Diskuze

Italský turista: přerostlá pětistovka má 4x4 a devítistupňový automat

Je to "džíp" od Fiatu. Bez přehánění, technický základ je v letošní novince amerického Jeepu jménem Renegade. Italský Fiat 500X může mít pohon předních nebo všech kol, a taky devítistupňový automat. Konkurovat bude třeba i Škodě Yeti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řekl bych, že podnětem byl prodejní úspěch VW Tiguana, Audi Q5 a Škody Yeti- stejná stavebnice V.A.G. Rozdíl jsou jenom silnější motory u Audi a VW také preferuje všeobecný barok se zaoblenými vlnami. Yeti se dal spíš na tradiční vzhled teréňáků- a vyplatilo se to.

Ta nafouknutá 500 by konkurovala spíš s Nissanem- třeba Kvašaj. Nebo Hjundaj ix.

0 0
možnosti
JD

srovnávat to s Yetim snad může jen český novinář nebo blb

0 4
možnosti
PM

P88a20l74o 26M10a62k96y

4. 10. 2014 15:54

500 X je dlhšie a aj širšie ako Yeti. Má pohon 4x4 tak neviem  prečo sa nedajú porovnať?

dĺžka 500x=425 cm,Yeti=422 cm

šírka 500x=180 cm, Yeti=179 cm

výška 500x=161 cm, Yeti=169 cm

Čiže veľmi podobné rozmery.

Sú to porovnateľné autá ale 500x je o dosť krajšie auto na rozdiel od výpredajovej krabice od VW.

4 0
možnosti
ML

Fascinuje mě, kolik variácí dokáže Fiat vytvořit z jednoho auta Fiat 500...

2 0
možnosti
DN

D78a72v89i49d 50N45o29h84e71l

4. 10. 2014 20:57

Je mi z toho spíš zle. Už 500L je OBR hnus. A to se mi nová 500 líbí (ačkoliv nejsem fanda Fiatu)

0 0
možnosti
DR

Z těchto typů aut je mi mdlo. Vezmeme Fiat 500 a vyrobíme ho sedmimístný a offroadový. Byť to je jiné auto a využívá to akorát název. Ale proč to pak kupovat? Budu se chlubit odšťavňovačem Opel nebo bundou značky Microsoft?

3 3
možnosti
PS

Fiat ma uz nekolik let prodat neco seriozniho - rekneme ze neco za vic penez. Skusili to s MPV nebo se stredni tridou, ale Fiaty zjednodusene receno kupuji jenom zeny nebo nekdo kto necte katastroficke scenare o jejich kvalite pred 20ti lety. Najednou ale prisla 500ka nejlepe prodavany Fiat po dlouhe dobe. Managementu se zda, ze konecne nasli ten spravny recept a tak skousi vsechny variace na 500, jenze asi to tak uplne nefunguje. 500L se vraci zase do spatnych koleji podivne Multiply a nehezkych MPV. 500X ale vypada ze by mohl mit uspech, skoda ze neprisel driv.

3 2
možnosti