Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Povedený Nissan Pulsar je prostorový přeborník

Nissan Pulsar je hezké, povedené, normální auto. Žádný dravec ani posel z vesmíru. A to je dobře. Za srdce nechytí, ale když pro něj půjdete, špatně nenakoupíte. Je to hlavně pragmatická volba: velikostí kabiny a kufru totiž tenhle evropský Japonec patří mezi nejlepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12e60t74r 11D40o82h19n40a16l11e50k 5618674661122

www.nissan.cz Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?

0/0
18.9.2014 10:51

R34o37m32a25n 16H14o81k55y25n34á41ř 8100571159678

a nenašel jsem ve výbavě tempomat

0/0
2.10.2014 13:58

O73n77d97ř47e53j 62B46u34r37e96š 5440604403439

Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?

0/0
17.9.2014 12:34

J27i11ř65í 92K42o71c97u92r14e49k 6685384815768

Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).

+3/0
17.9.2014 17:40

O62n86d30ř71e15j 77B14u15r11e36š 5320834333719

To jsem jaksi přehlídnul... Tak to nissánek R^

+2/0
17.9.2014 18:09

P39e81t44r 16M87i51c75h64a13l 2270794511792

Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).

0/0
17.9.2014 1:02

J53o15h91n 69M48a57t45e97y 4150235212

Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...

0/0
16.9.2014 22:46

J87i10ř60í 82S93c76h50w66a16c94h 8748334978876

ale on furt bez problémů jezdí .....;-D

0/0
17.9.2014 16:39

R83o76m84a92n 47H72o36k17y72n89á92ř 8220351709108

proc ste si ho kupoval?

0/0
17.9.2014 19:28

J38a94n 88L25i37b21i22c27h 9762768285503

Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.

+4/0
16.9.2014 21:19

P94e58t42r 80P78o83s95p57í63š32i71l 4438224816916

Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.

0/0
16.9.2014 20:41

L21u45k55á82š 64K33r88e39j75č34í 5385484552138

cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným!!Rv chce se mi zvracet Velebnosti...

+1/0
16.9.2014 19:48

P96e10t95r 88S18l13o44v39á77k 9215305237359

paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy

0/0
17.9.2014 10:53

C54y55r40i65l 35P96a44v87e88l38k30a 4246532948615

Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0. 

Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.

+4/0
16.9.2014 15:00

B52o71h74d49a66n 79M52a12r57e18k 5675366617554

Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor :-(

Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka :-)

+3/0
16.9.2014 13:51

D20a57v48i75d 43R60y18c61h80e42t86s12k41ý 9316601380180

A to Mazda 3?

+1/0
16.9.2014 14:00

C65y10r86i30l 19P83a67v67e24l95k16a 4636312738885

Chtít menší auto, není jiné volby než Mazda 3 R^

0/0
16.9.2014 15:02

B81o17h56d51a28n 82M31a44r32e43k 5155736617454

Asi ano. Ještě si myslim na Mitsu Lancer a Hondu Jazz nebo Civic :-)

0/0
17.9.2014 11:15

S69t67e44f89a92n71o 30S97i34n46i68g65a68g86l19i89a 3788587973631

Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)

Hezký den z Verony.

+2/0
16.9.2014 12:32

V67á35c57l97a92v 48S96v65o95b37o47d63a 3691429770360

jste mě předběhl :-) ale třeba je to tím, že nejsem znalci ;-D

0/0
16.9.2014 13:42

S50t94e44f63a97n13o 57S57i86n59i56g72a45g39l94i17a 3188657183321

Chybička se vloudi i profikovi z oboru. :-)

0/0
16.9.2014 14:44

F14r74a56n24t44i78š12e88k 81D69v62o20ř38á31k 2399311859610

Dobrý den, 

děkuji za upozornění. Opravil jsem to a stydím se!

Mějte se hezky. S pozdravem

František Dvořák, iDNES.cz

+1/0
16.9.2014 15:28

P33e72t27r 49B42ř83é25ť92a 90N48o22v12á83k 8660533956650

já bych to spíš přirovnal k peugeotu 307 (ale ten je kratší)

0/0
16.9.2014 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.