Diskuze

Skútr do města, který odstaví vaše auto na vedlejší kolej

Temperamentní italský skútr se porovná se všemi nástrahami městského provozu. Piaggio Fly 125 se neztratí ani na okreskách, potěší pečlivým zpracováním a překvapí dobrou cenou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý si musí v hlavě srovnat priority. Pokud někdo vozí každé ráno děti do školky, tak je jasné, že asi skútr nebude nic pro něj. Na druhou stranu může to být zajímavá alternativa místo druhého auta do rodiny (jeden odveze děti / nákupy, druhý se poveze na skútr) a v zimě (což v ČR jsou cca 2 měsíce, kdy se fakt nedá jezdit na moto) se prostě použije MHD. Rozhodně lepší varianta než živit (na pojištění, benzínu, opravách) druhé auto.

0 0
možnosti
AL

Auto a skútr absolutně nelze porovnávat,co v zimě,až nasněží?

0 0
možnosti
DZ

Ano, skútr je možno porovnávat jen v období, kdy jde používat i skútr. V zimě samozřejmě jen autem či MHD.

0 0
možnosti
DZ

Skútr má sva pro i proti. Nevím co si mam myslet o strelcich typu pana Krakory nize, kteri po Praze nepotkaji kolony a zaparkuji si kde chteji. To je s dovolenim lez a blabol. Pokud mate skutr kam dat (garaz), je to velmi navykova vec (nemluvim ted o tech 50cm chrochtadlech). Riziko predjizdeni v kolonach zadne neni, aneb stanovite si ho sam svojim stylem jizdy (risk pri akcnim propletani, nebo pockate az auta zastavi a pak az jedete). To ze je bezpecnost nesrovnatelne nizsi je bez debat. Je nutne davat mnohem vetsi pozor. Musite stale pocitat s tim, ze si vas ridic nevsimne + omezenost/neodhadnuti okolnich ridicu (v mem pripade spise ridicek ve velkych autech). Takze pro nekoho kdo to ma blizko do prace, ci se potyka s kolonami je skutr skvele reseni. To ze zaparkujete v podstate ihned kdekoli, je take velka vyhoda. Pohodli pokud je osklivo je bohuzel male, naproti tomu za peknych dnu je jizda na motorce mnohem prijemnejsi oproti autu. Tolik ma osobni zkusenost.

0 0
možnosti
JR

J53a86k83u80b 12R17o66u55s

27. 10. 2014 22:45

Odstavit auto? Haha ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TZ

T47o85m96á30š 84Z47e45m23a13n

27. 10. 2014 22:10

Asi jsem divnej, ale 55 000 autem hned tak neprojezdím a to samé platit druhé pojištění.

Projíždění kolon mi přijde o ústa. Na vlhkých kočičích hlavách to bude také "zábava" o zimě nemluvě. Výhodou je tedy jen parkování, ale s tím moc problém nemám.

To už bych raději jezdil na kole.

3 2
možnosti
PB

P85e11t97r 43B84á28č34a

27. 10. 2014 20:57

Nejsem sebevrah, abych na necem takovym jezdil po meste a snad dokonce aby me to jeste odstavilo auto ;-D

Staci tech par exotu co se tam s tim motaji  mezi autama a uz nekolikrat jsem byl svedkem jak je nekdo trefil.

2 3
možnosti
JD

Nějak nechápu nadpisy.Jak přesně odstaví Moje auto na kolej a k tomu ještě vedlejší ?

0 1
možnosti
JK

Mám Oktávku 1.9TDi, 66kW. Spotřeba ve městě při ekonomické jízdě do pěti litrů. Cena 50 tisíc.

Pak už jen samá pozitiva. Obrovský kufr, střecha, 5 míst, max. rychlost na dálnici 180 km/h...

0 2
možnosti

Stání v kolonách, problémy s parkováním...

2 1
možnosti
VB

Tak to je recenze pro ty, co ziji na jihu ;-) ja tu stale jezdim.

Za me jako uzivatele skutru spise minusy: bez integralky bych nikam nejel, takze jedine na kufr nahoru, ale zase treba nakup je limitovan prostorem pod sedlem, kde je teplo od motoru, coz neni vzdy dobre, napr. pro pivo ;-). mala kola jsou spis minus, 15"jsou stabilnejsi, lepe jedou a rozhodne se s nima da take dobre probojovat ve meste. Navic pro vyssi postavy je to dost nepohodlne. Plus je urcite nadrz v podlaze a motor, pokud neni poruchovy dle zkusenosti ze sesterskych piaggos...

1 0
možnosti
PZ

A proč skůtr a ne normální motorku? Ze skůtru jsem měl pocit, že v zatáčce vypadnu, už nikdy víc.

0 4
možnosti
Foto

V97l23a55d79a 36V37a43n94e73k

27. 10. 2014 15:20

Vůbec jsi  nepochopil článek,kde hned v úvodu píšou ,že skutr 125 můžou osedlat i řidičákem na  os.auto ti co měli  papíry jen  na "fichtla " 50ccm :-P

2 0
možnosti