- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dovolím si z vlastní zkušenosti tvrdit, že Trabant kombík byl proti Maluchovi JAGUÁR. Mnohem praktičtější než Fiátek. Trabík - uvnitř hromada prostoru, do kufru se vešel v pohodě kočárek nebo několik pytlů cementu. V kruté zimě nastartoval na drc, to snad ani žigulík nedokázal.
polaci vymysleli mmj. pestni klin a kolo. sice teprve pred 50ti lety, ale svet to od nich kopiruje uz po tisice let...
"...nazývané mrňousem, chraptítkem nebo telefonní budkou"
No nevim, já to znám jako "hrbatý mejdlo"
Tak moment. Vysvetlete me to s tou zavratnou sumou. 69.000 je pri platu 4000zl. 17 mesicnich platu. Dneska je 17 platu 370.000. Kdyz pridate dalsich 10 platu, mate oktavku...
To jo, ale auto tridy Malucha lze dnes koupit za 200.000
Existuje Maluch Trophy: Okruhové závody Maluchů.
http://rallyandrace.pl/wp-content/uploads/2013/10/mt1.jpg
A taky verze malucha s motorem z Haybusy, nebo verze jezdící (nejenom) zadkem napřed: http://www.youtube.com/watch?v=d96B-x8NPag
To otevirani dveri na Beskydu je z tridveroveho Fiat Uno
A je je, přátelé konspiračních teorií mají další téma. No potěš koště.
> twingo představilo světu jen pár dní po vypršení patentu na beskida
Kefalín, čo si predstavujete pod takým "vypršení patentu" u auta?
Zaujímavé s tým Beskidom a Twingom. Teóriu by potvrdzovalo aj úplne rovnaké - a hlavne neštandardné - otváranie dverí na oboch autách.
Na porovnanie dávam odkaz na obrázok twinga:
http://mlu-s2-p.mlstatic.com/renault-twingo-frances-1995-18164-MLU20150292668_082014-F.jpg
Ale tohle otevírání dveří bylo na Renaultech už dávno před nějakym Beskidem (např. Renault 5, 15, Fuego).
Moc variací z toho Malucha nevymysleli. Ovšem to kabrio vypadá zajímavě. A co se týká toho Beskidu a Twinga, nedivil bych se taky ničemu.