Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia v plné parádě

Nová fabia bude mít oficiální premiéru druhého října na autosalonu v Paříži. My ji s kamerou prostudovali už teď. Prohlédněte si novou škodovku do detailu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z93d33e19n74ě51k 88D46u31f30e56k 2934464248

Jen doufám, že nová FABIA má vyřešeno obtékání vzduchu kolem zrcátek, jeho špinění a  špinění bočních okýnek u řidiče a spolucestujícího. Člověk, když dojel na Moravu tak musel u FABIA II umýt okýnka a  zrcátko, aby mohl dál pokračovat.

0/0
8.10.2014 11:02

M24i30c76h53a34l 49Z94e16t53e89k 3498542590497

Konečně škoda odpiskala hrncovity design a korejská svetla z předešlé generace. Kaban umí.

0/0
7.10.2014 19:51

Z23d17e75n37ě17k 82H32a37n59z56l 1571936802234

Škodovka muže být v klidu

0/0
29.9.2014 17:24

M93a60r21e10k 91J17a88n93e41č58k54a 1147946903971

Pro některé nadšence nové Fabie, doporučuji si projít nejdříve konfigurátor vybavení vozu, ať jste v obraze co všechno chce Škodovka opět za příplatek, kromě škodováckých (ne)standardů jako xenony, klima, rádio je to dokonce už i popelník a rezervní kolo se zvedákem a klíčem ;-D Novou Fabku se slušnější výbavou (lepší základ) kolem 400 000kč si můžou fakt nechat a kdo má všech pět pohromadě se porozhlídne raději u konkurence, rozhodně ale ne zrovna Hundai. Tomu říkám až neskutečně předražený český "lidový" vůz nízké třídy. Stejně tak třeba nakonfigurování u vozů vyšší třídy, např. Škoda Superb vs. Opel Insignia, který má i daleko lepší možnosti výbavy a to i po motorové stránce, než předražená Škodovka. Prostě škoda peněz za neskutečně předražený spotřebák, ale věřím, že se najde spousta fandů, co jim to rádo dá a budou s parodií plechovky s nicméně povedeným designem, ale podřadným motorem a základní výbavou spokojeni. Snad jen, že to můžou už rovnou zůstat u Fabie I, protože se ve výbavě bez příplatků moc nezmění ;-)

0/0
28.9.2014 16:50

V27á64c84l12a43v 86M80r16á49z 9281184166416

Já žádný zázrak nečekal a žádný zázrak se ani nekoná. Nakonec i na vzhled Fabie II se dalo zvyknout a tohle je hezčí, takové normální auto.

0/0
27.9.2014 23:48

M96i49r92o76s91l11a35v 40K94o87p42á59č56e16k 2272806959578

Dobrý den,

auto vypadá slušně a zapadá do současného trendu vzhledu menších vozů. Interiér působí konečně veseleji, srovnání by se mělo provést s VW Polo, Ford Fiesta atd. Nutno sednout si a vyzkoušet, řada lidí se už na to těší.

0/0
25.9.2014 10:00

K38a27r41e68l 57D39o38č95k21a60l 7720395921527

Auto vypadá dobře a když bude vypadat i cena dobře tak to bude dobré.

0/0
24.9.2014 19:14

P87a79v87e10l 60R14a21t27h98o95u91s34k88ý 6230109371

Dobře ty! R^

0/0
25.9.2014 9:23

J33a10n 31Ř46e21z57n12í79č17e34k 3291611713380

Je to pěkné auto, zajímalo by mě, jak bude vypada combi. Jen ta cenová politika škodovky mě štve.....příplatky úplně za všechno. Ať nasadí cenu trochu výš, ale ať je to aspoň trochu vybavené. Ty jejich pakety akorát znepřehledňují nabídku a cenově to fabriku vyjde nastejno.

+2/0
24.9.2014 9:53

J28i44r25i 13G65a14z27d47a 8924953954334

hm, tak jsme cekal daleko dynamictejsi a vizualne zajimavejsi auto. Zase trochu usedla krabice, velka predni svetla. Zadek a celkovy tvar vypada jako 5-dver Stilo. To vsak pusobilo daleko vyvazeneji. Interier je fajn.Celkove zklamani..nevim, jak timhle chteji mirit na mladsi klientelu...

+1/0
24.9.2014 7:39

P15e23t69r 60B47á14č16a 8975596445155

staci jim mirit na buraky z vesnic a zas bude nejprodavanejsi.

0/−1
25.9.2014 20:57

R91a31d51o68v39a96n 80D96l86u97g46o34s62z 3166541968966

Při nástupu fábie 1 generace se mi vůbec nelíbila, připadala mi jako krabice. Nyní jednu jedničkovou fábií sedlám a musím přiznat, že dnes se mi její jednoduchý tvar zamlouvá, vyčnívá mezi auty "moderně" se snažící vypadat s mnoha kudrlinkami, záhyby a dalšími zbytečnými dizajnovými prvky. Za mě je doceňuji jedničku právě až nyní, ač je pravdou, že se jedná o nejvyšší výbavu.

Pár postřehů k nové fábií: 1) je více než zřejmé, že fábie vychází z 1. řady, což nevnímám negativně.

2) deprese výrobních nákladů se dala čekat - osobně je mi fuk, jestli auto má H4 nebo H7, oproti škodě 120 svítí moderní auta luxusně. A xenony? Dejte výrobcům rok, dva a budou k dodatečné montáži i xenony - když už si někdo koupí relativně (i fakticky) nadhodnocené auto, bude schopen dokoupit si i xenony. Pokud je opravdu chce. Ruku na srdce, kde se ještě dneska nesvítí tak, aby vůz musel mít mega světla.

3) prolisy zadních světel - vnímám jako mírně negativní, zejména z důvodu údržby vzhledu auta. Jakékoliv vychytávky vně auta jsou při údržbě karoserie mírně zdržující, nemluvě o lepším zachycování nečistot a v neposlední řadě ve zvýšených výrobních nákladech=vyšší cena náhradního dílu.

4) místa na zadních sedadlech - z obrázků je patrno, že přední sedačky jsou na max v zadní poloze. Osobně i v jedničkové fábií nejde jet v takovémto postavení sedačky při 180 cm. Pokud chce být člověk neunaven po dlouhé cestě, je správné posazení za volantem takové, kdy ruce jsou v loktech ohnuty, čehož lze docílit pouze posunutím sedaček dopředu, čím automaticky na zadních sedadlech vzniká dostatek prostoru pro cestující. V jedničce vozím na zadku dospěláky a nikdo si nikdy nestěžoval. Zřejmě zde máme co dočíněni s náročnou klientelou. Na to, že každé auto na cestě které potkám jede pouze s řidičem, je otázka zadního prostoru nepodstatná.

5) Daleko důležitější je otázka typu zadní nápravy, podvozku všeobecně, motorových jednotek, mechanických součástí atd. Snad fábia nedostane opět elektromechanický

+1/0
24.9.2014 2:08

R70a29d82o83v52a25n 60D78l73u92g64o67s24z 3676321308836

posilovač řízení.

Jsem přesvědčen, že při správné údržbě jakéhokoliv vozidla je takové auto schopno vydržet bez nutných oprav statisíce kilometrů. Otázkou zůstává, zda se někdy řidiči naučí správně používat součásti vozů tak, aby nezkracovali jeho životnost. Inu, s turbíky už nepůjde přijet po relyjové jízdě k baráku a vypnout hned motor. Teda půjde, ale bude to mít po čase své nákladné následky.

Počkal bych minimálně rok na vychytání much od betašoférů a pak bych se koupi nevyhýbal.

Věštím této nastupující generaci světle zítřky. 

A že je na trhu k dispozici bezpočet lépe vybavených automobilů za lepší cenu? Ano, je. Každý kupuje na co má - ať už finančně či intelektuálně. Komu není rady, tomu není pomoci. Důležité vždy je, pokud jsou obě strany obchodu spokojeny. Pokud ano, je vše v pořádku.

+4/0
24.9.2014 2:13

J79a96n 73Ř82e74z77n62í98č25e35k 3281251323360

100% souhlas až na ty statisíce kilometrů, zde si dovolím nesouhlasit ;-).

0/0
24.9.2014 9:56

J84i97ř60í 10S61c72h85w18a46c98h 8528784278176

dnešní motory při předepsané údržbě, průměrném zatížení tedy provozu pro jaký jsou určeny a včasném řešení případných problémů 200 000 km vydrží, ty větší  300 tis, takže já si dovolím souhlasit

0/0
24.9.2014 11:14

J13o31s40e32f 65N39o84v70a27k 5988962466188

A není to málo? 300.000 a aby šel motor do kopru? Radši bych auto, který vydrží milion....

0/0
24.9.2014 18:27

J15i88ř26í 45S52c54h77w41a41c39h 8698714308316

teď jde o to, jestli bys byl ochoten za  něj zaplatit násobnou cenu. Milion kilometrů to je tak na 50 let. Z auto co by jezdilo 50 let v našich podmínkách by už zbyly jen neželezné části karosérie a bylo by neskutečně technicky zastaralé. Kdyby tady jezdilo jen cca 20% aut co by měly 40-50 let tak se ve velkých městech udusíme....

0/−1
24.9.2014 19:08

J16o21s64e45f 75N34o83v80a18k 5328952836108

Za 6 let mám najeto 300 000. Rád si připlatím násobek.

0/0
25.9.2014 13:43

J69o54s22e89f 81N62o75v49a10k 5418192366438

Ten bod 2 je hodně mimo. Kde se dnes nesvití tak, aby vůz musel mít mega světla? Kdekoliv na okrsce, za tmy, v dešti, kde se pohybují chodci bez reflexních prvků.

Rozdíl ve svítivosti za tmy a deště na neosvětlený vozovce je mezi škodou 120 a H4 asi takovej, jako mezi H7 a natáčecíma bixenonama.  Kdo nevyzkoušel, neuvěří.

0/0
24.9.2014 8:20

R73o61b35i89n 97Ž91i95ž67k64a 2488204876416

Tak s těmi světly čistě subjektivně: Mám v autě osvětlení spíše slabší. Ale i tak to celkem bohatě stačí - za horších světelných i jiných podmínek jednoduše jezdím pomaleji a bezpečněji - 130 na dálnici je naprosto v pohodě, stejně jako 90 po okreskách. Jediné skutečně nebezpečné situace na silnicích v noci nastávají při potkávání s přesvětlenými auty v protisměru, když už kolikrát přísahám, že musí mít zapnutá dálková. Pravděpodobně nemají, ale já si jimi pak bliknout musím, protože mi oslněná sítnice ztratí cit pro kontrast. Oči si horšímu osvětlení skvěle přivyknou, problémem je právě ten kontrast a ten se se zesilování světel jen a jen zhoršuje.

+2/0
24.9.2014 12:29

Z10d41e79n15ě44k 36H30a57n92z40l 1701836562814

To jsou,zase řeči Fabia 2 se prodávala dobře.Zas taková hrůza to nebyla.14 let stará 1 Fabia vypadá dobře.Proto se tak drží cena u ojetin.Druhá nejprodávanější ojetina u nás po 2 Octávii.Tak většina lidí musí mít jinej názor.:-P[>-]

+1/0
23.9.2014 23:41

T47o68m40á71š 63K14u66c97h50a17ř 3557961168851

Takhle měla vypadat F II v roce 2007 a mohlo tak dnes jezdit na silnicích o jeden a půl milionu odpudivých aut méně..:-/

+3/−1
23.9.2014 21:59

P17e72t85r 57V50i71n73t43r48l68í60k 3136914161

za mě mírné designové zkamání, a škoda těch světlometů bez ledek i xenonů, tomu to dost ubírá, i když si Škoda určitě tu cenu přirazí i tak :-P no a zadní sedadlový prostor nevypadá příliš prostorně, zřejmě i na úkor kufru... škoda, ale celkově to nebude snad propadák jak Citigo... vzhledem ke konkurenci si nejsem jist, jestli tohle zaboduje i když Škodovce fandím jakožto naší automobilce

0/0
23.9.2014 21:27

V52á13c41l58a36v 18M49r85á26z 9781784256766

Proč by mělo být Citigo propadák? Prodává se slušně a účelu, kterému má sloužit, slouží dobře. Poctivé městské autíčko.

0/0
27.9.2014 23:44

T95o74m81á64š 37P80í33c50l 3176323971967

To je snad to nejobyčejnější auto na celém světě :-) Čímž netvrdím, že je to špatně nebo dobře.

+1/0
23.9.2014 21:17

P98e40t75r 93B95á32č94a 8525626165445

Vzhledem k tomu pro koho je urceno, tak je to asi spravne.

+1/0
23.9.2014 22:17

V63l51a64d57i58m98í33r 10H40a71u91k 1586651528

Vážení čtenáři. Zaplaťpánbůh aspoň za toto dílo. Dodnes, když vidím Fabii II. generace-respektive cihlu na kant, tak se snažím dívat jiným směrem. Chápu že "český design" nemůže přece trumfnout ten německý. Jinak na verzi combi se fakt těším.

0/0
23.9.2014 20:50

P92e78t48r 63V34i29n61t33r35l38í20k 3506554501

vychází to designově z celého směru koncernu, není na tom co zkazit...

0/0
23.9.2014 21:29

V83á81c91l81a53v 22I75b29r 2737385671926

vypadá to jako Polo

+2/0
23.9.2014 20:40
Foto

M58a33r73e96k 67B68a82š45i40s79t11a 7723232513190

Tak tohle ty korejské Žuky nerozdýchají R^

+9/−2
23.9.2014 18:13

P43e88t41r 31B29á88č82a 8545886865195

;-D;-D;-D

0/0
23.9.2014 19:26

P65e83t97r 80V13i28n89t95r60l68í74k 3126634221

záleží co zákazníci, za mě mírné zklamání, i když netvrdím, že se mi to zdá jako špatné auto

0/0
23.9.2014 21:28

P81e86t67r 48S51l22o79v79á97k 9345205397489

Nova i20 proti tomu vyzera ako designivy skvost

+1/−1
23.9.2014 23:20

J36i70ř38í 43S90c52h77w80a72c79h 8568814298686

pokus o fór dne?

0/−2
23.9.2014 23:31

P93e60t22r82a 30M65a29l64á 7751108671315

Prostě jenom názor

+1/0
24.9.2014 3:52

J48i67r53i 13G27a81z78d18a 8604563344964

urcite, jeste ted si drbaj hlavu a rikaji si , jak je mozne , ze nova Fabia vypada stale tak hrozne usedle:-)  Designove na i20 nema ani nahodou.

http://www.auto.cz/hyundai-i20-nastupuje-nove-generaci-82932/foto?foto=15

0/0
24.9.2014 7:50

J45i67ř72í 69S14c15h93w67a94c39h 8598204148726

....samozřejmě že má!

0/0
24.9.2014 10:35

R97o55b27i69n 51Ž73i66ž89k83a 2558424156366

Jako já chápu, že je to názor, ale ta i20ka je fakt hnusný auto.. z těch fotek - ten zadní sloupek je úplnej průšvih, opticky maličký okna, úplně nudná silueta..Dobře vypadá maximálně na těch skicách. Ta Fabie je naopak na škodovácký poměry dravější a pokud zkušenosti naznačují, tak bude i nadčasová. Tady prostě vyhrává Škodovka a to nejsem zrovna fanda jejich designů.

0/0
24.9.2014 12:40

P52e63t46r 89B85á98č65a 8585336305615

V plne parade ;-D

Vystiznejsi by byl nadpis: Typicky auto pro cesky vidle R^

+1/−12
23.9.2014 17:42

J91a16r95o61m37í79r 71F23o52b16e77r 3158191154387

Kupte si radši nějakou ojetou plechovku v bazaru, předplaťte si autoservis a modlete se, aby Vám auto vydrželo aspoň do Vánoc ;-).

Ti co nejvíc dělají machry a škoda je pro ně eee, tak pak jdou a koupí si ojetý citroen;-D.

0/0
23.9.2014 21:00

P63e55t71r 10B81á84č57a 8725876415515

Nemam nic proti novym autum, takze trosku nechapu vasi dedukci, no zrejme trosku nervicky, ze vam nekdo sahl na vasu milovanou skodu ;-D

+1/0
23.9.2014 21:17

J75a23r30o28m73í42r 96F93o49b88e81r 3608931314287

já jen že Ti co nejvíc chytračí jezdí v plechovce od guláše a smějí škodě, Přitom by chtěli aspoň takové auto. ;-)

Jo mám rád škodovky, od doby, co jezdím, si na ně nemůžu stěžovat.

Spolehlivá auta s levným servisem a díly a když jim dáte, co je potřeba, vydrží dlouho.

Jen když jsem měl možnost jezdit ve fabii II v kombiku se slabým motorem, tak to bylo k zlosti, ale moje auto nebylo no tak "asi vítr Máchale". :-)

0/0
23.9.2014 21:33

P61e43t22r 10B56á68č83a 8755936365945

Koukam zvyky z totality, levny nahradni dily prezivaji stale ;-D

Ja se ani tak nesmeju te skodovce, jako spis tem lidem ovcim, co jim to neustale kupuji. Chaba vybava, designove vetsinou podprumer, cenove napaleny a lidi se muzou zblaznit. Viz clanek o tom, jak se nedostalo na vsechny zajemce o Fabiu II., ktera je naprosto odporna :-)

Jinak moje auto je o par trid vys, nez tahle skorapka pro ovecky z dediny, takze to jste uplne netrefil :-P

+1/−4
23.9.2014 22:16

J77i57ř60í 19S30c47h88w48a48c30h 8468394858596

tak tady ze sebe nedělej hloupýho ubožáka, pro kterýho jsou ostatní co nekupují zrovna to co on, "vidláci". Jsi jen příkladem takových, co sice jezdí v drahých autech (pokud jen nekecáš), ale chovají se jak dobytek!

+4/0
23.9.2014 23:38

P41e76t17r 44B23á65č89a 8495876625395

tak hlavne, ze mas hned jasno ;-D

0/0
25.9.2014 21:03

M21a54r28t51i29n 53K46a51d78l15e12c 4268903387729

20 let staré BMW.

+1/0
24.9.2014 4:54

J39a55r42o78m23í23r 75K70r69á19l 4520979854909

Budiž.  Aspoň má spolehlivější motor, než ty nové kafemlejnky.

+1/0
24.9.2014 5:28

J80i21ř67í 21S30c67h18w77a93c29h 8778264848496

ale prdlajs, předčti si pár článků o ojetinách a zjistíš, že každý druhý motor (z jakékoliv doby) měl nějaký problém a doporučuje se "nekupovat"

0/0
24.9.2014 10:29

J17a61r70o15m28í31r 37K27r19á42l 4300599964419

Nemusím nic číst, stačí, když se podívám do účetnictví, na kolik nás přišly opravy aut, koupených jako ojetá.  Který z těch kafemlejnků vydrží 400-500 tisíc km Bez větších oprav ?  My měníme běžné díly (výfuky, destičky, filtry, pneu a občas nějaký rozvodový řemen).  A vyřazují se, až když je vážná závada. A v porovnání vychází u těch starších údržba cca 0.50 kč/km, u dvou pět a tři roky starých přes korunu padesát.

0/0
24.9.2014 12:46

J52i80ř58í 44S92c53h92w23a30c14h 8338264518716

no tak nečti!

Bez dalších informací o jaká auta a o jaké náklady jde, jsou ty tvoje čísla něco jako "vycucaná z prstu"

A ostatně vůbec nepopírají to co tvrdím, že některé starší motory jsou prostě problémové a těch tvých "půl mega km" rozhodně nevydrží.

0/0
24.9.2014 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.