Diskuze

Skútr do města, který odstaví vaše auto na vedlejší kolej

Temperamentní italský skútr se porovná se všemi nástrahami městského provozu. Piaggio Fly 125 se neztratí ani na okreskách, potěší pečlivým zpracováním a překvapí dobrou cenou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý si musí v hlavě srovnat priority. Pokud někdo vozí každé ráno děti do školky, tak je jasné, že asi skútr nebude nic pro něj. Na druhou stranu může to být zajímavá alternativa místo druhého auta do rodiny (jeden odveze děti / nákupy, druhý se poveze na skútr) a v zimě (což v ČR jsou cca 2 měsíce, kdy se fakt nedá jezdit na moto) se prostě použije MHD. Rozhodně lepší varianta než živit (na pojištění, benzínu, opravách) druhé auto.

0 0
možnosti

Auto a skútr absolutně nelze porovnávat,co v zimě,až nasněží?

0 0
možnosti

Ano, skútr je možno porovnávat jen v období, kdy jde používat i skútr. V zimě samozřejmě jen autem či MHD.

0 0
možnosti

Skútr má sva pro i proti. Nevím co si mam myslet o strelcich typu pana Krakory nize, kteri po Praze nepotkaji kolony a zaparkuji si kde chteji. To je s dovolenim lez a blabol. Pokud mate skutr kam dat (garaz), je to velmi navykova vec (nemluvim ted o tech 50cm chrochtadlech). Riziko predjizdeni v kolonach zadne neni, aneb stanovite si ho sam svojim stylem jizdy (risk pri akcnim propletani, nebo pockate az auta zastavi a pak az jedete). To ze je bezpecnost nesrovnatelne nizsi je bez debat. Je nutne davat mnohem vetsi pozor. Musite stale pocitat s tim, ze si vas ridic nevsimne + omezenost/neodhadnuti okolnich ridicu (v mem pripade spise ridicek ve velkych autech). Takze pro nekoho kdo to ma blizko do prace, ci se potyka s kolonami je skutr skvele reseni. To ze zaparkujete v podstate ihned kdekoli, je take velka vyhoda. Pohodli pokud je osklivo je bohuzel male, naproti tomu za peknych dnu je jizda na motorce mnohem prijemnejsi oproti autu. Tolik ma osobni zkusenost.

0 0
možnosti

J86a25k29u40b 37R63o35u85s

27. 10. 2014 22:45

Odstavit auto? Haha ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

T83o88m88á63š 61Z69e77m77a96n

27. 10. 2014 22:10

Asi jsem divnej, ale 55 000 autem hned tak neprojezdím a to samé platit druhé pojištění.

Projíždění kolon mi přijde o ústa. Na vlhkých kočičích hlavách to bude také "zábava" o zimě nemluvě. Výhodou je tedy jen parkování, ale s tím moc problém nemám.

To už bych raději jezdil na kole.

3 2
možnosti

P77e90t89r 72B96á61č47a

27. 10. 2014 20:57

Nejsem sebevrah, abych na necem takovym jezdil po meste a snad dokonce aby me to jeste odstavilo auto ;-D

Staci tech par exotu co se tam s tim motaji  mezi autama a uz nekolikrat jsem byl svedkem jak je nekdo trefil.

2 3
možnosti

Nějak nechápu nadpisy.Jak přesně odstaví Moje auto na kolej a k tomu ještě vedlejší ?

0 1
možnosti

Mám Oktávku 1.9TDi, 66kW. Spotřeba ve městě při ekonomické jízdě do pěti litrů. Cena 50 tisíc.

Pak už jen samá pozitiva. Obrovský kufr, střecha, 5 míst, max. rychlost na dálnici 180 km/h...

0 2
možnosti

Stání v kolonách, problémy s parkováním...

2 1
možnosti

Tak to je recenze pro ty, co ziji na jihu ;-) ja tu stale jezdim.

Za me jako uzivatele skutru spise minusy: bez integralky bych nikam nejel, takze jedine na kufr nahoru, ale zase treba nakup je limitovan prostorem pod sedlem, kde je teplo od motoru, coz neni vzdy dobre, napr. pro pivo ;-). mala kola jsou spis minus, 15"jsou stabilnejsi, lepe jedou a rozhodne se s nima da take dobre probojovat ve meste. Navic pro vyssi postavy je to dost nepohodlne. Plus je urcite nadrz v podlaze a motor, pokud neni poruchovy dle zkusenosti ze sesterskych piaggos...

1 0
možnosti

A proč skůtr a ne normální motorku? Ze skůtru jsem měl pocit, že v zatáčce vypadnu, už nikdy víc.

0 4
možnosti
Foto

V17l26a73d77a 52V34a87n72e79k

27. 10. 2014 15:20

Vůbec jsi  nepochopil článek,kde hned v úvodu píšou ,že skutr 125 můžou osedlat i řidičákem na  os.auto ti co měli  papíry jen  na "fichtla " 50ccm :-P

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...