Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První jízda: Povedený Nissan Pulsar je prostorový přeborník

Nissan Pulsar je hezké, povedené, normální auto. Žádný dravec ani posel z vesmíru. A to je dobře. Za srdce nechytí, ale když pro něj půjdete, špatně nenakoupíte. Je to hlavně pragmatická volba: velikostí kabiny a kufru totiž tenhle evropský Japonec patří mezi nejlepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e71t18r 34D59o63h35n75a15l23e46k 5678154631652

http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/city-cars/pulsar.html Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?

0/0
18.9.2014 10:51

R37o68m40a96n 93H19o59k74y45n29á61ř 8370311499138

a nenašel jsem ve výbavě tempomat

0/0
2.10.2014 13:58

O42n77d25ř66e10j 84B55u71r82e63š 5680234243619

Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?

0/0
17.9.2014 12:34


J61i78ř79í 11K26o62c69u31r78e90k 6645814235358

Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).

+3/0
17.9.2014 17:40

O58n43d51ř21e78j 23B77u61r42e13š 5350384593539

To jsem jaksi přehlídnul... Tak to nissánek R^

+2/0
17.9.2014 18:09

P95e19t63r 86M91i80c59h48a22l 2680874341622

Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).

0/0
17.9.2014 1:02

J75o97h14n 39M62a75t80e27y 4810545862

Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...

0/0
16.9.2014 22:46

J64i27ř20í 66S11c87h47w10a36c28h 8528614158376

ale on furt bez problémů jezdí .....;-D

0/0
17.9.2014 16:39

R48o38m49a79n 63H28o96k62y39n48á73ř 8240111749828

proc ste si ho kupoval?

0/0
17.9.2014 19:28

J54a69n 66L55i86b16i73c98h 9142608575513

Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.

+4/0
16.9.2014 21:19

P77e66t61r 86P60o13s12p44í32š28i22l 4538164576256

Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.

0/0
16.9.2014 20:41

L47u56k47á13š 35K17r61e62j13č51í 5865314822788

cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným!!Rv chce se mi zvracet Velebnosti...

+1/0
16.9.2014 19:48

P71e92t91r 56S54l97o57v77á90k 9315465437239

paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy

0/0
17.9.2014 10:53

C94y93r66i63l 21P63a86v61e54l97k13a 4426132308285

Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0. 

Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.

+4/0
16.9.2014 15:00

B57o61h52d50a48n 40M80a41r89e70k 5365846317544

Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor :-(

Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka :-)

+3/0
16.9.2014 13:51

D98a92v15i77d 38R70y41c65h17e72t35s87k21ý 9176811370690

A to Mazda 3?

+1/0
16.9.2014 14:00

C91y52r58i74l 58P28a25v24e64l43k51a 4256252808825

Chtít menší auto, není jiné volby než Mazda 3 R^

0/0
16.9.2014 15:02

B54o70h83d70a28n 21M57a31r35e52k 5825236797174

Asi ano. Ještě si myslim na Mitsu Lancer a Hondu Jazz nebo Civic :-)

0/0
17.9.2014 11:15

S73t72e68f64a82n25o 76S48i27n39i10g61a28g63l22i22a 3498927183911

Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)

Hezký den z Verony.

+2/0
16.9.2014 12:32

V46á94c91l11a53v 24S31v68o86b56o47d69a 3931889220590

jste mě předběhl :-) ale třeba je to tím, že nejsem znalci ;-D

0/0
16.9.2014 13:42

S37t45e17f16a20n85o 16S10i55n50i71g40a91g34l89i64a 3598677933331

Chybička se vloudi i profikovi z oboru. :-)

0/0
16.9.2014 14:44

F78r59a71n45t29i84š47e72k 24D78v92o41ř17á73k 2529551139950

Dobrý den, 

děkuji za upozornění. Opravil jsem to a stydím se!

Mějte se hezky. S pozdravem

František Dvořák, iDNES.cz

+1/0
16.9.2014 15:28

P41e18t59r 84B94ř43é37ť25a 67N40o15v74á38k 8110633316940

já bych to spíš přirovnal k peugeotu 307 (ale ten je kratší)

0/0
16.9.2014 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.