Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DS už není Citroën a chce konkurovat Audi. Koncept Divine ukazuje čím

Na pařížském autosalonu se z modelové řady DS od Citroënu stává samostatná značka. Nový výrobce přivezl koncept Divine, na kterém ukazuje originální designový styl. Zvenku atraktivní hatchback překvapuje především variabilním interiérem. Lze ho přestavět k nepoznání za pouhých 15 minut. Rodina tak může mít tři auta v jednom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L28a72d11i92s70l42a15v 20S43o92k19o52l 1870682115952

Zadek jak ze Silenyho Maxe...

0/−1
4.10.2014 8:20

O26n98d81ř13e42j 73H73o77b17l47í47k 4853257311971

no to je naprosto hrozne auto ;-D nevkusne a preplacane. Rv

+1/−1
3.10.2014 14:24

J41a39r46o29s98l71a88v 93D26r29o66b80n29ý 6786768307397

PSA je finančně na dně a tak vymýšlí jak za houby hrušek přijít k větším penězům. Tak jako nebyli schopni se SPOLUPODÍLET na vývoji Kolínských aut a díky tomu se o 3 roky oddálil nový model, tak se teď snaží "odrbat" kde koho vysokou cenou za jinak obarvený plastový šunt

+2/−5
3.10.2014 11:17

J63a54n 84J84a97n27e88č54e97k 9320853330946

Podle stejné logiky byly finančně na dně Toyota, Nissan nebo Honda a proto vymyslely Lexus, Infiniti nebo Acuru, žejo? ;-D

+1/−2
3.10.2014 14:25

J28a94r21o93s77l23a51v 48D12r33o37b15n64ý 6826758917537

ty firmy si vymyslely "nové" značky pro v té době rostoucí USA trh s "luxusem" a měly na to a byly to značky původně jen pro USA. Že je PSA finančně v kopru ví každé malé dítě, že to ještě pár mínusovačů neví, je jejich problém.

+1/−1
3.10.2014 15:27

J97a39r26o18s32l69a46v 23D42r21o57b74n10ý 6486128707317

jen pro pana Janečka, PSA si musela vzít úvěr zaručený a prolobovaný vládou Francie, jinak už by zchrachovala

+1/−1
3.10.2014 15:32
Foto

R10a70d69e34k 11D63o78m89i60n30i56k 79Š42e44f23r61á53n34e56k 7168864952359

DS? Demonstrace preplacanosti pohybujici se, minimalne, na hranici kyce. Evropa neni Cina, kde cim vetsi, tim lepsi a cim vic chromu, tim vic luxusu. Myslim, ze se cpou tam, kam nemaji, jako by se cpal trojkar mezi jednickare...

+3/−6
3.10.2014 10:13

A74d80o44l11f 92Ř73í11h83a 7348445422816

No tam se musí blbě lézt, ty dveře úplně překážejí.

+1/−1
3.10.2014 9:14

M14i32c29h95a74l 47F27r71ý48d88a 1432109763442

Dyk je to koncept, kreativní cvičení s úkolem sondovat reakci na celek a některé detaily. V tomto případě je to i zkouška reakcí na pokus obsadit prémiový segment novou značkou, když se jim to nepovedlo s C6. Vše ostatní je jen omáčka.

+2/0
3.10.2014 9:16

M22i56r24o55s63l44a14v 45K93r53a66h62u85l26í59k 6467324454

hezké auto, ale ten předek je skoro jak audi... konkurovat doufám nemyslí kopírovat :-)

+1/−3
3.10.2014 9:07

M10a61r18t39i34n 38L80ž67i69č34a85ř 9855477442334

Tak to je pecka! R^

Citroen design opravdu umí! R^

+4/−1
3.10.2014 8:50

Z57d60e54n69ě77k 79H97a77n68z37l 1751396222614

Pak tam daj trivalec

+1/0
3.10.2014 9:18

M10a21r12t65i96n 98L24ž36i81č31a84ř 9745957742794

Tak maximálně do DS1 a DS3 ;-)

0/0
3.10.2014 9:20

Z58d18e15n32ě38k 37H65a14n75z53l 1641116832484

DS,zadnej zazrak neni.Kdyz to testujou ve Svete motoru nebo v Autosalonu,tak nic moc.A chtej za to silene penize

0/−1
3.10.2014 10:13

M12a58r98t67i16n 68L22ž83i29č49a44ř 9195317772324

Je to stylovka jako Fiat 500, Mini, Alfa Romeo takže cena navíc je jaksi standart

+2/0
3.10.2014 10:17

Z83d13e83n32ě96k 20H28a69n17z83l 1331436162364

Zrovna Tomas Enge testoval DS pro Autohit a byl hodne zklamanej z jizdy

0/0
3.10.2014 10:15

M22a42r97t40i86n 79L72ž85i16č88a15ř 9675747882644

Tak Enge není běžný smrtelník, jel jsem ve všech DS - 3, 4, 5

V DS3 THP 155 a DS3R jako spolujezdec a oboje perfektní R mě fakt překvapilo na Citroena

0/0
3.10.2014 10:20

Z86d29e15n86ě81k 90H50a80n78z85l 1381826872904

stejne tomu msenka nepokvete.Audi ma svoji klientelu

0/−1
3.10.2014 10:45

M83a81r35t15i57n 16L17ž46i77č44a97ř 9585977962934

Tak klientela Audi TT je vcelku jiná než u klasických limuzín Audi

0/0
3.10.2014 12:08

J26a39r45o39s15l29a63v 27D55r34o44b71n60ý 6286538577957

to není, ale je běžný trávníkář

0/0
3.10.2014 15:29

E84m93i31l 16M79i61n26á81ř 7570509509707

Tomáš Enge není nezávislý testovací jezdec (nemyslím tamtu závislost, ale závislost na automobilové značce).

+1/0
3.10.2014 12:52

T88o32m92á52š 86R61ů56ž92i53č82k71a 8305635784796

Design ano, ale ta kvalita a zastaralé technologie...

0/−1
3.10.2014 10:13

M22a44r56t27i34n 85L11ž73i13č74a86ř 9465767282564

4 roky jsem jezdil v Citroenu C4 Coupe a žádná závada, jen klasika náplně + destičky na předku, auto mělo při prodeji najeto 80 000 km

+1/0
3.10.2014 10:18

M57a78r23t56i66n 11L50ž28i72č66a95ř 9645527122324

A jaké staré technologie myslíte?

+1/0
3.10.2014 10:21

M11i51c11h81a13l 46M10o32j25ž83í87š 8584899772

Zastaralé? Zrovna Citroen je jeden z neprogresivnějších výrobců. S dost vychytávkama předběhl v daný čas dobu.

+1/0
3.10.2014 11:53

J98a25k78u73b 95F34e92i16f17a22r 7789719266829

Proč zrovna konkurovat Audi? Audi je známé svým konzervativním designem atd. DS je pravý opak -  "neotřelý" design za každou cenu.

+1/0
3.10.2014 8:25

M60i37c31h58a70l 79F73r44ý45d94a 1242199563552

Ale to není o designu, oni se s tou pseudoznačkou DS chtějí usadit v prémiové třídě a tam se profilovat hlavně proti Audi. Kdyby se raději zaměřili na druhou stranu, oživili zn. Simca nebo Talbot a tu jejich Ellysé (nebo jak se to píše) a P301 nabízeli takto proti Dacii. Tím by udělali větší díru do současného automobilového světa, než se pokoušet vrátit tam, odkud byli před několika desetiletími vypráskáni. Holt kdo chce kam - nemusí se tam dostat... Oni si tu cestu zvolili sami.

+1/0
3.10.2014 9:14

J96a72r78o51s60l50a72v 50D27r89o55b76n38ý 6936448877127

a po výprasku by ještě mohli zkusit USA ( pro další díly Colimba )

0/−1
3.10.2014 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.