Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pininfarina prodal svůj nejvzácnější klenot. Nikdo nechápe proč

Jako by Louvre prodal Monu Lisu, privatizace Pražského hradu se snad také nedočkáme. Jsou prostě věci, které se neprodávají. Italské studio Pininfarina ale prodalo jeden z nejslavnějších konceptů všech dob. Své nadpozemské, superhranaté Ferrari Modulo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V64i74l64é19m 89P32ř89í83h34o25d94a 2624979983977

To má malej kufr, takže to je na hauno.;-)

0/−1
1.10.2014 17:13

V80l51a29s28t63i67m12i32l 51T15e19n52c36e56r 4250220367860

Modulo mám doma - Matchbox. A neprodám.!

+1/0
30.9.2014 21:39

9891104770897

no, řekl bych, že to nebylo do moc prudkých zatáček, vzhledem k zakrytí předních kol ;-D ale jinak na tu dobu R^ a za odvahu R^R^

+1/0
30.9.2014 17:03

R94a70d91e87k 15H83o21l52e55c10e12k 3856620378571

Všechno je na prodej. Vždy je to jen otázka nabídnuté ceny.

+2/0
30.9.2014 14:39

L16i10b17o61r 86H47o27s79a40k 3965682794506

Za kolik prodas svoje plice? ;-)

0/0
30.9.2014 22:30

T71o22m18á41š 33T90a56t58í35č75e62k 5280202980588

Huš, Albánče! ;-€

0/0
1.10.2014 2:53
Foto

L19u50k49a92s 87K63u30b86e81n47k89a 8522779890614

by me zajimal koeficient odporu  :)

0/0
30.9.2014 14:32

R89a45d13e70k 80H43o90l69e62c71e80k 3986800348531

Víc, než mají dnešní sériově vyráběné vozy. On ten koeficient odporu je totiž vztažen na jednotku čelní plochy. Takže celkový odpor tohoto auta bude malý, ale součinitel odporu zas tak malý nebude.

0/0
30.9.2014 14:38

T43o75m48á67š 70T88a57t74í91č85e51k 5350352930428

Neztratil ses náhodou v překladu? Koeficient = součinitel.

Kromě toho, on ten koeficient odporu není vztažen jen na čelní plochu, ale na celý předmět, tedy vozidlo. A celkový odpor je to, co dostaneme po vynásobení toho koeficientu rychlostí a připočtení valivého odporu kol, řekněme v kostce. Potom ještě brzdí neutrina, ale o těch nic nepíšeš. ;-)

0/0
1.10.2014 2:51

J47a77n 67M73a84t26ú24š 5487270255276

Myslím, že jsou rádi, když jim někdo za tu hrůzu vůbec zaplatil.

0/−2
30.9.2014 14:10

S80v86a31t16o64p48l62u37k 14S24i13l19n29ý 4712426709218

Na tehdejší dobu to byla skutečně bomba. Z dnešního pohledu je to opravdu nic moc.

+3/0
30.9.2014 14:16

J84o39s17e65f 75V29a33l12a 9410173483373

z dnesniho pohledu klenot - diamant, stala a stoupajici hodnota, jedinecny sberatelsky kus. Na rozdil od dnesnich aut, jejichz cena za 40 let nebue ani 1% Modula

+3/0
30.9.2014 19:54

S29v36a30t52o52p18l69u53k 84S31i12l72n96ý 4892286449678

Tak samozřejmě ze sběratelského pohledu je to diamant už je z toho důvodu, že je to unikát vyrobený v jediném exempláři, ale kdyby s takovýmhle designem přišel někdo dnes, tak by to působilo jako opravdu hodně out-of-date...

Mimochodem vaše paralela s dnešními auty je zcela irelevantní a svým způsobem nesmyslná. A pište si, že i dnešní jednokusové unikáty budou mít za 40 let obrovskou cenu.

+2/0
30.9.2014 19:59

M47a11r52t54i12n 63L86ž17i60č15a67ř 9965147322414

To není hrůza ale perla automobilového designu

+1/0
30.9.2014 15:26

S23v10a83t86o81p66l76u63k 72S27i36l62n37ý 4442686849108

" italská designérská škola v podstatě zanikla. " 

Nezanikla, protože design se v Itálii stále vyučuje a vyučovat bude i nadále ;-)

+1/0
30.9.2014 13:12

T88o43m93á15š 95T82a26t71í42č45e90k 5130112550798

Jo, vyučuje se, ale to už není řemeslo, to už je art. Automobilky berou designéry z německéch véšek, kde se vyučuje technika. A ekonomie.

+1/0
1.10.2014 2:46

J97i69ř58í 96S15c41h61w11a70c47h 8788374748116

Ke klínu na přídi, tedy hlavně pod přídí: 

jet tím autem nad 150 km bych nechtěl, riziko, že se vznese musí být značné, a projíždět vysokou rychlostí nějakou zatáčku? Brrrr.....kontakt přední nápravy s vozovkou za nějakým hrbolem bude takřka nulový....

0/−4
30.9.2014 12:58

V59l71a91d29i66s18l69a38v 35A27d27a67m24e48c 2305848591708

Pro Pininfarinu bude jezdící auto 100x větší reklama, než někde zastrčené.

0/0
30.9.2014 12:36

E70r55i64k 66S85a71n79e68t37r41i32k 4678260540504

:-) to naozaj myslíte, že to niekto kúpil aby na tom jazdil ?

0/0
30.9.2014 21:29

V70l82a72d98i82s44l47a19v 68A43d40a79m47e26c 2225798841868

Nemyslím na denní ježdění. Ale vyjet si na nějakou akci, třeba jako u nás srazy veteránů. Nebo na nějakou noblesní akci.

0/0
30.9.2014 22:34

2185654298453

a ted. kolik lidi do precteni tohoto clanku znalo tuto svetovou ikonu ?

+22/−1
30.9.2014 12:34

J92a85n 30Š48v97a80r37c 8157676118714

přesně. ale nakonec nemusíme znát všechno, že? Nehledě na to, že tento design není šálek mé kávy.

+1/0
30.9.2014 12:43

V26o52j65t57ě85c75h 36V33i45n94c32z54e 4912426510249

Já ano, měl jsem Peugeot 406 kupé :-)

0/0
30.9.2014 13:03

J60a46r79o18s87l31a34v 89Z85o78l44t45á66n 9818632755390

On asi nemyslel Pininfarinu, to zná skoro každej, ale konkrétně tohle obskurní Ferrari (já ho neznal, ale neznám mnohem víc modelů)..

+3/0
30.9.2014 13:32

J17i30ř72í 55J32a98n20o80t42a 2829505693

no mě se to vůbec nelíbí :-/

+6/0
30.9.2014 12:28

Ř41e38h16o55ř 65V75l67a87s91á83k 2934274751706

Já mám takovou hypotézu, proč to prodali. Je tedy docela odvážná, ale svěřím se:  Chtěli raději peníze.

+13/0
30.9.2014 12:25

M17i41c89h66a63l 41F56r24ý83d21a 1782689383472

Pevnost karoserie v krutu i v ohybu bude spíš nulová a rejdem to také neoplývá. To s tím ten amík daleko nedojede. Chjo peníze vládnou RvRvRv

0/−1
30.9.2014 11:51

T68o36m54á48š 83J29u54r49e37č89k10a 3153942879463

Je to lepší investice než do zlata;-) za pár desítek let bude mít dvojnásobnou hodnotu

+2/0
30.9.2014 13:00

J33i36n54d79ř60i91c77h 90B75u28c19h23t26a 6532946753960

No jo už to tak vypadá. Peníze jsou důležitější než nějaký sentiment. ;-) Ale s tím Pražským hradem bych ještě počkal. Však on se kupec najde...;-D

+4/0
30.9.2014 11:42

J47a30n 28R65i38c54h43t55e26r 5662142983655

Víte jak úžasné místo něj půjdou postavit moderní byty? A ten výhled... aj, už to vidím - krásná dvanáctipatrová sklobetonová stavba na místě celého Hradu, ráno bude odrážet vycházející Slunce... doufám, že to bude už brzy:-)

0/0
30.9.2014 12:35

M58a46r67t76i59n 83L33ž87i77č54a90ř 9455787302734

A zní bude koukat muslimák... to jsou hezké vyhlídky...

+1/0
30.9.2014 15:27

J16a37n 95F42o23j13t66í73k 6690804948

Netvrdím, že to je auto podle mého vkusu, ale určitě je nutné zasadit si dobře kontext, v letech kdy ho navrhli u nas jezdili maximálně škody MB1000 a to je opravdu dost nadčasové... ale osobně se mi více zamlouvají z této dílny vozy kolem let 1950-60 , tam bych si vybral :-)R^

+1/0
30.9.2014 11:38

J80a21n 34R44i35c73h90t19e68r 5722542493925

No jo, ale ty tisícovky jezdily, to je dost podstatný rozdíl;-)

+3/−1
30.9.2014 12:35

T20o52m18á68š 75T37a29t58í34č68e48k 5870692710858

Jenom ne v létě do kopca! :-)

0/0
1.10.2014 2:40

A61n91t72o97n95í64n 13Š22t63e42f28k26a 3541692619112

Proč se nyní dělaj tak vošklivý auta?

+2/−1
30.9.2014 11:37

S61v87a12t31o70p93l96u96k 42S60i46l56n51ý 4842566649128

Mám zcela opačný názor ;-)

+3/0
30.9.2014 13:11

V14i56k76y98r 55B52o38h16u40m54i36l 56S20t74r88a72n66s86k98y 9677498256679

Ještě že s ním nechce jezdit v Praze, to by jej musel upravit na kola /zadní/ od traktoru jaký tu jsou ulice a díry kanálových vpustí.

0/−3
30.9.2014 11:02

P93e74t65r 44U28l56l70m77a85n63n 2247498227842

každé větší město má dobré ulice a špatné ulice.

+3/0
30.9.2014 11:19

V15í44t 73N25o39v49á70k 5504315851579

pokud ho ten pán odveze do NY, tak si pište, že tam jsou silnice horší než v Praze

+4/−1
30.9.2014 11:49

H82o83n97z56a 96B62o88b88u82l34a 9896189193599

Jsem nějak nepochopil ten šedivej rámeček: "Teď ho čeká nový život. Prý ho James Glickenhaus snad chce přihlásit do registru aut v New Yorku. Jsem zvědavý, jestli na něj opravdu přišroubuje „espézetku“." - datem květen 2013...

0/0
30.9.2014 10:57

H69o76n49z92a 94B35o75b87u64l80a 9636929343849

s datem

0/0
30.9.2014 10:57

M27i32c34h43a58l 70S72e85m78r39á66d 3612596337119

Hnus, velebnosti, jdu blejt...

+3/−5
30.9.2014 10:55

L76i25b36o63r 64F69i72l31á56k 3350595803943

Kdyz dojdou drobny, da se prodat vsechno...

+8/0
30.9.2014 10:54

M28i27c91h13a38e14l 70G59o10t55z 5594488863

Strep jsi a ve strep se obratis...

+2/−2
30.9.2014 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.