Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DS už není Citroën a chce konkurovat Audi. Koncept Divine ukazuje čím

Na pařížském autosalonu se z modelové řady DS od Citroënu stává samostatná značka. Nový výrobce přivezl koncept Divine, na kterém ukazuje originální designový styl. Zvenku atraktivní hatchback překvapuje především variabilním interiérem. Lze ho přestavět k nepoznání za pouhých 15 minut. Rodina tak může mít tři auta v jednom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L64a77d24i74s31l82a37v 92S64o33k21o52l 1540202365732

Zadek jak ze Silenyho Maxe...

0/−1
4.10.2014 8:20

O67n71d17ř95e13j 67H25o66b24l56í10k 4273207231131

no to je naprosto hrozne auto ;-D nevkusne a preplacane. Rv

+1/−1
3.10.2014 14:24

J20a52r74o44s12l65a77v 58D97r59o92b58n39ý 6936818407667

PSA je finančně na dně a tak vymýšlí jak za houby hrušek přijít k větším penězům. Tak jako nebyli schopni se SPOLUPODÍLET na vývoji Kolínských aut a díky tomu se o 3 roky oddálil nový model, tak se teď snaží "odrbat" kde koho vysokou cenou za jinak obarvený plastový šunt

+2/−5
3.10.2014 11:17

J21a32n 15J69a27n23e90č17e76k 9950643180786

Podle stejné logiky byly finančně na dně Toyota, Nissan nebo Honda a proto vymyslely Lexus, Infiniti nebo Acuru, žejo? ;-D

+1/−2
3.10.2014 14:25

J26a49r88o88s18l86a75v 60D38r24o74b23n77ý 6126308377577

ty firmy si vymyslely "nové" značky pro v té době rostoucí USA trh s "luxusem" a měly na to a byly to značky původně jen pro USA. Že je PSA finančně v kopru ví každé malé dítě, že to ještě pár mínusovačů neví, je jejich problém.

+1/−1
3.10.2014 15:27

J54a90r51o40s10l95a31v 95D42r56o19b35n32ý 6486378687187

jen pro pana Janečka, PSA si musela vzít úvěr zaručený a prolobovaný vládou Francie, jinak už by zchrachovala

+1/−1
3.10.2014 15:32
Foto

R50a15d81e77k 64D67o65m53i43n30i84k 41Š68e68f10r65á46n95e68k 7858814822929

DS? Demonstrace preplacanosti pohybujici se, minimalne, na hranici kyce. Evropa neni Cina, kde cim vetsi, tim lepsi a cim vic chromu, tim vic luxusu. Myslim, ze se cpou tam, kam nemaji, jako by se cpal trojkar mezi jednickare...

+3/−6
3.10.2014 10:13

A79d62o84l48f 47Ř90í29h72a 7688405982466

No tam se musí blbě lézt, ty dveře úplně překážejí.

+1/−1
3.10.2014 9:14

M61i70c14h20a69l 65F97r41ý36d31a 1402959593502

Dyk je to koncept, kreativní cvičení s úkolem sondovat reakci na celek a některé detaily. V tomto případě je to i zkouška reakcí na pokus obsadit prémiový segment novou značkou, když se jim to nepovedlo s C6. Vše ostatní je jen omáčka.

+2/0
3.10.2014 9:16

M48i50r64o44s88l55a64v 66K43r86a45h94u95l22í44k 6837324704

hezké auto, ale ten předek je skoro jak audi... konkurovat doufám nemyslí kopírovat :-)

+1/−3
3.10.2014 9:07

M63a57r39t98i47n 64L41ž64i51č86a42ř 9395237442824

Tak to je pecka! R^

Citroen design opravdu umí! R^

+4/−1
3.10.2014 8:50

Z13d12e73n17ě12k 95H21a11n66z74l 1911756852424

Pak tam daj trivalec

+1/0
3.10.2014 9:18

M37a76r78t90i40n 58L94ž18i83č97a77ř 9115597412294

Tak maximálně do DS1 a DS3 ;-)

0/0
3.10.2014 9:20

Z82d40e84n70ě86k 92H26a32n81z65l 1941716802524

DS,zadnej zazrak neni.Kdyz to testujou ve Svete motoru nebo v Autosalonu,tak nic moc.A chtej za to silene penize

0/−1
3.10.2014 10:13

M65a19r86t62i72n 21L37ž47i30č39a46ř 9145127522414

Je to stylovka jako Fiat 500, Mini, Alfa Romeo takže cena navíc je jaksi standart

+2/0
3.10.2014 10:17

Z86d28e65n36ě39k 79H80a75n53z13l 1761416152964

Zrovna Tomas Enge testoval DS pro Autohit a byl hodne zklamanej z jizdy

0/0
3.10.2014 10:15

M48a73r48t18i55n 20L86ž50i63č38a12ř 9825787372414

Tak Enge není běžný smrtelník, jel jsem ve všech DS - 3, 4, 5

V DS3 THP 155 a DS3R jako spolujezdec a oboje perfektní R mě fakt překvapilo na Citroena

0/0
3.10.2014 10:20

Z38d98e74n59ě94k 52H85a24n94z37l 1481886772804

stejne tomu msenka nepokvete.Audi ma svoji klientelu

0/−1
3.10.2014 10:45

M64a34r46t88i38n 74L29ž59i63č47a23ř 9395147492374

Tak klientela Audi TT je vcelku jiná než u klasických limuzín Audi

0/0
3.10.2014 12:08

J93a10r79o16s25l57a60v 89D27r19o68b98n84ý 6706368897847

to není, ale je běžný trávníkář

0/0
3.10.2014 15:29

E50m61i34l 63M82i33n25á88ř 7280989939347

Tomáš Enge není nezávislý testovací jezdec (nemyslím tamtu závislost, ale závislost na automobilové značce).

+1/0
3.10.2014 12:52

T31o10m51á15š 17R79ů79ž87i98č59k70a 8955355604276

Design ano, ale ta kvalita a zastaralé technologie...

0/−1
3.10.2014 10:13

M12a83r43t18i12n 23L59ž56i79č34a47ř 9755117842804

4 roky jsem jezdil v Citroenu C4 Coupe a žádná závada, jen klasika náplně + destičky na předku, auto mělo při prodeji najeto 80 000 km

+1/0
3.10.2014 10:18

M92a56r18t83i19n 39L87ž21i85č20a65ř 9935597882434

A jaké staré technologie myslíte?

+1/0
3.10.2014 10:21

M32i79c48h24a22l 75M68o51j24ž10í82š 8334499302

Zastaralé? Zrovna Citroen je jeden z neprogresivnějších výrobců. S dost vychytávkama předběhl v daný čas dobu.

+1/0
3.10.2014 11:53

J36a85k32u78b 24F50e41i17f24a74r 7169469886829

Proč zrovna konkurovat Audi? Audi je známé svým konzervativním designem atd. DS je pravý opak -  "neotřelý" design za každou cenu.

+1/0
3.10.2014 8:25

M29i67c90h78a17l 65F21r71ý17d58a 1702809193322

Ale to není o designu, oni se s tou pseudoznačkou DS chtějí usadit v prémiové třídě a tam se profilovat hlavně proti Audi. Kdyby se raději zaměřili na druhou stranu, oživili zn. Simca nebo Talbot a tu jejich Ellysé (nebo jak se to píše) a P301 nabízeli takto proti Dacii. Tím by udělali větší díru do současného automobilového světa, než se pokoušet vrátit tam, odkud byli před několika desetiletími vypráskáni. Holt kdo chce kam - nemusí se tam dostat... Oni si tu cestu zvolili sami.

+1/0
3.10.2014 9:14

J67a63r82o53s65l41a70v 69D33r85o45b23n36ý 6856898657947

a po výprasku by ještě mohli zkusit USA ( pro další díly Colimba )

0/−1
3.10.2014 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.