Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda startuje prodej nové fabie, základ s klimatizací je za 240 tisíc

Automobilka Škoda právě uveřejnila ceník nové fabie. Základní provedení s klimatizací a s litrovým tříválcovým benzinovým motorem pod kapotou je za 239 900 korun, kdo nebude chtít klimatizaci, ušetří 5 tisíc. Fabie mají premiéru na autosalonu v Paříži, který ve čtvrtek začíná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P92e92t58r 50M81i81c18h66a29l

7. 10. 2014 10:03

Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.

0 0
možnosti

skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skoduR^

0 0
možnosti

Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II ;-)

0 0
možnosti

P40e44t28r 27B42á57č22a

5. 10. 2014 11:17

Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane ;-DR^

1 3
možnosti

P60e62t40r 74M63i78c34h76a58l

7. 10. 2014 10:04

Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?

0 0
možnosti

Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...

4 0
možnosti

P46e66t83r 54K71u55l20i21c72h

5. 10. 2014 18:31

srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách

0 0
možnosti

Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:

- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW

- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!

- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"

- to vše za cca max za 100 tisíc  

pak by to bylo auto ideál....;-D

1 1
možnosti

J13a36n 65D27l82o71u52h50ý

5. 10. 2014 10:44

2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi

1 0
možnosti

P52e91t52r 88K31u37l74i93c77h

4. 10. 2014 11:23

řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.

oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....

0 0
možnosti

J85a13n 18D67l23o14u62h20ý

5. 10. 2014 10:45

U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...

2 0
možnosti

Dovolím si ještě jeden koment.

1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní. 

2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.

3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.

4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.

5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.

6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.

Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít. 

Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.

2 1
možnosti

nemožnost deaktivace s-s systému, apod.

Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.) 

Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.

0 0
možnosti

Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu. ;-D

Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá. ;-)

2 0
možnosti

A mi ukaž někoho, kdo to dělá jinak!

0 0
možnosti

Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...