Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brusel hrozí Německu za chladivo do klimatizací mercedesů

Evropská komise dnes nařídila Německu, aby do dvou měsíců přestalo používat zakázané chladivo do autoklimatizací, jinak zemi hrozí soudní žaloba a případně i pokuty. Brusel loni zakázal používat chladivo R134a kvůli vyšším emisím skleníkových plynů, ale automobilka Daimler ho nadále používá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R96a74d29i90m 42H15o91r87č23i70č69k82a 7186237103292

Něco o tom vím a dovolím si napsat, že Honeywell a DuPont v tom mají takové miliardy o kterých se nám ani nezdá a chtějí samozřejmě tuto investici zpět !!!

A vovovotom to je, nic víc, nic míň

+3/0
26.9.2014 14:07

M81i20c43h79a14l 32P26a92v90l90á43t 9303233144369

Jen dalsi ukazka, jak nam vsem skodi nedemokraticky Evropsky svaz rizeny zelenymi socialisty.

+5/0
26.9.2014 9:18

J61a31n 79M59a58z25ů33r85e82k 2298484668385

fandím Mecedesu......měnit kapalinu, které sice snižuje skleníkové plyny, ale ohružuje na životě cestující je ignoranství největšího zrna.....a to nemluvím o tom, že celkově toto "snížení" bude jako plivnout při lesním požáru. A co mě zaráži nejvíc, že kapalinu dělají jen 2 firmy na světě.

+12/0
26.9.2014 8:46

M13i24c16h47a75l 70Z25e58t17e38k 3468692220967

Já bych tu novou směs do klimy, resp. ten fluorovodík, co z ní vznikne, nechal milou komsi €U pořádně dlouho inhalovat.;-€:-/

+8/0
25.9.2014 23:37

J20i81ř55í 75D64v37o87ř50á43k 5518843958140

Zjistěte si , co dělá nové chladící medium ,potom teprv kritizujte.

+2/0
25.9.2014 19:05

R74a71d66i18m 87H73o18r63č53i30č31k32a 7126317803842

Už jsem s ním pracoval. Četl jste třeba bezp. list od HFO-čka?

0/0
26.9.2014 14:09

J66i51ř71í 18K81o81c11u85r24e72k 6935704945358

Tipnu si: Firmě DuPont vypršel patent na starší R134 a tak by ho teď mohl vyrábět kdekdo... Inu zalobovali a Evropský svaz socialistických republik využil své páky k centrálnímu řízení ekonomiky...

+10/0
25.9.2014 18:33

L42a39d22i26s94l37a84v 36M24i88k36a 1401689204474

kam jsme to dopracovali, když nějekej ekopošuk z Brusele nařizuje odborníkům z Mercedesu co je pro ně lepší a co mají vyrábět....doufám, že Mercedes jako dosud si bude vážit svých zákazníků, vyrábět bezpečná auta a neustoupí.

+19/0
25.9.2014 16:34

J93i82ř36í 11B36o69č56e23k 6119774415426

Brusel by se spíš měl starat o to aby nebylo někde přeouředníkováno a nezobat z ruky americkým nadnárodním společnostem. Z eu se dá i vystoupit.

0/0
25.9.2014 16:20

J54i90n92d45ř33i37c39h 41Š93k90o43p21e43k 4905831250705

doufám, že Německo nepovolí, naštve se a časem dá EU vale.

+15/0
25.9.2014 15:16

B80e21á34t86a 84H45o41l61a25n13o42v95á 3153832864624

Brusel uz nech ide do riti s ich prikazmi a zakazmi. Banda lenivcov co sa zasiva na teplych miesteckach a ktora nic v zivote nedokazala a nic nevie robit urcuje pravidla pre podnikatelov, to je sila.

+21/0
25.9.2014 15:14

J42a92k91u13b 55R45o55u52s 3493650824572

Skvěle řečeno. Plně souhlasím R^R^R^R^R^

+8/−1
25.9.2014 17:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.