- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Designove je to jak Fiat 500.
S motorem vzadu si asi chteji v Renaultu hrat na sportaka
Kde má to auto rezervní kolo?
Vepředu nic...
Vzadu nic...
Nikde jak je dnes běžné, foukací sada na opravu pneu je v kufru
jojo, inteligentně řešené auto
Doporučuji kouknout co je pod přední kapotou a jak se otevírá!
Teda, motor vzadu, vždyť to bylo označováno koncem 80.let jako dávno překonané, když si člověk vzpomene na škodovky s motorem vzadu.
A 911 jej tam má stále a Boxster/Cayman dokonce má motor uprostřed
Renault míval trhák- byl to R4-L.
Od té doby nějak přešlapuje- nové "lidové" vozy vůbec nejsou lidové, spotřeba neodpovídá době. Třeba můj Yeti je o dost větší, 4x4 a s 110 HP silnější, mám však praktický průměr spotřeby při svižné jízdě jenom málo přes 5 litrů, při úsporné jízdě i v kopcovitém terénu lze jezdit za 4,8 litru.
Yeti se mi líbil i proto, že má podobnou karoserii, jako míval nadčasový R4-L, pohodlný vstup a velký vnitřní prostor.
Konstruktéři by měli myslet více na užitnou hodnotu, teprve potom na originalitu nebo "krásu". Měnit stále karoserii je také neproduktivní. Jednou osvědčenou lze přece dlouhá léta vylepšovat podle technického pokroku , dělá to třeba Mercedes G nebo Toyota Landcruiser.
Pověsti značky by přispělo, věnovat větší péči přesnosti při výrobě, kvalita je nejlepší prodejní argument.
On R-14 byl také trhák (5. dveře v době, kdy byly jen u standardních kombíků), R25 v 6ti válci nebyl také k zahození a o dobových R-8 a povíůečném R-4 nehovoře. Zapomíná se tu na R-5, který vyráběli v licenci i Japonci. co takhle R-12, která motorizovala část Evropy včetně ČSSR via licence Dacia?
Hm, jak praví otřepaný vtip, Citroen vymyslel šikmé ozubení, tak si ho dal do znaku, Audi prosadilo pohon 4x4, tak ho má taky ve znaku a Renault nevymyslel nic a tak si to taky dal do znaku..
Pán je vtipálek, ovšem jeho humor je ubohým komunálním humorem. Renault byl vždy v popředí designu i konstrukce. Zcela je tu opomenuto, že první skutečný hatchback byl R 16.Nejen první ale také bestseler automobilového trhu...
takže Renault zkouší koncepci, kterou mělo Š 1000MB
Porovnáváte-li to takto, tak jen připomínám, že zatímco v M. Bolselavi stále vyráběli "přechodný" typ Spartak/Octavia, tak Renault se svým 4CV, resp. dauphine, R-8 atd. měl koncept "všechno" vzadu již dávno v paži. Ne nadarmo se Š 1000 Malých Bolsetí kastlí podobalo R. Dauphine. Takže pozor na to kdo od koho "opisuje".
Nepsali že je to auto s obracenou koncepcí a motor to ma vzadu? To ho má jako v těch cestovních kufrech? Nebo mi něco uniklo?
Jak Ti to může uniknout, když je to jasné hned z nadpisu?
Motor je vzadu pod podlahou zavazadlového prostoru.
Jen boční silueta? Hned při prvním pohledu na to auto jsem se lekl, co že to má ten Fiat 500 za divné logo?