- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.
skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skodu
Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II
Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane
Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?
Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...
srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách
Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:
- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW
- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!
- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"
- to vše za cca max za 100 tisíc
pak by to bylo auto ideál....
2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi
řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.
oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....
U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...
Dovolím si ještě jeden koment.
1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní.
2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.
3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.
4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.
5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.
6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.
Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít.
Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.
nemožnost deaktivace s-s systému, apod.
Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.)
Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.
Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu.
Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá.
Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.