Diskuze
Renault převrátil twingo naruby, má motor pod kufrem
Děkujeme za pochopení.
P66e71t38r 81B75á14č11a
Designove je to jak Fiat 500.
S motorem vzadu si asi chteji v Renaultu hrat na sportaka
J53a23n 37N62o50v70á31k
Kde má to auto rezervní kolo?
Vepředu nic...
Vzadu nic...
M24a34r15t45i20n 92L89ž41i43č66a75ř
Nikde jak je dnes běžné, foukací sada na opravu pneu je v kufru
jojo, inteligentně řešené auto
Doporučuji kouknout co je pod přední kapotou a jak se otevírá!
O17d89s52t42r22a24n23ě45n54ý 78U35ž12i70v91a76t96e95l
R11o95m33a42n 61K41o23z34e80l
Teda, motor vzadu, vždyť to bylo označováno koncem 80.let jako dávno překonané, když si člověk vzpomene na škodovky s motorem vzadu.
M71a33r95t79i54n 85L64ž41i72č97a57ř
A 911 jej tam má stále a Boxster/Cayman dokonce má motor uprostřed
M11i54r30o12s11l21a82v 81S61t80e35i16n59e91r
Renault míval trhák- byl to R4-L.
Od té doby nějak přešlapuje- nové "lidové" vozy vůbec nejsou lidové, spotřeba neodpovídá době. Třeba můj Yeti je o dost větší, 4x4 a s 110 HP silnější, mám však praktický průměr spotřeby při svižné jízdě jenom málo přes 5 litrů, při úsporné jízdě i v kopcovitém terénu lze jezdit za 4,8 litru.
Yeti se mi líbil i proto, že má podobnou karoserii, jako míval nadčasový R4-L, pohodlný vstup a velký vnitřní prostor.
Konstruktéři by měli myslet více na užitnou hodnotu, teprve potom na originalitu nebo "krásu". Měnit stále karoserii je také neproduktivní. Jednou osvědčenou lze přece dlouhá léta vylepšovat podle technického pokroku , dělá to třeba Mercedes G nebo Toyota Landcruiser.
Pověsti značky by přispělo, věnovat větší péči přesnosti při výrobě, kvalita je nejlepší prodejní argument.
V44i57k55y91r 49B39o77h52u25m33i77l 31S96t11r48a71n39s42k17y
On R-14 byl také trhák (5. dveře v době, kdy byly jen u standardních kombíků), R25 v 6ti válci nebyl také k zahození a o dobových R-8 a povíůečném R-4 nehovoře. Zapomíná se tu na R-5, který vyráběli v licenci i Japonci. co takhle R-12, která motorizovala část Evropy včetně ČSSR via licence Dacia?
M16i29c55h75a30l 40H50a57u41f
Hm, jak praví otřepaný vtip, Citroen vymyslel šikmé ozubení, tak si ho dal do znaku, Audi prosadilo pohon 4x4, tak ho má taky ve znaku a Renault nevymyslel nic a tak si to taky dal do znaku..
T71o10m46á27š 45M87a19l37ý
Pán je vtipálek, ovšem jeho humor je ubohým komunálním humorem. Renault byl vždy v popředí designu i konstrukce. Zcela je tu opomenuto, že první skutečný hatchback byl R 16.Nejen první ale také bestseler automobilového trhu...
J19o48s33e68f 78C58í39s95a34ř
takže Renault zkouší koncepci, kterou mělo Š 1000MB
V78i24k81y42r 88B51o92h97u53m71i87l 81S34t60r98a80n46s79k25y
Porovnáváte-li to takto, tak jen připomínám, že zatímco v M. Bolselavi stále vyráběli "přechodný" typ Spartak/Octavia, tak Renault se svým 4CV, resp. dauphine, R-8 atd. měl koncept "všechno" vzadu již dávno v paži. Ne nadarmo se Š 1000 Malých Bolsetí kastlí podobalo R. Dauphine. Takže pozor na to kdo od koho "opisuje".
S86t60a84n19i90s21l62a90v 19V47a36l70t26r
Nepsali že je to auto s obracenou koncepcí a motor to ma vzadu? To ho má jako v těch cestovních kufrech? Nebo mi něco uniklo?
J78i95ř61í 36N75o97v82á57k
Jak Ti to může uniknout, když je to jasné hned z nadpisu?
Motor je vzadu pod podlahou zavazadlového prostoru.
M52a28r91t25i30n 55S83e86d33l87á42č77e23k
Jen boční silueta? Hned při prvním pohledu na to auto jsem se lekl, co že to má ten Fiat 500 za divné logo?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Dražba pozemku, 4 344 m2, Slušovice okr. Zlín
Slušovice, okres Zlín
3 499 000 Kč