Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hranaté Kymco Xciting je luxusní atlet se skvělými brzdami

Tenhle ostře řezaný asijský skútr dostal do vínku už od výroby hodně sebevědomí. Jeho tvůrci mu připravili nelehký úkol, do světa ho vyslali se smělým, až možná trochu drzým jménem Xciting, což se dá chápat jako vzrušující, napínavý, ale také zajímavý nebo dokonce poutavý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70o18j64m51í43r 57P80o62p23p 8169757876480

Xciting je pouze v motorizaci 400. Modely XCT 125 a 300 jsou odlisne.

0/0
6.10.2014 20:20

P49e21t44r 26H43o53f36m32a66n27n 6509984715450

Od kdy se skutrům říká mašiny? Do mašiny tomu chybí 3 válce a sto koní.

0/0
6.10.2014 11:24
Foto

L98u42k17á60š 54N37o68v90o13t24n92ý 6746757208888

Úplný maxiskůtr na delší cesty to nebude a do města a okolí (kde mi stačí aby to jelo slušně 90 km/h) mi stačí Honda PCX za polovinu. Tak nevím, proč si ho vlastně kupovat?

0/0
6.10.2014 9:11

J60a84k63u62b 95Š33a37f18a39n37d48a 7625557611531

Mám Burgmana 150 (karbec) a jelikož jezdím půl na dálnici a půl ve městě (do práce) tak by se mi o něco větší hodil. Myslím, že 300 by stačilo. Někdo jezdí třeba i z větší dálky a prostě chce skůtr (mě se líbí kvůli lepší ochraně před nepřízní počasí).

+1/0
6.10.2014 9:25

V23l17a84s75t27i49m17i40l 86T49e98n37c75e28r 4810880267140

Kvůli ošklivému počasí jsem si koupil auto. ;-)

+2/0
6.10.2014 9:50

J64a49k75u51b 36Š35a45f66a34n56d16a 7265677771871

Špatné počasí je nepříjemnost. Ale stále jedu raději v dešti na skůtru než čekat v těch skoro nekonečných kolonách.

+1/0
6.10.2014 10:07
Foto

L87u30k28á97š 64N31o37v75o30t10n65ý 6726957298778

Já mám PCX 150, ten mi na dálnici jede přes 100 km/h (nikoliv tachometrových, ale skutečných) a upřímně si nedovedu představit, že na těch malých kolečkách bych jel třeba 130 km/h nebo nedej Bože 150 km/h :)

0/0
6.10.2014 10:20

J12a87k85u17b 92Š18a39f15a32n18d58a 7775427761531

Ano, to mi jede taky. Ale je to přetočený skoro na plný plyn což se mi delší dobu nechce trápit. Autem taky nejedete 130 když má maximálku 135.

+1/0
6.10.2014 11:30

R46o49m70a61n 56V46o91c72e22t49k24a 9733331246118

..... článek v sekci auto a neobsahuje základní údaje? Obsah? Proč není někde přehledná tabulka, rozměry, hmotnost, výška sedadla, obsah....???

KDO TO PSAL?????!!!!! AMATÉR Rv

+4/0
6.10.2014 9:03
Foto

V88l78a42d77a 49V89a57n89e88k 9983666124298

Škoda,že jsem se z článku nedozvěděl jaký má skutr obsah :-P Jen jsem pochopil ,že asi vyšší,když dosáhne takové maximální rychlosti ;-)

+4/0
6.10.2014 6:26

T42o43m92a60s 55A29p44l 4926766763500

dle fotek je to 400ccm

+2/0
6.10.2014 7:36
Foto

V75l23a12d77a 23V84a78n33e82k 9233596794458

To je ten problém,tento typ je i s motorem 125 ccm :-P

0/0
6.10.2014 16:45

V64l33a16s96t77i19m14i20l 53T29e59n71c34e50r 4490180237210

Na to samé jsem se chtěl zeptat taky. V článku se popisuje kdejaká žárovička a dioda, ale jediná zmínka o motoru je, že to je čtyřventilový jednoválec a má 36 kobyl.

+5/0
6.10.2014 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.