Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda startuje prodej nové fabie, základ s klimatizací je za 240 tisíc

Automobilka Škoda právě uveřejnila ceník nové fabie. Základní provedení s klimatizací a s litrovým tříválcovým benzinovým motorem pod kapotou je za 239 900 korun, kdo nebude chtít klimatizaci, ušetří 5 tisíc. Fabie mají premiéru na autosalonu v Paříži, který ve čtvrtek začíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e36t49r 68M66i61c19h68a48l 2540624251652

Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.

0/0
7.10.2014 10:03

P96e10t25r 16S12l87o39v87á41k 9235745267719

skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skoduR^

0/0
7.10.2014 8:25

M79i97l12a12n 54K50r13a33v29a77r 9373375805603

Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II ;-)

0/0
5.10.2014 21:59


P22e20t97r 55B67á26č18a 8935856145265

Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane ;-DR^

+1/−3
5.10.2014 11:17

P22e74t51r 94M80i20c66h46a98l 2220214421772

Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?

0/0
7.10.2014 10:04

M78a30r36t57i12n 81H31a43r14t60i80g 9519444852456

Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...

+4/0
5.10.2014 9:18

P64e61t84r 85K78u70l28i23c91h 9280101772305

srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách

0/0
5.10.2014 18:31

J33i78ř47í 87S66c37h12w44a90c40h 8478434108686

v pohodě použitelná je fabie 1.2TSI/66kW i ve výbavě Active s balíkem Active plus (klima + .... ) plus dokoupené radio za cca 2000, které často nabídne prodejce zdarma...

takže  269 + 5 = 274 tisíc (- případná dohodnutá sleva )

0/0
6.10.2014 11:34

J31i59ř62í 65S93c23h74w66a35c92h 8448574858826

Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:

- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW

- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!

- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"

- to vše za cca max za 100 tisíc  

pak by to bylo auto ideál....;-D

+1/−1
4.10.2014 23:47

J67a38n 24D13l82o60u28h65ý 7484579880889

2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi

+1/0
5.10.2014 10:44

P26e66t72r 31K47u52l78i11c96h 9620391622165

řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.

oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....

0/0
4.10.2014 11:23

J64a55n 66D52l53o52u19h50ý 7294769620259

U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...

+2/0
5.10.2014 10:45

P44e60t48r 50K65u21l14i76c14h 9950171922145

turbodiesely v oktávkách: spolehlivé, výkon přes 100 koní, spotřeba kolem 5 l/100.... jo jsou super.

0/0
5.10.2014 18:29

M47a96r89t20i15n 12L90ž39i60č40a51ř 9345857122674

100 koní u Oktávie je k smíchu...

0/0
5.10.2014 20:18

P72e48t97r 60K40u65l43i71c63h 9630481422435

píšu přes 100 koní. mám oktu s TDI 103 kw a je to úplně v pohodě na nájezd 50.000 ročně. dynamika super, spotřeba velmi nízká, prostě to, co bych nazval super motorem.

0/0
5.10.2014 22:17

J88a52n 27D98l96o65u98h26ý 7824989520109

Jedine diesely, ktere staly za ty prachy bylo SDi a TDi plnici Euro III. Ty najely bez problemu 500 000km. Ty dnesni TDi maj v 250 000km tak drahy servis, ze to je lepsi shodit ze skaly (filtr pevnych castic, el. EGR ventil) podekujme EU...

0/0
6.10.2014 0:34

R48a33d53o62v73a74n 92D58l66u86g73o95s54z 3486801628286

Dovolím si ještě jeden koment.

1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní. 

2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.

3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.

4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.

5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.

6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.

Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít. 

Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.

+2/−1
3.10.2014 0:23

R56a51d63o58v94a71n 86D34l34u88g46o68s30z 3896491548596

nemožnost deaktivace s-s systému, apod.

Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.) 

Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.

0/0
3.10.2014 0:29

T18o88m87á54š 82H76o11r78a 2319545588835

Já na to koukám trochu jinak:

1) Ano máte pravdu v tom že litrové motory o výkonu 30-40 kw ve škodovkách už byly...ale jednak měly v raálu spotřebu až k 10 litrům, a za druhé při tehdejším počtu aut byl provoz mnohem plynulejší, dnes je to mnohdy i mimo město o zbytečném brždění a akcelerování. A akcelerace se slabým motorem je problém jak při předjíždění, tak ve výsledku je to vidět na spotřebě. Myslím že tahle motorizace je dobrá tak na venkov do rovin, tam bude ok i ta spotřeba.

2) Klimatizaci mám ve voze posledních cca. 10 let vždy, přesto když v létě do vozu nasednu, nejdříve otevřu okno u spolujezdce a vzadu za řidičem a takto "průvenem" vyženu horký vzduch, pak teprve pouštím klimu. A pokud není extrémně horko, raději si otevřu okénko (opět třeba na místě spolujezdce pokud jedu sám), než pouštět klimu. Okénko otevírám většinou při pomalejší jízdě přes obec. Takže na jednu cestu mimo dálnici mám v létě klidně i 20 krát otevření okna a zavření...zatím mě servo odešlo jen jednou a to u Fábky u spolujezdce, ale to z důvodu zatečení do dveří špatnou gumou.

3) Já mám jen 183 cm ale dlouhé ruce a nohy, takže ve Fábii dávám sedačku úplně dozadu, volant nejvýše co tojde a lehce sklápím sedadlo. pak mám pozici co mě vyhovuje a co jsem schopen strávit i při jízdě kolem 100-200 km v kuse. Bohužel pak zadní místo vpodstatě neexistuje. Fábie je v podstatě auto pro dva, takže v tom máte pravdu. Ale v česku supluje díky ceně rodinný vůz (2 dospělí + 2 děti) a na to toho prostoru moc nenabízí.

4) souhlasím že je to zbytečnost, tohle ušetří jen asi 0,2 litrů na sto, vhodnější motorizace ušetří mnohem víc.

5) autorádio mám raději originál, už třeba proto že je ve vyšší výbavě multifunkční a tak nějak designově do toho vozu zapadá.

+3/0
3.10.2014 10:22

T56o88m51á52š 60H65o38r48a 2859555898455

6) ty garanční prohlídky u jsou otázkou inteligence majitele vozu. já mám už druhou KIAu, ano v servise na mě při garančce vybalili cenu 10,5 tisíce za kontrolu, výměnu všech filtrů včetně f. kllimatizace, a výměnu palivového filtru. Tak jsem si vyžádal rozpis úkonů a ceník dílů a když mě to vytiskli položil jsem vedle toho cenu originálních dílů KIA, plus tentýž rozpis z autorizovaného servisu jen cca. 30 km za Brnem ale s cenou kolem 6300 kč. Takže měli na výběr že si buďto dodám origo díly, nebo mě dají akceptovatelnou cenu, a nebo půjdu jinam. Rozhodli se pro druhou variantu a výsledná cena včetně práce byla 6600 kč. Moje babička na to měla takové pěkné přísloví "lína huba je holé neštěstí". Autorizované servisy cenu přestřelují protože počítají s tím že zákazník je blbec, tudíž je třeba se bránit.

A tje otázka, proč si nechat měnit olej plus filtru ve značkovém servisu za 4 tisíce, když vám to mechanik specializující na vozy KIA udělá se stejným olejem a filtrem za 2 tisíce. Pokud použije doporučované komponenty a postupy musí toto značkový servis akceptovat (a věřte že akceptuje).

+2/0
3.10.2014 10:24

D34e50n93i55s 48W73i19t67z62k18u 5743282699187

2tis za výměnu oleje?nechcete jezdit ke mě,dám pade slevu

+1/0
3.10.2014 10:32

T12o79m40á62š 32H32o63r91a 2659175488815

Ta cena je slušná, já to počítám za 5,5 litru Shell Helux (přesnou specifikaci nevím, tuším 5W30) - dieselový motor, plus olejový filtr a práce. Mohl bych si to udělat sám a něco bych ušetřil, ale je to v záruce a pak jsem trochu líný se v tom hrabat

0/0
3.10.2014 14:56

R32a78d49o11v97a92n 40D14l53u79g59o12s45z 3716881678936

1) auto se 44 kW si nekoupí dozajista někdo, kdo jezdí dálkové jízdy po dálnici, je to vozidlo čistě do města. I dnes občas jezdím se 100vkou a spotřeba je 7 litrů ve městě i mimo něj. Ono nikde ve městě spěchat nejde při dnešním silném provozu je to nereálné, spíše se popojíždí.

2) Souhlas s vyvětráním - to ale provádím ještě před výjezdem, kdy otevřu všechna okna i kufr a nějakou chvíli nechám vozidlo profouknout, při jízdě už okna neotvírám.

3) Výškově jsem na tom jako vy, ale sedačku si dávám dopředu, protože jezdit 100 km s nataženýma rukama nejde vydržet. U mne tedy místo naopak je.

5) Zapadá nezapadá, zloději dnes po vestavěných jdou o sto šest. Multifunkční zařízení není potřeba. 

6) U náhradních dílů a garančky bylo myšleno v porovnání s jinými automobilkami či automobily, nikoliv rozdílné dílny stejné automobilky. Ať chcete či nechcete, dnešní auta jsou stavěna hlavně na opravy. Sečte-li člověk kupní cenu+garančky+nejčastějí nutně vyměňované díly auta, je toto teprve reálná cena. Prodejní cena je pouze prvotní krok, o celkové ceně, která bude do auta po dobu životnosti investována nevypovídá zhola nic.

0/0
3.10.2014 21:35

T80o76m33á89š 57H35o67r55a 2929665238425

1) jasně 44kW motor je na popojíždění po městě a na klidný venkov, otázkou pak ale je zda je na toto nutné kupovat nový vůz za bezmála čtvrtmilionu.

2) větrání je o tom co kdo preferuje, v horku raději rozumně nastavím klimu, v mírném teple zase rád při nižší rychlosti otevřu okno.

3) já mám opravdu dlouhé ruce i nohy, a při výšce 183 a váze 72 kg je občas problém sehnat vhodnou konfekci, zvláště pokud jde o rukávy. V autě mám rád polohu kdy jak nohy tak i ruce jsou téměř natažené, ve Fabii mám sedadlo úplně vzadu a volant úplně nahoře, v Ceedu oak zoubek od konce a volant je asi uprostřed. S dlouhýmy vzdálenostmi problém nemám, v noci při cestách na dovolenou dám 700-1000 km s jednou či dvěmi zastávkami. Díky klidnějšímu jízdnímu stylu založeném na rozumné rychlosti a nízké spotřebě jezdím tak že při jízdě vlastně relaxuji ;-D, takže se i po delší trase cítím svěže.

5) to nedokáži posoudit, žádné se mě zatím neztratilo.

6) Jistě jsou vírobci a modely které jsou více poruchoví a kteří méně, a cena součástek je další věc. Ale pak existuje i individuální opotřebení, které opět souvisí s jízdním stylem a kvalitou vozovek a v tomto ohledu se dá životnost a opotřebení vozu hodně ovlivnit. Další pak je provádění pravidelných servisních prohlídek a případná včasná výměna probblémových komponent. Klíčové je pak najít kvalitního mechanika či servis, mě se toto povedlo a díky tomu si nemohu na provozní náklady a spolehlivost žádného vozu stěžovat (Renault Twingo 1.gen., Škoda Fabia kombi 1.gen., KIA Ceed 2.gen. a Ceed SW 3.gen.)

0/0
3.10.2014 23:26

J42a84n 86D17l65o50u39h27ý 7604199800879

Auto do mesta je holy marketingovy blabol. Nikdo v cesku nejezdi autem jenom po meste. Navic v Praze se uspesne rozsiruji diskriminacni parkovaci zony, tudiz auto jenom do mesta v cr nejak nedava smysl.

0/0
5.10.2014 11:00

J65a63n 32D30l37o27u60h43ý 7954969840409

Klima s litrovym motorem to bude terno! Ja to cejtim i na 1.6 duratecu, ze to mam zapnute ;-)

0/0
5.10.2014 10:58

J24i90ř74í 53S80c54h15w35a26c71h 8218944728946

no ve Fabiis  44kW to bude taky cítit, takže na tom budete stejně ;-)

0/0
7.10.2014 0:00

M78i30c58h50a42l 70P95a45v34l92á13t 9473283744169

ad 4) Nevim jak ve fabii, ale v Octavii to jde vypinat. Bohuzel to nejde vypnout trvale. Realne to neusetri vubec nic a kvuli zjevnym rizikum to samozrejme vypinam. On ten zbytecny system ale prinasi i urcite vyhody - velkoryseji dimenzovany starter a silnejsi baterii.

0/0
3.10.2014 10:56

D79e45n45i10s 56W91i74t75z85k45u 5163132549707

výhody to jsou,ale zadarmo jste je nedostal

0/0
3.10.2014 11:33

J83a55n 63D23l43o78u66h80ý 7494439360399

Kupuju nove a dojizdim az do srotu. Momentalne mam tedy 3 auta a nejstarsimu je 16 let. Takze me vykup v bazaru nezajima :-D. Motor ze Citigo ( jel jsem s nim) je slabsi s prisernou dynamikou nez v autech ze stejne tridy, ktera jsou i 10 let stara. A tuhle hruzu montujou i do fabie?! Ja proste nejak nechapu proc si kupovat auto s horsim motorem, nez byl jeho predchudce ( prvni generace)

0/0
5.10.2014 10:55

M25a13r14t54i71n 14K36o67v50á74ř 2401490769896

Teď se ještě dá koupit sice foukaný, ale aspoň čtyřválec a nic lepšího už asi nebude... Na tříhrnek 1.0 TSI, který se bude díky naší milované EU dávat nejen do Fábií, se opravdu netěším.

+1/0
5.10.2014 22:20

R51a12d52o51v45a93n 18D13l89u95g59o36s11z 3576921248506

Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu. ;-D

Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá. ;-)

+2/0
2.10.2014 23:50

J62i72ř58í 37S70c82h81w31a81c32h 8388494468346

A mi ukaž někoho, kdo to dělá jinak!

0/0
3.10.2014 0:00

R67a96d50o76v83a79n 24D96l62u51g30o32s41z 3686501898226

Neukážu, protože tento nešvar mne irituje u všech stejně. ;-)

0/0
3.10.2014 0:25

R33a94d13o27v87a88n 69D20l54u26g57o66s74z 3456331388746

Ale spíše než chybou automobilek je toto chyba novinářů. Nejsou-li zaplacení právě tím, o kom píší, což nepředpokládám, neboť mezi novináři jsou slušní lidé, měli by právě oni férově při recenzích o vozech, které vidávali na předpremiérách a premiérách, přiřazovat cenovky.

0/0
3.10.2014 0:32

J10i24ř49í 13S63c17h24w29a86c49h 8988354528356

co čtu recenze tak je tam obvykle bývá uvedeno: cena holobytu, základní cena testované motorizace, cena testovaného auta....

0/0
3.10.2014 10:06

R63a55d20o45v36a33n 14D18l69u67g35o47s94z 3306571118556

V této recenzi to nějak nevidím, pouze cena od... Kč.

+1/0
3.10.2014 21:44

R38a66d94o97v62a58n 39D69l87u88g96o10s49z 3706841118896

Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.

+1/0
2.10.2014 23:38

P93e21t64r 98S95l15o69v90á53k 9805775257219

;-D;-D;-D;-D;-D Preboha kto toto za ti ceny kupi?;)) 44 kw motor, to je vtip, nie? A s normalnou vybavou a aspon akym takym motorom za cenu h30 kombi, really?;)))) skoda:))))

+3/−1
2.10.2014 21:26

J16i18ř29í 96S49c45h14w36a46c45h 8558414618346

Ach ti věční porovnávači! Preboha, tak nabídni h30 kombi za 240! Co? Kde jsi? V zá.eli!

Je totiž spousta zákazníků, kterým je u zá.ele, kolik kW to auto má, jestli zrychlí na 100 za 10 nebo 15 sekund, Jede to? Jede! Vejdeme se tam se vším co potřebujeme? Vejdeme! Tak proč platit další desetitisíce navíc? :-P

+1/−3
2.10.2014 22:11

P18e76t61r 53S75l94o34v23á55k 9985265537629

A cist umite? Fabia s normalnym motorom a vybavou stoji tolko ako sa da kupit o triedu vyssie rovnako vybavene auto... Za 240 tisic ostatne zozen iete auto s lepsim motorom a vybavou ako tu tragediu so 44kw motorom, snad som vam to napisal dost jednoducho, aby ste to pochopil.

+3/−1
2.10.2014 22:17

J84i32ř57í 70S62c82h34w83a38c78h 8178664358506

A číst umíte? Já mluvím o zákazníkovi co chce dát za NOVÉ auto cca 250 tisíc, 44 kW je pro něj normální motor,  tak mu nenabízejte něco za 350 nebo nějaký ojetý šrot!

+1/−1
2.10.2014 22:28

P32e91t51r 42S32l60o32v83á89k 9705325837929

Ok, cist neumite.

0/0
2.10.2014 23:28

J19i42ř40í 93S32c97h67w89a43c33h 8168284868136

jste na tom mnohem hůř: myslíte si že 297 a 366 jsou stejná čísla!

0/0
3.10.2014 0:06

T14o95m82á92š 24H92o68r42a 2909645728525

Pochybuji o zdravém myšlení zákazníka, který chce na jednu stranu nové auto, a na druhou je ochoten dát 240 tisíc kč za takovouto konfiguraci, čímž netvrdím že si tato konfigurace kupce nenajde. Ale klik jich v reálu bude? 5%? Spíše si myslím, že tyhle základní konfigurace tvoří automobilky, aby se mohla chlubit líbivou cenou.

+2/0
3.10.2014 17:48

J80i22ř97í 66S93c58h90w25a55c90h 8728944918566

škodovka (a nejen ona) prodává Fabie (i Octavie) s nejslabším motorem ve velmi značném procentu, to procento bude určitě vyšší než varianty s TSI/81kW....

+1/0
3.10.2014 21:24

T57o70m63á83š 30H74o70r10a 2159865478715

Já čísla neznám, výcházím spíše ze své už celkem dlouholeté praxe řidiče, a mě právě koupě takovýchto konfigurací nepříjde rozumná. Ale chápu že v určitých režimech, může být tasto konfigurace zajímavá: jízda spíše ve mněstě či klidném a rovinatém venkově, maximální denní nájezd do 30-40 km a roční nájezd kolem 5-6 tisíci km. Žádné dlouhé cesty, dovolené atd. při takovémto provozování vozu mě ale naopak nový vůz příjde jako zbytečný luxus.

0/0
3.10.2014 23:33

J32a45n 70K23ř78í49ž 3969731221381

samý tří válceRv

+4/−1
2.10.2014 18:37

M85a17r80t70i73n 25L17ž35i31č84a54ř 9305777462964

A to koncern VW odsouhlasil vývod 3 válcového motoru s vypínatelným prostředním válcem když nebude motor tolik v záběru, něco na způsob MDS co mají 8 válcové ameriky, akorát zde to bude v podání prdítek ;-D

+2/0
2.10.2014 20:45

J73i45ř80í 26K58o24c19u75r38e64k 6925304355798

Prodloužená záruka na 100.000 km. Wow! Jakápak asi bude střední životnost? Tedy nájezd, kterého se dožije 50% vozidel (bez bouraček). Radši bych auto, které nebude tak eko, ale vydrží cca 300.000 km (čímž ušetří emise na výrobu a šrotaci jednoho automobilu s poloviční životností)

+6/−1
2.10.2014 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.