- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
super.. a ted to nejdulezitejsi. Kde je ten knoflik , kterym se tyhle vsechny vyfikundace vypnou a bude se dat jezdit normalne ? :)
a z čeho pak se budou měštáci živit, resp. obecně i policie. Pokud mi auto omezí rychlost? Tomu opravdu nerozumím, prostě potřebují udělat z lidí jen ovce a umět je ovládat - hlavně ať nikdo nemyslí a nechá se řídit. Do háje s podobnými technologiemi...
V paletě motorů mi chybí dnes velmi žádaný přeplňovaný tříválec.
A šestkrát přeplňovaný půlválec (credit to D-FENS)
Obavam se, ze system rozpoznavani znacek se z ceskeho dopravniho chaosu nejspis zblazni
System na omezovani rychlosti. V prvnim kole vypinatelny, aby se ovecky moc nelekly, a potom uz povinny a nevypinatelny. A nastane svetovy mir. Vlastne ne, ale zase budeme mit o neco mene prav a svobody.
Ovladani dotykacem nebrat, ja nevim, to ti konstrukteri si nikdy nezkusili za jizdy po ceske silnici v hustem provozu tento nesmysl zkusit ovladat ?! Zlaty cudliky, to clovek ovlada i po slepu
100% souhlasím, před cca 2 hodinami jsem jel autem s dotykovým rádiem a musím říct, že nastavování i jen základních funkcí jako basy, středy, výšky a balance pomocí patlání prstem po displeji je za jízdy dost nebezpečné. Zlaté čudlíky.
Kvůli "inteligentnímu omezovači" se sice možná vyhnete placení pokut, ale zato se možná nevyhnete cestě do márnice.
Cože? Patnáctistovka motor do auta, jehož pohotovostní hmotnost se pohybuje mezi 1,5 - 2t? Tak to jo, přeji příjemné svezení ....
Takže když mám v autě systém na rozpoznávaní dopravních značek, tak mám systém proti pokutám? To jsou tedy věci, ještě, že máme iDnes. Jsem si vždy myslel, že něco podobného je spíše antiradar apod. No nic, mám systém protiokutám, hurááááááá.
Tak kdybyste nekdy mel platit pokutu, reknete policistum, ze mate system proti pokutam a pokud byste mel i tak platit, tak ze to zatahnou redaktori Lupy