Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Legendární hranaté karosy se loučily s Prahou. Jsou na prodej

Červenobílé hranaté autobusy patřily k Praze 32 let, na poslední jízdu se vydaly o uplynulém víkendu. V sobotu 20. září ještě budou k vidění v autobusových garážích Kačerov v rámci Dne otevřených dveří Dopravního podniku hlavního města Prahy. Ale už nebudou vozit lidi. Karos B731 jezdilo po hlavním městě téměř tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e83t66r 93S37v26o95b98o81d87a 1834326763436

To by mě zajímalo, kolik tak mají najeto...

+2/0
18.9.2014 0:07

P75a52v20e46l 71M92a85r93e29š 2619923832

Pul milionu rocne u mestskeho autobusu nebude problém.

+1/0
18.9.2014 20:31
Foto

R36o37m24a53n 69K58o35z70e70l 4277446563334

80 tisíc ročně je běžné u linkových, u městských to může být i o něco více, takže milion to určitě bude.

0/0
19.9.2014 21:11

P36e54t35r 35K38o81u38d30e80l32a 4150609216989

Jako jo, je pekny, ze se s nimi tak louci, az je mi blby rikat, ze treba v (pro prazany "vidlakovske") Olomouci uz nejezdi minimalne 5 let...

0/−2
17.9.2014 22:42

P93a14v95e63l 15M10a52r88e67š 2839373282

Tak ono, kolik autobusu MHD ma Praha a kolik Olomouc, ze?

To je stejne, jako se Jihlava chlubí, 100% nizkopodkazni elektrickou trakci.Ono kdyz v cele MHD mate 18 trolejbusu, to se to potom modernizuje :-)

+2/0
18.9.2014 20:38

M35a96r16e71k 58K17l62u22f45a 3488604684906

Ty woe, já si to snad kouipím!!!  ;-D

0/0
17.9.2014 20:33
Foto

R78o64m63a55n 14K19o92z57e58l 4407656743624

Divím se, že tyto už byly s motorem Renault, myslel jsem, že k řadě 700 patřil vždy jen motor Liaz. 

Ve Zlíně tyto vozy už snad 10 let nejezdí, ale na linkách kolem Zlína je možné potkat ještě několik Karos z let 1986 - 1990, nevím, proč je pořád udržují.

0/−1
17.9.2014 18:59

V38l55a80d46i85m50í96r 20O55t40t23a 3183733967966

..protože je udrzba levna , synku ;-)

+4/0
17.9.2014 20:06

J97a62n 54J52a37n72e35č45e87k 9420623740446

Jsou na prodej za 10.000 s plnou nádrží, s prázdnou pak o 9.000 levněji ;-D

+1/0
17.9.2014 18:43

P69a75v65e49l 96V94é77b16r 5419972612201

Ježišmarjá, a to se máme stavět na hlavu, nebo co, že si v Praze vyměňují autobusy? Už tři dny tu je každý den o tom článek!

Mění si autobusy, no a co?

+2/−14
17.9.2014 18:16

M70a79r33t33i49n 47H40a21l94á59š95e84k 2230462898134

I podprůmerně inteligentní pražan to pochopil. Je to článek s fotem pro zbytek republiky , aby omylem nenastupovali někam jinam.

0/0
17.9.2014 18:30

A20n91t14o32n74í62n 49H78o73s73t20i77n28s89k66ý 6631921425664

Ježišmarjá tak pročpak to čtete, když vás to nezajimá

+3/0
17.9.2014 18:31

L91e12o21š 47S93m32u62t48n19ý 2797799365602

ty karosy jdou pěkně předělat na obytné vozidlo,pár jsem jich viděl a nemělo to chybu,akorát ta spotřeba,není to moc na cestování spíše přejíždět z kempu do kempu,ale prostorově je to luxus,uplné vinebagoR^:-)

+1/0
17.9.2014 15:20

M15a74r95t48i93n 38V44y18s39k53o59c75i37l 3622928155920

Na autocross to tak hodne jezdi...

0/0
17.9.2014 15:58

V41í91t 79B79r96z11o98b53o19h10a22t23ý 7400982923461

jenomže jako servisní autobusy a zázemí jezdí upravené meziměstské autobusy (jiná převodovka, jinak upravený motor) - tyhle prahou prodávané jsou koncipované na městské popojíždění časté zastavování a rozjíždění, což není na takové moc vhodné.

0/0
17.9.2014 17:11

J58a72k53u93b 27Š69a63f96a57n61d58a 7615717661691

Vhodnější byly RTO nebo ŠM11. U Karosy vadí motor vzadu.

0/0
17.9.2014 17:25

M69a43r26t48i87n 55V80y17s73k96o94c84i38l 3322938985540

Motor je asi jen 1,5m do vysky, nad nim vetsinou mivaji teamy buggy / takova mala garaz na koleckach :)

0/0
18.9.2014 9:14

J65a38k77u88b 48Š20a75f71a38n81d31a 7455527461811

No právě. Je problém s nakládáním zadem, bokem to většinou nejde. Starý autobusy se používaly třeba i jako stěhovací vozy.

0/0
18.9.2014 9:28

M51a40r51t79i23n 59V15y90s77k65o78c96i31l 3832358745620

jezis, jaky problem? Normalni najezdy tam maji a funguje jim to. Podivejte se nekdy na autocrossu do depa, kolik teamu to tak resi a nevidi v tom nejmensi problem...

0/0
18.9.2014 11:05

J61a13k95u42b 88Š79a30f32a50n75d59a 7725587701311

Ano. Nízká bugyna se jim tam vejde. Ale je to prostě omezující. CO stále nechápete na faktu, že starší autobusy byly pro toto vhodnější?

0/0
18.9.2014 11:51

M59a23r42t96i79n 24V84y93s59k47o98c33i68l 3232538865120

Vozi tam i obycejne osobaky. Pisete nejake vase radobydogma - vadi motor vzadu - to vam vyvracim. Motor vzadu tam je - to je fakt - a vsechny teamy to pouzivajici se s tim uspesne popraly. Stejne tak bylo na zebrinaku vic mista, co? Navic tam kde ma RTO motor, tam mivaji teamy nadrze na vodu, splasky, centralu a sklad zavodniho benzinu. Toz tak.

0/0
18.9.2014 12:54

J17a67k82u48b 50Š48a62f60a30n56d72a 7835557271281

Mícháte 2 věci. Vadí a popraly. Kdyby tam nevadil, nemusely by se s tím prát. Schválně se jich zeptejte. Chtěli byste aby ta hrana vzadu byla o metr níže? Myslíte, že někdo z nich řekne ne? Ten motor tam prostě vadí a prostě se s tím poprat museli neboť za stejnou cenu nic jiného nepořídí.

Víte, kde má RTO motor? Chcete mi říct, že si dávají nádrž na splašky nebo sklad benzínu vedle řidiče?

0/0
18.9.2014 13:18

M93a57r46t18i51n 37V94y48s75k19o45c93i88l 3552608195960

Jasny, sorry, mezi napravama ma motor SM11, moje chyba.

0/0
18.9.2014 13:24

M88a56r65t89i86n 81V19y73s79k46o58c66i22l 3202148305790

A hlavne kdyby to tak extra vadilo, by dal jezdili temi vasimi RTO a SM11, ne? ;-)

0/0
18.9.2014 14:36

J39a21k75u44b 45Š73a21f29a17n38d15a 7545727141691

Jsou to velmi staré kusy, bude velký problém to udržet ve stavu vyhovujícím STK. Problém bude i nějaký kus sehnat. Karos se vyřazuje spousta.

0/0
18.9.2014 14:51

P47a75v93e97l 60M38a16r74e37š 2449703902

Asi jediná moznost jak vyuzit ridicak "C" bez profesaku...

0/0
18.9.2014 20:41

J45a81r63o98s40l72a18v 26T49e42s61a52ř 1817537709798

V Brně zatím ještě naštěstí jezdí.

+2/0
17.9.2014 15:10

J52i14ř28í 16S41c88h28w46a25c16h 8688514328456

Naštěstí? Spíše bohužel! Pokud občas v některé jedu, tak buď od motoru jdou silné vibrace, nebo smrdí "výfukem" apod. Hluk od motoru je v nich také hodně silný. Rozhodně jízdu v nich nevyhledávám.... ;-)

+1/−2
17.9.2014 16:11

J48a10n 73M81a75z46ů52r39e73k 2808634878295

jedno se musí nechat....jako u starých tramvají se i v těchto busech sedělo lépe a pohodlněji,než v těch nových.

+8/0
17.9.2014 14:51

M15i23l51a25n 17Š66v35a31g33r25o64v59s56k62ý 9272839335148

Legendární v dobrém, nebo zlém?

+1/0
17.9.2014 14:49

9661924140937

tyjo, že bych BMW vyměnil za autobus? je to lákavý, přece jen to každej nemá a mohl bych vozit přátelé na večírky....nebo rovnou dělat večírky v autobuse, každej den na jiným místě :-)

+9/0
17.9.2014 13:25

M61i78c98h77a34l 37D23a39d47e51k 8533692228

Za 10tis., no nekup to :-)

+1/0
17.9.2014 14:04

9321734890617

tojo....ale kolik stojí výměna oleje, zimní gumy, filtry atd? ;-D

0/0
17.9.2014 18:03

Š84t96ě23p24á83n 18H32o29f82m35e55i50s76t96e93r 5248214602716

Kamarád měl jednu Karosu kdysi na vlastní svatbě. Měli ji půjčenou, vezli s ní všechny svatební hosty!!!

+1/0
17.9.2014 19:04

R25o38m41a97n 18K93r77a22t16o85c50h93v20í42l 6526807956904

To je dost normální.

0/0
17.9.2014 20:47

J78a77r69o76s58l50a11v 67T87e70s54a58ř 1547117709118

A bez problémů ježdění v pruzích pro busy.:-)

0/0
18.9.2014 18:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.