Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda startuje prodej nové fabie, základ s klimatizací je za 240 tisíc

Automobilka Škoda právě uveřejnila ceník nové fabie. Základní provedení s klimatizací a s litrovým tříválcovým benzinovým motorem pod kapotou je za 239 900 korun, kdo nebude chtít klimatizaci, ušetří 5 tisíc. Fabie mají premiéru na autosalonu v Paříži, který ve čtvrtek začíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e72t31r 51M21i25c36h84a84l 2770874981372

Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.

0/0
7.10.2014 10:03

P27e78t29r 27S52l78o78v90á33k 9235925647279

skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skoduR^

0/0
7.10.2014 8:25

M79i84l87a13n 39K26r58a51v20a44r 9233175835903

Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II ;-)

0/0
5.10.2014 21:59

P98e72t55r 56B66á71č19a 8135966545555

Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane ;-DR^

+1/−3
5.10.2014 11:17

P78e72t46r 37M91i49c18h57a55l 2960554981962

Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?

0/0
7.10.2014 10:04

M73a58r81t77i75n 68H83a14r44t93i86g 9919594662466

Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...

+4/0
5.10.2014 9:18

P96e54t70r 81K89u57l83i47c85h 9140821522735

srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách

0/0
5.10.2014 18:31

J98i35ř44í 11S26c56h58w91a23c36h 8348304858706

v pohodě použitelná je fabie 1.2TSI/66kW i ve výbavě Active s balíkem Active plus (klima + .... ) plus dokoupené radio za cca 2000, které často nabídne prodejce zdarma...

takže  269 + 5 = 274 tisíc (- případná dohodnutá sleva )

0/0
6.10.2014 11:34

J73i37ř51í 49S98c88h50w21a57c51h 8848274168266

Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:

- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW

- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!

- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"

- to vše za cca max za 100 tisíc  

pak by to bylo auto ideál....;-D

+1/−1
4.10.2014 23:47

J74a44n 90D71l84o40u40h44ý 7684529890439

2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi

+1/0
5.10.2014 10:44

P20e87t15r 41K44u57l69i70c22h 9720581612435

řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.

oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....

0/0
4.10.2014 11:23

J52a83n 57D24l85o58u40h39ý 7514759470909

U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...

+2/0
5.10.2014 10:45

P42e58t11r 39K43u91l82i96c18h 9540401332525

turbodiesely v oktávkách: spolehlivé, výkon přes 100 koní, spotřeba kolem 5 l/100.... jo jsou super.

0/0
5.10.2014 18:29

M20a50r68t46i54n 62L71ž42i19č51a86ř 9555857532654

100 koní u Oktávie je k smíchu...

0/0
5.10.2014 20:18

P41e12t79r 45K38u92l52i24c21h 9690811392655

píšu přes 100 koní. mám oktu s TDI 103 kw a je to úplně v pohodě na nájezd 50.000 ročně. dynamika super, spotřeba velmi nízká, prostě to, co bych nazval super motorem.

0/0
5.10.2014 22:17

J77a46n 44D38l27o90u43h48ý 7894699150309

Jedine diesely, ktere staly za ty prachy bylo SDi a TDi plnici Euro III. Ty najely bez problemu 500 000km. Ty dnesni TDi maj v 250 000km tak drahy servis, ze to je lepsi shodit ze skaly (filtr pevnych castic, el. EGR ventil) podekujme EU...

0/0
6.10.2014 0:34

R84a29d10o48v58a51n 86D15l39u40g76o52s59z 3866231268966

Dovolím si ještě jeden koment.

1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní. 

2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.

3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.

4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.

5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.

6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.

Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít. 

Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.

+2/−1
3.10.2014 0:23

R54a35d83o79v41a75n 41D15l52u27g68o62s31z 3926211208406

nemožnost deaktivace s-s systému, apod.

Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.) 

Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.

0/0
3.10.2014 0:29

T17o18m33á24š 71H21o40r52a 2599485158675

Já na to koukám trochu jinak:

1) Ano máte pravdu v tom že litrové motory o výkonu 30-40 kw ve škodovkách už byly...ale jednak měly v raálu spotřebu až k 10 litrům, a za druhé při tehdejším počtu aut byl provoz mnohem plynulejší, dnes je to mnohdy i mimo město o zbytečném brždění a akcelerování. A akcelerace se slabým motorem je problém jak při předjíždění, tak ve výsledku je to vidět na spotřebě. Myslím že tahle motorizace je dobrá tak na venkov do rovin, tam bude ok i ta spotřeba.

2) Klimatizaci mám ve voze posledních cca. 10 let vždy, přesto když v létě do vozu nasednu, nejdříve otevřu okno u spolujezdce a vzadu za řidičem a takto "průvenem" vyženu horký vzduch, pak teprve pouštím klimu. A pokud není extrémně horko, raději si otevřu okénko (opět třeba na místě spolujezdce pokud jedu sám), než pouštět klimu. Okénko otevírám většinou při pomalejší jízdě přes obec. Takže na jednu cestu mimo dálnici mám v létě klidně i 20 krát otevření okna a zavření...zatím mě servo odešlo jen jednou a to u Fábky u spolujezdce, ale to z důvodu zatečení do dveří špatnou gumou.

3) Já mám jen 183 cm ale dlouhé ruce a nohy, takže ve Fábii dávám sedačku úplně dozadu, volant nejvýše co tojde a lehce sklápím sedadlo. pak mám pozici co mě vyhovuje a co jsem schopen strávit i při jízdě kolem 100-200 km v kuse. Bohužel pak zadní místo vpodstatě neexistuje. Fábie je v podstatě auto pro dva, takže v tom máte pravdu. Ale v česku supluje díky ceně rodinný vůz (2 dospělí + 2 děti) a na to toho prostoru moc nenabízí.

4) souhlasím že je to zbytečnost, tohle ušetří jen asi 0,2 litrů na sto, vhodnější motorizace ušetří mnohem víc.

5) autorádio mám raději originál, už třeba proto že je ve vyšší výbavě multifunkční a tak nějak designově do toho vozu zapadá.

+3/0
3.10.2014 10:22

T85o66m14á29š 31H92o25r78a 2469155868335

6) ty garanční prohlídky u jsou otázkou inteligence majitele vozu. já mám už druhou KIAu, ano v servise na mě při garančce vybalili cenu 10,5 tisíce za kontrolu, výměnu všech filtrů včetně f. kllimatizace, a výměnu palivového filtru. Tak jsem si vyžádal rozpis úkonů a ceník dílů a když mě to vytiskli položil jsem vedle toho cenu originálních dílů KIA, plus tentýž rozpis z autorizovaného servisu jen cca. 30 km za Brnem ale s cenou kolem 6300 kč. Takže měli na výběr že si buďto dodám origo díly, nebo mě dají akceptovatelnou cenu, a nebo půjdu jinam. Rozhodli se pro druhou variantu a výsledná cena včetně práce byla 6600 kč. Moje babička na to měla takové pěkné přísloví "lína huba je holé neštěstí". Autorizované servisy cenu přestřelují protože počítají s tím že zákazník je blbec, tudíž je třeba se bránit.

A tje otázka, proč si nechat měnit olej plus filtru ve značkovém servisu za 4 tisíce, když vám to mechanik specializující na vozy KIA udělá se stejným olejem a filtrem za 2 tisíce. Pokud použije doporučované komponenty a postupy musí toto značkový servis akceptovat (a věřte že akceptuje).

+2/0
3.10.2014 10:24

D17e53n97i69s 46W76i18t83z41k49u 5553152189737

2tis za výměnu oleje?nechcete jezdit ke mě,dám pade slevu

+1/0
3.10.2014 10:32

T39o62m72á49š 88H26o91r98a 2849405128575

Ta cena je slušná, já to počítám za 5,5 litru Shell Helux (přesnou specifikaci nevím, tuším 5W30) - dieselový motor, plus olejový filtr a práce. Mohl bych si to udělat sám a něco bych ušetřil, ale je to v záruce a pak jsem trochu líný se v tom hrabat

0/0
3.10.2014 14:56

R12a70d27o94v60a70n 12D45l90u64g66o41s82z 3236711958826

1) auto se 44 kW si nekoupí dozajista někdo, kdo jezdí dálkové jízdy po dálnici, je to vozidlo čistě do města. I dnes občas jezdím se 100vkou a spotřeba je 7 litrů ve městě i mimo něj. Ono nikde ve městě spěchat nejde při dnešním silném provozu je to nereálné, spíše se popojíždí.

2) Souhlas s vyvětráním - to ale provádím ještě před výjezdem, kdy otevřu všechna okna i kufr a nějakou chvíli nechám vozidlo profouknout, při jízdě už okna neotvírám.

3) Výškově jsem na tom jako vy, ale sedačku si dávám dopředu, protože jezdit 100 km s nataženýma rukama nejde vydržet. U mne tedy místo naopak je.

5) Zapadá nezapadá, zloději dnes po vestavěných jdou o sto šest. Multifunkční zařízení není potřeba. 

6) U náhradních dílů a garančky bylo myšleno v porovnání s jinými automobilkami či automobily, nikoliv rozdílné dílny stejné automobilky. Ať chcete či nechcete, dnešní auta jsou stavěna hlavně na opravy. Sečte-li člověk kupní cenu+garančky+nejčastějí nutně vyměňované díly auta, je toto teprve reálná cena. Prodejní cena je pouze prvotní krok, o celkové ceně, která bude do auta po dobu životnosti investována nevypovídá zhola nic.

0/0
3.10.2014 21:35

T53o26m57á23š 23H29o84r26a 2729655978165

1) jasně 44kW motor je na popojíždění po městě a na klidný venkov, otázkou pak ale je zda je na toto nutné kupovat nový vůz za bezmála čtvrtmilionu.

2) větrání je o tom co kdo preferuje, v horku raději rozumně nastavím klimu, v mírném teple zase rád při nižší rychlosti otevřu okno.

3) já mám opravdu dlouhé ruce i nohy, a při výšce 183 a váze 72 kg je občas problém sehnat vhodnou konfekci, zvláště pokud jde o rukávy. V autě mám rád polohu kdy jak nohy tak i ruce jsou téměř natažené, ve Fabii mám sedadlo úplně vzadu a volant úplně nahoře, v Ceedu oak zoubek od konce a volant je asi uprostřed. S dlouhýmy vzdálenostmi problém nemám, v noci při cestách na dovolenou dám 700-1000 km s jednou či dvěmi zastávkami. Díky klidnějšímu jízdnímu stylu založeném na rozumné rychlosti a nízké spotřebě jezdím tak že při jízdě vlastně relaxuji ;-D, takže se i po delší trase cítím svěže.

5) to nedokáži posoudit, žádné se mě zatím neztratilo.

6) Jistě jsou vírobci a modely které jsou více poruchoví a kteří méně, a cena součástek je další věc. Ale pak existuje i individuální opotřebení, které opět souvisí s jízdním stylem a kvalitou vozovek a v tomto ohledu se dá životnost a opotřebení vozu hodně ovlivnit. Další pak je provádění pravidelných servisních prohlídek a případná včasná výměna probblémových komponent. Klíčové je pak najít kvalitního mechanika či servis, mě se toto povedlo a díky tomu si nemohu na provozní náklady a spolehlivost žádného vozu stěžovat (Renault Twingo 1.gen., Škoda Fabia kombi 1.gen., KIA Ceed 2.gen. a Ceed SW 3.gen.)

0/0
3.10.2014 23:26

J24a53n 23D38l43o28u16h22ý 7234549940439

Auto do mesta je holy marketingovy blabol. Nikdo v cesku nejezdi autem jenom po meste. Navic v Praze se uspesne rozsiruji diskriminacni parkovaci zony, tudiz auto jenom do mesta v cr nejak nedava smysl.

0/0
5.10.2014 11:00

J15a37n 47D96l16o18u16h13ý 7304139110869

Klima s litrovym motorem to bude terno! Ja to cejtim i na 1.6 duratecu, ze to mam zapnute ;-)

0/0
5.10.2014 10:58

J84i10ř87í 56S96c19h44w97a46c46h 8848504238276

no ve Fabiis  44kW to bude taky cítit, takže na tom budete stejně ;-)

0/0
7.10.2014 0:00

M53i78c53h89a70l 40P71a62v78l17á90t 9473283664579

ad 4) Nevim jak ve fabii, ale v Octavii to jde vypinat. Bohuzel to nejde vypnout trvale. Realne to neusetri vubec nic a kvuli zjevnym rizikum to samozrejme vypinam. On ten zbytecny system ale prinasi i urcite vyhody - velkoryseji dimenzovany starter a silnejsi baterii.

0/0
3.10.2014 10:56

D91e13n92i50s 21W51i57t27z27k65u 5253452599457

výhody to jsou,ale zadarmo jste je nedostal

0/0
3.10.2014 11:33

J68a90n 62D55l91o89u61h33ý 7764239400559

Kupuju nove a dojizdim az do srotu. Momentalne mam tedy 3 auta a nejstarsimu je 16 let. Takze me vykup v bazaru nezajima :-D. Motor ze Citigo ( jel jsem s nim) je slabsi s prisernou dynamikou nez v autech ze stejne tridy, ktera jsou i 10 let stara. A tuhle hruzu montujou i do fabie?! Ja proste nejak nechapu proc si kupovat auto s horsim motorem, nez byl jeho predchudce ( prvni generace)

0/0
5.10.2014 10:55

M23a47r18t48i16n 70K25o41v88á53ř 2801570729166

Teď se ještě dá koupit sice foukaný, ale aspoň čtyřválec a nic lepšího už asi nebude... Na tříhrnek 1.0 TSI, který se bude díky naší milované EU dávat nejen do Fábií, se opravdu netěším.

+1/0
5.10.2014 22:20

R12a30d35o71v15a24n 36D12l43u48g10o83s71z 3736661408786

Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu. ;-D

Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá. ;-)

+2/0
2.10.2014 23:50

J26i36ř79í 94S44c78h19w26a19c73h 8438134788466

A mi ukaž někoho, kdo to dělá jinak!

0/0
3.10.2014 0:00

R80a97d29o82v58a12n 50D50l35u41g85o44s74z 3986151858526

Neukážu, protože tento nešvar mne irituje u všech stejně. ;-)

0/0
3.10.2014 0:25

R67a31d23o11v40a45n 35D17l84u55g62o87s15z 3626671398686

Ale spíše než chybou automobilek je toto chyba novinářů. Nejsou-li zaplacení právě tím, o kom píší, což nepředpokládám, neboť mezi novináři jsou slušní lidé, měli by právě oni férově při recenzích o vozech, které vidávali na předpremiérách a premiérách, přiřazovat cenovky.

0/0
3.10.2014 0:32

J63i13ř72í 53S83c80h76w75a84c54h 8638584448436

co čtu recenze tak je tam obvykle bývá uvedeno: cena holobytu, základní cena testované motorizace, cena testovaného auta....

0/0
3.10.2014 10:06

R26a13d86o89v45a57n 32D79l67u83g57o50s26z 3936871468366

V této recenzi to nějak nevidím, pouze cena od... Kč.

+1/0
3.10.2014 21:44

R33a76d44o39v51a82n 79D23l47u41g34o64s59z 3806531368216

Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.

+1/0
2.10.2014 23:38

P28e71t11r 75S76l93o21v40á33k 9155695357399

;-D;-D;-D;-D;-D Preboha kto toto za ti ceny kupi?;)) 44 kw motor, to je vtip, nie? A s normalnou vybavou a aspon akym takym motorom za cenu h30 kombi, really?;)))) skoda:))))

+3/−1
2.10.2014 21:26

J59i80ř96í 17S36c35h66w98a85c61h 8138204318206

Ach ti věční porovnávači! Preboha, tak nabídni h30 kombi za 240! Co? Kde jsi? V zá.eli!

Je totiž spousta zákazníků, kterým je u zá.ele, kolik kW to auto má, jestli zrychlí na 100 za 10 nebo 15 sekund, Jede to? Jede! Vejdeme se tam se vším co potřebujeme? Vejdeme! Tak proč platit další desetitisíce navíc? :-P

+1/−3
2.10.2014 22:11

P89e54t12r 33S75l96o89v81á69k 9745345577989

A cist umite? Fabia s normalnym motorom a vybavou stoji tolko ako sa da kupit o triedu vyssie rovnako vybavene auto... Za 240 tisic ostatne zozen iete auto s lepsim motorom a vybavou ako tu tragediu so 44kw motorom, snad som vam to napisal dost jednoducho, aby ste to pochopil.

+3/−1
2.10.2014 22:17

J49i28ř20í 59S73c53h21w12a74c83h 8628724268116

A číst umíte? Já mluvím o zákazníkovi co chce dát za NOVÉ auto cca 250 tisíc, 44 kW je pro něj normální motor,  tak mu nenabízejte něco za 350 nebo nějaký ojetý šrot!

+1/−1
2.10.2014 22:28

P53e28t85r 48S71l66o72v11á50k 9775135467589

Ok, cist neumite.

0/0
2.10.2014 23:28

J42i68ř98í 36S42c12h77w67a59c67h 8518524468766

jste na tom mnohem hůř: myslíte si že 297 a 366 jsou stejná čísla!

0/0
3.10.2014 0:06

T97o87m79á28š 70H13o79r88a 2379515888855

Pochybuji o zdravém myšlení zákazníka, který chce na jednu stranu nové auto, a na druhou je ochoten dát 240 tisíc kč za takovouto konfiguraci, čímž netvrdím že si tato konfigurace kupce nenajde. Ale klik jich v reálu bude? 5%? Spíše si myslím, že tyhle základní konfigurace tvoří automobilky, aby se mohla chlubit líbivou cenou.

+2/0
3.10.2014 17:48

J84i42ř76í 27S69c81h69w17a61c68h 8158834368406

škodovka (a nejen ona) prodává Fabie (i Octavie) s nejslabším motorem ve velmi značném procentu, to procento bude určitě vyšší než varianty s TSI/81kW....

+1/0
3.10.2014 21:24

T24o32m85á68š 28H96o28r29a 2949125618975

Já čísla neznám, výcházím spíše ze své už celkem dlouholeté praxe řidiče, a mě právě koupě takovýchto konfigurací nepříjde rozumná. Ale chápu že v určitých režimech, může být tasto konfigurace zajímavá: jízda spíše ve mněstě či klidném a rovinatém venkově, maximální denní nájezd do 30-40 km a roční nájezd kolem 5-6 tisíci km. Žádné dlouhé cesty, dovolené atd. při takovémto provozování vozu mě ale naopak nový vůz příjde jako zbytečný luxus.

0/0
3.10.2014 23:33
Foto

J83a75n 55K61ř79í70ž 3839521251911

samý tří válceRv

+4/−1
2.10.2014 18:37

M35a81r49t80i70n 75L69ž45i28č74a43ř 9435717652654

A to koncern VW odsouhlasil vývod 3 válcového motoru s vypínatelným prostředním válcem když nebude motor tolik v záběru, něco na způsob MDS co mají 8 válcové ameriky, akorát zde to bude v podání prdítek ;-D

+2/0
2.10.2014 20:45

J51i81ř70í 87K65o22c80u24r17e82k 6855414165178

Prodloužená záruka na 100.000 km. Wow! Jakápak asi bude střední životnost? Tedy nájezd, kterého se dožije 50% vozidel (bez bouraček). Radši bych auto, které nebude tak eko, ale vydrží cca 300.000 km (čímž ušetří emise na výrobu a šrotaci jednoho automobilu s poloviční životností)

+6/−1
2.10.2014 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.