Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavec ze šroťáku - Rat Rod Nash zvaný Ježek

Jedno z nejbizarnějších aut, které se pohybuje po českých cestách, má americký původ, patinu české stodoly a na čumáku balancuje ježek v kleci. Rat Rod Nash vyznává takzvaný krysí tuning, rez je mu ozdobou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a44r15o91s26l48a67v 23K79a91d60l25e58c 5151979672531

R^

0/0
21.10.2014 10:47

P97e68t37r 67N46ě73m74e60č16e43k 1982774282783

R^R^R^

0/0
23.9.2014 6:43

J43a41n 17H81o69r71s34k41ý 2806670127125

Dát do Rat Stylu (nazýváte-li to takhle) jednu z mých starých motorek je mým zatím nesplněným snem. Ovšem, řekl bych, že tohle auto do toho má velmi, velmi daleko, zvlášť ta přístrojová deska je přímo odporná. Jinak auto samo o sobě - dost dobrý kousek. :-)

0/0
22.9.2014 18:34


V40l56a38d19i95s76l35a13v 22N57o39h66e88j69l 7398407208151

jojo rat bikes sou trochu na jinym levelu, staci se podivat treba na sraz Elefantentreffen v Nemecku v lednu R^

+1/0
22.9.2014 18:36

J68a44n 61H23o26r83s51k32ý 2386950287655

"Pravý" Rat Bike má vypadat nějak takhle http://travelingringo.com/2011/12/the-rat-king-of-flat-lick-kentucky/ auto by na tom mělo být podobně!:-)

+1/0
22.9.2014 18:37
Foto

P86e69t64r 44P43r28o32c96h46á32z52k24a 3662846112494

Paráda.Přesně tohle se mi líbí.Moc by mě zajímalo zda je to na V RZ,nebo na normální RZ a jak je složité ji získat.

0/0
22.9.2014 17:35

V91l98a41d92i31s75l98a67v 50N27o39h53e66j72l 7478387838551

na V RZ musite splnovat nekolik podminek, je to na netu, namatkou stari tusim 30 let a vice, dale maximalni soulad s originalem z doby vyroby a dalsi. normalni RZ to mohlo mit jiz delsi dobu a tato uprava nemusela nijak jejich platnost narusit. pokud mate US auto registrovane v CR pred rokem 2000, tak nemusite (pro normalni RZ) mit zadne vyjimky homologaci skel a pasu, ani VIN na kastli (staci stitek za prednim sklem), musite mit pouze barevne spravne svetla (napr. zadni blinkry musi byt zlute/oranzove, nikoliv cervene) pres to nejede vlak. cili pokud tohle auto melo registraci v CR pred r.2000 tak tam neni moc co resit pro normalni RZ

0/0
22.9.2014 18:34
Foto

P70e69t12r 54P36r20o18c23h67á46z91k46a 3562406822114

No jo,kde je rok 2000.Dneska to bude zřejmě problém vůbec dovézt a přestavba asi bude chtít homologaci.To nebude ani snadné ani levné.Vím,co svého času dalo za práci zlegalizovat obyčejný vozík za auto.

+1/0
22.9.2014 19:22

V39l38a64d35i43s21l69a96v 93N26o88h78e39j73l 7838237408201

tak prestavba to asi uplne neni, to by se pak musely nechavat homologovat i potahy na sedacky ;-) legalizace ma ruzna pravidla pro ruzne podminky, zda je to z EU, zda je v CR prodejce co k tomu da papir atd. ja popsal zakladni veci ohledne US aut

0/0
22.9.2014 20:06
Foto

P24e40t47r 47P72r30o84c18h17á62z74k14a 3692976702654

Rozumím.To byl jen takový povzdech jak nám postupně EU a naše vláda ztěžuje život.

+1/0
23.9.2014 17:53

S42t18e73f57a21n58o 98S14i59n20i31g38a83g93l61i77a 3158457263511

Jj, všechno je zregulováno, omezeno, že to lidi akorát znechutí se do něčeho pouštět. A koho ne, tak mu stát alespoň pořádně pustí žilou.

Měl jsem v plánu předělat nejakou dodavku, (Ducato, Iveco) na camper tak, jak by se to líbilo mne. Bohužel v Itálii je téměř nemožné demontovat i tu v blbou prepazku za řidičem. Celá úprava by díky dodatečným schvalovačkam stala víc než použity camper. Jenže ná nechci tu obrovskou krávu s tím nádorem nad kabinou, a zbyly prostor zastavěny spaním pro 6 lidi!!! Jak říkám, odradit lidi od toho něco si udelat svepomoci, a potlačit dobrý pocit z dobře odvedené práce...

+1/0
22.9.2014 22:55

V63l90a65d43i50s35l14a17v 31N89o55h89e18j72l 7408747498811

tak tak, buzerovat, dojit, buzerovat a tak dokola

+1/0
22.9.2014 23:53
Foto

P97e64t41r 42P87r62o98c55h34á22z10k96a 3972346812284

Naprosto s vámi souhlasím.Myslím,že třeba britové jsou na tom lépe a stejně tak v USA.

+1/0
23.9.2014 17:52

V11i51k52t39o17r 85Š54p90i81č69k63a 6408302204

Na exhibice OK . Bohužel  , když vzpomenu,  kam až mne posílali na dopravním inspektorátu kvůli jednomu písmenu v sériovém čísle motoru navíc , tak bych se moc divil , kdyby zrovna taková kráska byla běžně k vidění na českých cestách ;)

0/0
22.9.2014 17:03

M63i86r38o32s46l60a20v 30M13i13n43á93ř 8110902174

opravdový krasavec

0/0
22.9.2014 16:19

C34y90r31i17l 88P71a88v32e19l74k22a 4196492598275

Bomba!

0/0
22.9.2014 15:52

M23a58r23t68i75n 86L31ž18i79č47a48ř 9945237842634

Dost dlouho se zajímám o repliku Porsche 904, 550 Spyder a myslel jsem že bude problém si s autem v ČR vůbec vyjet, že jej na značky nedám, ale jak jsem zjistil, tak i takovou repliku co chci (žebřinový rám, motor z brouka  anebo z Porsche, repliky budíků, sklolaminátová kapota, jen klasická světla, blinkry bez eu homologace,..) není problém na normální značky dát. Takže šetřím a sháním potřebnou dokumentaci a šikovné ruce

0/0
22.9.2014 15:43

T83o57m78á42š 32J40u48r73e63č28k57a 3343502709703

Navíc moc originální to není, tak možná malováním na dveřích a ježkem v peci na chladiči

http://desktopbackgroundshq.com/backgrounds/rat-rod-car-backgrounds-28977.jpg

+1/−2
22.9.2014 15:01

P85a14v75e68l 86M41e93d65e25k 1430852801905

Nic proti krysímu tunningu, ale kdyz si vezmu, kvuli cemu vsemu mi zatapeji na STK kazde dva roky, tak doufam, ze je to "krysa" jen na oko, a ze alespon slusne brzdi, protoze tohle auto musi byt pri srazce s chodcem nebo jinym autem opravdova lahudka..

0/0
22.9.2014 14:25

T50o83m23á60š 37J55u64r12e48č64k44a 3933742849583

Na srazy to jezdí na vleku a jestli na uzavřené ploše do nečeho vletí je to jeho problém. Taková auta po silnicích nejezdí....maximálně promenády a spanilé jízdy;-)

+2/0
22.9.2014 14:49

J49o27s61e79f 47Z19a61h43á29l54k97a 4323889908636

No napadlo mě, že "české cesty" v úvodní větě bude jen novinářský slovní obrat. Skutečný pohyb bude nejspíše omezen na uzavřené prostory srazů a zbytek na plaťáku.

+1/0
22.9.2014 15:16

J97o45s59e56f 33Z79a15h95á96l94k15a 4673469488406

A jak řeší ten pohyb po českýh komunikacích? Na toto lze vydat nějaký druh RZ ???

0/0
22.9.2014 14:15

V73l21a56d44i25s96l80a16v 43N80o88h49e92j16l 7388327758201

U takto starých aut v pohodě. Bohužel dovézt to dnes by asi neprošlo. To je ale špatně.

+2/0
22.9.2014 14:19

J83o66s97e44f 27Z60a78h44á30l64k84a 4423519248936

Chcete říci, že tohle vozidlo je schopné registrace na značku historického vozidla ?

0/0
22.9.2014 14:24

T87o79m85á75š 54J75u66r26e39č26k75a 3433392219893

pochybuju že to má vůbec VINko na motoru, natož pak na kastli;-)

+1/0
22.9.2014 14:52

D67e71n39i56s 62W81i41t39z92k94u 5653802759267

americký motory nemají žádnej VIN kód

0/0
25.9.2014 15:40

V31l11a39d73i54s14l36a52v 56N30o44h27e49j68l 7288517278481

O veteranske znacce sem nemluvil. Na ni je treba orig. stav.

0/0
22.9.2014 14:55

P32e40t96r 22R12o93m61á21n55e49k 8924797874934

Když slyším slovo tuning, tak mi už předem naskočí kopřivka. Tohle je ale jiná liga, má to styl, krása.

+6/0
22.9.2014 13:18

T89o10m18á24š 46J69u84r16e62č25k24a 3183222449423

Myslíte naše oblíbené "Tuňáky"? s pořádně vypimpovanou rajdou? ;-D

+1/0
22.9.2014 14:56

R72i21c51h77a27r58d 44K28á18b97a 8449228420570

Nevim, ten puvodni Nash byl krasne auto ... a udelat z toho takovyhle "hummer" ... nevim ... mne na tohle neuzije.

0/0
22.9.2014 13:15

J85i58ř76í 42N50o36v48o59t13n15ý 2578632265777

R^

U mě tak trochu malá Česká závist:-)A Bidlo, Štětináč a Bohouš jsou dokonalí.

+6/0
22.9.2014 12:33

V81á96c93l81a27v 78M82á37c51h12a 1702453559817

hodně pěkné auto

+6/0
22.9.2014 12:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.