Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Eolab je Clio budoucnosti. Na 100 km mu stačí litr benzinu

Automobilka Renault přiveze do Paříže koncept Eolab. Ten představuje vůz segmentu B nepříliš vzdálené budoucnosti. Plug-in hybrid velikosti Clia ušetřil na hmotnosti neuvěřitelných 400 kilogramů a normovaná spotřeba v cyklu NEDC se chlubí hodnotou jeden litr na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12a25r51t12i58n 72H93o51r68ň27á24k 7921951672

co se hmotnosti tyce je muj vzor Renault R4, ty jeho plateny sedacky me vzdy dostanou, bozi kara

0/0
4.10.2014 20:13

Z66d45e53n55ě92k 10D87u37b31e10c23k49ý 3397174590388

Spousta dobrych napadu,napr pohyblivy spoiler a deflektor,poklice,"prevodovka".....

ale kdy to spatrime v praxi?

0/0
3.10.2014 14:56

A45l89b70e55r28t 97K16á69m45e90n 9374498639541

Pri znižovaní hmotnosti plne obsadeného auta bude každý cestujúci povinne, hodinu pred jazdou užívať pol litra Gutalaxu.

0/0
3.10.2014 4:56

M85i36l51a91n 50W81e11l83s82e93r 5742928518881

Škoda, že všechny tyto koncepty a prototypy skončí někde uprostřed vývoje a do prodeje se nedostane téměř nic. A když už se něco( hybrid, elektromobil, úsporný automobil) vyrábí, tak stojí takový prachy, že si většina lidí koupí raději normální auto.

A ještě jsou velké rozdíly mezi jednotlivými státy. Někde to vlády podporují, jinde ne.

+3/0
2.10.2014 16:29

M19i42l85a90n 39H80l34a31d49k48ý 8672398820

Bojím s, že je tam těch hejbat tolik že ještě za 20 let to bude silně poruchový ...

0/0
2.10.2014 22:21

M20a12r71t47i72n 76Š72t36ě22p86á25n19e56k 3437153863611

Me se to docela libi.

+1/0
2.10.2014 13:08

M52a14r63e79k 36J57a50n57e34č72k11a 1637866123331

Zajímavé, ale "...by chtěl Renault uvést na trh během následujících deseti let", je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba a nakonec to může být všechno jinak ;-)

0/0
2.10.2014 12:52

Š21i97m90o80n 21P55o12k26o77r62n95y 6559702811812

Zajímalo by mě, jaká bude spotřeba v případě jízdy na delší vzdálenost. Ocekavam ze v té mitrove spotřebě bude zapocitan dojezd na baterie.

0/0
2.10.2014 10:17

J47a28n 44N87o94v62á74k 9135838534305

píšou dojezd 60 km na baterie, takže ten litr benzínu stačil na zbývajících 40 km.

Tedy skutečná spotřeba 2,5 litru/100 km. Pořád docela dobrá hodnota.

0/0
2.10.2014 17:53
Foto

J88a47n 13V71a72l35č83í90k 7975588525340

Vypadá to zajímavě - a stejně zajímavé bude sledovat, jak to bude s životností všech vychytávek... aby selhání jedné nezmrzačilo celé auto. Servis se patrně prodraží...

0/0
2.10.2014 10:09

R75o15m50a87n 85P27o39k12o79r75n51ý 6359814290972

Vypadá velmi zajímavě, tedy alespoň pro mě:-)

0/0
2.10.2014 10:05

D17a69v45i93d 16Z36a89h65r63a22d16n89í70č70e78k 3837327946931

Nechci být rejpal, ale co se stane když se střetne 600 kg auto se SUVem , které má dvě tuny a kterých jezdí po silnici požehnaně? Co já vím, tak snižování hmotnosti se řešilo na začátku 90. let (materiály karoserie, různé odlehčení...)...ale rozhodně to nemá jen pozitiva, viz. bezpečnost.

0/0
2.10.2014 9:54

J67i81ř54í 74J88i85n54d51r50a 8239945770886

To auto nemá 600 kg, ale skoro 1000. Což je běžná váha malých aut, jen toto je při té váze větší, takže vyšší užitná hodnota.

Vůči velkým autům bude mít menší vůz při srážce vždy hendikep. Pokud ale v budoucnu dojde na takového technologie a úspory váhy, klesne hmotnost všech aut a poměry zůstanou.

+4/0
2.10.2014 10:57

J52i36ř76í 31K61o63c45u97r85e49k 6855754785368

Co se stane, když se dvoutunové SUV srazí z autobusem náklaďákem. Jezdí jich na silnicích požehnaně... A váhovy nepoměr je mnohem vyšší. Nedejbože, aby někdo jel na bicyklu po městě, kde jezdí 30m tramvaje. To je totiž kolem 70 tun. 8-o

+1/0
2.10.2014 16:45

Z67d40e10n91ě29k 39D87u60b26e61c93k55ý 3187614830488

nebo 10000 tunovy meteorit vs. Zeme

atd :-)

0/0
3.10.2014 14:53

R52o68m43a26n 46V44a93c57e31k 7682596958

Zajímavý autíčko. Ještě přidejte normální cenovku a vůbec by mě v garáži nepřekáželo.

+2/0
2.10.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.