Diskuze

OBRAZEM: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě. Kufr má 530 litrů

Původně se chtěla Škoda pochlubit kombíkovým provedením nové Fabie až ve čtvrtek 2. října na autosalonu v Paříži, ale na poslední chvíli změnila plány. Jako jedna z mála redakcí světa jsme auto mohli nafotit ještě před představením.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kufr je bezpředmětné uvádět. Mrtvoly v autě nevozím, na nákup není zapotřebí 530 litrů, stavební materiál nebudu vozit v novém voze, v případě potřeby je daleko lepší pořídit si rakev a po zbytek času, kdy není kufr zapotřebí nejezdit se zbytečnou zátěží. Pro velké předměty typu nových spotřebičů využit dopravu zdarma.

Auta mají daleko důležitější atributy, které se mají zmiňovat - převodovka, nápravy, servro, průsvit drátu elektroinstalace, kvalita použitých součástek, předpokládána doba životnosti jednotlivých součástek a pod. 

Ale možná se dočkáme doby, kdy bude kufr tak velký, že z osobního auta bude obytný karavan a v kufru se pohodlně, bez sklopení zadních sedadel, vyspí 3 dospělí lidé. Pak přijde éra nové metodiky hodnocení kufru ;-)

0 0
možnosti

Mě se mnohem víc líbí než Škoda Combi II, která byla jak hubená vysoká koza, která má problémy s bočním větrem. Krásně velký kufr u této nové, klobouk dolu. Motorizace opět tragická a vše honěné turbem, aby to vyjelo kopec. Fakt by mě zajímalo jak toto vozidlo pojede, kdyby byla naplněna užitečná hmotnost na hranici dovolené výrobcem. Zda se s tím třeba do kopce předjede kamion, který pojede 75 km/hod, neboť je naložený.

0 1
možnosti

Škoda je konzervativní značka. Udivuje mne, že si to lidé v dnešní době kupují, a dokonce i mladí ... /jako "rodinný auto"/. Je to hnusný, předražený, pro tuzemsko značně nedovybavený.

Ač už nejsem nejmladší, tuhle konzervativní značku již nikdy více.  Mám rád a kupuji české výrobky, pokud to jen trochu jde, ale po 2 nových škodovkách pravidelně servisovaných ve značkových servisech - tradice závadovosti velí - už nikdy více.

Plato vajec a čepice - takto se z mladých týpků stávají důchodci. Pro ně je zn. Škoda určena!

Mému otci je přes 70, taky chce obměnit stávají auto za  něco nového do důchodu, po mých zkušenostech byla škodovka prvním vozem, které z výběrového řízení vyřadil.

Jsem asi jeden z mála, co varuje před nákupem této nekvalitní značky. Co znám majitele zn. Škoda, tak za dobu jejího držení jsou s autem navýsost spokojeni, žádné závady, minimální spotřeba. Jen se auta zbaví, začnou přiznávat spoustu závad a nákladů na opravy. Taky neznám nikoho, kdo by po vlastnictví značkového auta

přešel na Škodovku. Obráceně, to  ano.

Můžete mi dávat mínusy - pro pravdu se lidi nejvíc zlobí.

1 1
možnosti
Foto

"No, jaký pán - takový krám..." JIstě Vás u nějaké skvělé korejské značky za Váš názor odmění. Přeji hodně radosti s tím pertinaxem. Jistě se vám na tom ostrově v Tichém oceánu, kde sám s otcem bydlíte, bude hodit.  :-)

2 1
možnosti

J84a23n 14D77l53o24u43h44ý

1. 10. 2014 13:32

Designove je to asi po dlouhe dobe dalsi skodovka, ktera vypada dobre. Jenze co ty motory?!:-/ Turbo, odlehcene kompomenty, to je cerna dira na penize po 150 000kmRv

0 0
možnosti

To hnus zlatá i30.

2 1
možnosti

Jj i30 ve zlaté barvě se mi taky nelíbí ;-D

1 0
možnosti

Je to krásný auto. Myslím si, že nová Fábie a Fábie Combi se budou prodávat velice dobře. Good job ŠKODA!!!R^

4 3
možnosti

P75a23l98o 16M72a67k12y

1. 10. 2014 9:51

Myslím si, že z trojice sestier Polo, Ibiza a Fabia je Fabia najškaredšie auto, ale treba uznať vzduchu bude prevážať dosť.

2 3
možnosti

hmm, určitě to není zdaleka nejobjemnější auto na světě :-P

0 0
možnosti

P87a75l42o 35M89a12k95y

1. 10. 2014 9:44

Ten čierny lem okolo zadných svetiel je úžasný. Mne to pripadá, ako keby tam boli tie svetlá prichytené čiernou izolačnou lepiacou páskou.

0 1
možnosti

hmm nevypadá špatně... ještě kdyby jí to nekazily ty fotky

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...