Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavec ze šroťáku - Rat Rod Nash zvaný Ježek

Jedno z nejbizarnějších aut, které se pohybuje po českých cestách, má americký původ, patinu české stodoly a na čumáku balancuje ježek v kleci. Rat Rod Nash vyznává takzvaný krysí tuning, rez je mu ozdobou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a46r74o57s28l27a65v 46K32a60d54l62e38c 5831949142711

R^

0/0
21.10.2014 10:47

P65e47t42r 88N24ě54m61e41č47e85k 1322404382313

R^R^R^

0/0
23.9.2014 6:43

J50a59n 60H30o57r27s11k64ý 2906420677135

Dát do Rat Stylu (nazýváte-li to takhle) jednu z mých starých motorek je mým zatím nesplněným snem. Ovšem, řekl bych, že tohle auto do toho má velmi, velmi daleko, zvlášť ta přístrojová deska je přímo odporná. Jinak auto samo o sobě - dost dobrý kousek. :-)

0/0
22.9.2014 18:34

V12l81a75d57i42s71l69a83v 23N17o45h86e88j57l 7608127668851

jojo rat bikes sou trochu na jinym levelu, staci se podivat treba na sraz Elefantentreffen v Nemecku v lednu R^

+1/0
22.9.2014 18:36

J27a59n 98H29o25r40s87k34ý 2446830247485

"Pravý" Rat Bike má vypadat nějak takhle http://travelingringo.com/2011/12/the-rat-king-of-flat-lick-kentucky/ auto by na tom mělo být podobně!:-)

+1/0
22.9.2014 18:37
Foto

P45e77t96r 81P86r58o38c64h20á74z97k66a 3602656452534

Paráda.Přesně tohle se mi líbí.Moc by mě zajímalo zda je to na V RZ,nebo na normální RZ a jak je složité ji získat.

0/0
22.9.2014 17:35

V83l69a38d52i13s87l74a80v 84N51o82h55e41j11l 7828457498391

na V RZ musite splnovat nekolik podminek, je to na netu, namatkou stari tusim 30 let a vice, dale maximalni soulad s originalem z doby vyroby a dalsi. normalni RZ to mohlo mit jiz delsi dobu a tato uprava nemusela nijak jejich platnost narusit. pokud mate US auto registrovane v CR pred rokem 2000, tak nemusite (pro normalni RZ) mit zadne vyjimky homologaci skel a pasu, ani VIN na kastli (staci stitek za prednim sklem), musite mit pouze barevne spravne svetla (napr. zadni blinkry musi byt zlute/oranzove, nikoliv cervene) pres to nejede vlak. cili pokud tohle auto melo registraci v CR pred r.2000 tak tam neni moc co resit pro normalni RZ

0/0
22.9.2014 18:34
Foto

P91e95t50r 20P60r78o25c18h57á61z49k33a 3312576782314

No jo,kde je rok 2000.Dneska to bude zřejmě problém vůbec dovézt a přestavba asi bude chtít homologaci.To nebude ani snadné ani levné.Vím,co svého času dalo za práci zlegalizovat obyčejný vozík za auto.

+1/0
22.9.2014 19:22

V87l90a98d53i20s91l74a19v 16N15o72h85e81j63l 7438957828251

tak prestavba to asi uplne neni, to by se pak musely nechavat homologovat i potahy na sedacky ;-) legalizace ma ruzna pravidla pro ruzne podminky, zda je to z EU, zda je v CR prodejce co k tomu da papir atd. ja popsal zakladni veci ohledne US aut

0/0
22.9.2014 20:06
Foto

P26e15t60r 86P28r27o91c34h72á66z33k33a 3122586342824

Rozumím.To byl jen takový povzdech jak nám postupně EU a naše vláda ztěžuje život.

+1/0
23.9.2014 17:53

S31t61e57f58a39n48o 85S57i45n51i72g19a45g70l79i84a 3898357733631

Jj, všechno je zregulováno, omezeno, že to lidi akorát znechutí se do něčeho pouštět. A koho ne, tak mu stát alespoň pořádně pustí žilou.

Měl jsem v plánu předělat nejakou dodavku, (Ducato, Iveco) na camper tak, jak by se to líbilo mne. Bohužel v Itálii je téměř nemožné demontovat i tu v blbou prepazku za řidičem. Celá úprava by díky dodatečným schvalovačkam stala víc než použity camper. Jenže ná nechci tu obrovskou krávu s tím nádorem nad kabinou, a zbyly prostor zastavěny spaním pro 6 lidi!!! Jak říkám, odradit lidi od toho něco si udelat svepomoci, a potlačit dobrý pocit z dobře odvedené práce...

+1/0
22.9.2014 22:55

V14l81a39d21i34s91l10a49v 45N48o81h48e82j32l 7398597738311

tak tak, buzerovat, dojit, buzerovat a tak dokola

+1/0
22.9.2014 23:53
Foto

P67e67t74r 21P11r70o81c50h61á63z31k61a 3522266682974

Naprosto s vámi souhlasím.Myslím,že třeba britové jsou na tom lépe a stejně tak v USA.

+1/0
23.9.2014 17:52

V19i67k56t74o28r 27Š24p93i57č94k15a 6338362954

Na exhibice OK . Bohužel  , když vzpomenu,  kam až mne posílali na dopravním inspektorátu kvůli jednomu písmenu v sériovém čísle motoru navíc , tak bych se moc divil , kdyby zrovna taková kráska byla běžně k vidění na českých cestách ;)

0/0
22.9.2014 17:03

M86i56r55o40s61l52a95v 46M16i27n20á63ř 8190582874

opravdový krasavec

0/0
22.9.2014 16:19

C81y27r30i95l 66P62a41v49e16l73k91a 4486572968165

Bomba!

0/0
22.9.2014 15:52

M22a86r45t38i36n 35L73ž95i70č38a46ř 9665707202674

Dost dlouho se zajímám o repliku Porsche 904, 550 Spyder a myslel jsem že bude problém si s autem v ČR vůbec vyjet, že jej na značky nedám, ale jak jsem zjistil, tak i takovou repliku co chci (žebřinový rám, motor z brouka  anebo z Porsche, repliky budíků, sklolaminátová kapota, jen klasická světla, blinkry bez eu homologace,..) není problém na normální značky dát. Takže šetřím a sháním potřebnou dokumentaci a šikovné ruce

0/0
22.9.2014 15:43

T10o17m59á83š 98J17u33r16e16č10k30a 3923242899543

Navíc moc originální to není, tak možná malováním na dveřích a ježkem v peci na chladiči

http://desktopbackgroundshq.com/backgrounds/rat-rod-car-backgrounds-28977.jpg

+1/−2
22.9.2014 15:01

P77a13v97e58l 30M13e51d32e23k 1580542911555

Nic proti krysímu tunningu, ale kdyz si vezmu, kvuli cemu vsemu mi zatapeji na STK kazde dva roky, tak doufam, ze je to "krysa" jen na oko, a ze alespon slusne brzdi, protoze tohle auto musi byt pri srazce s chodcem nebo jinym autem opravdova lahudka..

0/0
22.9.2014 14:25

T98o94m34á93š 82J44u63r34e47č49k47a 3323232789213

Na srazy to jezdí na vleku a jestli na uzavřené ploše do nečeho vletí je to jeho problém. Taková auta po silnicích nejezdí....maximálně promenády a spanilé jízdy;-)

+2/0
22.9.2014 14:49

J31o30s34e52f 12Z56a48h90á87l67k21a 4183799138186

No napadlo mě, že "české cesty" v úvodní větě bude jen novinářský slovní obrat. Skutečný pohyb bude nejspíše omezen na uzavřené prostory srazů a zbytek na plaťáku.

+1/0
22.9.2014 15:16

J61o84s57e78f 24Z59a10h35á68l29k16a 4203249788596

A jak řeší ten pohyb po českýh komunikacích? Na toto lze vydat nějaký druh RZ ???

0/0
22.9.2014 14:15

V18l82a80d37i52s11l37a33v 66N12o96h48e85j13l 7948767518261

U takto starých aut v pohodě. Bohužel dovézt to dnes by asi neprošlo. To je ale špatně.

+2/0
22.9.2014 14:19

J66o46s38e69f 37Z31a42h17á69l34k27a 4423369418796

Chcete říci, že tohle vozidlo je schopné registrace na značku historického vozidla ?

0/0
22.9.2014 14:24

T72o88m61á98š 96J31u79r19e82č30k54a 3563572129863

pochybuju že to má vůbec VINko na motoru, natož pak na kastli;-)

+1/0
22.9.2014 14:52

D82e26n21i43s 72W62i91t71z53k21u 5103302689297

americký motory nemají žádnej VIN kód

0/0
25.9.2014 15:40

V62l41a83d63i21s53l32a31v 87N88o26h69e25j57l 7598547108861

O veteranske znacce sem nemluvil. Na ni je treba orig. stav.

0/0
22.9.2014 14:55

P59e22t31r 40R59o20m29á46n10e35k 8684377524204

Když slyším slovo tuning, tak mi už předem naskočí kopřivka. Tohle je ale jiná liga, má to styl, krása.

+6/0
22.9.2014 13:18

T79o87m23á10š 91J25u72r47e74č38k93a 3883542829453

Myslíte naše oblíbené "Tuňáky"? s pořádně vypimpovanou rajdou? ;-D

+1/0
22.9.2014 14:56

R32i56c95h60a54r29d 81K68á50b19a 8539148110330

Nevim, ten puvodni Nash byl krasne auto ... a udelat z toho takovyhle "hummer" ... nevim ... mne na tohle neuzije.

0/0
22.9.2014 13:15

J84i31ř61í 30N88o26v14o76t71n40ý 2988932445497

R^

U mě tak trochu malá Česká závist:-)A Bidlo, Štětináč a Bohouš jsou dokonalí.

+6/0
22.9.2014 12:33

V82á64c30l25a40v 90M26á89c46h79a 1562583349677

hodně pěkné auto

+6/0
22.9.2014 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.