Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli

Třetí generace nejmenší Mazdy piluje formu před vstupem na náročný evropský trh. Malý hatchback, který se v rodném Japonsku prodává pod označením Demio a už se tam pyšní titulem Auto roku, jsme ještě v předsériovém provedení vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11i72ř60í 78S10c53h35w21a81c97h 8118574668886

Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.

Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?

0/0
3.12.2014 23:04

B80e87n 86P95a81v15k76a 1207273127391

Zoom zoom:-)

0/0
3.12.2014 22:57

J48i61ř24í 28S56c81h33w90a17c93h 8358614988716

Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.;-)

+2/0
3.12.2014 20:44

Z68d75e82n55ě36k 50H37a96n54z20l 1511566282764

Presne receno

0/0
4.12.2014 8:39

M23a95r89e54k 57M49a61l90ý 1202918341250

Ve tvém příspěvku to nevidím, ale předpokládám, že mluvíš o trhu v ČR, který je vzhledem ke své velikosti pro Mazdu nepodstatný. Tomu věřím, Fabii se tady určitě prodá násobně víc než Mazdy 2. Pokud se budeme bavit o celosvětovém trhu (a myslím, že i na evropském to bude podobně), tak ten poměr bude opačný :-)

0/0
4.12.2014 18:46

J76i65ř58í 94S55c35h86w33a23c39h 8928634908606

to asi ano, můj příspěvek popisoval hodnocení českého zákazníka na v podmínkách a cenách českém trhu....

0/0
4.12.2014 22:26

L11u50d16ě14k 76J10e62l55í77n21e13k 5797147599200

Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme. :-/

0/0
3.12.2014 15:09

M76a65r89e31k 21M73a70l48ý 1592648261680

Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)

0/0
3.12.2014 16:11

J94i63ř82í 12S36c63h95w47a20c83h 8168254348626

proč automat? No pro ženský a "neřidiče" dobrý (bez urážky). Ale zvláště u atmosféry je to dost omezující prvek, protože si dost často přeřadí jindy, než by řidič požadující po jízdě i trošku potěšení chtěl. To ty prachy za to raději investovat do výkonnější varianty motoru. ;-)

+2/−1
3.12.2014 20:24

M30a87r46e90k 75M31a37l23ý 1452738131420

Jde mi o pohodlí, abych nemusel řadit. Vím, že někdy nezařadí přesně tak, jak si představuji, ale dá se to naučit. Jezdil jsem automat v atmosférickém motoru (Passat 2.0 FSI) asi 2000 km, takže vím do čeho jdu a můžu porovnat s manuálem. A druhá věc je, že mám ve výběru auta a motorizace, kde se ani manuál nedával, resp. je jich na trhu podstatně méně než automatů :-)

0/0
4.12.2014 18:50

P79e85t40r 11H56o48f59m40a67n90n 6939184765250

Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?

0/0
3.12.2014 11:31

R17o22m98a91n 58H73o95k58y53n82á11ř 8680871939408

tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje

0/0
3.12.2014 12:14

J80i28ř19í 98S92c83h19w16a19c37h 8668644928936

Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí..... ;-)

+2/0
3.12.2014 11:14

R38a92d38i23m 60S23v25o23b52o24d38a 9463319426572

s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k

+1/0
3.12.2014 12:46

M98a86r60e65k 10M85a72l84ý 1192838401960

Počkejme si na kompletní ceník. Z článku není jasné, jestli ta výbava Emotion plus s klimatizací za těch 292 je s tím nejslabším motorem. Možné je i to, že nejslabší výbava (bez klímy) je vyhrazena jenom nejslabšímu motoru a třeba Emotion plus začíná až od toho 66kW, ta variabilita motorů a výbav je u Japonců tradičně slabší v porovnání s evropskou konkurencí. Ale možná je můj předpoklad špatný, proto je lepší počkat na ceník.

0/0
3.12.2014 16:06

J15i89ř64í 91S18c12h63w25a88c72h 8558374798256

možná máš pravdu, ale i tak by těch 66 kW proti 81 kW (s mnohem lepším průběhem krouťáku) za stejnou cenu bylo poněkud málo.....

+1/0
3.12.2014 18:55

A66l75e93š 69L55e62w76i58c19k49i 5165989921178

Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...

+6/0
3.12.2014 9:35

R65a18d28i38m 29S26v20o33b86o32d29a 9433669276672

tak tohle je perla:

To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.

Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.

Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD

0/0
3.12.2014 9:30

J35i41ř32í 84S83c29h95w89a48c37h 8768294558796

perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba).  A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.;-)

0/0
3.12.2014 23:27

Z24d85e19n18ě55k 59H79a54n26z17l 1631146432874

Za 300 tisic s klimatizaci?

+2/0
3.12.2014 8:54

V71l49a21d95i59m89í83r 18H82a24v18r87á68n27e78k 7106526950637

Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor R^

+2/0
3.12.2014 8:34

P53e72t45e20r 35Ď20u67r87a80n24a 6250319791848

Fabia ma silneho konkurenta R^

+1/−1
3.12.2014 8:06

Z18d28e97n25ě80k 69H64a95n16z13l 1941986672904

V prodeji urcite ne,to spis Hyundai,ten dorazi

+1/0
3.12.2014 8:35

R62a74d26i64m 66S49v88o25b35o39d85a 9843919126122

chtel ste rict ze v prodeji v CR.

+1/0
3.12.2014 9:19

M92i67r91o38s12l59a97v 80K83r70a35h98u57l65í42k 6247354524

a o jakém jiném trhu se tu budeme bavit? Jak se co prodává mimo hranice ČR je celkem jedno :-)

Mazda 2 je krásná, má dobrý motor, ale 300 s klimou je moc za tak malé auto.

+3/0
3.12.2014 10:22

M76a34r16e97k 59M63a39l94ý 1912918681380

Tipl bych si, že celosvětově se jich prodá násobně víc než Fabií. Problém u nás je, že leckdy i takto malé auto musí posloužit jako rodinný vůz, i když na to není určený. A tuto roli lépe zastoupí Fabia kombi (velký kufr) než Mazda 2.

+7/0
3.12.2014 9:23

Z95d77e61n92ě22k 44H12a70n64z40l 1631936412934

Asi tak,pekne receno

0/0
3.12.2014 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.