Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pininfarina prodal svůj nejvzácnější klenot. Nikdo nechápe proč

Jako by Louvre prodal Monu Lisu, privatizace Pražského hradu se snad také nedočkáme. Jsou prostě věci, které se neprodávají. Italské studio Pininfarina ale prodalo jeden z nejslavnějších konceptů všech dob. Své nadpozemské, superhranaté Ferrari Modulo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V34i60l17é29m 36P91ř82í47h64o65d73a 2164469443587

To má malej kufr, takže to je na hauno.;-)

0/−1
1.10.2014 17:13

V91l24a27s64t89i65m29i92l 76T13e71n30c29e94r 4170820737920

Modulo mám doma - Matchbox. A neprodám.!

+1/0
30.9.2014 21:39

9651734430387

no, řekl bych, že to nebylo do moc prudkých zatáček, vzhledem k zakrytí předních kol ;-D ale jinak na tu dobu R^ a za odvahu R^R^

+1/0
30.9.2014 17:03

R48a24d95e63k 76H41o80l57e43c43e78k 3276580308771

Všechno je na prodej. Vždy je to jen otázka nabídnuté ceny.

+2/0
30.9.2014 14:39

L70i89b63o15r 66H40o25s63a70k 3625512574816

Za kolik prodas svoje plice? ;-)

0/0
30.9.2014 22:30

T98o22m79á70š 24T62a74t12í67č36e87k 5860222290698

Huš, Albánče! ;-€

0/0
1.10.2014 2:53
Foto

L38u51k11a46s 86K14u12b12e11n67k75a 8972339590344

by me zajimal koeficient odporu  :)

0/0
30.9.2014 14:32

R10a34d83e97k 57H30o62l17e13c94e54k 3756120638751

Víc, než mají dnešní sériově vyráběné vozy. On ten koeficient odporu je totiž vztažen na jednotku čelní plochy. Takže celkový odpor tohoto auta bude malý, ale součinitel odporu zas tak malý nebude.

0/0
30.9.2014 14:38

T27o54m20á54š 35T29a60t15í69č76e95k 5200782120478

Neztratil ses náhodou v překladu? Koeficient = součinitel.

Kromě toho, on ten koeficient odporu není vztažen jen na čelní plochu, ale na celý předmět, tedy vozidlo. A celkový odpor je to, co dostaneme po vynásobení toho koeficientu rychlostí a připočtení valivého odporu kol, řekněme v kostce. Potom ještě brzdí neutrina, ale o těch nic nepíšeš. ;-)

0/0
1.10.2014 2:51

J64a51n 51M42a36t62ú13š 5237710495746

Myslím, že jsou rádi, když jim někdo za tu hrůzu vůbec zaplatil.

0/−2
30.9.2014 14:10

S43v97a50t42o38p10l48u35k 49S31i87l77n34ý 4152486299238

Na tehdejší dobu to byla skutečně bomba. Z dnešního pohledu je to opravdu nic moc.

+3/0
30.9.2014 14:16

J31o60s20e83f 15V64a40l12a 9330683363223

z dnesniho pohledu klenot - diamant, stala a stoupajici hodnota, jedinecny sberatelsky kus. Na rozdil od dnesnich aut, jejichz cena za 40 let nebue ani 1% Modula

+3/0
30.9.2014 19:54

S24v41a48t15o59p85l62u63k 37S47i95l70n52ý 4612266759728

Tak samozřejmě ze sběratelského pohledu je to diamant už je z toho důvodu, že je to unikát vyrobený v jediném exempláři, ale kdyby s takovýmhle designem přišel někdo dnes, tak by to působilo jako opravdu hodně out-of-date...

Mimochodem vaše paralela s dnešními auty je zcela irelevantní a svým způsobem nesmyslná. A pište si, že i dnešní jednokusové unikáty budou mít za 40 let obrovskou cenu.

+2/0
30.9.2014 19:59

M27a37r86t43i89n 91L21ž38i90č37a42ř 9205397152404

To není hrůza ale perla automobilového designu

+1/0
30.9.2014 15:26

S21v22a35t88o49p71l74u29k 85S64i84l82n63ý 4482406539478

" italská designérská škola v podstatě zanikla. " 

Nezanikla, protože design se v Itálii stále vyučuje a vyučovat bude i nadále ;-)

+1/0
30.9.2014 13:12

T63o38m15á41š 49T78a34t48í37č76e67k 5570292530978

Jo, vyučuje se, ale to už není řemeslo, to už je art. Automobilky berou designéry z německéch véšek, kde se vyučuje technika. A ekonomie.

+1/0
1.10.2014 2:46

J41i64ř59í 40S35c36h36w11a52c17h 8118774148186

Ke klínu na přídi, tedy hlavně pod přídí: 

jet tím autem nad 150 km bych nechtěl, riziko, že se vznese musí být značné, a projíždět vysokou rychlostí nějakou zatáčku? Brrrr.....kontakt přední nápravy s vozovkou za nějakým hrbolem bude takřka nulový....

0/−4
30.9.2014 12:58

V98l71a42d11i50s21l94a16v 71A65d21a86m50e98c 2885108271208

Pro Pininfarinu bude jezdící auto 100x větší reklama, než někde zastrčené.

0/0
30.9.2014 12:36

E45r45i44k 66S26a67n56e10t60r66i83k 4288720460754

:-) to naozaj myslíte, že to niekto kúpil aby na tom jazdil ?

0/0
30.9.2014 21:29

V32l42a80d20i40s17l97a97v 40A24d89a18m43e11c 2125928341228

Nemyslím na denní ježdění. Ale vyjet si na nějakou akci, třeba jako u nás srazy veteránů. Nebo na nějakou noblesní akci.

0/0
30.9.2014 22:34

2315264868133

a ted. kolik lidi do precteni tohoto clanku znalo tuto svetovou ikonu ?

+22/−1
30.9.2014 12:34

J43a13n 71Š33v86a56r16c 8507776338944

přesně. ale nakonec nemusíme znát všechno, že? Nehledě na to, že tento design není šálek mé kávy.

+1/0
30.9.2014 12:43

V88o64j64t52ě75c82h 97V47i47n13c52z36e 4582236980579

Já ano, měl jsem Peugeot 406 kupé :-)

0/0
30.9.2014 13:03

J73a59r16o50s29l87a29v 97Z77o47l17t30á50n 9908892455650

On asi nemyslel Pininfarinu, to zná skoro každej, ale konkrétně tohle obskurní Ferrari (já ho neznal, ale neznám mnohem víc modelů)..

+3/0
30.9.2014 13:32

J49i57ř38í 33J78a49n98o90t75a 2229205873

no mě se to vůbec nelíbí :-/

+6/0
30.9.2014 12:28

Ř98e42h90o70ř 82V74l11a44s65á74k 2374754761956

Já mám takovou hypotézu, proč to prodali. Je tedy docela odvážná, ale svěřím se:  Chtěli raději peníze.

+13/0
30.9.2014 12:25

M58i98c74h82a47l 51F11r80ý74d30a 1612559813932

Pevnost karoserie v krutu i v ohybu bude spíš nulová a rejdem to také neoplývá. To s tím ten amík daleko nedojede. Chjo peníze vládnou RvRvRv

0/−1
30.9.2014 11:51

T83o15m75á50š 35J88u18r88e92č64k34a 3633232579723

Je to lepší investice než do zlata;-) za pár desítek let bude mít dvojnásobnou hodnotu

+2/0
30.9.2014 13:00

J12i78n44d54ř95i23c41h 86B97u26c60h38t58a 6802256713670

No jo už to tak vypadá. Peníze jsou důležitější než nějaký sentiment. ;-) Ale s tím Pražským hradem bych ještě počkal. Však on se kupec najde...;-D

+4/0
30.9.2014 11:42

J52a44n 33R94i58c55h16t61e50r 5192802283225

Víte jak úžasné místo něj půjdou postavit moderní byty? A ten výhled... aj, už to vidím - krásná dvanáctipatrová sklobetonová stavba na místě celého Hradu, ráno bude odrážet vycházející Slunce... doufám, že to bude už brzy:-)

0/0
30.9.2014 12:35

M87a87r32t11i27n 82L20ž36i97č71a51ř 9285767332744

A zní bude koukat muslimák... to jsou hezké vyhlídky...

+1/0
30.9.2014 15:27

J59a58n 18F76o91j65t21í77k 6340764528

Netvrdím, že to je auto podle mého vkusu, ale určitě je nutné zasadit si dobře kontext, v letech kdy ho navrhli u nas jezdili maximálně škody MB1000 a to je opravdu dost nadčasové... ale osobně se mi více zamlouvají z této dílny vozy kolem let 1950-60 , tam bych si vybral :-)R^

+1/0
30.9.2014 11:38

J33a37n 91R55i14c59h68t84e38r 5722152573625

No jo, ale ty tisícovky jezdily, to je dost podstatný rozdíl;-)

+3/−1
30.9.2014 12:35

T42o60m40á54š 72T80a76t81í31č41e12k 5900112140358

Jenom ne v létě do kopca! :-)

0/0
1.10.2014 2:40

A56n76t19o97n33í74n 59Š82t44e51f67k91a 3591912949122

Proč se nyní dělaj tak vošklivý auta?

+2/−1
30.9.2014 11:37

S54v11a54t44o41p34l65u15k 53S10i70l11n94ý 4892646129558

Mám zcela opačný názor ;-)

+3/0
30.9.2014 13:11

V43i38k60y62r 17B33o86h82u77m95i12l 15S87t27r88a35n39s57k88y 9557698926319

Ještě že s ním nechce jezdit v Praze, to by jej musel upravit na kola /zadní/ od traktoru jaký tu jsou ulice a díry kanálových vpustí.

0/−3
30.9.2014 11:02

P20e14t54r 32U14l57l86m53a86n64n 2467268627432

každé větší město má dobré ulice a špatné ulice.

+3/0
30.9.2014 11:19

V48í46t 76N67o61v63á37k 5634985641829

pokud ho ten pán odveze do NY, tak si pište, že tam jsou silnice horší než v Praze

+4/−1
30.9.2014 11:49

H74o65n42z74a 56B85o49b17u50l58a 9626119823349

Jsem nějak nepochopil ten šedivej rámeček: "Teď ho čeká nový život. Prý ho James Glickenhaus snad chce přihlásit do registru aut v New Yorku. Jsem zvědavý, jestli na něj opravdu přišroubuje „espézetku“." - datem květen 2013...

0/0
30.9.2014 10:57

H89o52n24z50a 51B11o36b91u90l20a 9216879173399

s datem

0/0
30.9.2014 10:57

M92i55c14h88a49l 33S81e31m20r21á18d 3602756557929

Hnus, velebnosti, jdu blejt...

+3/−5
30.9.2014 10:55

L88i83b75o83r 36F72i84l49á58k 3220815533823

Kdyz dojdou drobny, da se prodat vsechno...

+8/0
30.9.2014 10:54

M73i32c63h67a77e19l 23G93o53t72z 5614588513

Strep jsi a ve strep se obratis...

+2/−2
30.9.2014 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.