Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Eolab je Clio budoucnosti. Na 100 km mu stačí litr benzinu

Automobilka Renault přiveze do Paříže koncept Eolab. Ten představuje vůz segmentu B nepříliš vzdálené budoucnosti. Plug-in hybrid velikosti Clia ušetřil na hmotnosti neuvěřitelných 400 kilogramů a normovaná spotřeba v cyklu NEDC se chlubí hodnotou jeden litr na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a22r68t54i15n 66H95o29r11ň79á81k 7851541182

co se hmotnosti tyce je muj vzor Renault R4, ty jeho plateny sedacky me vzdy dostanou, bozi kara

0/0
4.10.2014 20:13

Z44d74e39n84ě59k 63D98u88b45e33c81k47ý 3477274840468

Spousta dobrych napadu,napr pohyblivy spoiler a deflektor,poklice,"prevodovka".....

ale kdy to spatrime v praxi?

0/0
3.10.2014 14:56

A45l16b95e73r20t 22K92á15m18e50n 9234778469871

Pri znižovaní hmotnosti plne obsadeného auta bude každý cestujúci povinne, hodinu pred jazdou užívať pol litra Gutalaxu.

0/0
3.10.2014 4:56

M27i86l28a43n 11W93e44l42s22e51r 5242358368191

Škoda, že všechny tyto koncepty a prototypy skončí někde uprostřed vývoje a do prodeje se nedostane téměř nic. A když už se něco( hybrid, elektromobil, úsporný automobil) vyrábí, tak stojí takový prachy, že si většina lidí koupí raději normální auto.

A ještě jsou velké rozdíly mezi jednotlivými státy. Někde to vlády podporují, jinde ne.

+3/0
2.10.2014 16:29

M90i16l76a59n 94H28l42a43d68k69ý 8712978680

Bojím s, že je tam těch hejbat tolik že ještě za 20 let to bude silně poruchový ...

0/0
2.10.2014 22:21

M43a21r48t50i16n 82Š37t82ě67p68á10n38e67k 3587263723931

Me se to docela libi.

+1/0
2.10.2014 13:08

M78a74r79e79k 62J93a24n85e68č55k81a 1497376323241

Zajímavé, ale "...by chtěl Renault uvést na trh během následujících deseti let", je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba a nakonec to může být všechno jinak ;-)

0/0
2.10.2014 12:52

Š68i59m75o71n 50P53o55k90o25r69n49y 6989922321222

Zajímalo by mě, jaká bude spotřeba v případě jízdy na delší vzdálenost. Ocekavam ze v té mitrove spotřebě bude zapocitan dojezd na baterie.

0/0
2.10.2014 10:17

J60a72n 43N39o12v22á80k 9945498414725

píšou dojezd 60 km na baterie, takže ten litr benzínu stačil na zbývajících 40 km.

Tedy skutečná spotřeba 2,5 litru/100 km. Pořád docela dobrá hodnota.

0/0
2.10.2014 17:53
Foto

J69a36n 29V42a67l80č10í54k 7565278315930

Vypadá to zajímavě - a stejně zajímavé bude sledovat, jak to bude s životností všech vychytávek... aby selhání jedné nezmrzačilo celé auto. Servis se patrně prodraží...

0/0
2.10.2014 10:09

R57o35m28a98n 17P38o19k48o32r70n98ý 6159814550152

Vypadá velmi zajímavě, tedy alespoň pro mě:-)

0/0
2.10.2014 10:05

D20a63v94i26d 46Z69a38h71r59a51d82n95í79č72e73k 3887537786721

Nechci být rejpal, ale co se stane když se střetne 600 kg auto se SUVem , které má dvě tuny a kterých jezdí po silnici požehnaně? Co já vím, tak snižování hmotnosti se řešilo na začátku 90. let (materiály karoserie, různé odlehčení...)...ale rozhodně to nemá jen pozitiva, viz. bezpečnost.

0/0
2.10.2014 9:54

J87i81ř83í 89J86i47n23d23r73a 8619965190936

To auto nemá 600 kg, ale skoro 1000. Což je běžná váha malých aut, jen toto je při té váze větší, takže vyšší užitná hodnota.

Vůči velkým autům bude mít menší vůz při srážce vždy hendikep. Pokud ale v budoucnu dojde na takového technologie a úspory váhy, klesne hmotnost všech aut a poměry zůstanou.

+4/0
2.10.2014 10:57

J44i20ř10í 48K73o71c26u82r92e40k 6115624475108

Co se stane, když se dvoutunové SUV srazí z autobusem náklaďákem. Jezdí jich na silnicích požehnaně... A váhovy nepoměr je mnohem vyšší. Nedejbože, aby někdo jel na bicyklu po městě, kde jezdí 30m tramvaje. To je totiž kolem 70 tun. 8-o

+1/0
2.10.2014 16:45

Z47d88e80n87ě12k 35D19u81b25e65c84k31ý 3387634850478

nebo 10000 tunovy meteorit vs. Zeme

atd :-)

0/0
3.10.2014 14:53

R83o21m38a69n 32V27a75c63e94k 7192686728

Zajímavý autíčko. Ještě přidejte normální cenovku a vůbec by mě v garáži nepřekáželo.

+2/0
2.10.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.