Diskuze
Italský turista: přerostlá pětistovka má 4x4 a devítistupňový automat
Děkujeme za pochopení.
M61i81r69o89s36l19a65v 51S42t23e13i42n19e24r
Řekl bych, že podnětem byl prodejní úspěch VW Tiguana, Audi Q5 a Škody Yeti- stejná stavebnice V.A.G. Rozdíl jsou jenom silnější motory u Audi a VW také preferuje všeobecný barok se zaoblenými vlnami. Yeti se dal spíš na tradiční vzhled teréňáků- a vyplatilo se to.
Ta nafouknutá 500 by konkurovala spíš s Nissanem- třeba Kvašaj. Nebo Hjundaj ix.
J70a47r70o43s92l50a50v 74D62r22o31b32n98ý
srovnávat to s Yetim snad může jen český novinář nebo blb
P74a97l22o 30M24a80k30y
500 X je dlhšie a aj širšie ako Yeti. Má pohon 4x4 tak neviem prečo sa nedajú porovnať?
dĺžka 500x=425 cm,Yeti=422 cm
šírka 500x=180 cm, Yeti=179 cm
výška 500x=161 cm, Yeti=169 cm
Čiže veľmi podobné rozmery.
Sú to porovnateľné autá ale 500x je o dosť krajšie auto na rozdiel od výpredajovej krabice od VW.
M66a75r75t72i97n 46L23ž44i49č46a61ř
Fascinuje mě, kolik variácí dokáže Fiat vytvořit z jednoho auta Fiat 500...
D93a66v67i22d 46N21o19h48e65l
Je mi z toho spíš zle. Už 500L je OBR hnus. A to se mi nová 500 líbí (ačkoliv nejsem fanda Fiatu)
D40a85v28i56d 67R13y20c90h52e29t92s88k60ý
Z těchto typů aut je mi mdlo. Vezmeme Fiat 500 a vyrobíme ho sedmimístný a offroadový. Byť to je jiné auto a využívá to akorát název. Ale proč to pak kupovat? Budu se chlubit odšťavňovačem Opel nebo bundou značky Microsoft?
P87e56t94r 70S97t44e56j36s16k35a25l
Fiat ma uz nekolik let prodat neco seriozniho - rekneme ze neco za vic penez. Skusili to s MPV nebo se stredni tridou, ale Fiaty zjednodusene receno kupuji jenom zeny nebo nekdo kto necte katastroficke scenare o jejich kvalite pred 20ti lety. Najednou ale prisla 500ka nejlepe prodavany Fiat po dlouhe dobe. Managementu se zda, ze konecne nasli ten spravny recept a tak skousi vsechny variace na 500, jenze asi to tak uplne nefunguje. 500L se vraci zase do spatnych koleji podivne Multiply a nehezkych MPV. 500X ale vypada ze by mohl mit uspech, skoda ze neprisel driv.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...