Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DS už není Citroën a chce konkurovat Audi. Koncept Divine ukazuje čím

Na pařížském autosalonu se z modelové řady DS od Citroënu stává samostatná značka. Nový výrobce přivezl koncept Divine, na kterém ukazuje originální designový styl. Zvenku atraktivní hatchback překvapuje především variabilním interiérem. Lze ho přestavět k nepoznání za pouhých 15 minut. Rodina tak může mít tři auta v jednom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L54a19d46i89s16l15a81v 51S47o86k15o47l 1740702735642

Zadek jak ze Silenyho Maxe...

0/−1
4.10.2014 8:20

O86n44d23ř76e62j 97H84o24b22l18í38k 4513317741151

no to je naprosto hrozne auto ;-D nevkusne a preplacane. Rv

+1/−1
3.10.2014 14:24

J87a84r13o90s81l77a83v 43D58r57o16b95n65ý 6186518147637

PSA je finančně na dně a tak vymýšlí jak za houby hrušek přijít k větším penězům. Tak jako nebyli schopni se SPOLUPODÍLET na vývoji Kolínských aut a díky tomu se o 3 roky oddálil nový model, tak se teď snaží "odrbat" kde koho vysokou cenou za jinak obarvený plastový šunt

+2/−5
3.10.2014 11:17


J86a45n 87J25a21n15e61č83e44k 9810123710916

Podle stejné logiky byly finančně na dně Toyota, Nissan nebo Honda a proto vymyslely Lexus, Infiniti nebo Acuru, žejo? ;-D

+1/−2
3.10.2014 14:25

J15a87r48o11s90l35a65v 41D32r42o21b38n34ý 6906598177127

ty firmy si vymyslely "nové" značky pro v té době rostoucí USA trh s "luxusem" a měly na to a byly to značky původně jen pro USA. Že je PSA finančně v kopru ví každé malé dítě, že to ještě pár mínusovačů neví, je jejich problém.

+1/−1
3.10.2014 15:27

J45a37r74o79s92l25a78v 49D79r42o97b36n93ý 6416958287477

jen pro pana Janečka, PSA si musela vzít úvěr zaručený a prolobovaný vládou Francie, jinak už by zchrachovala

+1/−1
3.10.2014 15:32
Foto

R51a53d22e30k 35D49o41m71i81n57i48k 23Š30e78f95r51á22n49e89k 7438664232379

DS? Demonstrace preplacanosti pohybujici se, minimalne, na hranici kyce. Evropa neni Cina, kde cim vetsi, tim lepsi a cim vic chromu, tim vic luxusu. Myslim, ze se cpou tam, kam nemaji, jako by se cpal trojkar mezi jednickare...

+3/−6
3.10.2014 10:13

A17d14o40l55f 42Ř51í70h65a 7288545922656

No tam se musí blbě lézt, ty dveře úplně překážejí.

+1/−1
3.10.2014 9:14

M63i22c83h56a14l 26F71r57ý69d18a 1852589963152

Dyk je to koncept, kreativní cvičení s úkolem sondovat reakci na celek a některé detaily. V tomto případě je to i zkouška reakcí na pokus obsadit prémiový segment novou značkou, když se jim to nepovedlo s C6. Vše ostatní je jen omáčka.

+2/0
3.10.2014 9:16

M67i30r17o24s75l80a14v 89K82r31a57h55u23l64í75k 6597904494

hezké auto, ale ten předek je skoro jak audi... konkurovat doufám nemyslí kopírovat :-)

+1/−3
3.10.2014 9:07

M66a44r28t86i55n 75L69ž98i64č94a26ř 9945307832514

Tak to je pecka! R^

Citroen design opravdu umí! R^

+4/−1
3.10.2014 8:50

Z25d78e23n95ě19k 67H43a67n58z54l 1631486882504

Pak tam daj trivalec

+1/0
3.10.2014 9:18

M90a53r79t35i63n 11L51ž90i12č53a56ř 9335357242684

Tak maximálně do DS1 a DS3 ;-)

0/0
3.10.2014 9:20

Z70d94e75n80ě85k 23H98a79n43z94l 1291816922134

DS,zadnej zazrak neni.Kdyz to testujou ve Svete motoru nebo v Autosalonu,tak nic moc.A chtej za to silene penize

0/−1
3.10.2014 10:13

M18a42r79t59i41n 31L36ž66i49č66a44ř 9615737862694

Je to stylovka jako Fiat 500, Mini, Alfa Romeo takže cena navíc je jaksi standart

+2/0
3.10.2014 10:17

Z25d83e13n42ě26k 66H51a19n90z64l 1251766832184

Zrovna Tomas Enge testoval DS pro Autohit a byl hodne zklamanej z jizdy

0/0
3.10.2014 10:15

M39a87r29t65i77n 13L72ž23i38č15a41ř 9755677862424

Tak Enge není běžný smrtelník, jel jsem ve všech DS - 3, 4, 5

V DS3 THP 155 a DS3R jako spolujezdec a oboje perfektní R mě fakt překvapilo na Citroena

0/0
3.10.2014 10:20

Z11d35e81n77ě53k 76H54a62n47z40l 1381306722634

stejne tomu msenka nepokvete.Audi ma svoji klientelu

0/−1
3.10.2014 10:45

M75a37r87t20i98n 97L56ž52i95č58a20ř 9845177532244

Tak klientela Audi TT je vcelku jiná než u klasických limuzín Audi

0/0
3.10.2014 12:08

J22a60r88o48s45l77a36v 19D45r18o50b51n55ý 6286398947347

to není, ale je běžný trávníkář

0/0
3.10.2014 15:29

E29m46i82l 52M92i44n38á65ř 7690469599537

Tomáš Enge není nezávislý testovací jezdec (nemyslím tamtu závislost, ale závislost na automobilové značce).

+1/0
3.10.2014 12:52

T89o42m76á56š 15R93ů43ž79i20č86k56a 8315225744586

Design ano, ale ta kvalita a zastaralé technologie...

0/−1
3.10.2014 10:13

M19a58r21t74i68n 48L73ž76i65č12a68ř 9935307922244

4 roky jsem jezdil v Citroenu C4 Coupe a žádná závada, jen klasika náplně + destičky na předku, auto mělo při prodeji najeto 80 000 km

+1/0
3.10.2014 10:18

M25a41r53t66i51n 72L22ž85i84č80a78ř 9515447852684

A jaké staré technologie myslíte?

+1/0
3.10.2014 10:21

M35i46c98h10a57l 54M81o89j38ž40í24š 8834669962

Zastaralé? Zrovna Citroen je jeden z neprogresivnějších výrobců. S dost vychytávkama předběhl v daný čas dobu.

+1/0
3.10.2014 11:53

J92a28k73u41b 45F20e89i29f53a80r 7379269446959

Proč zrovna konkurovat Audi? Audi je známé svým konzervativním designem atd. DS je pravý opak -  "neotřelý" design za každou cenu.

+1/0
3.10.2014 8:25

M43i25c80h32a13l 53F25r82ý22d51a 1512799383712

Ale to není o designu, oni se s tou pseudoznačkou DS chtějí usadit v prémiové třídě a tam se profilovat hlavně proti Audi. Kdyby se raději zaměřili na druhou stranu, oživili zn. Simca nebo Talbot a tu jejich Ellysé (nebo jak se to píše) a P301 nabízeli takto proti Dacii. Tím by udělali větší díru do současného automobilového světa, než se pokoušet vrátit tam, odkud byli před několika desetiletími vypráskáni. Holt kdo chce kam - nemusí se tam dostat... Oni si tu cestu zvolili sami.

+1/0
3.10.2014 9:14

J27a29r51o72s63l40a13v 90D50r20o29b12n11ý 6386538797357

a po výprasku by ještě mohli zkusit USA ( pro další díly Colimba )

0/−1
3.10.2014 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.