Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli

Třetí generace nejmenší Mazdy piluje formu před vstupem na náročný evropský trh. Malý hatchback, který se v rodném Japonsku prodává pod označením Demio a už se tam pyšní titulem Auto roku, jsme ještě v předsériovém provedení vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i24ř88í 70S72c40h53w35a18c24h 8698494688366

Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.

Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?

0/0
3.12.2014 23:04

B23e43n 14P43a11v90k72a 1217703627741

Zoom zoom:-)

0/0
3.12.2014 22:57

J93i90ř54í 25S16c44h49w45a56c15h 8518384118716

Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.;-)

+2/0
3.12.2014 20:44

Z69d31e86n92ě89k 89H34a78n46z18l 1561306562804

Presne receno

0/0
4.12.2014 8:39

M80a98r69e61k 24M75a81l85ý 1372288721730

Ve tvém příspěvku to nevidím, ale předpokládám, že mluvíš o trhu v ČR, který je vzhledem ke své velikosti pro Mazdu nepodstatný. Tomu věřím, Fabii se tady určitě prodá násobně víc než Mazdy 2. Pokud se budeme bavit o celosvětovém trhu (a myslím, že i na evropském to bude podobně), tak ten poměr bude opačný :-)

0/0
4.12.2014 18:46

J34i91ř62í 83S83c41h42w73a79c14h 8798314808386

to asi ano, můj příspěvek popisoval hodnocení českého zákazníka na v podmínkách a cenách českém trhu....

0/0
4.12.2014 22:26

L94u57d81ě96k 94J59e63l68í46n85e53k 5377627289840

Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme. :-/

0/0
3.12.2014 15:09

M41a12r23e28k 65M96a70l93ý 1612758241560

Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)

0/0
3.12.2014 16:11

J75i75ř11í 77S88c32h28w28a98c88h 8428674198156

proč automat? No pro ženský a "neřidiče" dobrý (bez urážky). Ale zvláště u atmosféry je to dost omezující prvek, protože si dost často přeřadí jindy, než by řidič požadující po jízdě i trošku potěšení chtěl. To ty prachy za to raději investovat do výkonnější varianty motoru. ;-)

+2/−1
3.12.2014 20:24

M86a15r19e55k 31M23a56l42ý 1762908601650

Jde mi o pohodlí, abych nemusel řadit. Vím, že někdy nezařadí přesně tak, jak si představuji, ale dá se to naučit. Jezdil jsem automat v atmosférickém motoru (Passat 2.0 FSI) asi 2000 km, takže vím do čeho jdu a můžu porovnat s manuálem. A druhá věc je, že mám ve výběru auta a motorizace, kde se ani manuál nedával, resp. je jich na trhu podstatně méně než automatů :-)

0/0
4.12.2014 18:50

P82e67t10r 94H16o81f47m82a86n66n 6689964305190

Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?

0/0
3.12.2014 11:31

R43o28m95a97n 44H13o23k77y91n60á48ř 8390621669238

tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje

0/0
3.12.2014 12:14

J98i84ř50í 22S15c64h27w32a92c16h 8938834318476

Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí..... ;-)

+2/0
3.12.2014 11:14

R28a18d87i46m 86S93v60o43b42o86d46a 9863909166612

s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k

+1/0
3.12.2014 12:46

M65a53r24e33k 83M12a26l56ý 1912658911210

Počkejme si na kompletní ceník. Z článku není jasné, jestli ta výbava Emotion plus s klimatizací za těch 292 je s tím nejslabším motorem. Možné je i to, že nejslabší výbava (bez klímy) je vyhrazena jenom nejslabšímu motoru a třeba Emotion plus začíná až od toho 66kW, ta variabilita motorů a výbav je u Japonců tradičně slabší v porovnání s evropskou konkurencí. Ale možná je můj předpoklad špatný, proto je lepší počkat na ceník.

0/0
3.12.2014 16:06

J35i88ř13í 59S81c74h58w82a72c12h 8528674168796

možná máš pravdu, ale i tak by těch 66 kW proti 81 kW (s mnohem lepším průběhem krouťáku) za stejnou cenu bylo poněkud málo.....

+1/0
3.12.2014 18:55

A65l96e13š 34L23e57w64i65c49k91i 5695109281308

Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...

+6/0
3.12.2014 9:35

R71a25d31i54m 74S67v71o39b82o15d70a 9373179436592

tak tohle je perla:

To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.

Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.

Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD

0/0
3.12.2014 9:30

J23i84ř18í 53S27c15h23w31a77c17h 8368544858966

perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba).  A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.;-)

0/0
3.12.2014 23:27

Z43d58e62n53ě86k 67H50a57n76z10l 1431506822904

Za 300 tisic s klimatizaci?

+2/0
3.12.2014 8:54

V41l95a15d24i15m52í63r 82H26a81v23r17á49n47e24k 7276296810747

Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor R^

+2/0
3.12.2014 8:34

P95e33t52e27r 50Ď49u91r12a45n84a 6740139441248

Fabia ma silneho konkurenta R^

+1/−1
3.12.2014 8:06

Z80d35e72n91ě30k 11H31a23n26z75l 1491456462304

V prodeji urcite ne,to spis Hyundai,ten dorazi

+1/0
3.12.2014 8:35

R35a39d56i27m 68S53v59o47b24o54d64a 9313129176782

chtel ste rict ze v prodeji v CR.

+1/0
3.12.2014 9:19

M18i22r47o97s36l24a73v 31K95r28a60h60u78l56í13k 6807144294

a o jakém jiném trhu se tu budeme bavit? Jak se co prodává mimo hranice ČR je celkem jedno :-)

Mazda 2 je krásná, má dobrý motor, ale 300 s klimou je moc za tak malé auto.

+3/0
3.12.2014 10:22

M65a72r88e66k 16M58a84l76ý 1652798171690

Tipl bych si, že celosvětově se jich prodá násobně víc než Fabií. Problém u nás je, že leckdy i takto malé auto musí posloužit jako rodinný vůz, i když na to není určený. A tuto roli lépe zastoupí Fabia kombi (velký kufr) než Mazda 2.

+7/0
3.12.2014 9:23

Z28d93e51n15ě14k 38H50a19n31z55l 1141426382664

Asi tak,pekne receno

0/0
3.12.2014 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.