Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli

Třetí generace nejmenší Mazdy piluje formu před vstupem na náročný evropský trh. Malý hatchback, který se v rodném Japonsku prodává pod označením Demio a už se tam pyšní titulem Auto roku, jsme ještě v předsériovém provedení vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47i47ř63í 90S92c94h54w95a48c10h 8858984548846

Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.

Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?

0/0
3.12.2014 23:04

B26e89n 59P10a21v84k52a 1777103957421

Zoom zoom:-)

0/0
3.12.2014 22:57

J39i41ř57í 51S36c78h80w30a21c14h 8608864338986

Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.;-)

+2/0
3.12.2014 20:44


Z86d91e17n97ě11k 53H37a35n14z19l 1551876922534

Presne receno

0/0
4.12.2014 8:39

M93a73r68e47k 67M58a63l62ý 1962538221300

Ve tvém příspěvku to nevidím, ale předpokládám, že mluvíš o trhu v ČR, který je vzhledem ke své velikosti pro Mazdu nepodstatný. Tomu věřím, Fabii se tady určitě prodá násobně víc než Mazdy 2. Pokud se budeme bavit o celosvětovém trhu (a myslím, že i na evropském to bude podobně), tak ten poměr bude opačný :-)

0/0
4.12.2014 18:46

J15i77ř42í 79S64c13h36w10a34c91h 8458794978516

to asi ano, můj příspěvek popisoval hodnocení českého zákazníka na v podmínkách a cenách českém trhu....

0/0
4.12.2014 22:26

L15u13d37ě48k 95J47e85l36í36n47e45k 5237297739450

Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme. :-/

0/0
3.12.2014 15:09

M34a94r63e85k 80M48a58l92ý 1342538521610

Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)

0/0
3.12.2014 16:11

J91i29ř11í 38S88c48h25w53a60c35h 8588574738446

proč automat? No pro ženský a "neřidiče" dobrý (bez urážky). Ale zvláště u atmosféry je to dost omezující prvek, protože si dost často přeřadí jindy, než by řidič požadující po jízdě i trošku potěšení chtěl. To ty prachy za to raději investovat do výkonnější varianty motoru. ;-)

+2/−1
3.12.2014 20:24

M77a51r94e44k 51M83a61l64ý 1102968811920

Jde mi o pohodlí, abych nemusel řadit. Vím, že někdy nezařadí přesně tak, jak si představuji, ale dá se to naučit. Jezdil jsem automat v atmosférickém motoru (Passat 2.0 FSI) asi 2000 km, takže vím do čeho jdu a můžu porovnat s manuálem. A druhá věc je, že mám ve výběru auta a motorizace, kde se ani manuál nedával, resp. je jich na trhu podstatně méně než automatů :-)

0/0
4.12.2014 18:50

P27e13t55r 20H12o93f53m84a93n16n 6349184565730

Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?

0/0
3.12.2014 11:31

R13o30m83a97n 45H16o22k45y69n17á96ř 8890121689108

tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje

0/0
3.12.2014 12:14

J36i29ř14í 56S94c31h22w96a50c32h 8638134878496

Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí..... ;-)

+2/0
3.12.2014 11:14

R71a26d85i86m 77S79v41o80b11o60d75a 9803809426482

s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k

+1/0
3.12.2014 12:46

M22a22r91e84k 84M66a85l29ý 1612608511890

Počkejme si na kompletní ceník. Z článku není jasné, jestli ta výbava Emotion plus s klimatizací za těch 292 je s tím nejslabším motorem. Možné je i to, že nejslabší výbava (bez klímy) je vyhrazena jenom nejslabšímu motoru a třeba Emotion plus začíná až od toho 66kW, ta variabilita motorů a výbav je u Japonců tradičně slabší v porovnání s evropskou konkurencí. Ale možná je můj předpoklad špatný, proto je lepší počkat na ceník.

0/0
3.12.2014 16:06

J32i43ř75í 81S12c33h94w96a89c20h 8128344878676

možná máš pravdu, ale i tak by těch 66 kW proti 81 kW (s mnohem lepším průběhem krouťáku) za stejnou cenu bylo poněkud málo.....

+1/0
3.12.2014 18:55

A55l28e53š 80L24e49w79i58c37k19i 5715289121828

Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...

+6/0
3.12.2014 9:35

R85a95d34i35m 35S89v19o47b34o77d72a 9563849446572

tak tohle je perla:

To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.

Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.

Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD

0/0
3.12.2014 9:30

J11i20ř67í 96S27c21h66w74a80c46h 8118194728156

perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba).  A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.;-)

0/0
3.12.2014 23:27

Z66d19e82n30ě22k 21H92a85n75z97l 1961586172924

Za 300 tisic s klimatizaci?

+2/0
3.12.2014 8:54

V74l17a67d64i44m11í36r 97H14a31v84r70á28n31e52k 7886336790457

Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor R^

+2/0
3.12.2014 8:34

P42e67t68e88r 35Ď71u32r63a25n43a 6680989671138

Fabia ma silneho konkurenta R^

+1/−1
3.12.2014 8:06

Z73d10e73n78ě46k 73H71a77n67z15l 1611456512924

V prodeji urcite ne,to spis Hyundai,ten dorazi

+1/0
3.12.2014 8:35

R71a42d86i74m 26S22v74o35b16o27d41a 9913229466212

chtel ste rict ze v prodeji v CR.

+1/0
3.12.2014 9:19

M64i44r31o26s66l54a31v 78K20r85a15h73u63l10í62k 6367894304

a o jakém jiném trhu se tu budeme bavit? Jak se co prodává mimo hranice ČR je celkem jedno :-)

Mazda 2 je krásná, má dobrý motor, ale 300 s klimou je moc za tak malé auto.

+3/0
3.12.2014 10:22

M38a91r81e56k 92M81a54l38ý 1472928551460

Tipl bych si, že celosvětově se jich prodá násobně víc než Fabií. Problém u nás je, že leckdy i takto malé auto musí posloužit jako rodinný vůz, i když na to není určený. A tuto roli lépe zastoupí Fabia kombi (velký kufr) než Mazda 2.

+7/0
3.12.2014 9:23

Z54d61e35n66ě12k 70H40a28n83z48l 1501636752884

Asi tak,pekne receno

0/0
3.12.2014 10:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.