Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavec ze šroťáku - Rat Rod Nash zvaný Ježek

Jedno z nejbizarnějších aut, které se pohybuje po českých cestách, má americký původ, patinu české stodoly a na čumáku balancuje ježek v kleci. Rat Rod Nash vyznává takzvaný krysí tuning, rez je mu ozdobou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a96r44o21s42l30a30v 31K55a94d34l39e15c 5411189142471

R^

0/0
21.10.2014 10:47

P15e89t36r 41N95ě13m60e70č87e12k 1732504292523

R^R^R^

0/0
23.9.2014 6:43

J39a57n 73H33o95r13s65k18ý 2836350497405

Dát do Rat Stylu (nazýváte-li to takhle) jednu z mých starých motorek je mým zatím nesplněným snem. Ovšem, řekl bych, že tohle auto do toho má velmi, velmi daleko, zvlášť ta přístrojová deska je přímo odporná. Jinak auto samo o sobě - dost dobrý kousek. :-)

0/0
22.9.2014 18:34


V96l44a23d67i40s73l51a34v 84N96o72h56e71j92l 7838507538271

jojo rat bikes sou trochu na jinym levelu, staci se podivat treba na sraz Elefantentreffen v Nemecku v lednu R^

+1/0
22.9.2014 18:36

J55a79n 35H52o94r80s40k17ý 2226110817965

"Pravý" Rat Bike má vypadat nějak takhle http://travelingringo.com/2011/12/the-rat-king-of-flat-lick-kentucky/ auto by na tom mělo být podobně!:-)

+1/0
22.9.2014 18:37
Foto

P16e10t91r 65P16r26o57c30h70á10z97k94a 3672416842274

Paráda.Přesně tohle se mi líbí.Moc by mě zajímalo zda je to na V RZ,nebo na normální RZ a jak je složité ji získat.

0/0
22.9.2014 17:35

V61l13a28d24i63s65l78a68v 14N53o48h42e37j33l 7608507528871

na V RZ musite splnovat nekolik podminek, je to na netu, namatkou stari tusim 30 let a vice, dale maximalni soulad s originalem z doby vyroby a dalsi. normalni RZ to mohlo mit jiz delsi dobu a tato uprava nemusela nijak jejich platnost narusit. pokud mate US auto registrovane v CR pred rokem 2000, tak nemusite (pro normalni RZ) mit zadne vyjimky homologaci skel a pasu, ani VIN na kastli (staci stitek za prednim sklem), musite mit pouze barevne spravne svetla (napr. zadni blinkry musi byt zlute/oranzove, nikoliv cervene) pres to nejede vlak. cili pokud tohle auto melo registraci v CR pred r.2000 tak tam neni moc co resit pro normalni RZ

0/0
22.9.2014 18:34
Foto

P89e71t64r 16P86r66o91c33h56á55z80k40a 3842626952224

No jo,kde je rok 2000.Dneska to bude zřejmě problém vůbec dovézt a přestavba asi bude chtít homologaci.To nebude ani snadné ani levné.Vím,co svého času dalo za práci zlegalizovat obyčejný vozík za auto.

+1/0
22.9.2014 19:22

V55l19a81d66i42s50l31a32v 60N61o77h24e92j47l 7488577528791

tak prestavba to asi uplne neni, to by se pak musely nechavat homologovat i potahy na sedacky ;-) legalizace ma ruzna pravidla pro ruzne podminky, zda je to z EU, zda je v CR prodejce co k tomu da papir atd. ja popsal zakladni veci ohledne US aut

0/0
22.9.2014 20:06
Foto

P50e22t62r 54P25r61o32c40h18á33z86k73a 3682846452244

Rozumím.To byl jen takový povzdech jak nám postupně EU a naše vláda ztěžuje život.

+1/0
23.9.2014 17:53

S76t51e68f84a54n49o 50S41i54n35i88g77a40g19l16i33a 3868157223831

Jj, všechno je zregulováno, omezeno, že to lidi akorát znechutí se do něčeho pouštět. A koho ne, tak mu stát alespoň pořádně pustí žilou.

Měl jsem v plánu předělat nejakou dodavku, (Ducato, Iveco) na camper tak, jak by se to líbilo mne. Bohužel v Itálii je téměř nemožné demontovat i tu v blbou prepazku za řidičem. Celá úprava by díky dodatečným schvalovačkam stala víc než použity camper. Jenže ná nechci tu obrovskou krávu s tím nádorem nad kabinou, a zbyly prostor zastavěny spaním pro 6 lidi!!! Jak říkám, odradit lidi od toho něco si udelat svepomoci, a potlačit dobrý pocit z dobře odvedené práce...

+1/0
22.9.2014 22:55

V59l10a92d29i44s11l41a96v 45N86o91h91e78j77l 7698957878661

tak tak, buzerovat, dojit, buzerovat a tak dokola

+1/0
22.9.2014 23:53
Foto

P34e10t70r 31P10r89o72c53h10á98z26k62a 3852636722614

Naprosto s vámi souhlasím.Myslím,že třeba britové jsou na tom lépe a stejně tak v USA.

+1/0
23.9.2014 17:52

V64i75k58t49o50r 53Š18p53i94č67k42a 6968972614

Na exhibice OK . Bohužel  , když vzpomenu,  kam až mne posílali na dopravním inspektorátu kvůli jednomu písmenu v sériovém čísle motoru navíc , tak bych se moc divil , kdyby zrovna taková kráska byla běžně k vidění na českých cestách ;)

0/0
22.9.2014 17:03

M48i20r44o30s79l21a23v 37M10i13n55á89ř 8110422804

opravdový krasavec

0/0
22.9.2014 16:19

C81y10r38i28l 26P23a93v47e48l25k80a 4916262358415

Bomba!

0/0
22.9.2014 15:52

M56a75r54t47i59n 16L28ž65i82č61a47ř 9365757542924

Dost dlouho se zajímám o repliku Porsche 904, 550 Spyder a myslel jsem že bude problém si s autem v ČR vůbec vyjet, že jej na značky nedám, ale jak jsem zjistil, tak i takovou repliku co chci (žebřinový rám, motor z brouka  anebo z Porsche, repliky budíků, sklolaminátová kapota, jen klasická světla, blinkry bez eu homologace,..) není problém na normální značky dát. Takže šetřím a sháním potřebnou dokumentaci a šikovné ruce

0/0
22.9.2014 15:43

T60o51m74á72š 22J67u14r77e81č47k54a 3713942149983

Navíc moc originální to není, tak možná malováním na dveřích a ježkem v peci na chladiči

http://desktopbackgroundshq.com/backgrounds/rat-rod-car-backgrounds-28977.jpg

+1/−2
22.9.2014 15:01

P29a95v12e67l 55M79e44d62e82k 1730632441545

Nic proti krysímu tunningu, ale kdyz si vezmu, kvuli cemu vsemu mi zatapeji na STK kazde dva roky, tak doufam, ze je to "krysa" jen na oko, a ze alespon slusne brzdi, protoze tohle auto musi byt pri srazce s chodcem nebo jinym autem opravdova lahudka..

0/0
22.9.2014 14:25

T66o77m86á28š 91J55u64r38e26č53k22a 3733522969723

Na srazy to jezdí na vleku a jestli na uzavřené ploše do nečeho vletí je to jeho problém. Taková auta po silnicích nejezdí....maximálně promenády a spanilé jízdy;-)

+2/0
22.9.2014 14:49

J10o14s43e32f 60Z82a41h51á34l17k98a 4233259878916

No napadlo mě, že "české cesty" v úvodní větě bude jen novinářský slovní obrat. Skutečný pohyb bude nejspíše omezen na uzavřené prostory srazů a zbytek na plaťáku.

+1/0
22.9.2014 15:16

J97o58s32e58f 21Z13a60h36á78l49k49a 4693129518886

A jak řeší ten pohyb po českýh komunikacích? Na toto lze vydat nějaký druh RZ ???

0/0
22.9.2014 14:15

V92l12a81d70i62s77l39a40v 82N71o34h36e62j20l 7928427488501

U takto starých aut v pohodě. Bohužel dovézt to dnes by asi neprošlo. To je ale špatně.

+2/0
22.9.2014 14:19

J34o55s63e50f 93Z85a69h48á77l64k82a 4213239398986

Chcete říci, že tohle vozidlo je schopné registrace na značku historického vozidla ?

0/0
22.9.2014 14:24

T44o23m95á40š 54J35u24r67e27č49k86a 3853762979253

pochybuju že to má vůbec VINko na motoru, natož pak na kastli;-)

+1/0
22.9.2014 14:52

D84e16n10i29s 77W95i34t52z18k94u 5113232989747

americký motory nemají žádnej VIN kód

0/0
25.9.2014 15:40

V57l71a57d93i36s27l96a96v 11N93o25h19e87j46l 7118177988921

O veteranske znacce sem nemluvil. Na ni je treba orig. stav.

0/0
22.9.2014 14:55

P62e78t75r 21R92o61m13á20n70e87k 8454537214244

Když slyším slovo tuning, tak mi už předem naskočí kopřivka. Tohle je ale jiná liga, má to styl, krása.

+6/0
22.9.2014 13:18

T92o68m77á38š 91J49u79r27e87č15k16a 3143672179873

Myslíte naše oblíbené "Tuňáky"? s pořádně vypimpovanou rajdou? ;-D

+1/0
22.9.2014 14:56

R50i10c94h17a71r45d 94K80á60b64a 8429328170350

Nevim, ten puvodni Nash byl krasne auto ... a udelat z toho takovyhle "hummer" ... nevim ... mne na tohle neuzije.

0/0
22.9.2014 13:15

J18i65ř50í 13N94o93v76o33t78n17ý 2528702445907

R^

U mě tak trochu malá Česká závist:-)A Bidlo, Štětináč a Bohouš jsou dokonalí.

+6/0
22.9.2014 12:33

V70á14c88l93a94v 31M29á86c49h45a 1482783969867

hodně pěkné auto

+6/0
22.9.2014 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.