Diskuze

Renault převrátil twingo naruby, má motor pod kufrem

Třetí generace twinga přiváží kromě líbivého vzhledu a nepřeberného množství personalizace i hodně netypickou koncepci. Díky spolupráci se smartem je teď z nejmenšího renaultu auto s „převrácenou“ koncepcí, má tedy motor vzadu a pohon zadních kol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P21e93t84r 33B33á46č73a

28. 9. 2014 12:30

Designove je to jak Fiat 500.

S motorem vzadu si asi chteji v Renaultu hrat na sportaka ;-D

0 0
možnosti

J42a53n 26N58o77v92á22k

24. 9. 2014 10:11

Kde má to auto rezervní kolo?

Vepředu nic...

Vzadu nic...

0 0
možnosti

Nikde jak je dnes běžné, foukací sada na opravu pneu je v kufru

0 0
možnosti

24. 9. 2014 9:22

jojo, inteligentně řešené auto

Doporučuji kouknout co je pod přední kapotou a jak se otevírá!

http://www.youtube.com/watch?v=2PlmQHgKTWU

7 0
možnosti

;-DR^ To by mi neprodal ani Horst Fuchs.

1 0
možnosti
Foto

Teda, motor vzadu, vždyť to bylo označováno koncem 80.let jako dávno překonané, když si člověk vzpomene na škodovky s motorem vzadu.

1 0
možnosti

A 911 jej tam má stále a Boxster/Cayman dokonce má motor uprostřed R^

0 0
možnosti
Foto

Renault míval trhák- byl to R4-L.

Od té doby nějak přešlapuje- nové "lidové" vozy vůbec nejsou lidové, spotřeba neodpovídá době. Třeba můj Yeti je o dost větší, 4x4  a s 110 HP  silnější, mám však praktický průměr spotřeby při svižné jízdě jenom málo přes 5 litrů, při úsporné jízdě i v kopcovitém terénu lze jezdit za 4,8 litru.

Yeti se mi líbil i proto, že má podobnou karoserii, jako míval nadčasový R4-L, pohodlný vstup a velký vnitřní prostor.

Konstruktéři by měli myslet více na užitnou hodnotu, teprve potom na originalitu nebo "krásu". Měnit stále karoserii je také neproduktivní. Jednou osvědčenou lze přece dlouhá léta vylepšovat podle technického pokroku , dělá to třeba Mercedes G nebo Toyota Landcruiser.

Pověsti značky by přispělo, věnovat větší péči přesnosti při výrobě, kvalita je nejlepší prodejní argument.

4 0
možnosti

On R-14 byl také trhák (5. dveře v době, kdy byly jen u standardních kombíků), R25 v 6ti válci nebyl také k zahození a o dobových R-8 a povíůečném R-4 nehovoře. Zapomíná se tu na R-5, který vyráběli v licenci i Japonci.  co takhle R-12, která motorizovala část Evropy včetně ČSSR via licence Dacia?

1 0
možnosti

Hm, jak praví otřepaný vtip, Citroen vymyslel šikmé ozubení, tak si ho dal do znaku, Audi prosadilo pohon 4x4, tak ho má taky ve znaku a Renault nevymyslel nic a tak si to taky dal do znaku..:-/

15 4
možnosti

Pán je vtipálek, ovšem jeho  humor je  ubohým komunálním humorem. Renault byl vždy v popředí  designu i konstrukce. Zcela je tu opomenuto, že první skutečný hatchback  byl R 16.Nejen první ale také bestseler automobilového trhu...

0 0
možnosti

takže Renault zkouší koncepci, kterou mělo Š 1000MB?

0 0
možnosti

Porovnáváte-li to takto, tak jen připomínám, že zatímco v M. Bolselavi stále vyráběli "přechodný" typ Spartak/Octavia, tak Renault se svým 4CV, resp. dauphine, R-8 atd. měl koncept "všechno" vzadu již dávno v paži. Ne nadarmo se Š 1000 Malých Bolsetí kastlí podobalo R. Dauphine. Takže pozor na to kdo od koho "opisuje".

4 0
možnosti

Nepsali že je to auto s obracenou koncepcí a motor to ma vzadu? To ho má jako v těch cestovních kufrech? Nebo mi něco uniklo?

0 0
možnosti

Jak Ti to může uniknout, když je to jasné hned z nadpisu? :-)

Motor je vzadu pod podlahou zavazadlového prostoru.

1 1
možnosti

Jen boční silueta? Hned při prvním pohledu na to auto jsem se lekl, co že to má ten Fiat 500 za divné logo?

0 0
možnosti