Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka: Polská legenda maluch měla mít nástupce jménem Beskid

Fiátek 126p byl a pravděpodobně i dlouho zůstane polskou automobilovou legendou. Malinký vůz s typickým zvukem a vzduchem chlazeným motorem byl oblíbený hlavně pro svou nízkou cenu. V muzeu ve Štětíně si můžete prohlédnout odvážné prototypy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92l10a62s85t52i80m16i17l 80T10e11n31c45e13r 4230750647650

Dovolím si z vlastní zkušenosti tvrdit, že Trabant kombík byl proti Maluchovi JAGUÁR. Mnohem praktičtější než Fiátek. Trabík - uvnitř hromada prostoru, do kufru se vešel  v pohodě kočárek nebo několik pytlů cementu. V kruté zimě nastartoval na drc, to snad ani žigulík nedokázal.

0/0
16.9.2014 8:52

J30a68n 27K39r54p28e42c 5816223304582

polaci vymysleli mmj. pestni klin a kolo. sice teprve pred 50ti lety, ale svet to od nich kopiruje uz po tisice let...

+5/−1
14.9.2014 20:44

J40a79n 82J24a87n42e40č15e76k 9360193430546

"...nazývané mrňousem, chraptítkem nebo telefonní budkou"

No nevim, já to znám jako "hrbatý mejdlo"

+2/0
14.9.2014 18:22


J73i22ř82í 74Č64e82c52h12u65r88a 1483502518638

Tak moment. Vysvetlete me to s tou zavratnou sumou. 69.000 je pri platu 4000zl. 17 mesicnich platu. Dneska je 17 platu 370.000. Kdyz pridate dalsich 10 platu, mate oktavku...

0/0
14.9.2014 14:32

O55l44i52v70e68r 84N58e50u30m27a17n56n 3690826699

To jo, ale auto tridy Malucha lze dnes koupit za 200.000

+5/0
14.9.2014 14:45

D87a38v20i34d 71D64o41b45e66š 3265382777

No a ted to vynasobte dvema. Aby se na vas totiz dostala rada driv nez se zhrouti vesmir (nebo alespon nekolik let), platila ta druha cena ve clanku. Cili za malucha tri ctvrte mega.

+1/0
14.9.2014 20:41

P55e73t89r 44H72á46j78e83k 4700332641504

průměrný plat je 26000, tedy 17 měsíčních platů je 442000 Kč...

0/0
16.9.2014 15:38

J58i95ř33í 91K64o67c17u23r68e41k 6775594375268

Existuje Maluch Trophy: Okruhové závody Maluchů. 

http://rallyandrace.pl/wp-content/uploads/2013/10/mt1.jpg

A taky verze malucha s motorem z Haybusy, nebo verze jezdící (nejenom) zadkem napřed: http://www.youtube.com/watch?v=d96B-x8NPag

0/0
14.9.2014 13:21

P78e97t24r 97M85i54z39e17r13a 6754399829434

To otevirani dveri na Beskydu je z tridveroveho Fiat Uno

+2/0
14.9.2014 11:20

M20i90c97h98a64l 72F69r75ý75d40a 1482799973182

A je je, přátelé konspiračních teorií mají další téma. No potěš koště.Rv

+1/−1
14.9.2014 11:00

J23a95n 39J16e55ž66e79k 3691715467205

> twingo představilo světu jen pár dní po vypršení patentu na beskida

Kefalín, čo si predstavujete pod takým "vypršení patentu" u auta?

+10/0
14.9.2014 8:59

J20o50z91e57f 61K81o34s96t31e70l42a22n86s67k50ý 8125672749286

Zaujímavé s tým Beskidom a Twingom. Teóriu by potvrdzovalo aj úplne rovnaké - a hlavne neštandardné - otváranie dverí na oboch autách.

Na porovnanie dávam odkaz na obrázok twinga:

http://mlu-s2-p.mlstatic.com/renault-twingo-frances-1995-18164-MLU20150292668_082014-F.jpg

0/−2
14.9.2014 7:35

F87r45a24n98t88i79š98e75k 86P52o21d37l37i27p61n58ý 1354826826858

Ale tohle otevírání dveří bylo na Renaultech už dávno před nějakym Beskidem (např. Renault 5, 15, Fuego).

+2/0
14.9.2014 9:40

R96o73m20a92n 46D80r82a52p48e15l64a 2213943527585

Ano, otvirani dveri R 5, 3-dvere 1972-85, 1984-96, Fuego 1980-86, Alpine 1977, R 17TS 1977...

0/0
14.9.2014 12:59

L74u94b50o13m76i62r 16M46a54c20h42o 2142940345187

Beskid a Twingo? Ani náhodou.

Twingo vychádza z prototypov Citroenu AX, tzv. Projet S9. Už sa to viackrát preberalo aj v časopisoch.

Tu je niekoľko fotiek http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-s9/s9.html

0/0
16.9.2014 4:05

P25e28t84r 87M30i23c34h30a62l 2180954561372

Moc variací z toho Malucha nevymysleli. Ovšem to kabrio vypadá zajímavě. A co se týká toho Beskidu a Twinga, nedivil bych se taky ničemu.

+1/0
14.9.2014 0:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.