Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia v plné parádě

Nová fabia bude mít oficiální premiéru druhého října na autosalonu v Paříži. My ji s kamerou prostudovali už teď. Prohlédněte si novou škodovku do detailu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z55d66e49n17ě57k 14D14u90f78e41k 2864334498

Jen doufám, že nová FABIA má vyřešeno obtékání vzduchu kolem zrcátek, jeho špinění a  špinění bočních okýnek u řidiče a spolucestujícího. Člověk, když dojel na Moravu tak musel u FABIA II umýt okýnka a  zrcátko, aby mohl dál pokračovat.

0/0
8.10.2014 11:02

M26i17c14h45a88l 28Z55e75t91e83k 3918512850137

Konečně škoda odpiskala hrncovity design a korejská svetla z předešlé generace. Kaban umí.

0/0
7.10.2014 19:51

Z69d35e69n68ě59k 91H81a20n75z69l 1451586852784

Škodovka muže být v klidu

0/0
29.9.2014 17:24


M88a57r19e52k 17J86a80n61e21č20k14a 1107346363621

Pro některé nadšence nové Fabie, doporučuji si projít nejdříve konfigurátor vybavení vozu, ať jste v obraze co všechno chce Škodovka opět za příplatek, kromě škodováckých (ne)standardů jako xenony, klima, rádio je to dokonce už i popelník a rezervní kolo se zvedákem a klíčem ;-D Novou Fabku se slušnější výbavou (lepší základ) kolem 400 000kč si můžou fakt nechat a kdo má všech pět pohromadě se porozhlídne raději u konkurence, rozhodně ale ne zrovna Hundai. Tomu říkám až neskutečně předražený český "lidový" vůz nízké třídy. Stejně tak třeba nakonfigurování u vozů vyšší třídy, např. Škoda Superb vs. Opel Insignia, který má i daleko lepší možnosti výbavy a to i po motorové stránce, než předražená Škodovka. Prostě škoda peněz za neskutečně předražený spotřebák, ale věřím, že se najde spousta fandů, co jim to rádo dá a budou s parodií plechovky s nicméně povedeným designem, ale podřadným motorem a základní výbavou spokojeni. Snad jen, že to můžou už rovnou zůstat u Fabie I, protože se ve výbavě bez příplatků moc nezmění ;-)

0/0
28.9.2014 16:50

V82á57c65l71a11v 43M64r19á72z 9361404666166

Já žádný zázrak nečekal a žádný zázrak se ani nekoná. Nakonec i na vzhled Fabie II se dalo zvyknout a tohle je hezčí, takové normální auto.

0/0
27.9.2014 23:48

M41i44r10o40s41l76a85v 44K73o48p44á97č31e18k 2242596639598

Dobrý den,

auto vypadá slušně a zapadá do současného trendu vzhledu menších vozů. Interiér působí konečně veseleji, srovnání by se mělo provést s VW Polo, Ford Fiesta atd. Nutno sednout si a vyzkoušet, řada lidí se už na to těší.

0/0
25.9.2014 10:00

K66a55r57e92l 21D79o85č84k44a34l 7480465251767

Auto vypadá dobře a když bude vypadat i cena dobře tak to bude dobré.

0/0
24.9.2014 19:14

P29a74v30e76l 20R73a67t57h49o28u18s18k30ý 6730789351

Dobře ty! R^

0/0
25.9.2014 9:23

J50a59n 18Ř76e72z21n58í47č32e29k 3531561423610

Je to pěkné auto, zajímalo by mě, jak bude vypada combi. Jen ta cenová politika škodovky mě štve.....příplatky úplně za všechno. Ať nasadí cenu trochu výš, ale ať je to aspoň trochu vybavené. Ty jejich pakety akorát znepřehledňují nabídku a cenově to fabriku vyjde nastejno.

+2/0
24.9.2014 9:53

J94i37r33i 66G77a56z86d46a 8494893914194

hm, tak jsme cekal daleko dynamictejsi a vizualne zajimavejsi auto. Zase trochu usedla krabice, velka predni svetla. Zadek a celkovy tvar vypada jako 5-dver Stilo. To vsak pusobilo daleko vyvazeneji. Interier je fajn.Celkove zklamani..nevim, jak timhle chteji mirit na mladsi klientelu...

+1/0
24.9.2014 7:39

P16e38t83r 12B58á22č16a 8185836885375

staci jim mirit na buraky z vesnic a zas bude nejprodavanejsi.

0/−1
25.9.2014 20:57

R48a13d18o26v81a53n 89D29l21u24g86o32s80z 3846631958326

Při nástupu fábie 1 generace se mi vůbec nelíbila, připadala mi jako krabice. Nyní jednu jedničkovou fábií sedlám a musím přiznat, že dnes se mi její jednoduchý tvar zamlouvá, vyčnívá mezi auty "moderně" se snažící vypadat s mnoha kudrlinkami, záhyby a dalšími zbytečnými dizajnovými prvky. Za mě je doceňuji jedničku právě až nyní, ač je pravdou, že se jedná o nejvyšší výbavu.

Pár postřehů k nové fábií: 1) je více než zřejmé, že fábie vychází z 1. řady, což nevnímám negativně.

2) deprese výrobních nákladů se dala čekat - osobně je mi fuk, jestli auto má H4 nebo H7, oproti škodě 120 svítí moderní auta luxusně. A xenony? Dejte výrobcům rok, dva a budou k dodatečné montáži i xenony - když už si někdo koupí relativně (i fakticky) nadhodnocené auto, bude schopen dokoupit si i xenony. Pokud je opravdu chce. Ruku na srdce, kde se ještě dneska nesvítí tak, aby vůz musel mít mega světla.

3) prolisy zadních světel - vnímám jako mírně negativní, zejména z důvodu údržby vzhledu auta. Jakékoliv vychytávky vně auta jsou při údržbě karoserie mírně zdržující, nemluvě o lepším zachycování nečistot a v neposlední řadě ve zvýšených výrobních nákladech=vyšší cena náhradního dílu.

4) místa na zadních sedadlech - z obrázků je patrno, že přední sedačky jsou na max v zadní poloze. Osobně i v jedničkové fábií nejde jet v takovémto postavení sedačky při 180 cm. Pokud chce být člověk neunaven po dlouhé cestě, je správné posazení za volantem takové, kdy ruce jsou v loktech ohnuty, čehož lze docílit pouze posunutím sedaček dopředu, čím automaticky na zadních sedadlech vzniká dostatek prostoru pro cestující. V jedničce vozím na zadku dospěláky a nikdo si nikdy nestěžoval. Zřejmě zde máme co dočíněni s náročnou klientelou. Na to, že každé auto na cestě které potkám jede pouze s řidičem, je otázka zadního prostoru nepodstatná.

5) Daleko důležitější je otázka typu zadní nápravy, podvozku všeobecně, motorových jednotek, mechanických součástí atd. Snad fábia nedostane opět elektromechanický

+1/0
24.9.2014 2:08

R47a13d20o27v84a62n 15D29l63u30g70o40s50z 3346771168986

posilovač řízení.

Jsem přesvědčen, že při správné údržbě jakéhokoliv vozidla je takové auto schopno vydržet bez nutných oprav statisíce kilometrů. Otázkou zůstává, zda se někdy řidiči naučí správně používat součásti vozů tak, aby nezkracovali jeho životnost. Inu, s turbíky už nepůjde přijet po relyjové jízdě k baráku a vypnout hned motor. Teda půjde, ale bude to mít po čase své nákladné následky.

Počkal bych minimálně rok na vychytání much od betašoférů a pak bych se koupi nevyhýbal.

Věštím této nastupující generaci světle zítřky. 

A že je na trhu k dispozici bezpočet lépe vybavených automobilů za lepší cenu? Ano, je. Každý kupuje na co má - ať už finančně či intelektuálně. Komu není rady, tomu není pomoci. Důležité vždy je, pokud jsou obě strany obchodu spokojeny. Pokud ano, je vše v pořádku.

+4/0
24.9.2014 2:13

J83a63n 69Ř39e15z92n58í69č79e94k 3281151133260

100% souhlas až na ty statisíce kilometrů, zde si dovolím nesouhlasit ;-).

0/0
24.9.2014 9:56

J94i26ř82í 69S80c78h19w62a49c12h 8968274338286

dnešní motory při předepsané údržbě, průměrném zatížení tedy provozu pro jaký jsou určeny a včasném řešení případných problémů 200 000 km vydrží, ty větší  300 tis, takže já si dovolím souhlasit

0/0
24.9.2014 11:14

J89o18s26e80f 11N98o36v91a42k 5198602566148

A není to málo? 300.000 a aby šel motor do kopru? Radši bych auto, který vydrží milion....

0/0
24.9.2014 18:27

J67i85ř23í 60S13c75h24w66a63c96h 8368884308236

teď jde o to, jestli bys byl ochoten za  něj zaplatit násobnou cenu. Milion kilometrů to je tak na 50 let. Z auto co by jezdilo 50 let v našich podmínkách by už zbyly jen neželezné části karosérie a bylo by neskutečně technicky zastaralé. Kdyby tady jezdilo jen cca 20% aut co by měly 40-50 let tak se ve velkých městech udusíme....

0/−1
24.9.2014 19:08

J66o42s86e69f 40N81o19v14a20k 5888312256948

Za 6 let mám najeto 300 000. Rád si připlatím násobek.

0/0
25.9.2014 13:43

J89o89s37e70f 28N61o58v80a25k 5828662296518

Ten bod 2 je hodně mimo. Kde se dnes nesvití tak, aby vůz musel mít mega světla? Kdekoliv na okrsce, za tmy, v dešti, kde se pohybují chodci bez reflexních prvků.

Rozdíl ve svítivosti za tmy a deště na neosvětlený vozovce je mezi škodou 120 a H4 asi takovej, jako mezi H7 a natáčecíma bixenonama.  Kdo nevyzkoušel, neuvěří.

0/0
24.9.2014 8:20

R73o13b35i21n 88Ž90i79ž84k68a 2598544486296

Tak s těmi světly čistě subjektivně: Mám v autě osvětlení spíše slabší. Ale i tak to celkem bohatě stačí - za horších světelných i jiných podmínek jednoduše jezdím pomaleji a bezpečněji - 130 na dálnici je naprosto v pohodě, stejně jako 90 po okreskách. Jediné skutečně nebezpečné situace na silnicích v noci nastávají při potkávání s přesvětlenými auty v protisměru, když už kolikrát přísahám, že musí mít zapnutá dálková. Pravděpodobně nemají, ale já si jimi pak bliknout musím, protože mi oslněná sítnice ztratí cit pro kontrast. Oči si horšímu osvětlení skvěle přivyknou, problémem je právě ten kontrast a ten se se zesilování světel jen a jen zhoršuje.

+2/0
24.9.2014 12:29

Z74d93e62n75ě34k 38H86a80n34z75l 1351356182364

To jsou,zase řeči Fabia 2 se prodávala dobře.Zas taková hrůza to nebyla.14 let stará 1 Fabia vypadá dobře.Proto se tak drží cena u ojetin.Druhá nejprodávanější ojetina u nás po 2 Octávii.Tak většina lidí musí mít jinej názor.:-P[>-]

+1/0
23.9.2014 23:41

T42o50m59á30š 49K87u17c15h78a97ř 3987401458191

Takhle měla vypadat F II v roce 2007 a mohlo tak dnes jezdit na silnicích o jeden a půl milionu odpudivých aut méně..:-/

+3/−1
23.9.2014 21:59

P30e40t82r 31V97i86n63t27r48l57í38k 3426704491

za mě mírné designové zkamání, a škoda těch světlometů bez ledek i xenonů, tomu to dost ubírá, i když si Škoda určitě tu cenu přirazí i tak :-P no a zadní sedadlový prostor nevypadá příliš prostorně, zřejmě i na úkor kufru... škoda, ale celkově to nebude snad propadák jak Citigo... vzhledem ke konkurenci si nejsem jist, jestli tohle zaboduje i když Škodovce fandím jakožto naší automobilce

0/0
23.9.2014 21:27

V37á10c84l80a63v 17M52r28á98z 9341984416676

Proč by mělo být Citigo propadák? Prodává se slušně a účelu, kterému má sloužit, slouží dobře. Poctivé městské autíčko.

0/0
27.9.2014 23:44

T88o83m76á35š 97P50í70c13l 3446523131207

To je snad to nejobyčejnější auto na celém světě :-) Čímž netvrdím, že je to špatně nebo dobře.

+1/0
23.9.2014 21:17

P49e18t24r 11B11á90č17a 8275676775785

Vzhledem k tomu pro koho je urceno, tak je to asi spravne.

+1/0
23.9.2014 22:17

V23l27a75d37i65m12í40r 58H32a65u28k 1746431718

Vážení čtenáři. Zaplaťpánbůh aspoň za toto dílo. Dodnes, když vidím Fabii II. generace-respektive cihlu na kant, tak se snažím dívat jiným směrem. Chápu že "český design" nemůže přece trumfnout ten německý. Jinak na verzi combi se fakt těším.

0/0
23.9.2014 20:50

P32e39t90r 98V45i91n56t80r69l23í98k 3386264971

vychází to designově z celého směru koncernu, není na tom co zkazit...

0/0
23.9.2014 21:29

V42á91c24l10a20v 15I63b17r 2327235141116

vypadá to jako Polo

+2/0
23.9.2014 20:40
Foto

M13a93r80e53k 30B42a79š39i78s61t25a 7273312853310

Tak tohle ty korejské Žuky nerozdýchají R^

+9/−2
23.9.2014 18:13

P41e57t61r 38B36á84č42a 8255406515285

;-D;-D;-D

0/0
23.9.2014 19:26

P63e37t17r 24V17i77n93t44r87l62í98k 3266924651

záleží co zákazníci, za mě mírné zklamání, i když netvrdím, že se mi to zdá jako špatné auto

0/0
23.9.2014 21:28

P80e75t96r 77S34l83o31v59á69k 9835765257699

Nova i20 proti tomu vyzera ako designivy skvost

+1/−1
23.9.2014 23:20

J11i11ř77í 52S31c64h53w47a32c85h 8968684418406

pokus o fór dne?

0/−2
23.9.2014 23:31

P68e71t78r97a 24M44a63l54á 7501398531845

Prostě jenom názor

+1/0
24.9.2014 3:52

J64i47r92i 26G29a27z83d58a 8244903864154

urcite, jeste ted si drbaj hlavu a rikaji si , jak je mozne , ze nova Fabia vypada stale tak hrozne usedle:-)  Designove na i20 nema ani nahodou.

http://www.auto.cz/hyundai-i20-nastupuje-nove-generaci-82932/foto?foto=15

0/0
24.9.2014 7:50

J64i63ř37í 38S73c91h36w25a88c28h 8118224978266

....samozřejmě že má!

0/0
24.9.2014 10:35

R80o27b13i71n 50Ž71i67ž39k48a 2168284636306

Jako já chápu, že je to názor, ale ta i20ka je fakt hnusný auto.. z těch fotek - ten zadní sloupek je úplnej průšvih, opticky maličký okna, úplně nudná silueta..Dobře vypadá maximálně na těch skicách. Ta Fabie je naopak na škodovácký poměry dravější a pokud zkušenosti naznačují, tak bude i nadčasová. Tady prostě vyhrává Škodovka a to nejsem zrovna fanda jejich designů.

0/0
24.9.2014 12:40

P69e72t86r 62B17á42č21a 8585476455665

V plne parade ;-D

Vystiznejsi by byl nadpis: Typicky auto pro cesky vidle R^

+1/−12
23.9.2014 17:42

J14a44r77o98m60í20r 80F72o48b96e93r 3538851904677

Kupte si radši nějakou ojetou plechovku v bazaru, předplaťte si autoservis a modlete se, aby Vám auto vydrželo aspoň do Vánoc ;-).

Ti co nejvíc dělají machry a škoda je pro ně eee, tak pak jdou a koupí si ojetý citroen;-D.

0/0
23.9.2014 21:00

P65e97t49r 21B63á79č86a 8725596305575

Nemam nic proti novym autum, takze trosku nechapu vasi dedukci, no zrejme trosku nervicky, ze vam nekdo sahl na vasu milovanou skodu ;-D

+1/0
23.9.2014 21:17

J29a93r40o40m28í11r 66F20o41b31e47r 3978341394407

já jen že Ti co nejvíc chytračí jezdí v plechovce od guláše a smějí škodě, Přitom by chtěli aspoň takové auto. ;-)

Jo mám rád škodovky, od doby, co jezdím, si na ně nemůžu stěžovat.

Spolehlivá auta s levným servisem a díly a když jim dáte, co je potřeba, vydrží dlouho.

Jen když jsem měl možnost jezdit ve fabii II v kombiku se slabým motorem, tak to bylo k zlosti, ale moje auto nebylo no tak "asi vítr Máchale". :-)

0/0
23.9.2014 21:33

P58e17t10r 94B88á36č61a 8335646775745

Koukam zvyky z totality, levny nahradni dily prezivaji stale ;-D

Ja se ani tak nesmeju te skodovce, jako spis tem lidem ovcim, co jim to neustale kupuji. Chaba vybava, designove vetsinou podprumer, cenove napaleny a lidi se muzou zblaznit. Viz clanek o tom, jak se nedostalo na vsechny zajemce o Fabiu II., ktera je naprosto odporna :-)

Jinak moje auto je o par trid vys, nez tahle skorapka pro ovecky z dediny, takze to jste uplne netrefil :-P

+1/−4
23.9.2014 22:16

J97i37ř56í 26S71c27h77w13a90c85h 8418174788916

tak tady ze sebe nedělej hloupýho ubožáka, pro kterýho jsou ostatní co nekupují zrovna to co on, "vidláci". Jsi jen příkladem takových, co sice jezdí v drahých autech (pokud jen nekecáš), ale chovají se jak dobytek!

+4/0
23.9.2014 23:38

P86e74t59r 46B28á10č24a 8805336305785

tak hlavne, ze mas hned jasno ;-D

0/0
25.9.2014 21:03

M72a64r41t31i67n 69K75a62d52l13e38c 4638243597299

20 let staré BMW.

+1/0
24.9.2014 4:54

J29a31r47o53m27í10r 30K12r12á60l 4110869464779

Budiž.  Aspoň má spolehlivější motor, než ty nové kafemlejnky.

+1/0
24.9.2014 5:28

J60i26ř14í 35S46c97h62w46a80c33h 8258654548366

ale prdlajs, předčti si pár článků o ojetinách a zjistíš, že každý druhý motor (z jakékoliv doby) měl nějaký problém a doporučuje se "nekupovat"

0/0
24.9.2014 10:29

J88a57r20o44m86í97r 79K91r43á78l 4130789514619

Nemusím nic číst, stačí, když se podívám do účetnictví, na kolik nás přišly opravy aut, koupených jako ojetá.  Který z těch kafemlejnků vydrží 400-500 tisíc km Bez větších oprav ?  My měníme běžné díly (výfuky, destičky, filtry, pneu a občas nějaký rozvodový řemen).  A vyřazují se, až když je vážná závada. A v porovnání vychází u těch starších údržba cca 0.50 kč/km, u dvou pět a tři roky starých přes korunu padesát.

0/0
24.9.2014 12:46

J38i69ř65í 82S38c83h91w85a33c38h 8778604668826

no tak nečti!

Bez dalších informací o jaká auta a o jaké náklady jde, jsou ty tvoje čísla něco jako "vycucaná z prstu"

A ostatně vůbec nepopírají to co tvrdím, že některé starší motory jsou prostě problémové a těch tvých "půl mega km" rozhodně nevydrží.

0/0
24.9.2014 13:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.