Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leda by vám dali gumovej... Citroën má airbagy proti nákupním vozíkům

Čtyřkolový kaktus je fešácké auto pro mámy a městské ježdění. Základní cenovka 330 tisíc je ale dost vysoká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a59r19e24l 90J53o76a67c59h47i25m32s87t55á36l 8886862537456

dobrej paskvil a to jsem měl za to že nic hnusnějšího než Fabia II a Fiat Multipla už bejt nemůže RvRv

+2/0
29.9.2014 17:52

P65e31t90r 98B34á70č74a 8155926225735

Pekny auto, airbagy proti nakupnim vozikum nevypadaji nic moc, ale napad vyborny. 

Sam mam na aute asi uz tri ryhy od tech neohleduplnych pitomcu, takze osobne u marketu parkuju uz jen na sirsich mistech pro rodiny a muze si o tom myslet, kdo chce co chce ;-)

Jinak 330 tisic mi neprijde jako vysoka cena, to auto na to rozhodne vypada :-)

+1/−1
28.9.2014 12:25

V24á18c80l94a45v 57M24r79á64z 9121174666676

Citroen dlouho dělal zajímavá auta odlišující se od ostatních. Posledních 20 let to myslím nebylo ono, především designově. Poslední dobou už ale zase na ulici citroen člověk pozná, je to fajn změna oproti té uniformitě většiny aut. Ale za sebe nejvíce preferuji jízdní vlastnosti a tam žádné francouzské auto šanci nemá. Třeba C4ka spolehlivá je, ale stejně se mi v tom "gumově" řadí a to řízení mi přijde přeposilované.

0/0
28.9.2014 0:21

J28o11s42e94f 45N81o61v82á35k 7837137252588

Jsem už starší generace. Tohle auto pro mladé vypadá supr. Až doslouží Xantie budu se rozhodovat mezi C4 a C5. Zatím to vypadá na C5 s hydraulikou, jsem po úrazu zad takže nemůžu koupit nějaké drncadlo;-D

+2/0
27.9.2014 10:28

M60a84r52i26a48n 83K55a85r33a17b51a 4923191770742

Nápad a design zaujímavý, cena podľa mňa tiež nie je zlá. Za tie isté peniaze kúpite nudné auto rovnakej kategórie bez nápadu. Takže za mňa R^ za odvahu.

+2/−1
27.9.2014 8:03

P16a88v43e57l 63Š33v80e32s38t79k68a 3218605899

Mám C4, rok starou a jsem spokojený. Cena vs. prostor vs. výbava bez konkurence. Klidně bych si kaktusa koupil, je to zajímavý auto. Většina přispěvovatelů zde, co zde pomlouvají Francouzské auta tak je nikdy neměla. Neříkám, že jsou bez chyb, ale oproti Fordu, Hyundai je to sto a jedna. p.S. Renaul ovšem je ta vyjímka, která potvrzuje pravidlo...

+3/−2
26.9.2014 22:35

J87i33ř77í 78P86e96l39n37á48ř 6625333216809

Ti co mají Ford, nebo Hyundai, zase píší tahle moudra o Citroenech. Už si v tom chvostu automobilového odpadu udělejte mezi sebou pořádek... ;-D

+3/−2
26.9.2014 22:46

M93i93r90o11s35l14a85v 75B46u49d54a 9612342787612

Proboha, všechna auta si jsou dnes podobná, mají stejné komponenty, elektroniku od stejných výrobců, někdy stejné motory i karoserie, liší se to jen znakem na kapotě.

Nechte už těch předsudků, jste k smíchu.

I ten olej do těch aut jde z jedné linky někde v Holandsku odkud vedou čtyři pasy a na každém je jiná etiketa.

Copak to nikdo z vás nechápe?

+4/0
26.9.2014 22:59

J24i45ř78í 72P93e95l44n82á72ř 6235323796449

Proč mi to píšeš? Já si z toho Švestkova škatulkování a povyšování C4 nad jiné značky přece dělal srandu. Jestli to měla být narážka na to, že jsem psal o automobilovém odpadu, tak to mělo znamenat, že oni se za něj vzájemně považují a ne že tyhle značky za odpad považuji já.

0/0
27.9.2014 19:25

L78e50o80š 33S52m51u85t38n47ý 2777439165732

ano bůh nám dal germánskou automobilovou svatou trojici a vše ostatní je odpad:-)

+1/0
27.9.2014 16:51

M23a51r82t32i27n 61L27ž77i22č12a83ř 9605267842594

Kdepak dávno je germánská čtveřice - Porsche je k nim navíc

0/0
27.9.2014 20:03

9201274860137

Přeji Vám mnoho šťastných kilometrů bez poruch a bez nehod. Nicméně tím, že jste okamžitě začal vracet úder těm, co francouze pomlouvají jste prakticky klesl na jejich úroveň. Zarazila mě ale jedna věta, že Cena vs. prostor vs. výbava jsou bez konkurence. No, kdyby to tak skutečně bylo, tak tady každý jezdí v C4 a přitom jich na cestách tak moc nepotkávám. Sám bych tedy nechtěl ani francouze, ani ford, ani volkswagen, ani korejce ani fiat a ani většinu japonců, tedy alespoň co se této třídy vozů týká, aby bylo jasno. Nejsem na straně nikoho, ale každý tu vykřikuje, jak je jeho auto bezkonkurenční a ta ostatní jsou špatná..

+1/−2
26.9.2014 22:51

M33i50r95o95s68l31a18v 82B92u32d76a 9662452657302

Je smutné, že se kvůli nemehlům u supermarketů musí takhle zohavovat jinak pěkná auta.

Sám mám asi 50 cm dlouhou rýhu a několik důlků na jinak hezkém autě, Je to pro zlost!!

+2/0
26.9.2014 22:23

9811914980507

Potáhnu si auto bublinkovou balicí fólií a budu to mít úplně to samé...

+1/−1
26.9.2014 17:41

S95t69a61n66i66s47l96a72v 36P65ř35i27b29y90l 1399828321276

zkuste - a já Vám do toho křápnu dvěřma

+1/0
26.9.2014 19:04

9551234110187

no, ale zase mě nebude štvát, když mi nějaký dobrák ty bublinky propíchá nožíkem ;-D

+1/0
26.9.2014 20:19
Foto

L78u34k54á45š 44N47o94v94o13t67n21ý 6766897438708

Předpokládám, že absence otáčkoměru je jenom otázka firmware toho tabletu / displeje, protože řídící jednotka tahle data musí mít k dispozici, ne? Takže bych se nedivil, kdyby se tam po nějaké servisní prohlídce objevil otáčkoměr jako volitelná volba.

+2/0
26.9.2014 15:38

P83e39t57r 71G57a81b26r66i14e56l 5750151810

Citróóón ... další škaredé auto.

+1/−2
26.9.2014 15:34

D97a63v45i84d 48S87u90c36h22ý 7319138587767

Uplne to vidim jak kazdy pred nakupakem omackava tu gumu aby si vyzkousel jak to je meky. :D ale uprimne az ho potkam, taky asi prstik neodola a sahnu si :D.

+4/0
26.9.2014 14:30

V40l62a67s16t52i10m95i21l 48T86e97n50c52e35r 4610670497870

To autíčko mohlo být pogumováno po bocích klidně celé, protože koncentrace hňupů na parkovištích supermarketů otloukajících sousedící auta už přesahuje únosnou míru. Možná za rok Citroen představí novou kolekci městských vozidel Citroen T 72, C-BVP, Citroen Abrahms, Citroen Hummer apod.

+12/0
26.9.2014 14:20

M67a42r22t96i48n 31L35ž37i12č52a44ř 9705177532234

;-DR^R^R^

+1/0
26.9.2014 14:56
Foto

B79r51o63n97i97s13l74a19v 70G58a76b47r43y95š 2622389681

Díky za upozornění, už vím, že si nemám kupovat auto :-). S hňupama totiž nevycházím dobře.

0/0
29.9.2014 19:23

K71a42r44e26l 64D43o24h45n79a25l 2971539764762

takze rozumim tomu dobre ze sikulove u nas rozriznou gumu nebo z ceho jsou ty dvere a odemcou si auto? A samo levne koupi novou gumu aby neslo nic poznat...

0/−3
26.9.2014 14:14

J78á53n 37K71o82t97ú68č 2516834918326

Nie, nerozumiete dobre. Pod tou gumou je na 100% ešte železo...

+1/0
26.9.2014 14:25

K50a47r71e83l 90D41o48h23n74a97l 2741189964252

tak to jsem rad ze je to postavene i na ceske pomery (nejsem na to hrdy ze to tak u nas je, ale je treba se podivat pravde do oci)

0/−1
26.9.2014 14:26

M18i48c62h27a87l 76P65a93v80l96á92t 9163333784399

Zelezo tam na 100% neni. Ale je tam zcela jiste ocelovy plech.

0/0
26.9.2014 15:41

P10e30t58r 51H92o23r94á51k 1619873829584

Takže železný kov.

0/0
26.9.2014 23:22

D39u11š78a14n 44P40e56š74e58k 3165339944250

Ty tzv. speciální stěrače se zakomponovanými ostřikovači měla americká auta už v roce 1984, možná i dříve.

0/0
26.9.2014 14:11

J66a56n 65J74a90n84e18č69e82k 9740773260666

...anebo právě Citroen CX ;-)

+5/0
26.9.2014 14:20

M13a11r23t96i10n 38L15ž27i36č91a12ř 9915577742754

Jsem velmi rád, že v dnešní koncernové šedi, jsou automobilky jako je Citroen, které mají koule na to představit svěží vítr do nudné šedi, ať je to řada DS, nový C4 Picasso či právě testovaný Cactus

Jakožto dlouholetý uživatel Citroenu C4 Coupe, všřím že stejně jako tato C4 bude i nový Cactus spolehlivý a pohleduchtivý R^

+5/0
26.9.2014 14:10

D14u80š92a95n 62P36e36š66e38k 3765709134740

Souhlasím, ale těch v recenzích kritizovaných "hloupých" nedostatků má to auto docela dost - minimálně to nedělené zadní sedadlo, volant stavitelný jen v jedné ose, chybějící otáčkoměr, guma dveří nechránící zadní roh ...

0/0
26.9.2014 14:25

M88a55r36t10i87n 77L36ž55i61č61a15ř 9945897962404

Ještě jste zapoměl na nestahovatelná zadní okna, to je trn u diskutujících na konkurenčních vebech. Což je třeba věc která mi je jedno, na C4 Coupe byli zadní boční okna pevná a za 5 let jsem neměl potřebu či nutnost je stahovat, vše vyřešilo otevření předních oken a klimatizace. Takže že je zde boční vyklápění je luxus

Zbytek věcí mě nevadí, mám 190 cm a stejně jsem na C4 volant posouval jen směrem vzhůru a né dopředu. To stejné zadní lavice, když se něco nevešlo do kufru v těch pár případech, tak jsem sklopil komplet opěradla

Otáčkoměr to je jediná věc co mi chybí tu bych uvítal, ale vzhledem k tomu že to je jen sw řešení třeba časem bude

0/0
26.9.2014 14:32

Š63t63ě81p42á19n 41P64r12o80c80h62á39z75k43a 7832294396355

Byli jsme s manželkou na testovací jízdě a už ho máme objednaný. Pár postřehů:

Výhled z auta je super (nechápu tvrzení redaktora). Na palubovce nic nepřekáží, nevyčnívá, má ideální výšku a je přes ní krásně vidět na zaoblený předek, takže i při parkování dobře vidíte, kam jedete (my jsme oba malí, takže pro nás výhoda). Dozadu je to trochu horší kvůli malému zadnímu sklu, ale neměl jsem pocit, že bychom neměli přehled. Co jsem hodně ocenil je výhled do stran v zatáčkách, boční sloupky vůbec nepřekáží jako u jiných aut. 

Sezení uvnitř je jak v obýváku na pohodlném gauči. Místa spoustu jak vepředu tak i vzadu a fajn design kolem, velká přihrádka u spolujezdce otevíratelná nahoru (díky přesunutí airbagu do střechy) je super.

Je škoda, že všude a i v této recenzi testují jenom slabou benzinovou verzi. My jsme si vybrali diesel 1.6 (kterým jsme se i projeli), tam už je to výkonově vyhovující i na delší cesty. Navíc kdo viděl spotřebu tak pochopí - podobnou žádné jiné auto nemá! Porovnávali jsem spoustu značek a modelů a 3.5 na 100 je prostě bomba, ušetří to hodně na velkých vzdálenostech. 

Řízení reaguje výborně a čile. Airbumpy budou dobré i proti poškrábání boků a drobným ťukancům při parkování, cena jednoho je prý kolem 2 tis., takže vyměnit jenom kus místo celých dveří bude levnější.

Výklopná zadní okénka nevadí - pokud běžně nejezdíte 4 dospělí a ti 2 vzadu musí mít otevřené okno...naopak to, že chybí elektrické stahování v zadních dveřích, uvolnilo místo veliké kapse, kam se vejde 2l vody a ještě něco k ní.

Otazníkem je displej uprostřed. Reagoval rychle, je přehledný a dobře viditelný i při sluníčku, ale ovládání během jízdy bude chtít trochu cviku.

+8/−1
26.9.2014 12:53

V39l38a79d65i11m14í78r 47T30e52n28k87r11á71t 6398953125745

jestli to s výhledem nebude právě souviset s výškou

když jsem měl Saab 900 tak jsem viděl naprosto v pohodě komplet všude, zatímco menší mamka měla pocit že nevidí ani přes obrubník

a pokud je výhled omezen pro lidi nad 180 tak je to docela problém

0/0
26.9.2014 13:11

T94o37m92á43š 33B52a54r28á34k 1483602210766

Tak si nastavíte sedadlo, ne? :-)

+2/0
26.9.2014 13:48

J42i75ř69í 59Z68a59p97l61e77t63a70l 2216229828926

Opravdu si myslíte, že budete jezdit za 3,5 l na 100 km? Já se to nesnažím shazovat, ale opravdu by mě zajímalo, jestli tomu věříte, a jestli to bude v běžném provozu pravda.

0/0
26.9.2014 15:29

V79l89a10s79t41i19m34i11l 41T95e14n37c20e82r 4780400867190

Jezdím ve městě za osm a půl a vůbec mě to neštve. Věřte mi.

0/0
26.9.2014 20:11
Foto

F74r85a21n40t22i70š46e13k 22H26r73a31b31a20l 3693609476438

Špatná viditelnost ven a absence otáčkoměru by mi hodně vadily.

Jinak je to docela zajímavé vozítko.

0/0
26.9.2014 12:52

Z48d79e78n66ě17k 73H37a62n63z32l 1861786982334

Cactus do každé rodinyR^

0/0
26.9.2014 12:42

M82a11r47t95i80n 49S77i39k43o37r95a 7175371198731

to polstrovani mi silne pripomina tapecirung (vetsinou v barve dreva, nebo to byly i skutecne drevene dyhy), ktery se daval na rodinne auta ameriky 70. let byl to vrcholny nevkus a jedna z nejvetsich ostud ameriky, o degignu nebo krase nemohla byt rec, nyni se s tim snazi prorazit citron, ktery je uz tak unisex auto, lehce impotentni, ktere tolik emoci nevzbudi. Kdyby to byla hracka pro deti, ale realne auto neni moc pekne. O interieru , jehoz zpracovani vypada velmi lacine ani nemluvim.

+1/0
26.9.2014 12:36
Foto

V92l67a58d44i44m90í17r 39Š17ť77a47s13t58n16ý 1231266435273

stejně si koupím toho meklárena.....u mečboxu

0/0
26.9.2014 12:21

V50l48a30s72t72i79m97i64l 18T46e51n69c10e46r 4270880697640

Já se chystám na Ferrari F430 (do sbírky) :-)

0/0
26.9.2014 13:59

Z38d43e63n41ě75k 71H39a28n43z45l 1291326292214

No halavně,že se prodává,to je důležitýR^

0/0
26.9.2014 11:52

P62e89t86r 70F53e30i93g78l 5458783810702

Je to divočina, ale proti gustu...R^

+4/0
26.9.2014 11:46

L87u47c77i10e 84S68m45o58l87í10k63o18v71á 9571434543453

Konečně auto pro mě ;-D jen si nějak nedokážu představit jak budou ty plastovo-gumové díly vypadat po pár střetech s něčím drsnějším či ostřejším, popř. po vysvatení vlivu přírodních živlů :-/

+1/0
26.9.2014 11:36

M62i45c85h26a39l 17F20r59a56n44z 7493693581972

se vyměněj a jede se dál ;)

0/0
26.9.2014 11:51

9831584150837

no, aby nakonec nebylo levnější vyměnit celý nárazník nebo dveře u normálního auta

0/−1
26.9.2014 12:37

9911494430607

Jo, ty vzduchové polštářky jsou super...do doby, než půjde okolo nějaký spoluobčan s nožíkem a vzpomene si na dobu, kdy si hrál s bublinkovou fólií.....

0/−1
26.9.2014 11:23

V59l86a69d33i62m35í77r 97T95e85n49k43r82á43t 6958533575395

odporná, nepraktická, podmotorovaná předraženost

dotykové ovládání na idiotském místě, chaotický interér, ten jejich gumák je sice supr nápad, ale instalaci vymýšlel asi pavián, technologie z C3, základ bez klima

smutné je že si to spousta dam a metrosexuálů koupí, jednoduše proto, že je to ťuťu a in a cool a hipster Rv

citron se řadí vedle applu a podobných, kteří rýžují neskutečné prachy na de   bilech, kteří kupují nepraktické zbytečnosti jednoduše proto ,že jsou prostě in....ukázala to série DS, tak proč v tom nepokračovat

+7/−10
26.9.2014 10:58

V67l50a38d34i94m88í38r 11T78e59n66k72r51á14t 6128113845985

a teď čí fanboys jsem urazil ;-D

+2/−1
26.9.2014 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.