Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leda by vám dali gumovej... Citroën má airbagy proti nákupním vozíkům

Čtyřkolový kaktus je fešácké auto pro mámy a městské ježdění. Základní cenovka 330 tisíc je ale dost vysoká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K42a73r24e31l 71J56o38a35c61h29i76m11s45t16á16l 8146422447426

dobrej paskvil a to jsem měl za to že nic hnusnějšího než Fabia II a Fiat Multipla už bejt nemůže RvRv

+2/0
29.9.2014 17:52

P86e81t67r 74B38á42č21a 8985876245845

Pekny auto, airbagy proti nakupnim vozikum nevypadaji nic moc, ale napad vyborny. 

Sam mam na aute asi uz tri ryhy od tech neohleduplnych pitomcu, takze osobne u marketu parkuju uz jen na sirsich mistech pro rodiny a muze si o tom myslet, kdo chce co chce ;-)

Jinak 330 tisic mi neprijde jako vysoka cena, to auto na to rozhodne vypada :-)

+1/−1
28.9.2014 12:25

V19á37c26l56a18v 79M26r43á60z 9101414516876

Citroen dlouho dělal zajímavá auta odlišující se od ostatních. Posledních 20 let to myslím nebylo ono, především designově. Poslední dobou už ale zase na ulici citroen člověk pozná, je to fajn změna oproti té uniformitě většiny aut. Ale za sebe nejvíce preferuji jízdní vlastnosti a tam žádné francouzské auto šanci nemá. Třeba C4ka spolehlivá je, ale stejně se mi v tom "gumově" řadí a to řízení mi přijde přeposilované.

0/0
28.9.2014 0:21


J69o87s78e77f 87N35o15v38á45k 7587217492748

Jsem už starší generace. Tohle auto pro mladé vypadá supr. Až doslouží Xantie budu se rozhodovat mezi C4 a C5. Zatím to vypadá na C5 s hydraulikou, jsem po úrazu zad takže nemůžu koupit nějaké drncadlo;-D

+2/0
27.9.2014 10:28

M97a85r88i60a56n 49K21a75r20a48b84a 4883971350872

Nápad a design zaujímavý, cena podľa mňa tiež nie je zlá. Za tie isté peniaze kúpite nudné auto rovnakej kategórie bez nápadu. Takže za mňa R^ za odvahu.

+2/−1
27.9.2014 8:03

P98a82v41e54l 39Š78v14e49s63t43k21a 9628187566726

Mám C4, rok starou a jsem spokojený. Cena vs. prostor vs. výbava bez konkurence. Klidně bych si kaktusa koupil, je to zajímavý auto. Většina přispěvovatelů zde, co zde pomlouvají Francouzské auta tak je nikdy neměla. Neříkám, že jsou bez chyb, ale oproti Fordu, Hyundai je to sto a jedna. p.S. Renaul ovšem je ta vyjímka, která potvrzuje pravidlo...

+3/−2
26.9.2014 22:35

J78i14ř16í 42P80e39l53n98á53ř 6905403226599

Ti co mají Ford, nebo Hyundai, zase píší tahle moudra o Citroenech. Už si v tom chvostu automobilového odpadu udělejte mezi sebou pořádek... ;-D

+3/−2
26.9.2014 22:46

M48i93r87o88s98l27a39v 61B26u65d19a 9942932467342

Proboha, všechna auta si jsou dnes podobná, mají stejné komponenty, elektroniku od stejných výrobců, někdy stejné motory i karoserie, liší se to jen znakem na kapotě.

Nechte už těch předsudků, jste k smíchu.

I ten olej do těch aut jde z jedné linky někde v Holandsku odkud vedou čtyři pasy a na každém je jiná etiketa.

Copak to nikdo z vás nechápe?

+4/0
26.9.2014 22:59

J27i44ř86í 13P29e46l69n79á82ř 6645543586549

Proč mi to píšeš? Já si z toho Švestkova škatulkování a povyšování C4 nad jiné značky přece dělal srandu. Jestli to měla být narážka na to, že jsem psal o automobilovém odpadu, tak to mělo znamenat, že oni se za něj vzájemně považují a ne že tyhle značky za odpad považuji já.

0/0
27.9.2014 19:25

L83e87o62š 98S66m53u10t69n54ý 2327629905262

ano bůh nám dal germánskou automobilovou svatou trojici a vše ostatní je odpad:-)

+1/0
27.9.2014 16:51

M21a61r47t95i47n 86L91ž28i80č19a14ř 9375927232784

Kdepak dávno je germánská čtveřice - Porsche je k nim navíc

0/0
27.9.2014 20:03

9231154340547

Přeji Vám mnoho šťastných kilometrů bez poruch a bez nehod. Nicméně tím, že jste okamžitě začal vracet úder těm, co francouze pomlouvají jste prakticky klesl na jejich úroveň. Zarazila mě ale jedna věta, že Cena vs. prostor vs. výbava jsou bez konkurence. No, kdyby to tak skutečně bylo, tak tady každý jezdí v C4 a přitom jich na cestách tak moc nepotkávám. Sám bych tedy nechtěl ani francouze, ani ford, ani volkswagen, ani korejce ani fiat a ani většinu japonců, tedy alespoň co se této třídy vozů týká, aby bylo jasno. Nejsem na straně nikoho, ale každý tu vykřikuje, jak je jeho auto bezkonkurenční a ta ostatní jsou špatná..

+1/−2
26.9.2014 22:51

M67i83r77o38s12l20a38v 49B46u64d72a 9222342227122

Je smutné, že se kvůli nemehlům u supermarketů musí takhle zohavovat jinak pěkná auta.

Sám mám asi 50 cm dlouhou rýhu a několik důlků na jinak hezkém autě, Je to pro zlost!!

+2/0
26.9.2014 22:23

9351184410857

Potáhnu si auto bublinkovou balicí fólií a budu to mít úplně to samé...

+1/−1
26.9.2014 17:41

S27t66a65n35i12s77l58a71v 72P40ř31i55b48y96l 1179328411436

zkuste - a já Vám do toho křápnu dvěřma

+1/0
26.9.2014 19:04

9321454850187

no, ale zase mě nebude štvát, když mi nějaký dobrák ty bublinky propíchá nožíkem ;-D

+1/0
26.9.2014 20:19
Foto

L46u55k63á18š 95N79o24v89o87t69n81ý 6296177868128

Předpokládám, že absence otáčkoměru je jenom otázka firmware toho tabletu / displeje, protože řídící jednotka tahle data musí mít k dispozici, ne? Takže bych se nedivil, kdyby se tam po nějaké servisní prohlídce objevil otáčkoměr jako volitelná volba.

+2/0
26.9.2014 15:38

P58e74t59r 53G48a64b18r24i18e33l 5240261880

Citróóón ... další škaredé auto.

+1/−2
26.9.2014 15:34

D69a90v84i95d 98S18u29c19h71ý 7929818787567

Uplne to vidim jak kazdy pred nakupakem omackava tu gumu aby si vyzkousel jak to je meky. :D ale uprimne az ho potkam, taky asi prstik neodola a sahnu si :D.

+4/0
26.9.2014 14:30

V81l52a60s72t29i88m29i30l 82T67e71n90c47e53r 4380400547840

To autíčko mohlo být pogumováno po bocích klidně celé, protože koncentrace hňupů na parkovištích supermarketů otloukajících sousedící auta už přesahuje únosnou míru. Možná za rok Citroen představí novou kolekci městských vozidel Citroen T 72, C-BVP, Citroen Abrahms, Citroen Hummer apod.

+12/0
26.9.2014 14:20

M80a62r34t29i95n 84L85ž29i98č66a91ř 9865807772744

;-DR^R^R^

+1/0
26.9.2014 14:56

B90r81o65n63i45s14l34a95v 68G86a33b23r14y61š 6635904780

Díky za upozornění, už vím, že si nemám kupovat auto :-). S hňupama totiž nevycházím dobře.

0/0
29.9.2014 19:23

K26a18r10e25l 31D62o56h75n86a98l 2891619374952

takze rozumim tomu dobre ze sikulove u nas rozriznou gumu nebo z ceho jsou ty dvere a odemcou si auto? A samo levne koupi novou gumu aby neslo nic poznat...

0/−3
26.9.2014 14:14

J86á92n 26K55o71t72ú76č 2196794558666

Nie, nerozumiete dobre. Pod tou gumou je na 100% ešte železo...

+1/0
26.9.2014 14:25

K64a42r72e70l 80D66o45h75n22a69l 2711779584682

tak to jsem rad ze je to postavene i na ceske pomery (nejsem na to hrdy ze to tak u nas je, ale je treba se podivat pravde do oci)

0/−1
26.9.2014 14:26

M29i18c87h57a14l 44P43a41v90l46á29t 9873153914289

Zelezo tam na 100% neni. Ale je tam zcela jiste ocelovy plech.

0/0
26.9.2014 15:41

P12e17t38r 53H58o65r29á83k 1149153429544

Takže železný kov.

0/0
26.9.2014 23:22

D85u24š35a24n 25P66e86š51e63k 3885609754210

Ty tzv. speciální stěrače se zakomponovanými ostřikovači měla americká auta už v roce 1984, možná i dříve.

0/0
26.9.2014 14:11

J32a33n 50J36a51n92e61č52e56k 9200623430336

...anebo právě Citroen CX ;-)

+5/0
26.9.2014 14:20

M10a12r98t34i82n 52L71ž89i57č26a64ř 9315147302284

Jsem velmi rád, že v dnešní koncernové šedi, jsou automobilky jako je Citroen, které mají koule na to představit svěží vítr do nudné šedi, ať je to řada DS, nový C4 Picasso či právě testovaný Cactus

Jakožto dlouholetý uživatel Citroenu C4 Coupe, všřím že stejně jako tato C4 bude i nový Cactus spolehlivý a pohleduchtivý R^

+5/0
26.9.2014 14:10

D49u64š23a55n 61P42e36š41e77k 3575629214790

Souhlasím, ale těch v recenzích kritizovaných "hloupých" nedostatků má to auto docela dost - minimálně to nedělené zadní sedadlo, volant stavitelný jen v jedné ose, chybějící otáčkoměr, guma dveří nechránící zadní roh ...

0/0
26.9.2014 14:25

M11a38r14t72i79n 90L66ž83i51č38a15ř 9185147302734

Ještě jste zapoměl na nestahovatelná zadní okna, to je trn u diskutujících na konkurenčních vebech. Což je třeba věc která mi je jedno, na C4 Coupe byli zadní boční okna pevná a za 5 let jsem neměl potřebu či nutnost je stahovat, vše vyřešilo otevření předních oken a klimatizace. Takže že je zde boční vyklápění je luxus

Zbytek věcí mě nevadí, mám 190 cm a stejně jsem na C4 volant posouval jen směrem vzhůru a né dopředu. To stejné zadní lavice, když se něco nevešlo do kufru v těch pár případech, tak jsem sklopil komplet opěradla

Otáčkoměr to je jediná věc co mi chybí tu bych uvítal, ale vzhledem k tomu že to je jen sw řešení třeba časem bude

0/0
26.9.2014 14:32

Š17t84ě14p47á72n 42P12r91o96c16h81á90z72k70a 7302764306405

Byli jsme s manželkou na testovací jízdě a už ho máme objednaný. Pár postřehů:

Výhled z auta je super (nechápu tvrzení redaktora). Na palubovce nic nepřekáží, nevyčnívá, má ideální výšku a je přes ní krásně vidět na zaoblený předek, takže i při parkování dobře vidíte, kam jedete (my jsme oba malí, takže pro nás výhoda). Dozadu je to trochu horší kvůli malému zadnímu sklu, ale neměl jsem pocit, že bychom neměli přehled. Co jsem hodně ocenil je výhled do stran v zatáčkách, boční sloupky vůbec nepřekáží jako u jiných aut. 

Sezení uvnitř je jak v obýváku na pohodlném gauči. Místa spoustu jak vepředu tak i vzadu a fajn design kolem, velká přihrádka u spolujezdce otevíratelná nahoru (díky přesunutí airbagu do střechy) je super.

Je škoda, že všude a i v této recenzi testují jenom slabou benzinovou verzi. My jsme si vybrali diesel 1.6 (kterým jsme se i projeli), tam už je to výkonově vyhovující i na delší cesty. Navíc kdo viděl spotřebu tak pochopí - podobnou žádné jiné auto nemá! Porovnávali jsem spoustu značek a modelů a 3.5 na 100 je prostě bomba, ušetří to hodně na velkých vzdálenostech. 

Řízení reaguje výborně a čile. Airbumpy budou dobré i proti poškrábání boků a drobným ťukancům při parkování, cena jednoho je prý kolem 2 tis., takže vyměnit jenom kus místo celých dveří bude levnější.

Výklopná zadní okénka nevadí - pokud běžně nejezdíte 4 dospělí a ti 2 vzadu musí mít otevřené okno...naopak to, že chybí elektrické stahování v zadních dveřích, uvolnilo místo veliké kapse, kam se vejde 2l vody a ještě něco k ní.

Otazníkem je displej uprostřed. Reagoval rychle, je přehledný a dobře viditelný i při sluníčku, ale ovládání během jízdy bude chtít trochu cviku.

+8/−1
26.9.2014 12:53

V90l87a28d22i91m50í22r 62T44e96n35k17r47á57t 6218613345925

jestli to s výhledem nebude právě souviset s výškou

když jsem měl Saab 900 tak jsem viděl naprosto v pohodě komplet všude, zatímco menší mamka měla pocit že nevidí ani přes obrubník

a pokud je výhled omezen pro lidi nad 180 tak je to docela problém

0/0
26.9.2014 13:11

T97o45m16á65š 97B98a92r23á31k 1613832760226

Tak si nastavíte sedadlo, ne? :-)

+2/0
26.9.2014 13:48

J54i94ř91í 62Z34a20p97l14e66t89a68l 2336799218466

Opravdu si myslíte, že budete jezdit za 3,5 l na 100 km? Já se to nesnažím shazovat, ale opravdu by mě zajímalo, jestli tomu věříte, a jestli to bude v běžném provozu pravda.

0/0
26.9.2014 15:29

V37l33a15s91t53i88m81i15l 36T52e23n68c30e75r 4720320697440

Jezdím ve městě za osm a půl a vůbec mě to neštve. Věřte mi.

0/0
26.9.2014 20:11
Foto

F77r16a38n10t89i89š37e48k 93H77r25a96b73a28l 3813769926388

Špatná viditelnost ven a absence otáčkoměru by mi hodně vadily.

Jinak je to docela zajímavé vozítko.

0/0
26.9.2014 12:52

Z78d83e68n52ě71k 88H65a20n21z50l 1761376932664

Cactus do každé rodinyR^

0/0
26.9.2014 12:42

M97a87r11t14i17n 37S43i24k64o14r94a 7145891398771

to polstrovani mi silne pripomina tapecirung (vetsinou v barve dreva, nebo to byly i skutecne drevene dyhy), ktery se daval na rodinne auta ameriky 70. let byl to vrcholny nevkus a jedna z nejvetsich ostud ameriky, o degignu nebo krase nemohla byt rec, nyni se s tim snazi prorazit citron, ktery je uz tak unisex auto, lehce impotentni, ktere tolik emoci nevzbudi. Kdyby to byla hracka pro deti, ale realne auto neni moc pekne. O interieru , jehoz zpracovani vypada velmi lacine ani nemluvim.

+1/0
26.9.2014 12:36
Foto

V93l85a53d82i43m52í85r 75Š34ť43a48s43t78n78ý 1861706655833

stejně si koupím toho meklárena.....u mečboxu

0/0
26.9.2014 12:21

V58l97a84s27t77i68m65i93l 64T29e63n57c67e98r 4360420277630

Já se chystám na Ferrari F430 (do sbírky) :-)

0/0
26.9.2014 13:59

Z33d54e59n23ě22k 22H75a69n68z92l 1631456762424

No halavně,že se prodává,to je důležitýR^

0/0
26.9.2014 11:52

P39e29t40r 40F91e76i18g84l 5278493870652

Je to divočina, ale proti gustu...R^

+4/0
26.9.2014 11:46

L21u76c74i48e 17S46m61o32l47í21k33o44v85á 9721504173983

Konečně auto pro mě ;-D jen si nějak nedokážu představit jak budou ty plastovo-gumové díly vypadat po pár střetech s něčím drsnějším či ostřejším, popř. po vysvatení vlivu přírodních živlů :-/

+1/0
26.9.2014 11:36

M71i40c29h51a30l 27F47r67a94n49z 7503553471362

se vyměněj a jede se dál ;)

0/0
26.9.2014 11:51

9201344550117

no, aby nakonec nebylo levnější vyměnit celý nárazník nebo dveře u normálního auta

0/−1
26.9.2014 12:37

9981934300857

Jo, ty vzduchové polštářky jsou super...do doby, než půjde okolo nějaký spoluobčan s nožíkem a vzpomene si na dobu, kdy si hrál s bublinkovou fólií.....

0/−1
26.9.2014 11:23

V26l82a54d94i28m95í95r 54T29e35n10k84r55á18t 6688233895585

odporná, nepraktická, podmotorovaná předraženost

dotykové ovládání na idiotském místě, chaotický interér, ten jejich gumák je sice supr nápad, ale instalaci vymýšlel asi pavián, technologie z C3, základ bez klima

smutné je že si to spousta dam a metrosexuálů koupí, jednoduše proto, že je to ťuťu a in a cool a hipster Rv

citron se řadí vedle applu a podobných, kteří rýžují neskutečné prachy na de   bilech, kteří kupují nepraktické zbytečnosti jednoduše proto ,že jsou prostě in....ukázala to série DS, tak proč v tom nepokračovat

+7/−10
26.9.2014 10:58

V36l79a21d96i21m76í10r 83T23e19n39k70r50á23t 6788843235455

a teď čí fanboys jsem urazil ;-D

+2/−1
26.9.2014 11:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.