- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To má malej kufr, takže to je na hauno.
Modulo mám doma - Matchbox. A neprodám.
no, řekl bych, že to nebylo do moc prudkých zatáček, vzhledem k zakrytí předních kol ale jinak na tu dobu a za odvahu
Všechno je na prodej. Vždy je to jen otázka nabídnuté ceny.
by me zajimal koeficient odporu :)
Víc, než mají dnešní sériově vyráběné vozy. On ten koeficient odporu je totiž vztažen na jednotku čelní plochy. Takže celkový odpor tohoto auta bude malý, ale součinitel odporu zas tak malý nebude.
Myslím, že jsou rádi, když jim někdo za tu hrůzu vůbec zaplatil.
Na tehdejší dobu to byla skutečně bomba. Z dnešního pohledu je to opravdu nic moc.
" italská designérská škola v podstatě zanikla. "
Nezanikla, protože design se v Itálii stále vyučuje a vyučovat bude i nadále
Jo, vyučuje se, ale to už není řemeslo, to už je art. Automobilky berou designéry z německéch véšek, kde se vyučuje technika. A ekonomie.
Ke klínu na přídi, tedy hlavně pod přídí:
jet tím autem nad 150 km bych nechtěl, riziko, že se vznese musí být značné, a projíždět vysokou rychlostí nějakou zatáčku? Brrrr.....kontakt přední nápravy s vozovkou za nějakým hrbolem bude takřka nulový....
Pro Pininfarinu bude jezdící auto 100x větší reklama, než někde zastrčené.
to naozaj myslíte, že to niekto kúpil aby na tom jazdil ?
a ted. kolik lidi do precteni tohoto clanku znalo tuto svetovou ikonu ?
přesně. ale nakonec nemusíme znát všechno, že? Nehledě na to, že tento design není šálek mé kávy.