Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z něžného drsňáka je metrosexuál. Vitara přišla o rezervu i rám

Jedno z nejterénnějších SUV přišlo v základní verzi o pohon všech kol a rámovou konstrukci. A hlavně už nemá na dveřích kufru rezervu! Pohledné tvary ukrývají techniku většího modelu S-Cross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i58l94a37n 28N55o26v38á86k 3199203895221

(Y)

0/0
8.11.2014 16:52

M32i57c33h89a53e37l 66K44o98n86e28č38n93ý 6532673529579

Ten kdo chtěl pořádný auto s rámem a nechtěl za to dát víc jak mega šel do Vitary. Tím co udělali se zařadili do dlouhého zástupu podobných aut. A upřímě ani pohledově nic moc. Zlatá klasická VitaraRv

0/0
11.10.2014 11:18
Foto

I90v16o 69C62i88l14i59c76h 1120652481544

Vitara ovšem není Grand Vitara, že? Grand Vitara na svého pokračovatele zatím ještě čeká. Faktem je, že tohle zmatení názvů u Suzuki asi příliš nedomysleli :-/

+2/0
11.10.2014 17:57


J49i60ř96í 38P61a16n92t60l90í36k 8923313844533

Podobne zmatky byli u Jeep.  Cherokee a Grand Cherokee je velky rozdil. Chvilku v tom byl zmatek......

+1/0
11.10.2014 20:19

M71i76c97h34a12e57l 84K39o28n14e29č59n43ý 6522723239519

No, snad máte oba pravdu.;-)

0/0
11.10.2014 21:33
Foto

I71v27o 88C58i35l30i10c41h 1470732901654

Já ji mám. Ale nebudu psát proč. Faktem je, že tahle Vitara není nástupce Grand Vitary, ale spíše velice oblíbené SX4, resp. je něco mezi SX4 a S-Crossem. Jestli je to dobře nebo špatně ukáže čas.

+1/0
11.10.2014 22:29

P64e22t47r 76D44o42h82n77a76l 6622899695199

To je fakt smutný. Dosluhující generace byla z mého pohledu tak povedená (technicky i vzhledově) a svým konceptem dnes už tak unikátní, že měla šanci přežít mnohem déle podobně jako třeba Defender. Pro lidi, kteří potřebují skutečné SUV (geodeti, horalé, zemědělci), to bylo dokonalé auto. Na silnici dokázalo jet bez kompromisů jako osobák (pravda jen s malinko vyšší spotřebou danou permanentním 4x4), v terénu to byl poctivý offroad. Nezapomenu, jak jsem s tím při kalamitě v Dolomitech tahal jedno auto za druhým. Stačilo zapnout redukci a fungovalo to jako traktor. Takže RIP jedno z posledních existujících funkčních aut raných 00s´ :(

+3/0
11.10.2014 7:51

P42e92t18r 12Š71e50v87č77í83k 4315139955937

Je to hloupost, sice se jmenuje Vitara, ale je to náhrada dosluhující SX4. Nová , terénní Grand Vitara terprve přijde.

+1/0
11.10.2014 9:47

Š45t55ě97p91á64n 82V92a72n62ě90k 3803829977207

Proboha, co jste to tomu autu udělali ;-(

+2/0
10.10.2014 22:16

P88a44v73e18l 36S29ý49k91o37r91a 7397742337131

a má tedy rezervu ? ?

0/0
10.10.2014 20:40

J87o79s90e44f 80K49r95o37u79p84a 1979172756468

Ta dámská krajková světla už jsou trapná

0/0
10.10.2014 20:30

P78e12t36r 29D73a39m 8975426209229

Bože...takhle zpackaný článek jen vypovídá o tom, že na idnes by raději o autech psát neměli...

Vitara není žádným nástupcem současné generace Grand Vitary, ale úplně novým modelem na bázi SX4 a S-Crossu!!

Pokračovatel GV by měl být představen příští rok.

+6/0
10.10.2014 19:08

T75o75m54á53š 27Z15e62m88a58n 3895838824985

Líbí se mi staré SX4 a varianty Vitary, ale tohle?

Vždyť tohle vyrábí každý..

+1/0
10.10.2014 18:18

L46e11o58š 24S61m63u88t19n29ý 2537139235352

vitara se od těch městských rádoby ofroudů doposud odlišovala byla robustnější,jednoduší,snesla i trochu terénu,tak tedy sbohem stará dobrá vitaro:-(

0/0
10.10.2014 18:01

Z64d20e11n93ě15k 54D69u77f67e14k 2934524208

Čekal bych 6-ti kvalt manuál u benzínu a trošku větší kufr.

0/0
10.10.2014 16:29

S73l32a19v57o85m61í95r 12Š89t27ě24p25á46n 1778314132564

aut se kterými se dá alespoň občas projet lesem nebo přejet pole kvapem ubývá

+4/0
10.10.2014 15:47

T32o51m39á90š 50J51u87r64e84č38k23a 3313782959633

No další auto co si na něco hraje, ale v podstatě vůbec nevím čím má být a to Vitara dříve věděla. Když to vezmu kolem a kolem, tak se z čistokrevného off-roadu stalo auto k ničemu.

+9/0
10.10.2014 14:20

J70i51n89d65ř10i70c66h 50Š26k33o74p92e85k 4785671750475

auto do terénu s lepicí sadou  ;-D

+4/0
10.10.2014 14:04

P74a20v81e52l 22S28ý33k79o31r92a 7117322817801

auto bez rezervy s velkýma kolama je zoufalá věc. Ideální na prorážení pneumatik je parkoviště Lídl. 8-oA bez rezervy pak zažijete věci neuvěřitelné, spíše neopravitelné, i uprostřed krajského města v poledne. [>-]Co s tím bude dělat v lese by mne fakt zajímalo. [>-]Neodjede ani se spřežením - odtah kravkou.

Xnebrat.

+1/0
10.10.2014 20:43

J20i30r60i 53G94a87z64d13a 8844643104234

a to me se zase libi..pokud budu makat prevazne v terenu, tak si koupim neco jineho. to samy x-trail, proc z toho delat cistokrevny offroad , kdyz v 90% se pouziva na silnici....zaroven i nechapu v cem se novy s-cross nevyrovna starymu sx?

0/0
10.10.2014 13:43

S67l75a58v11o85m26í61r 74Š56t67ě24p21á58n 1328664842774

nevyrovná se hlavně v zájmu zákazníků

0/0
10.10.2014 15:45

V77á65c28l44a51v 63K71o35v34á72ř 3878828704341

To je právě to - toho "něčeho jiného" do terénu stále ubývá...

+4/0
10.10.2014 16:15

T26o51m98á59š 56Z31e29m17a83n 3695178344515

Problém je, že vitara zvládala i ten asfalt, ale tohle nezvládne terén, čímž Vitara přišla o svou převahu nad konkurencí a už není důvod si ji pořizovat.

+2/0
10.10.2014 18:19

M16a49r93t71i31n 78T34e17p98l80a77n 9267210865753

Aspoň bude po světě víc Subaristů ;)

0/0
10.10.2014 21:41

P60a52v73e90l 84R43y97b68e59c72k19y 8634583699800

jako geodet jsem posledních deset let strávil ve všech předcházejících modelech Vitary, ale z této je mi na blití. Z auta pracanta se stal vozík pro bloncku a haranta

+16/0
10.10.2014 13:17

J58o36s27e21f 65N84o39v11a65k 5148462266278

Díky, líp bych to nenapsal. R^

+1/0
10.10.2014 17:08

J69i30ř43í 44P44a52n55t40l94í25k 8483183174793

Pravdepodobne nebude cilovou skupinou tohoto auta geodet, ktery poslednich 10 let stravil ve vsech predchazejicich modelech vitary.

Tyhle histericke, prestrelene reakce nikdy nechapu

0/0
11.10.2014 20:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.