Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavec ze šroťáku - Rat Rod Nash zvaný Ježek

Jedno z nejbizarnějších aut, které se pohybuje po českých cestách, má americký původ, patinu české stodoly a na čumáku balancuje ježek v kleci. Rat Rod Nash vyznává takzvaný krysí tuning, rez je mu ozdobou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a73r71o90s25l11a77v 45K72a74d88l60e85c 5661279532831

R^

0/0
21.10.2014 10:47

P56e78t17r 89N29ě35m10e47č43e44k 1752974982813

R^R^R^

0/0
23.9.2014 6:43

J60a60n 43H67o39r63s32k91ý 2396180217285

Dát do Rat Stylu (nazýváte-li to takhle) jednu z mých starých motorek je mým zatím nesplněným snem. Ovšem, řekl bych, že tohle auto do toho má velmi, velmi daleko, zvlášť ta přístrojová deska je přímo odporná. Jinak auto samo o sobě - dost dobrý kousek. :-)

0/0
22.9.2014 18:34

V39l17a22d38i45s54l42a68v 74N47o84h83e56j54l 7468897778671

jojo rat bikes sou trochu na jinym levelu, staci se podivat treba na sraz Elefantentreffen v Nemecku v lednu R^

+1/0
22.9.2014 18:36

J43a68n 73H74o17r10s34k32ý 2586230307345

"Pravý" Rat Bike má vypadat nějak takhle http://travelingringo.com/2011/12/the-rat-king-of-flat-lick-kentucky/ auto by na tom mělo být podobně!:-)

+1/0
22.9.2014 18:37
Foto

P85e77t81r 18P17r69o39c30h15á39z53k66a 3222856222584

Paráda.Přesně tohle se mi líbí.Moc by mě zajímalo zda je to na V RZ,nebo na normální RZ a jak je složité ji získat.

0/0
22.9.2014 17:35

V82l82a19d85i11s60l49a76v 58N64o42h15e38j20l 7318827558541

na V RZ musite splnovat nekolik podminek, je to na netu, namatkou stari tusim 30 let a vice, dale maximalni soulad s originalem z doby vyroby a dalsi. normalni RZ to mohlo mit jiz delsi dobu a tato uprava nemusela nijak jejich platnost narusit. pokud mate US auto registrovane v CR pred rokem 2000, tak nemusite (pro normalni RZ) mit zadne vyjimky homologaci skel a pasu, ani VIN na kastli (staci stitek za prednim sklem), musite mit pouze barevne spravne svetla (napr. zadni blinkry musi byt zlute/oranzove, nikoliv cervene) pres to nejede vlak. cili pokud tohle auto melo registraci v CR pred r.2000 tak tam neni moc co resit pro normalni RZ

0/0
22.9.2014 18:34
Foto

P23e97t16r 73P45r38o30c48h47á38z38k30a 3172936242224

No jo,kde je rok 2000.Dneska to bude zřejmě problém vůbec dovézt a přestavba asi bude chtít homologaci.To nebude ani snadné ani levné.Vím,co svého času dalo za práci zlegalizovat obyčejný vozík za auto.

+1/0
22.9.2014 19:22

V72l75a39d20i47s84l27a42v 40N57o14h96e24j75l 7298317838661

tak prestavba to asi uplne neni, to by se pak musely nechavat homologovat i potahy na sedacky ;-) legalizace ma ruzna pravidla pro ruzne podminky, zda je to z EU, zda je v CR prodejce co k tomu da papir atd. ja popsal zakladni veci ohledne US aut

0/0
22.9.2014 20:06
Foto

P40e98t59r 76P19r72o56c80h22á11z48k30a 3442346212244

Rozumím.To byl jen takový povzdech jak nám postupně EU a naše vláda ztěžuje život.

+1/0
23.9.2014 17:53

S97t58e17f25a43n74o 23S88i41n15i80g25a50g33l61i19a 3988337363821

Jj, všechno je zregulováno, omezeno, že to lidi akorát znechutí se do něčeho pouštět. A koho ne, tak mu stát alespoň pořádně pustí žilou.

Měl jsem v plánu předělat nejakou dodavku, (Ducato, Iveco) na camper tak, jak by se to líbilo mne. Bohužel v Itálii je téměř nemožné demontovat i tu v blbou prepazku za řidičem. Celá úprava by díky dodatečným schvalovačkam stala víc než použity camper. Jenže ná nechci tu obrovskou krávu s tím nádorem nad kabinou, a zbyly prostor zastavěny spaním pro 6 lidi!!! Jak říkám, odradit lidi od toho něco si udelat svepomoci, a potlačit dobrý pocit z dobře odvedené práce...

+1/0
22.9.2014 22:55

V22l23a97d30i46s90l13a15v 40N91o36h69e72j13l 7618317728761

tak tak, buzerovat, dojit, buzerovat a tak dokola

+1/0
22.9.2014 23:53
Foto

P50e96t33r 45P87r77o67c74h64á70z77k85a 3212446102834

Naprosto s vámi souhlasím.Myslím,že třeba britové jsou na tom lépe a stejně tak v USA.

+1/0
23.9.2014 17:52

V41i84k44t18o94r 96Š83p20i83č10k22a 6538552774

Na exhibice OK . Bohužel  , když vzpomenu,  kam až mne posílali na dopravním inspektorátu kvůli jednomu písmenu v sériovém čísle motoru navíc , tak bych se moc divil , kdyby zrovna taková kráska byla běžně k vidění na českých cestách ;)

0/0
22.9.2014 17:03

M30i10r87o35s56l84a84v 87M76i20n51á78ř 8250472444

opravdový krasavec

0/0
22.9.2014 16:19

C62y15r25i34l 71P28a29v45e37l67k55a 4106492358145

Bomba!

0/0
22.9.2014 15:52

M77a54r31t19i91n 57L84ž32i18č52a97ř 9555967672974

Dost dlouho se zajímám o repliku Porsche 904, 550 Spyder a myslel jsem že bude problém si s autem v ČR vůbec vyjet, že jej na značky nedám, ale jak jsem zjistil, tak i takovou repliku co chci (žebřinový rám, motor z brouka  anebo z Porsche, repliky budíků, sklolaminátová kapota, jen klasická světla, blinkry bez eu homologace,..) není problém na normální značky dát. Takže šetřím a sháním potřebnou dokumentaci a šikovné ruce

0/0
22.9.2014 15:43

T53o27m68á71š 48J46u16r37e30č16k11a 3803512979883

Navíc moc originální to není, tak možná malováním na dveřích a ježkem v peci na chladiči

http://desktopbackgroundshq.com/backgrounds/rat-rod-car-backgrounds-28977.jpg

+1/−2
22.9.2014 15:01

P39a84v48e51l 15M73e33d92e37k 1510152291925

Nic proti krysímu tunningu, ale kdyz si vezmu, kvuli cemu vsemu mi zatapeji na STK kazde dva roky, tak doufam, ze je to "krysa" jen na oko, a ze alespon slusne brzdi, protoze tohle auto musi byt pri srazce s chodcem nebo jinym autem opravdova lahudka..

0/0
22.9.2014 14:25

T25o28m30á72š 47J69u69r11e81č80k62a 3643402479923

Na srazy to jezdí na vleku a jestli na uzavřené ploše do nečeho vletí je to jeho problém. Taková auta po silnicích nejezdí....maximálně promenády a spanilé jízdy;-)

+2/0
22.9.2014 14:49

J88o85s55e14f 79Z20a63h67á69l58k25a 4913789928746

No napadlo mě, že "české cesty" v úvodní větě bude jen novinářský slovní obrat. Skutečný pohyb bude nejspíše omezen na uzavřené prostory srazů a zbytek na plaťáku.

+1/0
22.9.2014 15:16

J43o96s41e85f 44Z15a86h79á17l13k38a 4293379138666

A jak řeší ten pohyb po českýh komunikacích? Na toto lze vydat nějaký druh RZ ???

0/0
22.9.2014 14:15

V87l50a43d85i10s48l65a58v 25N22o14h64e61j13l 7888537768321

U takto starých aut v pohodě. Bohužel dovézt to dnes by asi neprošlo. To je ale špatně.

+2/0
22.9.2014 14:19

J87o16s29e67f 98Z60a58h83á98l75k96a 4763819448396

Chcete říci, že tohle vozidlo je schopné registrace na značku historického vozidla ?

0/0
22.9.2014 14:24

T66o90m37á51š 45J17u73r93e40č81k70a 3323102319283

pochybuju že to má vůbec VINko na motoru, natož pak na kastli;-)

+1/0
22.9.2014 14:52

D13e24n83i51s 15W24i60t67z82k43u 5343512649667

americký motory nemají žádnej VIN kód

0/0
25.9.2014 15:40

V82l27a44d32i30s32l45a97v 25N35o85h79e41j34l 7368267888351

O veteranske znacce sem nemluvil. Na ni je treba orig. stav.

0/0
22.9.2014 14:55

P83e76t56r 92R61o96m91á34n51e40k 8694677114824

Když slyším slovo tuning, tak mi už předem naskočí kopřivka. Tohle je ale jiná liga, má to styl, krása.

+6/0
22.9.2014 13:18

T32o39m73á98š 53J86u76r11e95č67k25a 3683262289443

Myslíte naše oblíbené "Tuňáky"? s pořádně vypimpovanou rajdou? ;-D

+1/0
22.9.2014 14:56

R28i42c56h27a44r25d 80K88á35b33a 8829348370970

Nevim, ten puvodni Nash byl krasne auto ... a udelat z toho takovyhle "hummer" ... nevim ... mne na tohle neuzije.

0/0
22.9.2014 13:15

J93i66ř55í 66N84o96v19o94t61n27ý 2458472165757

R^

U mě tak trochu malá Česká závist:-)A Bidlo, Štětináč a Bohouš jsou dokonalí.

+6/0
22.9.2014 12:33

V60á35c46l38a75v 15M17á21c36h21a 1832483169587

hodně pěkné auto

+6/0
22.9.2014 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.