2883553197635

Ano, otvirani dveri R 5, 3-dvere 1972-85, 1984-96, Fuego 1980-86, Alpine 1977, R 17TS 1977...

0/0
14.9.2014 12:59

L71u33b67o13m69i94r 42M22a10c14h15o 2602410725917

Beskid a Twingo? Ani náhodou.

Twingo vychádza z prototypov Citroenu AX, tzv. Projet S9. Už sa to viackrát preberalo aj v časopisoch.

Tu je niekoľko fotiek http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-s9/s9.html

0/0
16.9.2014 4:05

P35e42t50r 50M41i77c15h53a60l 2580274461422

Moc variací z toho Malucha nevymysleli. Ovšem to kabrio vypadá zajímavě. A co se týká toho Beskidu a Twinga, nedivil bych se taky ničemu.

+1/0
14.9.2014 0:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.