Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leda by vám dali gumovej... Citroën má airbagy proti nákupním vozíkům

Čtyřkolový kaktus je fešácké auto pro mámy a městské ježdění. Základní cenovka 330 tisíc je ale dost vysoká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š76t90ě72p32á44n 85P42r95o13c29h37á48z43k71a 7102584356905

Byli jsme s manželkou na testovací jízdě a už ho máme objednaný. Pár postřehů:

Výhled z auta je super (nechápu tvrzení redaktora). Na palubovce nic nepřekáží, nevyčnívá, má ideální výšku a je přes ní krásně vidět na zaoblený předek, takže i při parkování dobře vidíte, kam jedete (my jsme oba malí, takže pro nás výhoda). Dozadu je to trochu horší kvůli malému zadnímu sklu, ale neměl jsem pocit, že bychom neměli přehled. Co jsem hodně ocenil je výhled do stran v zatáčkách, boční sloupky vůbec nepřekáží jako u jiných aut. 

Sezení uvnitř je jak v obýváku na pohodlném gauči. Místa spoustu jak vepředu tak i vzadu a fajn design kolem, velká přihrádka u spolujezdce otevíratelná nahoru (díky přesunutí airbagu do střechy) je super.

Je škoda, že všude a i v této recenzi testují jenom slabou benzinovou verzi. My jsme si vybrali diesel 1.6 (kterým jsme se i projeli), tam už je to výkonově vyhovující i na delší cesty. Navíc kdo viděl spotřebu tak pochopí - podobnou žádné jiné auto nemá! Porovnávali jsem spoustu značek a modelů a 3.5 na 100 je prostě bomba, ušetří to hodně na velkých vzdálenostech. 

Řízení reaguje výborně a čile. Airbumpy budou dobré i proti poškrábání boků a drobným ťukancům při parkování, cena jednoho je prý kolem 2 tis., takže vyměnit jenom kus místo celých dveří bude levnější.

Výklopná zadní okénka nevadí - pokud běžně nejezdíte 4 dospělí a ti 2 vzadu musí mít otevřené okno...naopak to, že chybí elektrické stahování v zadních dveřích, uvolnilo místo veliké kapse, kam se vejde 2l vody a ještě něco k ní.

Otazníkem je displej uprostřed. Reagoval rychle, je přehledný a dobře viditelný i při sluníčku, ale ovládání během jízdy bude chtít trochu cviku.

+8/−1
26.9.2014 12:53

V80l31a98d17i14m50í53r 38T51e87n49k55r38á17t 6538313255405

jestli to s výhledem nebude právě souviset s výškou

když jsem měl Saab 900 tak jsem viděl naprosto v pohodě komplet všude, zatímco menší mamka měla pocit že nevidí ani přes obrubník

a pokud je výhled omezen pro lidi nad 180 tak je to docela problém

0/0
26.9.2014 13:11

T24o68m37á13š 28B85a93r47á19k 1393362650956

Tak si nastavíte sedadlo, ne? :-)

+2/0
26.9.2014 13:48

J98i87ř54í 29Z30a49p68l86e31t77a15l 2436549558566

Opravdu si myslíte, že budete jezdit za 3,5 l na 100 km? Já se to nesnažím shazovat, ale opravdu by mě zajímalo, jestli tomu věříte, a jestli to bude v běžném provozu pravda.

0/0
26.9.2014 15:29

V90l29a93s21t55i69m44i66l 63T76e13n23c22e66r 4410240117840

Jezdím ve městě za osm a půl a vůbec mě to neštve. Věřte mi.

0/0
26.9.2014 20:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.