Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pininfarina prodal svůj nejvzácnější klenot. Nikdo nechápe proč

Jako by Louvre prodal Monu Lisu, privatizace Pražského hradu se snad také nedočkáme. Jsou prostě věci, které se neprodávají. Italské studio Pininfarina ale prodalo jeden z nejslavnějších konceptů všech dob. Své nadpozemské, superhranaté Ferrari Modulo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V26i63l96é21m 85P94ř15í11h70o27d55a 2114599233447

To má malej kufr, takže to je na hauno.;-)

0/−1
1.10.2014 17:13

V70l21a26s16t50i52m17i32l 14T57e64n90c96e25r 4680450537260

Modulo mám doma - Matchbox. A neprodám.!

+1/0
30.9.2014 21:39

9641964110987

no, řekl bych, že to nebylo do moc prudkých zatáček, vzhledem k zakrytí předních kol ;-D ale jinak na tu dobu R^ a za odvahu R^R^

+1/0
30.9.2014 17:03


R86a57d61e59k 27H74o84l24e39c92e26k 3346840458721

Všechno je na prodej. Vždy je to jen otázka nabídnuté ceny.

+2/0
30.9.2014 14:39

L75i80b80o85r 93H33o88s22a36k 3555632894266

Za kolik prodas svoje plice? ;-)

0/0
30.9.2014 22:30

T61o67m91á40š 30T92a50t50í76č91e64k 5910272160548

Huš, Albánče! ;-€

0/0
1.10.2014 2:53
Foto

L95u69k64a14s 80K64u58b69e46n43k79a 8822389500624

by me zajimal koeficient odporu  :)

0/0
30.9.2014 14:32

R65a60d68e73k 35H88o20l81e44c66e75k 3186160138321

Víc, než mají dnešní sériově vyráběné vozy. On ten koeficient odporu je totiž vztažen na jednotku čelní plochy. Takže celkový odpor tohoto auta bude malý, ale součinitel odporu zas tak malý nebude.

0/0
30.9.2014 14:38

T91o28m68á14š 69T84a25t57í42č78e43k 5940722430918

Neztratil ses náhodou v překladu? Koeficient = součinitel.

Kromě toho, on ten koeficient odporu není vztažen jen na čelní plochu, ale na celý předmět, tedy vozidlo. A celkový odpor je to, co dostaneme po vynásobení toho koeficientu rychlostí a připočtení valivého odporu kol, řekněme v kostce. Potom ještě brzdí neutrina, ale o těch nic nepíšeš. ;-)

0/0
1.10.2014 2:51

J17a68n 18M16a43t95ú68š 5337450475946

Myslím, že jsou rádi, když jim někdo za tu hrůzu vůbec zaplatil.

0/−2
30.9.2014 14:10

S82v95a35t73o10p30l90u13k 24S49i63l75n39ý 4162496729708

Na tehdejší dobu to byla skutečně bomba. Z dnešního pohledu je to opravdu nic moc.

+3/0
30.9.2014 14:16

J43o55s51e38f 94V92a52l63a 9320313343213

z dnesniho pohledu klenot - diamant, stala a stoupajici hodnota, jedinecny sberatelsky kus. Na rozdil od dnesnich aut, jejichz cena za 40 let nebue ani 1% Modula

+3/0
30.9.2014 19:54

S43v43a15t22o15p65l18u94k 83S28i45l46n75ý 4302496499368

Tak samozřejmě ze sběratelského pohledu je to diamant už je z toho důvodu, že je to unikát vyrobený v jediném exempláři, ale kdyby s takovýmhle designem přišel někdo dnes, tak by to působilo jako opravdu hodně out-of-date...

Mimochodem vaše paralela s dnešními auty je zcela irelevantní a svým způsobem nesmyslná. A pište si, že i dnešní jednokusové unikáty budou mít za 40 let obrovskou cenu.

+2/0
30.9.2014 19:59

M58a24r30t92i40n 53L78ž61i17č31a95ř 9985537172804

To není hrůza ale perla automobilového designu

+1/0
30.9.2014 15:26

S39v36a31t47o70p17l60u79k 58S24i20l14n61ý 4742536129378

" italská designérská škola v podstatě zanikla. " 

Nezanikla, protože design se v Itálii stále vyučuje a vyučovat bude i nadále ;-)

+1/0
30.9.2014 13:12

T61o43m52á57š 86T98a83t74í38č65e47k 5890222280878

Jo, vyučuje se, ale to už není řemeslo, to už je art. Automobilky berou designéry z německéch véšek, kde se vyučuje technika. A ekonomie.

+1/0
1.10.2014 2:46

J32i51ř62í 49S44c26h43w74a98c41h 8768924718246

Ke klínu na přídi, tedy hlavně pod přídí: 

jet tím autem nad 150 km bych nechtěl, riziko, že se vznese musí být značné, a projíždět vysokou rychlostí nějakou zatáčku? Brrrr.....kontakt přední nápravy s vozovkou za nějakým hrbolem bude takřka nulový....

0/−4
30.9.2014 12:58

V40l83a48d16i30s56l50a15v 86A28d68a52m25e19c 2155218601928

Pro Pininfarinu bude jezdící auto 100x větší reklama, než někde zastrčené.

0/0
30.9.2014 12:36

E61r86i87k 53S23a82n49e35t64r11i38k 4678800440194

:-) to naozaj myslíte, že to niekto kúpil aby na tom jazdil ?

0/0
30.9.2014 21:29

V88l51a78d80i13s26l54a17v 49A39d57a35m91e17c 2885728811718

Nemyslím na denní ježdění. Ale vyjet si na nějakou akci, třeba jako u nás srazy veteránů. Nebo na nějakou noblesní akci.

0/0
30.9.2014 22:34

2245494358833

a ted. kolik lidi do precteni tohoto clanku znalo tuto svetovou ikonu ?

+22/−1
30.9.2014 12:34

J11a17n 74Š90v79a72r44c 8197716198654

přesně. ale nakonec nemusíme znát všechno, že? Nehledě na to, že tento design není šálek mé kávy.

+1/0
30.9.2014 12:43

V56o76j10t88ě22c62h 64V24i43n95c20z12e 4292546900549

Já ano, měl jsem Peugeot 406 kupé :-)

0/0
30.9.2014 13:03

J30a22r70o10s37l77a90v 74Z91o78l58t77á80n 9638412445400

On asi nemyslel Pininfarinu, to zná skoro každej, ale konkrétně tohle obskurní Ferrari (já ho neznal, ale neznám mnohem víc modelů)..

+3/0
30.9.2014 13:32

J66i71ř26í 34J14a35n34o41t27a 2899755663

no mě se to vůbec nelíbí :-/

+6/0
30.9.2014 12:28

Ř59e64h56o20ř 39V88l15a18s55á74k 2724254611886

Já mám takovou hypotézu, proč to prodali. Je tedy docela odvážná, ale svěřím se:  Chtěli raději peníze.

+13/0
30.9.2014 12:25

M27i85c52h34a14l 95F22r85ý10d46a 1402909233742

Pevnost karoserie v krutu i v ohybu bude spíš nulová a rejdem to také neoplývá. To s tím ten amík daleko nedojede. Chjo peníze vládnou RvRvRv

0/−1
30.9.2014 11:51

T72o68m60á84š 28J17u17r21e15č63k94a 3683672819213

Je to lepší investice než do zlata;-) za pár desítek let bude mít dvojnásobnou hodnotu

+2/0
30.9.2014 13:00

J64i29n66d62ř76i64c44h 91B34u78c46h52t49a 6122946533720

No jo už to tak vypadá. Peníze jsou důležitější než nějaký sentiment. ;-) Ale s tím Pražským hradem bych ještě počkal. Však on se kupec najde...;-D

+4/0
30.9.2014 11:42

J80a90n 72R25i28c54h78t12e25r 5572242323185

Víte jak úžasné místo něj půjdou postavit moderní byty? A ten výhled... aj, už to vidím - krásná dvanáctipatrová sklobetonová stavba na místě celého Hradu, ráno bude odrážet vycházející Slunce... doufám, že to bude už brzy:-)

0/0
30.9.2014 12:35

M51a68r59t88i25n 17L63ž86i19č47a47ř 9355977342864

A zní bude koukat muslimák... to jsou hezké vyhlídky...

+1/0
30.9.2014 15:27

J70a29n 26F63o65j63t24í70k 6330864178

Netvrdím, že to je auto podle mého vkusu, ale určitě je nutné zasadit si dobře kontext, v letech kdy ho navrhli u nas jezdili maximálně škody MB1000 a to je opravdu dost nadčasové... ale osobně se mi více zamlouvají z této dílny vozy kolem let 1950-60 , tam bych si vybral :-)R^

+1/0
30.9.2014 11:38

J40a44n 54R64i25c61h40t77e10r 5362912673785

No jo, ale ty tisícovky jezdily, to je dost podstatný rozdíl;-)

+3/−1
30.9.2014 12:35

T89o98m79á77š 97T92a95t14í32č20e95k 5180292790358

Jenom ne v létě do kopca! :-)

0/0
1.10.2014 2:40

A93n74t81o93n80í52n 67Š31t64e73f83k73a 3451272689562

Proč se nyní dělaj tak vošklivý auta?

+2/−1
30.9.2014 11:37

S68v89a60t77o18p87l13u77k 80S33i30l28n44ý 4382506239328

Mám zcela opačný názor ;-)

+3/0
30.9.2014 13:11

V97i20k12y85r 86B53o60h51u57m66i20l 55S91t97r58a48n56s78k70y 9127348766569

Ještě že s ním nechce jezdit v Praze, to by jej musel upravit na kola /zadní/ od traktoru jaký tu jsou ulice a díry kanálových vpustí.

0/−3
30.9.2014 11:02

P94e11t31r 84U44l10l74m28a33n18n 2957868337242

každé větší město má dobré ulice a špatné ulice.

+3/0
30.9.2014 11:19

V43í58t 98N70o18v33á17k 5624575731389

pokud ho ten pán odveze do NY, tak si pište, že tam jsou silnice horší než v Praze

+4/−1
30.9.2014 11:49

H28o14n59z83a 20B33o38b82u45l92a 9156499203219

Jsem nějak nepochopil ten šedivej rámeček: "Teď ho čeká nový život. Prý ho James Glickenhaus snad chce přihlásit do registru aut v New Yorku. Jsem zvědavý, jestli na něj opravdu přišroubuje „espézetku“." - datem květen 2013...

0/0
30.9.2014 10:57

H81o33n68z51a 14B94o69b51u10l45a 9166339803189

s datem

0/0
30.9.2014 10:57

M71i22c61h31a89l 28S57e47m47r50á14d 3932776677479

Hnus, velebnosti, jdu blejt...

+3/−5
30.9.2014 10:55

L13i61b93o11r 38F13i50l51á26k 3380335353213

Kdyz dojdou drobny, da se prodat vsechno...

+8/0
30.9.2014 10:54

M88i56c18h60a79e17l 24G36o57t59z 5924238843

Strep jsi a ve strep se obratis...

+2/−2
30.9.2014 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.