Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Legendární hranaté karosy se loučily s Prahou. Jsou na prodej

Červenobílé hranaté autobusy patřily k Praze 32 let, na poslední jízdu se vydaly o uplynulém víkendu. V sobotu 20. září ještě budou k vidění v autobusových garážích Kačerov v rámci Dne otevřených dveří Dopravního podniku hlavního města Prahy. Ale už nebudou vozit lidi. Karos B731 jezdilo po hlavním městě téměř tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e57t50r 11S80v89o76b84o53d14a 1464426573146

To by mě zajímalo, kolik tak mají najeto...

+2/0
18.9.2014 0:07

P22a58v79e86l 53M93a73r96e35š 2859213132

Pul milionu rocne u mestskeho autobusu nebude problém.

+1/0
18.9.2014 20:31
Foto

R31o31m85a31n 74K76o69z18e39l 4767206333544

80 tisíc ročně je běžné u linkových, u městských to může být i o něco více, takže milion to určitě bude.

0/0
19.9.2014 21:11


P45e70t66r 19K79o58u69d96e56l60a 4310329206349

Jako jo, je pekny, ze se s nimi tak louci, az je mi blby rikat, ze treba v (pro prazany "vidlakovske") Olomouci uz nejezdi minimalne 5 let...

0/−2
17.9.2014 22:42

P29a33v16e32l 93M33a77r98e62š 2209343152

Tak ono, kolik autobusu MHD ma Praha a kolik Olomouc, ze?

To je stejne, jako se Jihlava chlubí, 100% nizkopodkazni elektrickou trakci.Ono kdyz v cele MHD mate 18 trolejbusu, to se to potom modernizuje :-)

+2/0
18.9.2014 20:38

M55a30r30e72k 25K30l70u74f52a 3138364174346

Ty woe, já si to snad kouipím!!!  ;-D

0/0
17.9.2014 20:33
Foto

R34o11m40a77n 72K90o59z51e77l 4857276273384

Divím se, že tyto už byly s motorem Renault, myslel jsem, že k řadě 700 patřil vždy jen motor Liaz. 

Ve Zlíně tyto vozy už snad 10 let nejezdí, ale na linkách kolem Zlína je možné potkat ještě několik Karos z let 1986 - 1990, nevím, proč je pořád udržují.

0/−1
17.9.2014 18:59

V12l26a69d68i77m26í48r 74O36t35t73a 3923903707316

..protože je udrzba levna , synku ;-)

+4/0
17.9.2014 20:06

J18a37n 61J78a68n23e42č88e34k 9150443140856

Jsou na prodej za 10.000 s plnou nádrží, s prázdnou pak o 9.000 levněji ;-D

+1/0
17.9.2014 18:43

P23a28v16e23l 32V38é57b77r 5499372882881

Ježišmarjá, a to se máme stavět na hlavu, nebo co, že si v Praze vyměňují autobusy? Už tři dny tu je každý den o tom článek!

Mění si autobusy, no a co?

+2/−14
17.9.2014 18:16

M98a41r86t55i94n 93H49a60l56á36š95e89k 2620592598224

I podprůmerně inteligentní pražan to pochopil. Je to článek s fotem pro zbytek republiky , aby omylem nenastupovali někam jinam.

0/0
17.9.2014 18:30

A51n43t67o65n78í59n 93H28o79s55t47i62n50s77k28ý 6111341775634

Ježišmarjá tak pročpak to čtete, když vás to nezajimá

+3/0
17.9.2014 18:31

L24e35o40š 43S24m54u33t48n80ý 2537679975742

ty karosy jdou pěkně předělat na obytné vozidlo,pár jsem jich viděl a nemělo to chybu,akorát ta spotřeba,není to moc na cestování spíše přejíždět z kempu do kempu,ale prostorově je to luxus,uplné vinebagoR^:-)

+1/0
17.9.2014 15:20

M53a90r20t85i98n 82V47y29s48k70o88c88i40l 3542888305450

Na autocross to tak hodne jezdi...

0/0
17.9.2014 15:58

V93í81t 92B13r96z20o96b59o42h11a29t89ý 7670912353441

jenomže jako servisní autobusy a zázemí jezdí upravené meziměstské autobusy (jiná převodovka, jinak upravený motor) - tyhle prahou prodávané jsou koncipované na městské popojíždění časté zastavování a rozjíždění, což není na takové moc vhodné.

0/0
17.9.2014 17:11

J94a83k68u80b 88Š67a32f33a81n25d74a 7145597441701

Vhodnější byly RTO nebo ŠM11. U Karosy vadí motor vzadu.

0/0
17.9.2014 17:25

M12a25r51t28i70n 22V78y74s26k59o25c24i82l 3642398865650

Motor je asi jen 1,5m do vysky, nad nim vetsinou mivaji teamy buggy / takova mala garaz na koleckach :)

0/0
18.9.2014 9:14

J41a23k39u97b 14Š96a30f97a92n21d93a 7125307121831

No právě. Je problém s nakládáním zadem, bokem to většinou nejde. Starý autobusy se používaly třeba i jako stěhovací vozy.

0/0
18.9.2014 9:28

M69a90r37t40i10n 78V76y86s53k14o94c45i46l 3442718875580

jezis, jaky problem? Normalni najezdy tam maji a funguje jim to. Podivejte se nekdy na autocrossu do depa, kolik teamu to tak resi a nevidi v tom nejmensi problem...

0/0
18.9.2014 11:05

J45a66k66u33b 21Š91a79f16a16n19d98a 7595277341711

Ano. Nízká bugyna se jim tam vejde. Ale je to prostě omezující. CO stále nechápete na faktu, že starší autobusy byly pro toto vhodnější?

0/0
18.9.2014 11:51

M44a93r46t64i18n 62V85y43s20k57o81c15i45l 3632258695560

Vozi tam i obycejne osobaky. Pisete nejake vase radobydogma - vadi motor vzadu - to vam vyvracim. Motor vzadu tam je - to je fakt - a vsechny teamy to pouzivajici se s tim uspesne popraly. Stejne tak bylo na zebrinaku vic mista, co? Navic tam kde ma RTO motor, tam mivaji teamy nadrze na vodu, splasky, centralu a sklad zavodniho benzinu. Toz tak.

0/0
18.9.2014 12:54

J13a31k40u59b 69Š57a71f80a14n43d35a 7865547151391

Mícháte 2 věci. Vadí a popraly. Kdyby tam nevadil, nemusely by se s tím prát. Schválně se jich zeptejte. Chtěli byste aby ta hrana vzadu byla o metr níže? Myslíte, že někdo z nich řekne ne? Ten motor tam prostě vadí a prostě se s tím poprat museli neboť za stejnou cenu nic jiného nepořídí.

Víte, kde má RTO motor? Chcete mi říct, že si dávají nádrž na splašky nebo sklad benzínu vedle řidiče?

0/0
18.9.2014 13:18

M35a88r98t25i63n 50V50y87s17k27o89c73i93l 3402978405660

Jasny, sorry, mezi napravama ma motor SM11, moje chyba.

0/0
18.9.2014 13:24

M48a34r61t50i75n 55V76y42s85k86o69c79i72l 3922288275180

A hlavne kdyby to tak extra vadilo, by dal jezdili temi vasimi RTO a SM11, ne? ;-)

0/0
18.9.2014 14:36

J37a58k94u76b 10Š85a54f49a97n26d60a 7515307571371

Jsou to velmi staré kusy, bude velký problém to udržet ve stavu vyhovujícím STK. Problém bude i nějaký kus sehnat. Karos se vyřazuje spousta.

0/0
18.9.2014 14:51

P25a10v64e49l 52M39a51r45e40š 2629943122

Asi jediná moznost jak vyuzit ridicak "C" bez profesaku...

0/0
18.9.2014 20:41

J29a40r16o63s63l63a42v 83T56e73s83a34ř 1727517949678

V Brně zatím ještě naštěstí jezdí.

+2/0
17.9.2014 15:10

J22i73ř50í 35S50c88h75w98a50c74h 8368734138636

Naštěstí? Spíše bohužel! Pokud občas v některé jedu, tak buď od motoru jdou silné vibrace, nebo smrdí "výfukem" apod. Hluk od motoru je v nich také hodně silný. Rozhodně jízdu v nich nevyhledávám.... ;-)

+1/−2
17.9.2014 16:11

J87a66n 14M98a90z85ů70r76e20k 2238394108415

jedno se musí nechat....jako u starých tramvají se i v těchto busech sedělo lépe a pohodlněji,než v těch nových.

+8/0
17.9.2014 14:51

M93i64l86a65n 52Š58v26a35g76r35o27v52s88k11ý 9652629325318

Legendární v dobrém, nebo zlém?

+1/0
17.9.2014 14:49

9831524940597

tyjo, že bych BMW vyměnil za autobus? je to lákavý, přece jen to každej nemá a mohl bych vozit přátelé na večírky....nebo rovnou dělat večírky v autobuse, každej den na jiným místě :-)

+9/0
17.9.2014 13:25

M14i92c35h84a80l 98D87a32d57e29k 8923982798

Za 10tis., no nekup to :-)

+1/0
17.9.2014 14:04

9841144480577

tojo....ale kolik stojí výměna oleje, zimní gumy, filtry atd? ;-D

0/0
17.9.2014 18:03

Š45t74ě38p89á48n 57H88o88f27m57e53i82s10t36e91r 5418534172666

Kamarád měl jednu Karosu kdysi na vlastní svatbě. Měli ji půjčenou, vezli s ní všechny svatební hosty!!!

+1/0
17.9.2014 19:04

R51o36m58a79n 44K72r71a73t37o34c86h49v51í27l 6856507676464

To je dost normální.

0/0
17.9.2014 20:47

J51a59r71o72s26l98a71v 80T29e11s41a65ř 1637847309738

A bez problémů ježdění v pruzích pro busy.:-)

0/0
18.9.2014 18:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.