- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no to je naprosto hrozne auto nevkusne a preplacane.
PSA je finančně na dně a tak vymýšlí jak za houby hrušek přijít k větším penězům. Tak jako nebyli schopni se SPOLUPODÍLET na vývoji Kolínských aut a díky tomu se o 3 roky oddálil nový model, tak se teď snaží "odrbat" kde koho vysokou cenou za jinak obarvený plastový šunt
Podle stejné logiky byly finančně na dně Toyota, Nissan nebo Honda a proto vymyslely Lexus, Infiniti nebo Acuru, žejo?
DS? Demonstrace preplacanosti pohybujici se, minimalne, na hranici kyce. Evropa neni Cina, kde cim vetsi, tim lepsi a cim vic chromu, tim vic luxusu. Myslim, ze se cpou tam, kam nemaji, jako by se cpal trojkar mezi jednickare...
No tam se musí blbě lézt, ty dveře úplně překážejí.
Dyk je to koncept, kreativní cvičení s úkolem sondovat reakci na celek a některé detaily. V tomto případě je to i zkouška reakcí na pokus obsadit prémiový segment novou značkou, když se jim to nepovedlo s C6. Vše ostatní je jen omáčka.
hezké auto, ale ten předek je skoro jak audi... konkurovat doufám nemyslí kopírovat :-)
Tak to je pecka!
Citroen design opravdu umí!
Proč zrovna konkurovat Audi? Audi je známé svým konzervativním designem atd. DS je pravý opak - "neotřelý" design za každou cenu.
Ale to není o designu, oni se s tou pseudoznačkou DS chtějí usadit v prémiové třídě a tam se profilovat hlavně proti Audi. Kdyby se raději zaměřili na druhou stranu, oživili zn. Simca nebo Talbot a tu jejich Ellysé (nebo jak se to píše) a P301 nabízeli takto proti Dacii. Tím by udělali větší díru do současného automobilového světa, než se pokoušet vrátit tam, odkud byli před několika desetiletími vypráskáni. Holt kdo chce kam - nemusí se tam dostat... Oni si tu cestu zvolili sami.