- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypadá to moc pěkně, akorát taky si myslím, že víc sexy jsou ty oblé prolakliny a tvary na skice. Jinak jestli to má ty parametry, co tam píšou, tak teda klobouk dolu, neb se to vyrovná dnešním komerčně dostupným (teda cenově spíš nedostupným) elektromobilům velkých automobilek. Nepočítám teda Teslu Model S samozřejmě, ale ty běžnější.
To, že se to představí na dnech NATO, je vcelku pochopitelné - USA investuje do Tesly brutální peníze, zjevně ve snaze osvobodit se ze závislosti na arabské ropě.
Jestli to kucí český dokážou víc rozjet, mohli bychom být nejen zemí aktuálně nejprodávanějších aut Evropy, ale i včas naskočit na vlnu elektromobility, a možná ji v Evropě i vést? Elektromobily jsou naše budoucnost, ať si kdo hudrá na malý dojezd, jak chce. Akcie Tesly za posledních pár měsíců stouply o 50%.
A bylo by fajn, kdybyste si tu přestali nadávat.
Vypadá to pěkně (teda až na ten rám svařený z jeklu). Ovšem opět typická bolest elektromobilu - malý dojezd.
pro vsechny co tu remcaj, clovek jde nahoru schod pod schodu. nikdo neskacem po patrech.
do brna posilam klukum, jen tak dale je to nadhera.
ale souhlasim s adlerem ten nakres obr.4 je vic sexy
to co me mrzi ze s tim kluci meli tolik prace a........ radeji bych videl tech 5jet sroubu nez tu puklicku audi i kdyz vim ze kola nevyrabeli.
spolehlivost jednotlive soucasty znamena spolehlivost celku, netusim z ceho audi vzalo slogan naskok diky technice tim ale nerikam ze sou kola spatny, jen to ze ten znak me taha za oci
Proč do brna ???Mně tahá za oči váš psaný projev,vy ynteligente.
Je to parádní. Jen škoda, že ten zadek nezůstal víc podle té skicy, tam má šmrnc a originalitu.
Auto vypadá super, ale bohužel má nevýhodu všech elektromobilů. A to zcela mizerný dojezd.
no tvl. a vy se se sporťákem budete vydávat na výlet do Alp?
no tohle vypada jako opravdove auto, ktere jednak vypada, druhak asi i bude funkcni a do tretice asi dostane i homologaci. oproti tomu, co postavili ztudenti skodofky, onen roudstr ze sitygoo. ustrihli strechu, vyrobili tomu "vysoce funkcni" hlavovy ram, pridali ledky a monsta repro do drevotriskove desky. samozrejme bez jakekoliv sance realneho provozu. cili vyrobili z neceho prijatelne skaredeho a funkcniho neco neprijatelne skaredeho a nefunkcniho. ale co, hlavne to bylo huste trivalcove gansta kchul.
na to ze je to sportak, tak ma pomalejsi zrychleni jak tesla :) ale jinak pekna prace
Na to že je to studentský auto tak si myslím že to víc než slušný
Snad máme nějaké metodiky, jak lze měřit spotřebu, např. dálnice/ město/kombinovaná.. Nebylo by smysluplnější uvádět dojezd za těchto podmínek (plus v případě elektomobilu teplota), než napsat nic neříkající "dojezd až 180 kilometrů"..?
To je jako bych se vrchnímu v restauraci chlubil "Dokážu sníst i 16 knedlíků"., když si stejně objednám a sním jen čtyři.
byla by pro Vas srozumitelnejsi (ve spojeni s vozidlem) informace udavana v kWh? nemyslim si...