Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Renault Eolab je Clio budoucnosti. Na 100 km mu stačí litr benzinu

Automobilka Renault přiveze do Paříže koncept Eolab. Ten představuje vůz segmentu B nepříliš vzdálené budoucnosti. Plug-in hybrid velikosti Clia ušetřil na hmotnosti neuvěřitelných 400 kilogramů a normovaná spotřeba v cyklu NEDC se chlubí hodnotou jeden litr na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a28r39t22i68n 80H25o27r63ň90á21k 7371391102

co se hmotnosti tyce je muj vzor Renault R4, ty jeho plateny sedacky me vzdy dostanou, bozi kara

0/0
4.10.2014 20:13

Z39d83e56n62ě82k 74D25u69b13e98c52k54ý 3237404680658

Spousta dobrych napadu,napr pohyblivy spoiler a deflektor,poklice,"prevodovka".....

ale kdy to spatrime v praxi?

0/0
3.10.2014 14:56

A12l87b33e91r47t 14K93á21m88e19n 9224548989441

Pri znižovaní hmotnosti plne obsadeného auta bude každý cestujúci povinne, hodinu pred jazdou užívať pol litra Gutalaxu.

0/0
3.10.2014 4:56


M45i24l38a92n 65W35e98l54s94e49r 5772248398681

Škoda, že všechny tyto koncepty a prototypy skončí někde uprostřed vývoje a do prodeje se nedostane téměř nic. A když už se něco( hybrid, elektromobil, úsporný automobil) vyrábí, tak stojí takový prachy, že si většina lidí koupí raději normální auto.

A ještě jsou velké rozdíly mezi jednotlivými státy. Někde to vlády podporují, jinde ne.

+3/0
2.10.2014 16:29

M23i66l84a57n 96H16l19a48d15k17ý 8912788610

Bojím s, že je tam těch hejbat tolik že ještě za 20 let to bude silně poruchový ...

0/0
2.10.2014 22:21

M51a92r64t13i24n 14Š63t17ě40p84á47n12e40k 3837573923831

Me se to docela libi.

+1/0
2.10.2014 13:08

M24a32r74e34k 96J31a34n63e56č91k35a 1967186303101

Zajímavé, ale "...by chtěl Renault uvést na trh během následujících deseti let", je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba a nakonec to může být všechno jinak ;-)

0/0
2.10.2014 12:52

Š86i72m57o60n 39P45o62k20o74r60n82y 6819462551662

Zajímalo by mě, jaká bude spotřeba v případě jízdy na delší vzdálenost. Ocekavam ze v té mitrove spotřebě bude zapocitan dojezd na baterie.

0/0
2.10.2014 10:17

J60a55n 31N91o68v13á37k 9535708404495

píšou dojezd 60 km na baterie, takže ten litr benzínu stačil na zbývajících 40 km.

Tedy skutečná spotřeba 2,5 litru/100 km. Pořád docela dobrá hodnota.

0/0
2.10.2014 17:53
Foto

J67a21n 37V20a31l63č46í25k 7675358965620

Vypadá to zajímavě - a stejně zajímavé bude sledovat, jak to bude s životností všech vychytávek... aby selhání jedné nezmrzačilo celé auto. Servis se patrně prodraží...

0/0
2.10.2014 10:09

R47o61m22a98n 72P23o49k86o18r88n69ý 6749504850372

Vypadá velmi zajímavě, tedy alespoň pro mě:-)

0/0
2.10.2014 10:05

D41a82v45i14d 88Z98a95h93r98a47d50n60í27č10e39k 3987967636911

Nechci být rejpal, ale co se stane když se střetne 600 kg auto se SUVem , které má dvě tuny a kterých jezdí po silnici požehnaně? Co já vím, tak snižování hmotnosti se řešilo na začátku 90. let (materiály karoserie, různé odlehčení...)...ale rozhodně to nemá jen pozitiva, viz. bezpečnost.

0/0
2.10.2014 9:54

J83i40ř56í 14J63i40n31d52r40a 8779505620686

To auto nemá 600 kg, ale skoro 1000. Což je běžná váha malých aut, jen toto je při té váze větší, takže vyšší užitná hodnota.

Vůči velkým autům bude mít menší vůz při srážce vždy hendikep. Pokud ale v budoucnu dojde na takového technologie a úspory váhy, klesne hmotnost všech aut a poměry zůstanou.

+4/0
2.10.2014 10:57

J45i35ř15í 41K32o31c17u63r51e66k 6235614325618

Co se stane, když se dvoutunové SUV srazí z autobusem náklaďákem. Jezdí jich na silnicích požehnaně... A váhovy nepoměr je mnohem vyšší. Nedejbože, aby někdo jel na bicyklu po městě, kde jezdí 30m tramvaje. To je totiž kolem 70 tun. 8-o

+1/0
2.10.2014 16:45

Z32d86e77n89ě72k 20D58u12b95e84c78k80ý 3727674550648

nebo 10000 tunovy meteorit vs. Zeme

atd :-)

0/0
3.10.2014 14:53

R57o83m80a25n 91V93a97c75e74k 7552386418

Zajímavý autíčko. Ještě přidejte normální cenovku a vůbec by mě v garáži nepřekáželo.

+2/0
2.10.2014 9:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.