Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda startuje prodej nové fabie, základ s klimatizací je za 240 tisíc

Automobilka Škoda právě uveřejnila ceník nové fabie. Základní provedení s klimatizací a s litrovým tříválcovým benzinovým motorem pod kapotou je za 239 900 korun, kdo nebude chtít klimatizaci, ušetří 5 tisíc. Fabie mají premiéru na autosalonu v Paříži, který ve čtvrtek začíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e28t48r 47M34i85c57h48a13l 2930814691892

Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.

0/0
7.10.2014 10:03

P53e46t34r 62S21l28o49v25á31k 9685755527669

skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skoduR^

0/0
7.10.2014 8:25

M58i41l44a92n 10K31r25a63v98a11r 9563915605163

Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II ;-)

0/0
5.10.2014 21:59

P68e31t74r 76B22á84č82a 8375756905515

Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane ;-DR^

+1/−3
5.10.2014 11:17

P62e35t42r 69M84i82c55h47a12l 2700924491122

Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?

0/0
7.10.2014 10:04

M47a88r18t82i83n 24H59a84r97t43i66g 9869544762346

Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...

+4/0
5.10.2014 9:18

P89e41t25r 70K59u20l54i82c22h 9920161612535

srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách

0/0
5.10.2014 18:31

J53i70ř97í 84S46c59h27w37a86c49h 8698874468736

v pohodě použitelná je fabie 1.2TSI/66kW i ve výbavě Active s balíkem Active plus (klima + .... ) plus dokoupené radio za cca 2000, které často nabídne prodejce zdarma...

takže  269 + 5 = 274 tisíc (- případná dohodnutá sleva )

0/0
6.10.2014 11:34

J37i44ř11í 54S24c33h45w92a29c57h 8988434508936

Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:

- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW

- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!

- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"

- to vše za cca max za 100 tisíc  

pak by to bylo auto ideál....;-D

+1/−1
4.10.2014 23:47

J45a46n 84D98l77o10u67h70ý 7564279260659

2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi

+1/0
5.10.2014 10:44

P40e59t61r 95K24u26l45i85c18h 9890921442165

řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.

oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....

0/0
4.10.2014 11:23

J28a12n 59D35l60o10u47h81ý 7264689250919

U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...

+2/0
5.10.2014 10:45

P52e71t79r 43K76u81l15i40c97h 9870581832385

turbodiesely v oktávkách: spolehlivé, výkon přes 100 koní, spotřeba kolem 5 l/100.... jo jsou super.

0/0
5.10.2014 18:29

M64a64r36t32i90n 84L21ž34i97č39a28ř 9505117402344

100 koní u Oktávie je k smíchu...

0/0
5.10.2014 20:18

P73e93t59r 26K84u23l18i85c46h 9970591152635

píšu přes 100 koní. mám oktu s TDI 103 kw a je to úplně v pohodě na nájezd 50.000 ročně. dynamika super, spotřeba velmi nízká, prostě to, co bych nazval super motorem.

0/0
5.10.2014 22:17

J79a51n 90D79l68o49u49h75ý 7484519970279

Jedine diesely, ktere staly za ty prachy bylo SDi a TDi plnici Euro III. Ty najely bez problemu 500 000km. Ty dnesni TDi maj v 250 000km tak drahy servis, ze to je lepsi shodit ze skaly (filtr pevnych castic, el. EGR ventil) podekujme EU...

0/0
6.10.2014 0:34

R24a61d28o96v85a82n 60D96l90u31g21o50s59z 3346331108836

Dovolím si ještě jeden koment.

1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní. 

2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.

3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.

4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.

5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.

6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.

Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít. 

Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.

+2/−1
3.10.2014 0:23

R84a41d21o26v70a84n 32D89l75u52g83o26s72z 3546951738436

nemožnost deaktivace s-s systému, apod.

Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.) 

Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.

0/0
3.10.2014 0:29

T33o25m27á64š 35H57o10r80a 2409785668165

Já na to koukám trochu jinak:

1) Ano máte pravdu v tom že litrové motory o výkonu 30-40 kw ve škodovkách už byly...ale jednak měly v raálu spotřebu až k 10 litrům, a za druhé při tehdejším počtu aut byl provoz mnohem plynulejší, dnes je to mnohdy i mimo město o zbytečném brždění a akcelerování. A akcelerace se slabým motorem je problém jak při předjíždění, tak ve výsledku je to vidět na spotřebě. Myslím že tahle motorizace je dobrá tak na venkov do rovin, tam bude ok i ta spotřeba.

2) Klimatizaci mám ve voze posledních cca. 10 let vždy, přesto když v létě do vozu nasednu, nejdříve otevřu okno u spolujezdce a vzadu za řidičem a takto "průvenem" vyženu horký vzduch, pak teprve pouštím klimu. A pokud není extrémně horko, raději si otevřu okénko (opět třeba na místě spolujezdce pokud jedu sám), než pouštět klimu. Okénko otevírám většinou při pomalejší jízdě přes obec. Takže na jednu cestu mimo dálnici mám v létě klidně i 20 krát otevření okna a zavření...zatím mě servo odešlo jen jednou a to u Fábky u spolujezdce, ale to z důvodu zatečení do dveří špatnou gumou.

3) Já mám jen 183 cm ale dlouhé ruce a nohy, takže ve Fábii dávám sedačku úplně dozadu, volant nejvýše co tojde a lehce sklápím sedadlo. pak mám pozici co mě vyhovuje a co jsem schopen strávit i při jízdě kolem 100-200 km v kuse. Bohužel pak zadní místo vpodstatě neexistuje. Fábie je v podstatě auto pro dva, takže v tom máte pravdu. Ale v česku supluje díky ceně rodinný vůz (2 dospělí + 2 děti) a na to toho prostoru moc nenabízí.

4) souhlasím že je to zbytečnost, tohle ušetří jen asi 0,2 litrů na sto, vhodnější motorizace ušetří mnohem víc.

5) autorádio mám raději originál, už třeba proto že je ve vyšší výbavě multifunkční a tak nějak designově do toho vozu zapadá.

+3/0
3.10.2014 10:22

T47o57m33á77š 89H25o60r31a 2739405448545

6) ty garanční prohlídky u jsou otázkou inteligence majitele vozu. já mám už druhou KIAu, ano v servise na mě při garančce vybalili cenu 10,5 tisíce za kontrolu, výměnu všech filtrů včetně f. kllimatizace, a výměnu palivového filtru. Tak jsem si vyžádal rozpis úkonů a ceník dílů a když mě to vytiskli položil jsem vedle toho cenu originálních dílů KIA, plus tentýž rozpis z autorizovaného servisu jen cca. 30 km za Brnem ale s cenou kolem 6300 kč. Takže měli na výběr že si buďto dodám origo díly, nebo mě dají akceptovatelnou cenu, a nebo půjdu jinam. Rozhodli se pro druhou variantu a výsledná cena včetně práce byla 6600 kč. Moje babička na to měla takové pěkné přísloví "lína huba je holé neštěstí". Autorizované servisy cenu přestřelují protože počítají s tím že zákazník je blbec, tudíž je třeba se bránit.

A tje otázka, proč si nechat měnit olej plus filtru ve značkovém servisu za 4 tisíce, když vám to mechanik specializující na vozy KIA udělá se stejným olejem a filtrem za 2 tisíce. Pokud použije doporučované komponenty a postupy musí toto značkový servis akceptovat (a věřte že akceptuje).

+2/0
3.10.2014 10:24

D52e89n19i27s 73W74i13t56z24k11u 5333512699147

2tis za výměnu oleje?nechcete jezdit ke mě,dám pade slevu

+1/0
3.10.2014 10:32

T27o35m72á68š 47H16o41r74a 2259305198855

Ta cena je slušná, já to počítám za 5,5 litru Shell Helux (přesnou specifikaci nevím, tuším 5W30) - dieselový motor, plus olejový filtr a práce. Mohl bych si to udělat sám a něco bych ušetřil, ale je to v záruce a pak jsem trochu líný se v tom hrabat

0/0
3.10.2014 14:56

R37a98d53o82v34a16n 51D51l60u77g43o98s56z 3876191628876

1) auto se 44 kW si nekoupí dozajista někdo, kdo jezdí dálkové jízdy po dálnici, je to vozidlo čistě do města. I dnes občas jezdím se 100vkou a spotřeba je 7 litrů ve městě i mimo něj. Ono nikde ve městě spěchat nejde při dnešním silném provozu je to nereálné, spíše se popojíždí.

2) Souhlas s vyvětráním - to ale provádím ještě před výjezdem, kdy otevřu všechna okna i kufr a nějakou chvíli nechám vozidlo profouknout, při jízdě už okna neotvírám.

3) Výškově jsem na tom jako vy, ale sedačku si dávám dopředu, protože jezdit 100 km s nataženýma rukama nejde vydržet. U mne tedy místo naopak je.

5) Zapadá nezapadá, zloději dnes po vestavěných jdou o sto šest. Multifunkční zařízení není potřeba. 

6) U náhradních dílů a garančky bylo myšleno v porovnání s jinými automobilkami či automobily, nikoliv rozdílné dílny stejné automobilky. Ať chcete či nechcete, dnešní auta jsou stavěna hlavně na opravy. Sečte-li člověk kupní cenu+garančky+nejčastějí nutně vyměňované díly auta, je toto teprve reálná cena. Prodejní cena je pouze prvotní krok, o celkové ceně, která bude do auta po dobu životnosti investována nevypovídá zhola nic.

0/0
3.10.2014 21:35

T22o83m63á39š 83H82o85r16a 2539305588275

1) jasně 44kW motor je na popojíždění po městě a na klidný venkov, otázkou pak ale je zda je na toto nutné kupovat nový vůz za bezmála čtvrtmilionu.

2) větrání je o tom co kdo preferuje, v horku raději rozumně nastavím klimu, v mírném teple zase rád při nižší rychlosti otevřu okno.

3) já mám opravdu dlouhé ruce i nohy, a při výšce 183 a váze 72 kg je občas problém sehnat vhodnou konfekci, zvláště pokud jde o rukávy. V autě mám rád polohu kdy jak nohy tak i ruce jsou téměř natažené, ve Fabii mám sedadlo úplně vzadu a volant úplně nahoře, v Ceedu oak zoubek od konce a volant je asi uprostřed. S dlouhýmy vzdálenostmi problém nemám, v noci při cestách na dovolenou dám 700-1000 km s jednou či dvěmi zastávkami. Díky klidnějšímu jízdnímu stylu založeném na rozumné rychlosti a nízké spotřebě jezdím tak že při jízdě vlastně relaxuji ;-D, takže se i po delší trase cítím svěže.

5) to nedokáži posoudit, žádné se mě zatím neztratilo.

6) Jistě jsou vírobci a modely které jsou více poruchoví a kteří méně, a cena součástek je další věc. Ale pak existuje i individuální opotřebení, které opět souvisí s jízdním stylem a kvalitou vozovek a v tomto ohledu se dá životnost a opotřebení vozu hodně ovlivnit. Další pak je provádění pravidelných servisních prohlídek a případná včasná výměna probblémových komponent. Klíčové je pak najít kvalitního mechanika či servis, mě se toto povedlo a díky tomu si nemohu na provozní náklady a spolehlivost žádného vozu stěžovat (Renault Twingo 1.gen., Škoda Fabia kombi 1.gen., KIA Ceed 2.gen. a Ceed SW 3.gen.)

0/0
3.10.2014 23:26

J52a46n 35D92l66o33u61h95ý 7464679340949

Auto do mesta je holy marketingovy blabol. Nikdo v cesku nejezdi autem jenom po meste. Navic v Praze se uspesne rozsiruji diskriminacni parkovaci zony, tudiz auto jenom do mesta v cr nejak nedava smysl.

0/0
5.10.2014 11:00

J80a94n 64D46l59o83u82h76ý 7574909380249

Klima s litrovym motorem to bude terno! Ja to cejtim i na 1.6 duratecu, ze to mam zapnute ;-)

0/0
5.10.2014 10:58

J65i64ř78í 81S10c46h97w23a84c28h 8978804958406

no ve Fabiis  44kW to bude taky cítit, takže na tom budete stejně ;-)

0/0
7.10.2014 0:00

M31i92c38h66a33l 75P34a79v55l16á35t 9943763384649

ad 4) Nevim jak ve fabii, ale v Octavii to jde vypinat. Bohuzel to nejde vypnout trvale. Realne to neusetri vubec nic a kvuli zjevnym rizikum to samozrejme vypinam. On ten zbytecny system ale prinasi i urcite vyhody - velkoryseji dimenzovany starter a silnejsi baterii.

0/0
3.10.2014 10:56

D92e47n69i45s 87W93i52t47z43k96u 5653712929727

výhody to jsou,ale zadarmo jste je nedostal

0/0
3.10.2014 11:33

J87a65n 96D22l82o59u13h30ý 7514659430469

Kupuju nove a dojizdim az do srotu. Momentalne mam tedy 3 auta a nejstarsimu je 16 let. Takze me vykup v bazaru nezajima :-D. Motor ze Citigo ( jel jsem s nim) je slabsi s prisernou dynamikou nez v autech ze stejne tridy, ktera jsou i 10 let stara. A tuhle hruzu montujou i do fabie?! Ja proste nejak nechapu proc si kupovat auto s horsim motorem, nez byl jeho predchudce ( prvni generace)

0/0
5.10.2014 10:55

M36a10r84t44i40n 11K20o29v41á79ř 2641820409686

Teď se ještě dá koupit sice foukaný, ale aspoň čtyřválec a nic lepšího už asi nebude... Na tříhrnek 1.0 TSI, který se bude díky naší milované EU dávat nejen do Fábií, se opravdu netěším.

+1/0
5.10.2014 22:20

R38a30d49o10v36a63n 50D29l51u84g82o39s43z 3906371928626

Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu. ;-D

Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá. ;-)

+2/0
2.10.2014 23:50

J35i14ř85í 82S33c16h63w42a81c40h 8338444678266

A mi ukaž někoho, kdo to dělá jinak!

0/0
3.10.2014 0:00

R95a85d29o18v82a78n 65D81l13u13g44o71s91z 3806151968346

Neukážu, protože tento nešvar mne irituje u všech stejně. ;-)

0/0
3.10.2014 0:25

R45a17d72o11v50a57n 37D14l84u81g83o39s76z 3306201678166

Ale spíše než chybou automobilek je toto chyba novinářů. Nejsou-li zaplacení právě tím, o kom píší, což nepředpokládám, neboť mezi novináři jsou slušní lidé, měli by právě oni férově při recenzích o vozech, které vidávali na předpremiérách a premiérách, přiřazovat cenovky.

0/0
3.10.2014 0:32

J27i56ř39í 87S91c30h70w53a98c87h 8588864988896

co čtu recenze tak je tam obvykle bývá uvedeno: cena holobytu, základní cena testované motorizace, cena testovaného auta....

0/0
3.10.2014 10:06

R40a41d82o95v40a81n 43D21l55u51g87o72s20z 3586631558726

V této recenzi to nějak nevidím, pouze cena od... Kč.

+1/0
3.10.2014 21:44

R56a78d70o20v60a97n 45D86l29u73g20o19s26z 3546181548106

Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.

+1/0
2.10.2014 23:38

P50e28t31r 77S32l94o95v68á92k 9825245457519

;-D;-D;-D;-D;-D Preboha kto toto za ti ceny kupi?;)) 44 kw motor, to je vtip, nie? A s normalnou vybavou a aspon akym takym motorom za cenu h30 kombi, really?;)))) skoda:))))

+3/−1
2.10.2014 21:26

J98i42ř47í 89S22c10h78w26a30c31h 8658504318366

Ach ti věční porovnávači! Preboha, tak nabídni h30 kombi za 240! Co? Kde jsi? V zá.eli!

Je totiž spousta zákazníků, kterým je u zá.ele, kolik kW to auto má, jestli zrychlí na 100 za 10 nebo 15 sekund, Jede to? Jede! Vejdeme se tam se vším co potřebujeme? Vejdeme! Tak proč platit další desetitisíce navíc? :-P

+1/−3
2.10.2014 22:11

P43e69t37r 30S19l49o24v61á94k 9625895417439

A cist umite? Fabia s normalnym motorom a vybavou stoji tolko ako sa da kupit o triedu vyssie rovnako vybavene auto... Za 240 tisic ostatne zozen iete auto s lepsim motorom a vybavou ako tu tragediu so 44kw motorom, snad som vam to napisal dost jednoducho, aby ste to pochopil.

+3/−1
2.10.2014 22:17

J29i21ř28í 59S54c74h29w94a93c88h 8938874668326

A číst umíte? Já mluvím o zákazníkovi co chce dát za NOVÉ auto cca 250 tisíc, 44 kW je pro něj normální motor,  tak mu nenabízejte něco za 350 nebo nějaký ojetý šrot!

+1/−1
2.10.2014 22:28

P72e17t57r 93S56l23o55v81á16k 9975295347139

Ok, cist neumite.

0/0
2.10.2014 23:28

J17i79ř31í 29S40c66h35w58a30c35h 8428714628646

jste na tom mnohem hůř: myslíte si že 297 a 366 jsou stejná čísla!

0/0
3.10.2014 0:06

T13o69m62á78š 36H61o35r67a 2799875648695

Pochybuji o zdravém myšlení zákazníka, který chce na jednu stranu nové auto, a na druhou je ochoten dát 240 tisíc kč za takovouto konfiguraci, čímž netvrdím že si tato konfigurace kupce nenajde. Ale klik jich v reálu bude? 5%? Spíše si myslím, že tyhle základní konfigurace tvoří automobilky, aby se mohla chlubit líbivou cenou.

+2/0
3.10.2014 17:48

J17i40ř21í 40S95c39h24w17a93c45h 8728624618266

škodovka (a nejen ona) prodává Fabie (i Octavie) s nejslabším motorem ve velmi značném procentu, to procento bude určitě vyšší než varianty s TSI/81kW....

+1/0
3.10.2014 21:24

T14o67m68á47š 94H24o30r60a 2299235368195

Já čísla neznám, výcházím spíše ze své už celkem dlouholeté praxe řidiče, a mě právě koupě takovýchto konfigurací nepříjde rozumná. Ale chápu že v určitých režimech, může být tasto konfigurace zajímavá: jízda spíše ve mněstě či klidném a rovinatém venkově, maximální denní nájezd do 30-40 km a roční nájezd kolem 5-6 tisíci km. Žádné dlouhé cesty, dovolené atd. při takovémto provozování vozu mě ale naopak nový vůz příjde jako zbytečný luxus.

0/0
3.10.2014 23:33
Foto

J64a64n 95K76ř67í90ž 3329101521271

samý tří válceRv

+4/−1
2.10.2014 18:37

M64a84r61t78i19n 46L60ž45i10č24a83ř 9225417742484

A to koncern VW odsouhlasil vývod 3 válcového motoru s vypínatelným prostředním válcem když nebude motor tolik v záběru, něco na způsob MDS co mají 8 válcové ameriky, akorát zde to bude v podání prdítek ;-D

+2/0
2.10.2014 20:45

J65i60ř54í 14K51o43c44u71r15e17k 6235634755798

Prodloužená záruka na 100.000 km. Wow! Jakápak asi bude střední životnost? Tedy nájezd, kterého se dožije 50% vozidel (bez bouraček). Radši bych auto, které nebude tak eko, ale vydrží cca 300.000 km (čímž ušetří emise na výrobu a šrotaci jednoho automobilu s poloviční životností)

+6/−1
2.10.2014 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.