Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia v plné parádě

Nová fabia bude mít oficiální premiéru druhého října na autosalonu v Paříži. My ji s kamerou prostudovali už teď. Prohlédněte si novou škodovku do detailu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z28d92e45n92ě51k 68D78u97f79e90k 2604644618

Jen doufám, že nová FABIA má vyřešeno obtékání vzduchu kolem zrcátek, jeho špinění a  špinění bočních okýnek u řidiče a spolucestujícího. Člověk, když dojel na Moravu tak musel u FABIA II umýt okýnka a  zrcátko, aby mohl dál pokračovat.

0/0
8.10.2014 11:02

M67i50c70h30a85l 77Z97e97t32e37k 3888972960657

Konečně škoda odpiskala hrncovity design a korejská svetla z předešlé generace. Kaban umí.

0/0
7.10.2014 19:51

Z57d75e89n86ě68k 50H56a73n22z69l 1401356562764

Škodovka muže být v klidu

0/0
29.9.2014 17:24

M93a61r84e12k 44J43a13n68e89č29k42a 1157836123891

Pro některé nadšence nové Fabie, doporučuji si projít nejdříve konfigurátor vybavení vozu, ať jste v obraze co všechno chce Škodovka opět za příplatek, kromě škodováckých (ne)standardů jako xenony, klima, rádio je to dokonce už i popelník a rezervní kolo se zvedákem a klíčem ;-D Novou Fabku se slušnější výbavou (lepší základ) kolem 400 000kč si můžou fakt nechat a kdo má všech pět pohromadě se porozhlídne raději u konkurence, rozhodně ale ne zrovna Hundai. Tomu říkám až neskutečně předražený český "lidový" vůz nízké třídy. Stejně tak třeba nakonfigurování u vozů vyšší třídy, např. Škoda Superb vs. Opel Insignia, který má i daleko lepší možnosti výbavy a to i po motorové stránce, než předražená Škodovka. Prostě škoda peněz za neskutečně předražený spotřebák, ale věřím, že se najde spousta fandů, co jim to rádo dá a budou s parodií plechovky s nicméně povedeným designem, ale podřadným motorem a základní výbavou spokojeni. Snad jen, že to můžou už rovnou zůstat u Fabie I, protože se ve výbavě bez příplatků moc nezmění ;-)

0/0
28.9.2014 16:50

V14á46c95l84a21v 13M17r92á32z 9191174876556

Já žádný zázrak nečekal a žádný zázrak se ani nekoná. Nakonec i na vzhled Fabie II se dalo zvyknout a tohle je hezčí, takové normální auto.

0/0
27.9.2014 23:48

M80i40r94o38s10l14a46v 46K34o53p64á93č96e66k 2562566809848

Dobrý den,

auto vypadá slušně a zapadá do současného trendu vzhledu menších vozů. Interiér působí konečně veseleji, srovnání by se mělo provést s VW Polo, Ford Fiesta atd. Nutno sednout si a vyzkoušet, řada lidí se už na to těší.

0/0
25.9.2014 10:00

K47a66r69e74l 72D55o23č53k68a10l 7380755931567

Auto vypadá dobře a když bude vypadat i cena dobře tak to bude dobré.

0/0
24.9.2014 19:14

P87a31v37e94l 89R42a10t46h65o64u59s81k12ý 6860539561

Dobře ty! R^

0/0
25.9.2014 9:23

J59a21n 47Ř71e50z28n79í17č84e80k 3841401133170

Je to pěkné auto, zajímalo by mě, jak bude vypada combi. Jen ta cenová politika škodovky mě štve.....příplatky úplně za všechno. Ať nasadí cenu trochu výš, ale ať je to aspoň trochu vybavené. Ty jejich pakety akorát znepřehledňují nabídku a cenově to fabriku vyjde nastejno.

+2/0
24.9.2014 9:53

J70i40r96i 76G71a68z71d65a 8244793474814

hm, tak jsme cekal daleko dynamictejsi a vizualne zajimavejsi auto. Zase trochu usedla krabice, velka predni svetla. Zadek a celkovy tvar vypada jako 5-dver Stilo. To vsak pusobilo daleko vyvazeneji. Interier je fajn.Celkove zklamani..nevim, jak timhle chteji mirit na mladsi klientelu...

+1/0
24.9.2014 7:39

P11e19t92r 69B67á69č96a 8185886905135

staci jim mirit na buraky z vesnic a zas bude nejprodavanejsi.

0/−1
25.9.2014 20:57

R53a38d18o24v52a24n 15D11l96u39g94o34s61z 3156401278816

Při nástupu fábie 1 generace se mi vůbec nelíbila, připadala mi jako krabice. Nyní jednu jedničkovou fábií sedlám a musím přiznat, že dnes se mi její jednoduchý tvar zamlouvá, vyčnívá mezi auty "moderně" se snažící vypadat s mnoha kudrlinkami, záhyby a dalšími zbytečnými dizajnovými prvky. Za mě je doceňuji jedničku právě až nyní, ač je pravdou, že se jedná o nejvyšší výbavu.

Pár postřehů k nové fábií: 1) je více než zřejmé, že fábie vychází z 1. řady, což nevnímám negativně.

2) deprese výrobních nákladů se dala čekat - osobně je mi fuk, jestli auto má H4 nebo H7, oproti škodě 120 svítí moderní auta luxusně. A xenony? Dejte výrobcům rok, dva a budou k dodatečné montáži i xenony - když už si někdo koupí relativně (i fakticky) nadhodnocené auto, bude schopen dokoupit si i xenony. Pokud je opravdu chce. Ruku na srdce, kde se ještě dneska nesvítí tak, aby vůz musel mít mega světla.

3) prolisy zadních světel - vnímám jako mírně negativní, zejména z důvodu údržby vzhledu auta. Jakékoliv vychytávky vně auta jsou při údržbě karoserie mírně zdržující, nemluvě o lepším zachycování nečistot a v neposlední řadě ve zvýšených výrobních nákladech=vyšší cena náhradního dílu.

4) místa na zadních sedadlech - z obrázků je patrno, že přední sedačky jsou na max v zadní poloze. Osobně i v jedničkové fábií nejde jet v takovémto postavení sedačky při 180 cm. Pokud chce být člověk neunaven po dlouhé cestě, je správné posazení za volantem takové, kdy ruce jsou v loktech ohnuty, čehož lze docílit pouze posunutím sedaček dopředu, čím automaticky na zadních sedadlech vzniká dostatek prostoru pro cestující. V jedničce vozím na zadku dospěláky a nikdo si nikdy nestěžoval. Zřejmě zde máme co dočíněni s náročnou klientelou. Na to, že každé auto na cestě které potkám jede pouze s řidičem, je otázka zadního prostoru nepodstatná.

5) Daleko důležitější je otázka typu zadní nápravy, podvozku všeobecně, motorových jednotek, mechanických součástí atd. Snad fábia nedostane opět elektromechanický

+1/0
24.9.2014 2:08

R89a45d41o10v89a49n 18D85l46u27g20o86s31z 3246261668856

posilovač řízení.

Jsem přesvědčen, že při správné údržbě jakéhokoliv vozidla je takové auto schopno vydržet bez nutných oprav statisíce kilometrů. Otázkou zůstává, zda se někdy řidiči naučí správně používat součásti vozů tak, aby nezkracovali jeho životnost. Inu, s turbíky už nepůjde přijet po relyjové jízdě k baráku a vypnout hned motor. Teda půjde, ale bude to mít po čase své nákladné následky.

Počkal bych minimálně rok na vychytání much od betašoférů a pak bych se koupi nevyhýbal.

Věštím této nastupující generaci světle zítřky. 

A že je na trhu k dispozici bezpočet lépe vybavených automobilů za lepší cenu? Ano, je. Každý kupuje na co má - ať už finančně či intelektuálně. Komu není rady, tomu není pomoci. Důležité vždy je, pokud jsou obě strany obchodu spokojeny. Pokud ano, je vše v pořádku.

+4/0
24.9.2014 2:13

J68a68n 56Ř26e56z60n23í82č18e86k 3751571873390

100% souhlas až na ty statisíce kilometrů, zde si dovolím nesouhlasit ;-).

0/0
24.9.2014 9:56

J49i87ř16í 72S57c90h23w14a29c31h 8768354138276

dnešní motory při předepsané údržbě, průměrném zatížení tedy provozu pro jaký jsou určeny a včasném řešení případných problémů 200 000 km vydrží, ty větší  300 tis, takže já si dovolím souhlasit

0/0
24.9.2014 11:14

J78o81s22e37f 48N91o45v82a11k 5348392316578

A není to málo? 300.000 a aby šel motor do kopru? Radši bych auto, který vydrží milion....

0/0
24.9.2014 18:27

J90i13ř72í 59S97c17h76w32a80c58h 8668354528816

teď jde o to, jestli bys byl ochoten za  něj zaplatit násobnou cenu. Milion kilometrů to je tak na 50 let. Z auto co by jezdilo 50 let v našich podmínkách by už zbyly jen neželezné části karosérie a bylo by neskutečně technicky zastaralé. Kdyby tady jezdilo jen cca 20% aut co by měly 40-50 let tak se ve velkých městech udusíme....

0/−1
24.9.2014 19:08

J48o46s78e89f 52N42o44v10a94k 5588372646518

Za 6 let mám najeto 300 000. Rád si připlatím násobek.

0/0
25.9.2014 13:43

J55o47s62e76f 51N98o98v20a40k 5698332696578

Ten bod 2 je hodně mimo. Kde se dnes nesvití tak, aby vůz musel mít mega světla? Kdekoliv na okrsce, za tmy, v dešti, kde se pohybují chodci bez reflexních prvků.

Rozdíl ve svítivosti za tmy a deště na neosvětlený vozovce je mezi škodou 120 a H4 asi takovej, jako mezi H7 a natáčecíma bixenonama.  Kdo nevyzkoušel, neuvěří.

0/0
24.9.2014 8:20

R80o46b30i25n 86Ž83i65ž52k98a 2148214816956

Tak s těmi světly čistě subjektivně: Mám v autě osvětlení spíše slabší. Ale i tak to celkem bohatě stačí - za horších světelných i jiných podmínek jednoduše jezdím pomaleji a bezpečněji - 130 na dálnici je naprosto v pohodě, stejně jako 90 po okreskách. Jediné skutečně nebezpečné situace na silnicích v noci nastávají při potkávání s přesvětlenými auty v protisměru, když už kolikrát přísahám, že musí mít zapnutá dálková. Pravděpodobně nemají, ale já si jimi pak bliknout musím, protože mi oslněná sítnice ztratí cit pro kontrast. Oči si horšímu osvětlení skvěle přivyknou, problémem je právě ten kontrast a ten se se zesilování světel jen a jen zhoršuje.

+2/0
24.9.2014 12:29

Z86d57e95n53ě45k 93H55a60n39z69l 1131176672354

To jsou,zase řeči Fabia 2 se prodávala dobře.Zas taková hrůza to nebyla.14 let stará 1 Fabia vypadá dobře.Proto se tak drží cena u ojetin.Druhá nejprodávanější ojetina u nás po 2 Octávii.Tak většina lidí musí mít jinej názor.:-P[>-]

+1/0
23.9.2014 23:41

T42o51m78á23š 19K41u71c95h24a84ř 3177741718211

Takhle měla vypadat F II v roce 2007 a mohlo tak dnes jezdit na silnicích o jeden a půl milionu odpudivých aut méně..:-/

+3/−1
23.9.2014 21:59

P52e51t36r 80V80i63n51t12r66l94í74k 3766184281

za mě mírné designové zkamání, a škoda těch světlometů bez ledek i xenonů, tomu to dost ubírá, i když si Škoda určitě tu cenu přirazí i tak :-P no a zadní sedadlový prostor nevypadá příliš prostorně, zřejmě i na úkor kufru... škoda, ale celkově to nebude snad propadák jak Citigo... vzhledem ke konkurenci si nejsem jist, jestli tohle zaboduje i když Škodovce fandím jakožto naší automobilce

0/0
23.9.2014 21:27

V21á42c22l56a60v 51M24r73á85z 9941784196986

Proč by mělo být Citigo propadák? Prodává se slušně a účelu, kterému má sloužit, slouží dobře. Poctivé městské autíčko.

0/0
27.9.2014 23:44

T72o71m87á78š 72P82í13c19l 3126873321527

To je snad to nejobyčejnější auto na celém světě :-) Čímž netvrdím, že je to špatně nebo dobře.

+1/0
23.9.2014 21:17

P32e75t55r 14B45á10č23a 8595636115375

Vzhledem k tomu pro koho je urceno, tak je to asi spravne.

+1/0
23.9.2014 22:17

V55l32a57d47i65m56í57r 70H80a90u78k 1246861318

Vážení čtenáři. Zaplaťpánbůh aspoň za toto dílo. Dodnes, když vidím Fabii II. generace-respektive cihlu na kant, tak se snažím dívat jiným směrem. Chápu že "český design" nemůže přece trumfnout ten německý. Jinak na verzi combi se fakt těším.

0/0
23.9.2014 20:50

P91e72t98r 26V32i20n68t40r37l74í67k 3686494931

vychází to designově z celého směru koncernu, není na tom co zkazit...

0/0
23.9.2014 21:29

V65á58c45l70a43v 41I55b25r 2447465621546

vypadá to jako Polo

+2/0
23.9.2014 20:40
Foto

M27a51r61e46k 18B87a34š22i71s10t95a 7373522413950

Tak tohle ty korejské Žuky nerozdýchají R^

+9/−2
23.9.2014 18:13

P27e57t89r 78B26á61č91a 8215446295445

;-D;-D;-D

0/0
23.9.2014 19:26

P81e40t16r 56V35i45n71t15r68l17í93k 3296854431

záleží co zákazníci, za mě mírné zklamání, i když netvrdím, že se mi to zdá jako špatné auto

0/0
23.9.2014 21:28

P56e76t93r 68S31l91o39v47á24k 9975355657309

Nova i20 proti tomu vyzera ako designivy skvost

+1/−1
23.9.2014 23:20

J11i62ř15í 16S42c11h36w56a27c64h 8458644348316

pokus o fór dne?

0/−2
23.9.2014 23:31

P83e33t12r97a 70M55a31l48á 7671328891525

Prostě jenom názor

+1/0
24.9.2014 3:52

J88i96r66i 42G80a90z15d44a 8194103614744

urcite, jeste ted si drbaj hlavu a rikaji si , jak je mozne , ze nova Fabia vypada stale tak hrozne usedle:-)  Designove na i20 nema ani nahodou.

www.auto.cz

0/0
24.9.2014 7:50

J91i91ř39í 25S90c40h38w43a10c17h 8158444258376

....samozřejmě že má!

0/0
24.9.2014 10:35

R78o43b81i43n 39Ž25i63ž52k14a 2688244466726

Jako já chápu, že je to názor, ale ta i20ka je fakt hnusný auto.. z těch fotek - ten zadní sloupek je úplnej průšvih, opticky maličký okna, úplně nudná silueta..Dobře vypadá maximálně na těch skicách. Ta Fabie je naopak na škodovácký poměry dravější a pokud zkušenosti naznačují, tak bude i nadčasová. Tady prostě vyhrává Škodovka a to nejsem zrovna fanda jejich designů.

0/0
24.9.2014 12:40

P40e30t25r 31B32á58č19a 8165406405405

V plne parade ;-D

Vystiznejsi by byl nadpis: Typicky auto pro cesky vidle R^

+1/−12
23.9.2014 17:42

J17a38r88o89m44í82r 61F51o15b11e57r 3328101784837

Kupte si radši nějakou ojetou plechovku v bazaru, předplaťte si autoservis a modlete se, aby Vám auto vydrželo aspoň do Vánoc ;-).

Ti co nejvíc dělají machry a škoda je pro ně eee, tak pak jdou a koupí si ojetý citroen;-D.

0/0
23.9.2014 21:00

P97e31t87r 32B24á78č27a 8985186285775

Nemam nic proti novym autum, takze trosku nechapu vasi dedukci, no zrejme trosku nervicky, ze vam nekdo sahl na vasu milovanou skodu ;-D

+1/0
23.9.2014 21:17

J84a55r34o18m95í47r 13F73o15b50e35r 3288681514277

já jen že Ti co nejvíc chytračí jezdí v plechovce od guláše a smějí škodě, Přitom by chtěli aspoň takové auto. ;-)

Jo mám rád škodovky, od doby, co jezdím, si na ně nemůžu stěžovat.

Spolehlivá auta s levným servisem a díly a když jim dáte, co je potřeba, vydrží dlouho.

Jen když jsem měl možnost jezdit ve fabii II v kombiku se slabým motorem, tak to bylo k zlosti, ale moje auto nebylo no tak "asi vítr Máchale". :-)

0/0
23.9.2014 21:33

P19e44t25r 18B29á45č46a 8335376315835

Koukam zvyky z totality, levny nahradni dily prezivaji stale ;-D

Ja se ani tak nesmeju te skodovce, jako spis tem lidem ovcim, co jim to neustale kupuji. Chaba vybava, designove vetsinou podprumer, cenove napaleny a lidi se muzou zblaznit. Viz clanek o tom, jak se nedostalo na vsechny zajemce o Fabiu II., ktera je naprosto odporna :-)

Jinak moje auto je o par trid vys, nez tahle skorapka pro ovecky z dediny, takze to jste uplne netrefil :-P

+1/−4
23.9.2014 22:16

J26i61ř22í 17S29c69h21w58a37c36h 8428184628536

tak tady ze sebe nedělej hloupýho ubožáka, pro kterýho jsou ostatní co nekupují zrovna to co on, "vidláci". Jsi jen příkladem takových, co sice jezdí v drahých autech (pokud jen nekecáš), ale chovají se jak dobytek!

+4/0
23.9.2014 23:38

P57e94t38r 58B79á61č45a 8145156435125

tak hlavne, ze mas hned jasno ;-D

0/0
25.9.2014 21:03

M90a87r81t40i61n 28K13a34d79l85e90c 4668843797239

20 let staré BMW.

+1/0
24.9.2014 4:54

J68a41r25o83m10í80r 70K59r34á17l 4870539744859

Budiž.  Aspoň má spolehlivější motor, než ty nové kafemlejnky.

+1/0
24.9.2014 5:28

J78i20ř28í 20S25c41h87w79a96c18h 8338184388766

ale prdlajs, předčti si pár článků o ojetinách a zjistíš, že každý druhý motor (z jakékoliv doby) měl nějaký problém a doporučuje se "nekupovat"

0/0
24.9.2014 10:29

J62a90r20o57m44í20r 30K30r30á14l 4610409414639

Nemusím nic číst, stačí, když se podívám do účetnictví, na kolik nás přišly opravy aut, koupených jako ojetá.  Který z těch kafemlejnků vydrží 400-500 tisíc km Bez větších oprav ?  My měníme běžné díly (výfuky, destičky, filtry, pneu a občas nějaký rozvodový řemen).  A vyřazují se, až když je vážná závada. A v porovnání vychází u těch starších údržba cca 0.50 kč/km, u dvou pět a tři roky starých přes korunu padesát.

0/0
24.9.2014 12:46

J73i52ř17í 53S26c54h68w67a80c50h 8538904438716

no tak nečti!

Bez dalších informací o jaká auta a o jaké náklady jde, jsou ty tvoje čísla něco jako "vycucaná z prstu"

A ostatně vůbec nepopírají to co tvrdím, že některé starší motory jsou prostě problémové a těch tvých "půl mega km" rozhodně nevydrží.

0/0
24.9.2014 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.