Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brusel hrozí Německu za chladivo do klimatizací mercedesů

Evropská komise dnes nařídila Německu, aby do dvou měsíců přestalo používat zakázané chladivo do autoklimatizací, jinak zemi hrozí soudní žaloba a případně i pokuty. Brusel loni zakázal používat chladivo R134a kvůli vyšším emisím skleníkových plynů, ale automobilka Daimler ho nadále používá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R56a72d74i15m 75H70o96r19č91i58č47k98a 7916317573712

Něco o tom vím a dovolím si napsat, že Honeywell a DuPont v tom mají takové miliardy o kterých se nám ani nezdá a chtějí samozřejmě tuto investici zpět !!!

A vovovotom to je, nic víc, nic míň

+3/0
26.9.2014 14:07

M87i87c80h52a64l 46P37a35v96l22á54t 9363833434959

Jen dalsi ukazka, jak nam vsem skodi nedemokraticky Evropsky svaz rizeny zelenymi socialisty.

+5/0
26.9.2014 9:18

J79a51n 75M20a73z39ů71r61e55k 2768144408175

fandím Mecedesu......měnit kapalinu, které sice snižuje skleníkové plyny, ale ohružuje na životě cestující je ignoranství největšího zrna.....a to nemluvím o tom, že celkově toto "snížení" bude jako plivnout při lesním požáru. A co mě zaráži nejvíc, že kapalinu dělají jen 2 firmy na světě.

+12/0
26.9.2014 8:46

M16i76c87h72a96l 59Z63e62t35e35k 3318192450487

Já bych tu novou směs do klimy, resp. ten fluorovodík, co z ní vznikne, nechal milou komsi €U pořádně dlouho inhalovat.;-€:-/

+8/0
25.9.2014 23:37

J18i63ř25í 69D35v57o61ř67á56k 5268213828420

Zjistěte si , co dělá nové chladící medium ,potom teprv kritizujte.

+2/0
25.9.2014 19:05

R25a36d34i74m 59H15o29r29č30i34č81k38a 7336797433542

Už jsem s ním pracoval. Četl jste třeba bezp. list od HFO-čka?

0/0
26.9.2014 14:09

J26i54ř10í 38K89o63c97u40r17e78k 6825544475308

Tipnu si: Firmě DuPont vypršel patent na starší R134 a tak by ho teď mohl vyrábět kdekdo... Inu zalobovali a Evropský svaz socialistických republik využil své páky k centrálnímu řízení ekonomiky...

+10/0
25.9.2014 18:33

L71a61d23i27s47l35a10v 59M70i13k25a 1291879384434

kam jsme to dopracovali, když nějekej ekopošuk z Brusele nařizuje odborníkům z Mercedesu co je pro ně lepší a co mají vyrábět....doufám, že Mercedes jako dosud si bude vážit svých zákazníků, vyrábět bezpečná auta a neustoupí.

+19/0
25.9.2014 16:34

J40i12ř76í 27B23o39č70e20k 6549514615386

Brusel by se spíš měl starat o to aby nebylo někde přeouředníkováno a nezobat z ruky americkým nadnárodním společnostem. Z eu se dá i vystoupit.

0/0
25.9.2014 16:20

J93i67n80d32ř74i80c98h 62Š30k24o15p42e17k 4535651820965

doufám, že Německo nepovolí, naštve se a časem dá EU vale.

+15/0
25.9.2014 15:16

B22e70á75t68a 96H76o75l15a36n34o89v10á 3503682754844

Brusel uz nech ide do riti s ich prikazmi a zakazmi. Banda lenivcov co sa zasiva na teplych miesteckach a ktora nic v zivote nedokazala a nic nevie robit urcuje pravidla pre podnikatelov, to je sila.

+21/0
25.9.2014 15:14

J96a15k91u89b 79R50o47u87s 3743220254952

Skvěle řečeno. Plně souhlasím R^R^R^R^R^

+8/−1
25.9.2014 17:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.