Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nachytali jsme špiony na autosalonu v Paříži. Servítky si neberou

Metr, kus plastelíny, foťák, baterka... To není krabička poslední záchrany moderního skautíka, je to špionské nádobíčko. Na autosalonu v Paříži se opět vyrojili špioni, kteří studují dopodrobna konkurenci. Ostychem netrpí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M69i61r84o11s88l35a76v 53Š93t80o14f39í24r46a 5989814419347

Ku :-).rvy jedny šikm_ooké.

0/0
13.10.2014 21:34

V50í35t 90Ž13í87l91a 4480531588388

Nemyslím si, že to vystavovatelům vadí. Něco supertajného můžou před salonem odmontovat a na vystavené auto přidělat mraky nefunkčích udělátek, ať si s tím Japonci lámou hlavu třeba do vánoc... :-)

Spíš je to pro ně reklama, že dělají suprauto, které se ostatní snaží napodobit...

+1/0
7.10.2014 15:12

A64l71e95x40a10n12d52r 56K69o71s86t17k94a 8682738966654

Nemluvě o tom, že zatímco někdo okukuje jejich auto, tak jejich odborníci zase zkoumají, co má konkurence. Ve výsledku je to spíš takové sjednocení trendů, než obchodní válka.

+2/0
8.10.2014 1:40


Foto

B69r16o34n87i63s17l31a65v 36G86a44b69r81y23š 2952859321

Co je na tom, když okopčím nějaké auto? Lidem by přece mělo jít o to vymyslet něco nového a ne si krást nápady. Takhle to nikam nedotáhneme.

0/−3
7.10.2014 13:17

J94a64n 25M42o43h82y45l96a 6392839639771

Ono to ale funguje přesně naopak. Jen díky "kopčení" a inspirací cizími nápady jsme tam, kde jsme. Jinak by všichni vymýšleli to samé třikrát.

+13/0
7.10.2014 13:53

A47l82e17x28a27n51d87e88r 32Z40i83z41k33a 6776457262692

Skvělá PR akce OPELu: "Japonci obdivují naše auta";-D

+3/−1
7.10.2014 11:16

P35e11t15r93a 97M81a51l11á 7111538731895

Článek o čemkoliv je dle zdejších PR čehokoliv...

+4/0
7.10.2014 12:27
Foto

O14n28d19ř91e81j 71D18o95n86ě73k 2935777448446

Prvně čtveřice Japonců, pak pětice... kdyby alespoň věnovali trošku pozornosti tomu co píšou :-/

0/0
7.10.2014 11:08

D16a42v83i58d 12H59o66l60m22a23n 7385755413879

Na počtu nezáleží - podstatné je spíše to, že to možná nejsou japončíci, ale šikmoocí mistři v kopírování hned zleva odvedle...;-)

0/0
7.10.2014 21:29

J18a46n 75K50o85v44á57ř 8494781239237

No tak tam bylo devět Japonců. No a co?

+1/0
8.10.2014 13:31

P85a62v54e60l 38Ž24e41r10n30í47č17e94k 9682682256872

Mě se líbí, jak fotograf špiónil ty špióni... Ten, kdo je fotografoval při akci a ty jejich poznámky to dělal super skrytě, takže kdo má vlastně máslo na hlavě...

0/0
7.10.2014 10:29

P54e60t58e79r 68Č42e42r64n97á64k 1571126937572

Svojho času som chodil PSA v Paríži, do vývojového centra...

Snad neexistoval značka auta, ktorá by tan nejazdila... z každej trčalo množstvo kamier, prístrojov a drátov... Ale to je až druhá fáza....

0/0
7.10.2014 10:16

P70e83t44r 78M87i45c80h97a67l 2610104611102

No nevím, mě to na Japonce moc nepřipadá. To budou jiné kopírky. :-)

+6/0
7.10.2014 9:33

M87i87c97h68a54e27l 74H42a61m33a 1622644162933

To jsou 100% Japonci ;)

0/0
7.10.2014 11:36

M21a28r73t25i76n 52M27a53i58k33s83n34a45r 3104193798592

No což, můžou to brát sportovně :) když od nich chtěji opisovat, musejí být dost dobrý, aby se od nich dalo opisovat... kdo by opisoval od loosera :)

+1/−1
7.10.2014 9:31

W21a16l42t79e63r 20D75i58v42i48š 6397952512812

Nepoužívejte cizí termity, je to velký rizoto.

To slovo, co jste hledal, je loser jen s jedním o. To, co jste napsal, znamená volnější.

Aneb - největší loser je ten, co místo loser píše looser.

+25/0
7.10.2014 10:36

D55a35v79i74d 13B55r43a35d46á33č 4454699544198

Asi tak - kdyby např. automobilka OPEL nechtěla, aby jí ti 4 "Japonci" takto lustrovali auto, tak ho dají na točnu, na kterou napíšou zákaz vstupu a hotovo. Nebo to auto ohradí a je po srandě. A fakt to byli Japonci? Nebyli to Korejci nebo spíše Číňani?

Už jsem slyšel i takovou teorii, že se to takto dělá i schválně, a to ze dvou důvodů... Jednak prý se tak dá vynést cíleně nějaká informace, srozumitelná mezi spolupracujícími automobilkami a také pro zmatení konkurence. Prý se jim na výstavu "vyrobí" auto, které má důležité detaily pro výstavní účely udělány trochu jinak, než budou na sériovém kusu... Jak jsem koupil, tak prodávám.

Soudruzi, doba Perpetisu je naštěstí dávno pryč.;-D

+15/0
7.10.2014 9:27

O31t43o 50N95o61v24ý 7828141935879

nechápu, proč se z plastelíny stala modelína, tedy z plastelíny vytvarovaná modelka?

0/0
7.10.2014 9:25

P78a47v19e14l 10S92t84a14v29j37a42n51í89k 6738385147561

Plastelína je obchodní název.

+3/−1
7.10.2014 9:41

D65a71n16i43e40l 74M15a13r33t26í95n55e54k 9302418526754

Je hezky ze se mysli na ochranu chodců ale proč to ma platit majitel vozidla to jaksi nechápu.

+3/−3
7.10.2014 9:25

M79i24r75o94s26l41a32v 51B84u49d89a 9932102977162

Příprava na povinné ručení chodců ;-D Výměna kapoty, pyropatron a airbagů něco stojí :-)

+3/−1
7.10.2014 9:30

J86i84ř77í 57Z37ý25k72a 9149773391930

pro majitele vozu je to taková drobná pojistka, že když se přehlédne a nějakého chodce srazí, tak je vyšší pravděpodobnost, že to ten chodec přežije. A podle toho se odvíjí trestněprávní odpovědnost.

Na druhou stranu, pokud se přehlédne chodec, tak opět platí, že je vyšší šance přežití chodce a tím pádem vyšší šance řidiče domoci se proplacení škody na vozidle.

0/0
7.10.2014 10:41
Foto

I89v60a86n 32K80o86p31t57a 5317622331417

Protože si to auto koupil.

0/0
7.10.2014 11:44

T88o76m88á12š 17K33a30p63l42a32n 8943579483433

se jim divím. Já bych je vyhazoval. Jasně že by to nebylo stoprocentní, ale určitě bych jim nedal takový prostor a nezjistili by toho tolik a tak přesně.

A z opačného gardu - se divím, že ještě nepoužívají 3D scannery - dnes už existují profi malé krabičky, se kterými by to auto obešli, strčili do všech otvorů a pak by jim to počítat "složil" do věrného 3D modelu. A dokonce jsou i takové, co používají různé frekvence světla v neviditelných pásmech, pomocí kterých pak lze analyzovat i materiál (rozhodně rozpoznají plast od kovu).

Jasně, zatím to není ještě tak dokonalé, aby se to pak přesně automaticky slícovalo a okótovalo, byla by za tím ještě několikadenní práce lidí co by ty záběry dávali dohromady, ale určitě by to bylo přesnější a přitom méně nápadné (ten scanner může vypadat jak standardní foťák, který tam má každý). 

Spíš si říkám, jestli právě tihle špioni nejsou jen z nějaké chudší automobilky, nebo jen nedělají křoví, aby si autosalony nevšímaly těch opravdových špionů.

+3/0
7.10.2014 9:15

A55l74e27š 52J98a13v90ů47r11e38k 2612339610670

oni spioni navzajem, takze proc by se navzajem vyhazovali ?

0/0
7.10.2014 10:35

J22a23n 75W57a64c32l53a25v 7484485827128

Oni tam samozřejmě byli také i ti "superšpióni", ale redaktři je neviděli a lepší špióni se nenechali vyfotit ;-D.

0/0
7.10.2014 10:45

J69a16n 73M35a28j64z36n33e47r 1866127566442

strčit do všech otvorů jo? ;-) pán je labužník ;-D

0/0
13.10.2014 16:57

J80i42ř84í 85P51o10s78p71í95š11i74l 8202810806908

Novým hitem je prý špendlík, kterým se zkouší pevnost čalounění. Nachytat asiata jak píchá špendlík do čalounění, zkusil bych tím špendlíkem pevnost jeho pozadí :-)

+4/0
7.10.2014 9:09

A77l32b31e12r13t 59V30l88a76c94h 8646351158962

A naopak! ;-D

0/0
7.10.2014 9:22

G40u87s74t87a55v 18S87o71j82k62a 1628403115904

To Japonci musí na Škodovky čumět když tam v základu chybí volant.

+5/−11
7.10.2014 9:05

P44a77v34e53l 54N53o52v56á19k 7781356429763

Můžete mi sdělit typ škodovky, která neměla v základu volant?  Rád se něco noveho přiučím.

+5/0
7.10.2014 9:25

V81í64t 96K73o15v24á45ř89í14k 5431317161914

Pan Sojka naráží na vybavené šjondé. :)

0/0
7.10.2014 9:47

P45a69v44e58l 28N50o96v88á86k 7851606869113

To já to chapu, ale tuto větu ctu pod každým článkem kde se neco tryka škody nebo mohlo by se týkat a už to neni vtipné ;-) nehledě na to proč by to vybavovali když to lide koupí i tak? :-)

0/0
7.10.2014 11:51

K60a52r85e45l 28N78o75v82á55k 9936107979655

V roce 1977 byly přední bezpečnostní pásy povinné dle platné vyhlášky. Ale ve Škodě 100 byly za příplatek. To znamená že jste si je musel povinně za příplatek koupit.

+3/0
7.10.2014 14:19

P66a94v75e97l 86N29o20v33á46k 7591216489433

A ten volant?

0/0
7.10.2014 20:26

K75a23r36e84l 74N19o86v54á37k 9446387619565

Na volant si nepamatuji. Spíš jsem chtěl ukázat že byly doby, kdy škodovka prodávala věci které byly v povinné výbavě za příplatek. Bez této výbavy jste to nemohli provozovat, ale v základní ceně to nebylo.

+1/0
8.10.2014 6:21

T84o87m22á68š 86C88o64u28b52a40l 8325906199623

Tohle se dělo i v jawě za komoušů. Měli tam japonské motorky a zkoumali je.

0/0
7.10.2014 9:04

I10v80o 50T29e48s85a16ř 3391418162414

Já na tom nic špatného nevidím. Vymýšlet vymyšlené je opruz, ztráta času a peněz.

+5/−2
7.10.2014 9:02

D66a25n32i56e78l 50T48o62m57e67k 8629475588466

Zajímavý článek. I když mám pořád problém tomu uvěřit, že něco takového opravdu má světová automobilka zapotřebí dělat na autosalónu před novináři. Ponechávám si 10 % důvěry pro možnost, že je to reklamní trik Opelu:-)

+1/−2
7.10.2014 8:57
Foto

P51a61v54e21l 94K83o53č52i27č76k90a 6377630876425

Když jsem dělal oděvy, jezdili jsme na oděvní veletrhy, fotili oblečení konkurence, obkreslovali, zkoumali materiály a doufali, že to stihneme vyrobit. Proč by to u aut mělo být jinak?

+4/0
7.10.2014 10:06

K17a98r81e81l 36D79v56o96ř13á29k 3837527497

V konstrukci ČKD el.motorů jsme ve vědecké knihovně studovali i západní prospekty, ven se moc nejezdilo. A kdo dělá v tom oboru, tak někdy i obrázek z prospektu pomůže.

+2/0
7.10.2014 11:43

V69l98a51d22a 86S80i89m48o63n77i86k 3949463823705

V roce 1985 jsem přivezli fotky z veletrhu, jednoduché stroje vyrobené v domácích podmínkách  podle nich byly v provozu ještě před pár lety.  Pomůže všechno - fotka, video, prospekt. K tomu všemu ještě musí být i nějaká ta hlava, která to vyhodnotí a použije :-) Ale takhle to fungovali vždycky a dnešek není výjimkou.

0/0
12.10.2014 0:16

J79i38ř11í 58P21e98l69c 3350558486751

Spoustu přispěvovatelů navrhuje či popisuje vůz koupit a rozebrat. Kdyby si přečetli článek do konce, tak se dozví proč je nutné auto okouknout již na výstavě.Část z nich si přečtou maimálně půlku článku a reptají nad jeho kvalitou. Nehodnotím kvalitu článku, protože to není případ jen tohoto článku.

+20/0
7.10.2014 8:51

J64a25n 81Š96v24a91r63c 8687106768174

To je běžná součást diskuze, podobně jako bleskurychlé a natěšené upozornění na sebemenší pravopisnou chybu. Nejkomičtější na tom však je, že kolikrát i příspěvky od těchto rozumbradů jsou plné chyb. Mně osobně menší chyby vůbec nevadí, taky je dělám. Zprávy tu mám zadarmo, je to asi můj nejoblíbenější zpravodajský server a hlavně, nikdo mě nenutí, abych tento web navštěvoval a články četl ;-)

+19/0
7.10.2014 8:58

K91a84r50e10l 60J26o60n27a14k 4495843202234

Presne tak.

+1/0
7.10.2014 9:03

P41e49t54r 50K89r58á10l 4814850418422

Njn, někteří od tě doby, co mají internet, našli bezva způsob, jak si zvyšovat ego.

0/0
7.10.2014 11:22

J24i83ř48í 95J88u79ř54i28c11a 2788613931

Fascinující je, že polovina diskutérů ani článek nepřečetla celý a hned šup do diskuze rozdávat rozumy. Ti drzejší dokonce napadají redaktora, že něco vynechal... ;-D;-D

+27/0
7.10.2014 8:48

P66a36v57e68l 74Z39á87c58h59a 8744959861100

Tohle dělají i české firmy v různých oborech

0/0
7.10.2014 8:41

J59a23n 24F58i85a57l91a 7124647685289

Kopírováním poznatků se zabývá už základní škola. :-P

+1/0
7.10.2014 8:36

P12a76v78e18l 60S14l65a93d40o69v92n56í33k 6317523237216

No nevím. Mně přijde účelnější si jedno takové auto koupit a pak rozebrat do posledního nýtu.:-/

0/−44
7.10.2014 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.