- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezké, předek to má jak Aston Martin .....
Popravdě bych očekával, něco od Toyoty. otázka: Na na tom zminovaném Fordu nebudu muset po 220tis Km měnit vstřiky a čerpadlo za několik desítek tisíc korun? Jako u toho předešlého modelu. Ne díky nechci.
U kazdeho motoru je to jine, pokud si poridite tu 1.6 TiVCT, muzete byt v klidu
Nejprodavanejsi automobil planety??? Proc pisete takove nesmysly?
Nejprodávanější pokud je mi známo,byla,je a dlouho bude nesmrtelná Toyota Corolla...
A co poruchovost? 5let ford dokaze slouzit bez sebemensiho zavahani ale pak to zacne.... Takze pro toho kdo meni do peti let auto za nove je Ford jasna volba.
Prosím uveďte značku áut, ktoré po piatich rokoch normálneho používania nepotrebujú žiadne (alebo len minimálne) opravy.
Citace z článku : Ford naučil evropské automobilky dělat podvozky . Hodně se od něj přiučili také podvozkáři Mazdy . Ha, ha, ha, tak tomu jsem se fakt docela zasmál. Předtím než začal Ford spolupracovat s Mazdou do roku 2000 , tak kde byl ??? Takový trakaře jako byly Escorty a Škorpia, na to se hned tak nezapomene. Spíš si myslím, že mu Mazda předala technologie, díky kterým dnes těží....Měl jsem Mazdu 323 z roku 1990 a vím o čem mluvím, to auto sedělo v zatáčkách jak přibitý a co se týká poctivýho atmosférickýho motoru, který táhl pěkně odspoda a i po 16-ti letech provozu měl kompresi na původních hodnotách, emise lepší než na nových Oktávkách, tak lepší auto jsem zatím nepoznal....Kdyby mi ho nenabourali a neujeli od nehody, tak s ním asi jezdím dodnes, protože čím novější auta, tím výrobci více šetří a kvalita jde do háje .
problém je trochu v tom, že slovní spojení "motor co táhnul pěkně odspodu" je dnes úplně někde jinde než tehdy. A o těch emisích, to už je úplná hovadina....
Ať si každý jezdí v čem chce. Na co má, co se mu líbí a vyhovuje.
Ve Focusu i Octávce jezdím, jinak jsem vystřídal snad patnáct aut. Pokud budu jezdit tak jak se má, tak moc velký rozdíl v jízních vlastnostech tam až tak není. No je mi skoro padesát a machrovat před nikým už opravdu nemusím, i když podle ostatních pomalu nejezdím. Co se týče designu? Bohužel Focus skoro nerozeznám od Hyundai, Mazdy atd. V tomhle se mi nová Octavka líbí víc. Je pěkná teď, hned ji poznám a bude in i za deset let. Mám radši elegantní línie. Ale tak to vidím já. Vy si myslete svoje. Hlavně se tu nehádejte, protože každý z vás je určitě odborník a samo že nejlepší šofér na světě Jako snad každý chlap. Jo holt někteří si své mindráky léčí touto cestou. Čus Tom a neukamenujte mne
Tak kdyz nerozeznas Mazdu od Focuse tak si blbik.To jinak nazvat nejde :-D
Mám dvojkového Focuse (kombi, 1,6 benzín) a řekl bych, že je to vyvážené auto, nemající podstatných slabin. Pokud ho porovnám se zhruba stejně starou Octávií, tak ta mi připadá taková těžkopádná a jakoby "gumová" (je ovšem pravdou, že jsem s ní nejel mockrát a tak to může být jen o zvyku). Takže spokojenost...
bohuzel, trojka je "tak trochu jiny" Focus. Oproti Mk.II se docela priblizil vzhledem korejcum, jizdnimi vlastnostmi Octavkam. Oboji k horsimu. O interieru nemluvim, to je tragedie ve vlastni kategorii. A nove 8" display? Designeri se museli zblaznit
míval jsem Focus první generace facelift. Pak jsem musel přejít na větší auta, ale nic tak pěkně nejezdí.
Každý si stejně bude hájit to své - já jsem například s Fordem byl vždy nanejvýš spokojený - příjemná a komfortní auta (dříve Scorpio, pak Mondeo, nyní S-max), bylo vždy cítit, že je jízda baví, a ani po mnoha stech kilometrech za volantem jsem se necítil nekomfortně.
Souhlas, já zas byl spokojený s Mazdama. Akorát poslední dobou mi připadá že je těch vychytávek už trochu moc. Upřednostnil bych jednoduchost. Ale když člověk chce auto výkonné a spolehlivé, musí platit i za vychytávky
Naštěstí jezdím jinými vozy, než je Ford, jehož vzhled je pro mě co generaci méně přijatelný. Už vůbec jsem nepochopil "nové" Mondeo, když vypadá úplně stejně jako to předchozí, jen mám masku ala Aston, interiér je pak doslova tragedie, stejně tak u Focusu. Každé 2 roky ale děláme ve firmě anketu, jaká referentské auta by si uživatelé přáli. Nerozhodujeme se podle jejich výsledků, rozhodně k nim ale přihlížíme. A ať se to tady někomu líbí nebo ne, vždy vyjde nejlépe VW a Škoda. Lidi prostě v nich chtějí jezdit a ne že ne. Jen náš fleet manager měl problémy s problémovými 2.0 TDi v posledních letech ale problémy vyřešeny, takže opět vede VW a Škoda.Pevně doufám, že experiment Hyundai a Peugeot už se opakovat nebude.
Jo hlas lidu je fajn... loni například nejlépe vyšel Miloš Zeman... jestli chápete co tím chci říct.