- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to se vyplati :-D jako hracka na machrovani dobry, jako dopravni prostredek - predrazena bida
Kdyz slysim v souvislosti s elektromobilem o ekologii tak se musim smat.
Chápu, že to prodávají tak draho, když nestíhají vyrábět. Však BMW začal s plánovanou výrobní kapacitou i3 na 20000 aut/rok a po půl roce výroby začal intenzivně pracovat na výrobní kapacitě 80000 aut/rok.
Každopádně nechápu, co stojí na tomhle elektromobilu 500 000 Kč navíc (počítám minus 100 000 za součástky, které elektromobil nepotřebuje).
Kusova vyroba je drazsi nez hromadna, vyvoj pro par aut je drahy
Ekonomicky nesmysl, jen pro fandy EKO. Silnicni dan neplati firemni auta hybridy, LPG i CNG
myslím že většina lidí najede asi 6 - 10 000 za rok
pokud jezdí skoro denně, tedy řekněme 20x za měsíc (snadné počty..) tak to máme asi tak 25 - 45 km na den - tedy na takové ježdění je auto dobré pro každého průměrného
pokud jedu dál, pak čekám, že mi dojezd "vydrží" déle, tedy pokud to nebude maximálkou po dálnici. Umím si představit každých 100 - 150 km pauzu na 30 minut pro dobití, napití, vyčůrání :-)
tedy po dostavbě nabíjecí sítě nevidím problém.. ?
tedy, pokud mi na to někdo půjčíte :-)
no a k ceně - benzinová verze je za cca 400 000, servis bude za 5 000 na rok, to je při 7 letech 440 000, spotřeba 7 (ale to bych rád viděl..) a jsme na 620 000, vůči tomu je o 230 000 dražší verze s omezeným dojezdem samozřejmě zvláštní nabídka.. ale - pokud někdo vymyslí nějaké daně, silniční atd pro firmy, pak proč ne?
Dokud k romu stat nedomysli nejake ekonomicke pobidky jako nizsi dan atd., tak jako je to v jinych zemich, tak je to o nicem.
to je paráda.Žadný olej,výfuk,SVÍČKY A PODOBNĚ
Jelikož se jedná o jednoúčelové auto pouze do města, je cena naprosto nesmyslná. Pokud by to stálo cca 200tis, asi bych do něčeho takového klidně šel.
Nevím proč spousta lidí nedokáže (nebo hůř: nechce) operovat s pojmem celkové náklady vlastnicví. Jeden uvažuje pouze cenu paliva, jiný zase jenom cenu vozu.
Si k tomu autu za 200.000 kKč připočítejte benzín/naftu na 150 tis km. A jsme ve městě, takže 7/l na 100. V dnešních cenách 370 tis Kč. Plus 10x výměnu oleje a jsme bezmála na 600.000 km za nejlevnější benzíňák a to se na něm nic nepokazilo a nebyly měněny rozvody. Při popojíždění po městě bude po 150 tis. km ten benzíňák na odpis.
V elektroautě Vám po 150 tis. km (zhruba 800 nabíjecích cyklů) začne odcházet baterka...
Si myslím, že většina světa ma ekonomické smýšlení, takže nějaké EKOsmýšlení zvlášť ve státě co je ekonomicky na dně je trošku mimo