Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hranaté Kymco Xciting je luxusní atlet se skvělými brzdami

Tenhle ostře řezaný asijský skútr dostal do vínku už od výroby hodně sebevědomí. Jeho tvůrci mu připravili nelehký úkol, do světa ho vyslali se smělým, až možná trochu drzým jménem Xciting, což se dá chápat jako vzrušující, napínavý, ale také zajímavý nebo dokonce poutavý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72o44j31m82í60r 81P11o92p15p 8249927816330

Xciting je pouze v motorizaci 400. Modely XCT 125 a 300 jsou odlisne.

0/0
6.10.2014 20:20

P66e45t23r 62H67o70f47m87a32n26n 6399774115160

Od kdy se skutrům říká mašiny? Do mašiny tomu chybí 3 válce a sto koní.

0/0
6.10.2014 11:24
Foto

L74u42k68á83š 27N11o42v78o63t38n83ý 6256617248238

Úplný maxiskůtr na delší cesty to nebude a do města a okolí (kde mi stačí aby to jelo slušně 90 km/h) mi stačí Honda PCX za polovinu. Tak nevím, proč si ho vlastně kupovat?

0/0
6.10.2014 9:11


J41a37k84u34b 91Š29a54f88a33n90d47a 7135637501281

Mám Burgmana 150 (karbec) a jelikož jezdím půl na dálnici a půl ve městě (do práce) tak by se mi o něco větší hodil. Myslím, že 300 by stačilo. Někdo jezdí třeba i z větší dálky a prostě chce skůtr (mě se líbí kvůli lepší ochraně před nepřízní počasí).

+1/0
6.10.2014 9:25

V90l14a59s74t36i60m46i40l 75T79e89n87c80e83r 4770510197320

Kvůli ošklivému počasí jsem si koupil auto. ;-)

+2/0
6.10.2014 9:50

J74a90k88u53b 52Š18a86f30a52n44d92a 7795977781381

Špatné počasí je nepříjemnost. Ale stále jedu raději v dešti na skůtru než čekat v těch skoro nekonečných kolonách.

+1/0
6.10.2014 10:07
Foto

L44u47k79á65š 86N87o62v94o96t19n53ý 6126417728158

Já mám PCX 150, ten mi na dálnici jede přes 100 km/h (nikoliv tachometrových, ale skutečných) a upřímně si nedovedu představit, že na těch malých kolečkách bych jel třeba 130 km/h nebo nedej Bože 150 km/h :)

0/0
6.10.2014 10:20

J55a49k38u79b 87Š59a39f47a60n51d87a 7165177111471

Ano, to mi jede taky. Ale je to přetočený skoro na plný plyn což se mi delší dobu nechce trápit. Autem taky nejedete 130 když má maximálku 135.

+1/0
6.10.2014 11:30

R95o80m21a59n 45V45o97c85e31t44k22a 9943911446978

..... článek v sekci auto a neobsahuje základní údaje? Obsah? Proč není někde přehledná tabulka, rozměry, hmotnost, výška sedadla, obsah....???

KDO TO PSAL?????!!!!! AMATÉR Rv

+4/0
6.10.2014 9:03
Foto

V98l80a55d93a 58V22a71n89e81k 9363686564638

Škoda,že jsem se z článku nedozvěděl jaký má skutr obsah :-P Jen jsem pochopil ,že asi vyšší,když dosáhne takové maximální rychlosti ;-)

+4/0
6.10.2014 6:26

T63o47m12a61s 45A42p58l 4696226933540

dle fotek je to 400ccm

+2/0
6.10.2014 7:36
Foto

V84l80a64d66a 19V67a11n95e33k 9753906834818

To je ten problém,tento typ je i s motorem 125 ccm :-P

0/0
6.10.2014 16:45

V62l15a79s36t29i69m38i90l 78T14e20n79c17e65r 4710480247920

Na to samé jsem se chtěl zeptat taky. V článku se popisuje kdejaká žárovička a dioda, ale jediná zmínka o motoru je, že to je čtyřventilový jednoválec a má 36 kobyl.

+5/0
6.10.2014 7:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.