Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Renault převrátil twingo naruby, má motor pod kufrem

Třetí generace twinga přiváží kromě líbivého vzhledu a nepřeberného množství personalizace i hodně netypickou koncepci. Díky spolupráci se smartem je teď z nejmenšího renaultu auto s „převrácenou“ koncepcí, má tedy motor vzadu a pohon zadních kol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P66e71t38r 81B75á14č11a

28. 9. 2014 12:30

Designove je to jak Fiat 500.

S motorem vzadu si asi chteji v Renaultu hrat na sportaka ;-D

0 0
možnosti
JN

J53a23n 37N62o50v70á31k

24. 9. 2014 10:11

Kde má to auto rezervní kolo?

Vepředu nic...

Vzadu nic...

0 0
možnosti
ML

Nikde jak je dnes běžné, foukací sada na opravu pneu je v kufru

0 0
možnosti

24. 9. 2014 9:22

jojo, inteligentně řešené auto

Doporučuji kouknout co je pod přední kapotou a jak se otevírá!

http://www.youtube.com/watch?v=2PlmQHgKTWU

7 0
možnosti

;-DR^ To by mi neprodal ani Horst Fuchs.

1 0
možnosti
OU
Foto

Teda, motor vzadu, vždyť to bylo označováno koncem 80.let jako dávno překonané, když si člověk vzpomene na škodovky s motorem vzadu.

1 0
možnosti
ML

A 911 jej tam má stále a Boxster/Cayman dokonce má motor uprostřed R^

0 0
možnosti
Foto

Renault míval trhák- byl to R4-L.

Od té doby nějak přešlapuje- nové "lidové" vozy vůbec nejsou lidové, spotřeba neodpovídá době. Třeba můj Yeti je o dost větší, 4x4  a s 110 HP  silnější, mám však praktický průměr spotřeby při svižné jízdě jenom málo přes 5 litrů, při úsporné jízdě i v kopcovitém terénu lze jezdit za 4,8 litru.

Yeti se mi líbil i proto, že má podobnou karoserii, jako míval nadčasový R4-L, pohodlný vstup a velký vnitřní prostor.

Konstruktéři by měli myslet více na užitnou hodnotu, teprve potom na originalitu nebo "krásu". Měnit stále karoserii je také neproduktivní. Jednou osvědčenou lze přece dlouhá léta vylepšovat podle technického pokroku , dělá to třeba Mercedes G nebo Toyota Landcruiser.

Pověsti značky by přispělo, věnovat větší péči přesnosti při výrobě, kvalita je nejlepší prodejní argument.

4 0
možnosti
VBS

On R-14 byl také trhák (5. dveře v době, kdy byly jen u standardních kombíků), R25 v 6ti válci nebyl také k zahození a o dobových R-8 a povíůečném R-4 nehovoře. Zapomíná se tu na R-5, který vyráběli v licenci i Japonci.  co takhle R-12, která motorizovala část Evropy včetně ČSSR via licence Dacia?

1 0
možnosti
MH

Hm, jak praví otřepaný vtip, Citroen vymyslel šikmé ozubení, tak si ho dal do znaku, Audi prosadilo pohon 4x4, tak ho má taky ve znaku a Renault nevymyslel nic a tak si to taky dal do znaku..:-/

15 4
možnosti
TM

Pán je vtipálek, ovšem jeho  humor je  ubohým komunálním humorem. Renault byl vždy v popředí  designu i konstrukce. Zcela je tu opomenuto, že první skutečný hatchback  byl R 16.Nejen první ale také bestseler automobilového trhu...

0 0
možnosti
JC

takže Renault zkouší koncepci, kterou mělo Š 1000MB?

0 0
možnosti
VBS

Porovnáváte-li to takto, tak jen připomínám, že zatímco v M. Bolselavi stále vyráběli "přechodný" typ Spartak/Octavia, tak Renault se svým 4CV, resp. dauphine, R-8 atd. měl koncept "všechno" vzadu již dávno v paži. Ne nadarmo se Š 1000 Malých Bolsetí kastlí podobalo R. Dauphine. Takže pozor na to kdo od koho "opisuje".

4 0
možnosti
SV

Nepsali že je to auto s obracenou koncepcí a motor to ma vzadu? To ho má jako v těch cestovních kufrech? Nebo mi něco uniklo?

0 0
možnosti
JN

Jak Ti to může uniknout, když je to jasné hned z nadpisu? :-)

Motor je vzadu pod podlahou zavazadlového prostoru.

1 1
možnosti
MS

Jen boční silueta? Hned při prvním pohledu na to auto jsem se lekl, co že to má ten Fiat 500 za divné logo?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...