- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řekl bych, že podnětem byl prodejní úspěch VW Tiguana, Audi Q5 a Škody Yeti- stejná stavebnice V.A.G. Rozdíl jsou jenom silnější motory u Audi a VW také preferuje všeobecný barok se zaoblenými vlnami. Yeti se dal spíš na tradiční vzhled teréňáků- a vyplatilo se to.
Ta nafouknutá 500 by konkurovala spíš s Nissanem- třeba Kvašaj. Nebo Hjundaj ix.
srovnávat to s Yetim snad může jen český novinář nebo blb
500 X je dlhšie a aj širšie ako Yeti. Má pohon 4x4 tak neviem prečo sa nedajú porovnať?
dĺžka 500x=425 cm,Yeti=422 cm
šírka 500x=180 cm, Yeti=179 cm
výška 500x=161 cm, Yeti=169 cm
Čiže veľmi podobné rozmery.
Sú to porovnateľné autá ale 500x je o dosť krajšie auto na rozdiel od výpredajovej krabice od VW.
Fascinuje mě, kolik variácí dokáže Fiat vytvořit z jednoho auta Fiat 500...
Je mi z toho spíš zle. Už 500L je OBR hnus. A to se mi nová 500 líbí (ačkoliv nejsem fanda Fiatu)
Z těchto typů aut je mi mdlo. Vezmeme Fiat 500 a vyrobíme ho sedmimístný a offroadový. Byť to je jiné auto a využívá to akorát název. Ale proč to pak kupovat? Budu se chlubit odšťavňovačem Opel nebo bundou značky Microsoft?
Fiat ma uz nekolik let prodat neco seriozniho - rekneme ze neco za vic penez. Skusili to s MPV nebo se stredni tridou, ale Fiaty zjednodusene receno kupuji jenom zeny nebo nekdo kto necte katastroficke scenare o jejich kvalite pred 20ti lety. Najednou ale prisla 500ka nejlepe prodavany Fiat po dlouhe dobe. Managementu se zda, ze konecne nasli ten spravny recept a tak skousi vsechny variace na 500, jenze asi to tak uplne nefunguje. 500L se vraci zase do spatnych koleji podivne Multiply a nehezkych MPV. 500X ale vypada ze by mohl mit uspech, skoda ze neprisel driv.