Diskuze

Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli

Třetí generace nejmenší Mazdy piluje formu před vstupem na náročný evropský trh. Malý hatchback, který se v rodném Japonsku prodává pod označením Demio a už se tam pyšní titulem Auto roku, jsme ještě v předsériovém provedení vyzkoušeli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.

Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?

0 0
možnosti

Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.;-)

2 0
možnosti

Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme. :-/

0 0
možnosti

M29a62r38e52k 98M64a43l90ý

3. 12. 2014 16:11

Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)

0 0
možnosti

Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?

0 0
možnosti

tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje

0 0
možnosti

Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí..... ;-)

2 0
možnosti

s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k

1 0
možnosti

Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...

6 0
možnosti

tak tohle je perla:

To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.

Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.

Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD

0 0
možnosti

perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba).  A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.;-)

0 0
možnosti

Za 300 tisic s klimatizaci?

2 0
možnosti

Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor R^

2 0
možnosti