- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak zatim vede borec co jel na stovce 238 km/h
No podle mých zkušeností momentálně největší brzdou a tvořičem problematických situací jsou řidiči autobusů. Mezi obcemi si jedou svých 60 km/h, aby se vlezli do jízdního řádu a nemuseli na zastávce čekat. To že se mnohde nedá předjet třeba i několik km a za nimi se vytvoří dlouhý had vozidel je nezajímá. A pak se dějí věci při předjíždění ....
a mimochodem - včera jsem se vrátil z Německa, cestou tam jsem prvních 120 km držel PRŮMĚRNOU rychlost 180 km/h
Tady by mě pověsili za úsvitu, v Německu jsem byl slušný řidič
Auta z levého uhýbala v pohodě, nikoho jsem nemusel problikávat dálkovýma, aby si všimnul, že za ním někdo jede, vjel mi tam jen španělský kamion
A to odsejpá, co? Také tam rád jezdím, mimo obec 100 +, na dálnici kde to jde tak 160 - 170. Tady bych byl v černé kronice pro výstrahu
Jasně, každý stát má své zákony ale tady se z překročení rychlosti dělá hrdelní zločin a nic jiného než rychlost se pomalu nebere jako příčina nehod. V tom případě musí v Německu sbírat hromady mrtvol...ale ono to tak není.
Ty pokuty jsou i nominálně nižší než u nás. Kdyby jsme to srovnali ještě s našima platama, tak jsou české pokuty opravdu drakonické
Hmm, Německo má daleko nižší pokuty a přitom daleko vychovanější řidiče... co když to spolu nesouvisí a bodový systém je lež?
výraz "bodový systém je lež" je tak trochu nesmysl ne?
Zapomnel nekdo dodat, ze police predem (na webovych strankach) upozornila, kde budou radary, alespon vetsina. Takze vsichni maji sanci vedet, kde a kdy. Loni se i tak jen v Sasku chytlo do "pasti" asi 5 procent kontrolovanych.
Tak na vetsine dalnic se nemecti polisi museli docela dost nudit.
že by jako někde měřili na úseku s neomezeným limitem, kdo překročí rychlost o 20 km? Myslím, že tak hloupí zase nejsou!
Jen bych připomenul pár věcí, protože tu máme další z řady článků o rychlosti na silnicích, který je jednostranně napsaný.
- Německo má 10x více obyvatel nž ČR, takže počet pokut je spíše nízký.
- Pokuty jsou v Německu za stejné přestupky stejné nebo nižší než u nás.
- v Německu se běžně po silnicích mimo obec (limit 100km/h) jezdí +10km/h a na dálnicích v případě limitu tak +20km/h a je to víceméně tolerovaný standard. Ne jak u nás, kde někteří experti raději jedou mimo obec 80km/h, aby náhodou neporušili předpisy a nutí ostatní je předjíždět, což bezpečnosti zrovna moc nepřidá.
- v ČR je za období 1-8/2014 najčastější příčinou nehod to, že řidič se plně nevěnoval řízení vozidla. Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (nikoliv překročení limitu) je až na 5. místě mezi příčinami nehod.
jen pro upřesnění, 90 mimo obec neznamená že tam musíte jet přesně 90, je to maximální povolená rychlost. Těch kteří si myslí že mimo obec je potřeba držet plyn neustále na 100, těch každý den ubývá..... To že jezdit rychle neznamená vždy jezdit bezpečně, by si měl uvědomit každý. Jen si vzpoměňte kolik aut vás riskantně předjede a na nalčí křižovatce stojí 10 metrů před vámi. Jet rychle neznamenýá být někde rychleji (třeba o 5 min).....
Během okce trvající 24 hodin bylo pokutováno na 83 000 řidičů?
Tak už ani v Německu není Ordnung (pořádek) a disciplína...
Nic prekvapiveho. Jedna vec jsou povery, jina vec je realita. Kdo v Nemecku jezdi, recem o "ordnungu" se jen pousmeje.