- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by mě zajímalo, kolik tak mají najeto...
Pul milionu rocne u mestskeho autobusu nebude problém.
Jako jo, je pekny, ze se s nimi tak louci, az je mi blby rikat, ze treba v (pro prazany "vidlakovske") Olomouci uz nejezdi minimalne 5 let...
Tak ono, kolik autobusu MHD ma Praha a kolik Olomouc, ze?
To je stejne, jako se Jihlava chlubí, 100% nizkopodkazni elektrickou trakci.Ono kdyz v cele MHD mate 18 trolejbusu, to se to potom modernizuje :-)
Divím se, že tyto už byly s motorem Renault, myslel jsem, že k řadě 700 patřil vždy jen motor Liaz.
Ve Zlíně tyto vozy už snad 10 let nejezdí, ale na linkách kolem Zlína je možné potkat ještě několik Karos z let 1986 - 1990, nevím, proč je pořád udržují.
..protože je udrzba levna , synku
Jsou na prodej za 10.000 s plnou nádrží, s prázdnou pak o 9.000 levněji
Ježišmarjá, a to se máme stavět na hlavu, nebo co, že si v Praze vyměňují autobusy? Už tři dny tu je každý den o tom článek!
Mění si autobusy, no a co?
I podprůmerně inteligentní pražan to pochopil. Je to článek s fotem pro zbytek republiky , aby omylem nenastupovali někam jinam.
ty karosy jdou pěkně předělat na obytné vozidlo,pár jsem jich viděl a nemělo to chybu,akorát ta spotřeba,není to moc na cestování spíše přejíždět z kempu do kempu,ale prostorově je to luxus,uplné vinebago
Na autocross to tak hodne jezdi...
V Brně zatím ještě naštěstí jezdí.
Naštěstí? Spíše bohužel! Pokud občas v některé jedu, tak buď od motoru jdou silné vibrace, nebo smrdí "výfukem" apod. Hluk od motoru je v nich také hodně silný. Rozhodně jízdu v nich nevyhledávám....
jedno se musí nechat....jako u starých tramvají se i v těchto busech sedělo lépe a pohodlněji,než v těch nových.
Legendární v dobrém, nebo zlém?