Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z něžného drsňáka je metrosexuál. Vitara přišla o rezervu i rám

Jedno z nejterénnějších SUV přišlo v základní verzi o pohon všech kol a rámovou konstrukci. A hlavně už nemá na dveřích kufru rezervu! Pohledné tvary ukrývají techniku většího modelu S-Cross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i49l41a14n 18N82o36v51á48k 3179293425831

(Y)

0/0
8.11.2014 16:52

M77i26c68h28a61e89l 92K20o59n53e19č50n75ý 6242613119629

Ten kdo chtěl pořádný auto s rámem a nechtěl za to dát víc jak mega šel do Vitary. Tím co udělali se zařadili do dlouhého zástupu podobných aut. A upřímě ani pohledově nic moc. Zlatá klasická VitaraRv

0/0
11.10.2014 11:18
Foto

I22v65o 26C31i27l54i74c81h 1290232711944

Vitara ovšem není Grand Vitara, že? Grand Vitara na svého pokračovatele zatím ještě čeká. Faktem je, že tohle zmatení názvů u Suzuki asi příliš nedomysleli :-/

+2/0
11.10.2014 17:57

J75i25ř11í 33P60a58n71t42l42í11k 8323493564653

Podobne zmatky byli u Jeep.  Cherokee a Grand Cherokee je velky rozdil. Chvilku v tom byl zmatek......

+1/0
11.10.2014 20:19

M87i40c51h95a26e19l 30K30o62n53e59č64n64ý 6542723519469

No, snad máte oba pravdu.;-)

0/0
11.10.2014 21:33
Foto

I88v68o 58C10i80l75i18c73h 1900212541954

Já ji mám. Ale nebudu psát proč. Faktem je, že tahle Vitara není nástupce Grand Vitary, ale spíše velice oblíbené SX4, resp. je něco mezi SX4 a S-Crossem. Jestli je to dobře nebo špatně ukáže čas.

+1/0
11.10.2014 22:29

P33e34t74r 34D10o44h54n60a65l 6682219405209

To je fakt smutný. Dosluhující generace byla z mého pohledu tak povedená (technicky i vzhledově) a svým konceptem dnes už tak unikátní, že měla šanci přežít mnohem déle podobně jako třeba Defender. Pro lidi, kteří potřebují skutečné SUV (geodeti, horalé, zemědělci), to bylo dokonalé auto. Na silnici dokázalo jet bez kompromisů jako osobák (pravda jen s malinko vyšší spotřebou danou permanentním 4x4), v terénu to byl poctivý offroad. Nezapomenu, jak jsem s tím při kalamitě v Dolomitech tahal jedno auto za druhým. Stačilo zapnout redukci a fungovalo to jako traktor. Takže RIP jedno z posledních existujících funkčních aut raných 00s´ :(

+3/0
11.10.2014 7:51

P69e38t80r 23Š69e12v82č41í30k 4555409815747

Je to hloupost, sice se jmenuje Vitara, ale je to náhrada dosluhující SX4. Nová , terénní Grand Vitara terprve přijde.

+1/0
11.10.2014 9:47

Š76t85ě54p72á91n 43V94a29n27ě97k 3973979947427

Proboha, co jste to tomu autu udělali ;-(

+2/0
10.10.2014 22:16

P41a41v75e59l 86S45ý40k77o91r76a 7537442807711

a má tedy rezervu ? ?

0/0
10.10.2014 20:40

J31o56s48e30f 60K18r10o58u41p47a 1709232426258

Ta dámská krajková světla už jsou trapná

0/0
10.10.2014 20:30

P37e96t49r 46D20a25m 8475116519639

Bože...takhle zpackaný článek jen vypovídá o tom, že na idnes by raději o autech psát neměli...

Vitara není žádným nástupcem současné generace Grand Vitary, ale úplně novým modelem na bázi SX4 a S-Crossu!!

Pokračovatel GV by měl být představen příští rok.

+6/0
10.10.2014 19:08

T63o37m39á94š 23Z33e26m52a23n 3445218274495

Líbí se mi staré SX4 a varianty Vitary, ale tohle?

Vždyť tohle vyrábí každý..

+1/0
10.10.2014 18:18

L66e59o34š 29S97m25u48t62n47ý 2977309625532

vitara se od těch městských rádoby ofroudů doposud odlišovala byla robustnější,jednoduší,snesla i trochu terénu,tak tedy sbohem stará dobrá vitaro:-(

0/0
10.10.2014 18:01

Z75d12e80n26ě44k 90D60u35f95e43k 2644864248

Čekal bych 6-ti kvalt manuál u benzínu a trošku větší kufr.

0/0
10.10.2014 16:29

S30l30a30v55o82m89í18r 97Š33t97ě57p76á49n 1808874192874

aut se kterými se dá alespoň občas projet lesem nebo přejet pole kvapem ubývá

+4/0
10.10.2014 15:47

T35o58m78á77š 42J65u27r27e10č55k40a 3343462389133

No další auto co si na něco hraje, ale v podstatě vůbec nevím čím má být a to Vitara dříve věděla. Když to vezmu kolem a kolem, tak se z čistokrevného off-roadu stalo auto k ničemu.

+9/0
10.10.2014 14:20

J72i25n35d39ř63i23c10h 71Š84k14o93p23e70k 4385191410805

auto do terénu s lepicí sadou  ;-D

+4/0
10.10.2014 14:04

P56a63v77e47l 68S23ý74k89o95r19a 7537852447811

auto bez rezervy s velkýma kolama je zoufalá věc. Ideální na prorážení pneumatik je parkoviště Lídl. 8-oA bez rezervy pak zažijete věci neuvěřitelné, spíše neopravitelné, i uprostřed krajského města v poledne. [>-]Co s tím bude dělat v lese by mne fakt zajímalo. [>-]Neodjede ani se spřežením - odtah kravkou.

Xnebrat.

+1/0
10.10.2014 20:43

J97i67r92i 63G48a18z12d14a 8924213864494

a to me se zase libi..pokud budu makat prevazne v terenu, tak si koupim neco jineho. to samy x-trail, proc z toho delat cistokrevny offroad , kdyz v 90% se pouziva na silnici....zaroven i nechapu v cem se novy s-cross nevyrovna starymu sx?

0/0
10.10.2014 13:43

S68l10a83v69o62m32í17r 70Š20t71ě47p17á63n 1708484932814

nevyrovná se hlavně v zájmu zákazníků

0/0
10.10.2014 15:45

V24á41c78l31a65v 85K20o66v45á96ř 3548418874631

To je právě to - toho "něčeho jiného" do terénu stále ubývá...

+4/0
10.10.2014 16:15

T92o77m16á90š 66Z29e84m46a16n 3785808204595

Problém je, že vitara zvládala i ten asfalt, ale tohle nezvládne terén, čímž Vitara přišla o svou převahu nad konkurencí a už není důvod si ji pořizovat.

+2/0
10.10.2014 18:19

M72a21r49t17i38n 80T48e16p10l30a14n 9707550525813

Aspoň bude po světě víc Subaristů ;)

0/0
10.10.2014 21:41

P98a38v38e64l 28R14y27b32e27c64k68y 8234703639670

jako geodet jsem posledních deset let strávil ve všech předcházejících modelech Vitary, ale z této je mi na blití. Z auta pracanta se stal vozík pro bloncku a haranta

+16/0
10.10.2014 13:17

J67o81s57e57f 39N28o38v96a33k 5368262176498

Díky, líp bych to nenapsal. R^

+1/0
10.10.2014 17:08

J95i16ř62í 38P64a65n42t87l56í63k 8543903594493

Pravdepodobne nebude cilovou skupinou tohoto auta geodet, ktery poslednich 10 let stravil ve vsech predchazejicich modelech vitary.

Tyhle histericke, prestrelene reakce nikdy nechapu

0/0
11.10.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.