Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Povedený Nissan Pulsar je prostorový přeborník

Nissan Pulsar je hezké, povedené, normální auto. Žádný dravec ani posel z vesmíru. A to je dobře. Za srdce nechytí, ale když pro něj půjdete, špatně nenakoupíte. Je to hlavně pragmatická volba: velikostí kabiny a kufru totiž tenhle evropský Japonec patří mezi nejlepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28e87t89r 28D41o41h53n90a84l10e31k 5388194111622

http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/city-cars/pulsar.html Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?

0/0
18.9.2014 10:51

R64o22m68a31n 76H36o26k20y71n84á63ř 8700311559908

a nenašel jsem ve výbavě tempomat

0/0
2.10.2014 13:58

O45n11d36ř96e58j 76B64u18r52e49š 5410664603399

Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?

0/0
17.9.2014 12:34

J84i58ř53í 13K27o56c57u89r43e13k 6815174255158

Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).

+3/0
17.9.2014 17:40

O64n69d19ř96e98j 49B98u93r40e59š 5340964553689

To jsem jaksi přehlídnul... Tak to nissánek R^

+2/0
17.9.2014 18:09

P28e89t20r 75M85i34c23h40a59l 2530744971112

Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).

0/0
17.9.2014 1:02

J11o96h54n 89M43a70t10e47y 4420525412

Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...

0/0
16.9.2014 22:46

J26i60ř45í 53S98c28h16w70a86c38h 8108334378956

ale on furt bez problémů jezdí .....;-D

0/0
17.9.2014 16:39

R81o12m73a14n 26H44o98k97y48n12á49ř 8500261629968

proc ste si ho kupoval?

0/0
17.9.2014 19:28

J17a36n 75L57i92b24i49c79h 9232218535813

Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.

+4/0
16.9.2014 21:19

P86e68t10r 76P68o57s17p40í96š94i31l 4978524436776

Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.

0/0
16.9.2014 20:41

L58u95k13á81š 64K18r62e60j62č52í 5405234552128

cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným!!Rv chce se mi zvracet Velebnosti...

+1/0
16.9.2014 19:48

P87e61t59r 43S56l39o96v70á42k 9905435847659

paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy

0/0
17.9.2014 10:53

C11y85r37i32l 23P24a65v53e76l41k55a 4456292368165

Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0. 

Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.

+4/0
16.9.2014 15:00

B57o46h55d12a15n 52M45a44r86e50k 5235456177254

Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor :-(

Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka :-)

+3/0
16.9.2014 13:51

D14a68v95i98d 16R76y32c39h38e25t57s12k34ý 9566151240240

A to Mazda 3?

+1/0
16.9.2014 14:00

C30y33r48i34l 86P88a38v42e29l66k97a 4856192778175

Chtít menší auto, není jiné volby než Mazda 3 R^

0/0
16.9.2014 15:02

B49o48h17d44a56n 38M52a13r75e29k 5305966107794

Asi ano. Ještě si myslim na Mitsu Lancer a Hondu Jazz nebo Civic :-)

0/0
17.9.2014 11:15

S94t39e29f72a30n88o 95S82i37n25i40g62a78g49l77i46a 3308607183171

Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)

Hezký den z Verony.

+2/0
16.9.2014 12:32

V62á26c21l58a85v 71S26v56o29b13o88d87a 3571479890460

jste mě předběhl :-) ale třeba je to tím, že nejsem znalci ;-D

0/0
16.9.2014 13:42

S35t64e29f80a34n21o 32S76i80n76i88g74a66g55l68i22a 3898467623831

Chybička se vloudi i profikovi z oboru. :-)

0/0
16.9.2014 14:44

F80r43a10n14t42i76š78e48k 37D81v25o88ř12á51k 2809101789820

Dobrý den, 

děkuji za upozornění. Opravil jsem to a stydím se!

Mějte se hezky. S pozdravem

František Dvořák, iDNES.cz

+1/0
16.9.2014 15:28

P95e39t49r 39B81ř95é96ť59a 11N60o89v98á51k 8930623196130

já bych to spíš přirovnal k peugeotu 307 (ale ten je kratší)

0/0
16.9.2014 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.