Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z něžného drsňáka je metrosexuál. Vitara přišla o rezervu i rám

Jedno z nejterénnějších SUV přišlo v základní verzi o pohon všech kol a rámovou konstrukci. A hlavně už nemá na dveřích kufru rezervu! Pohledné tvary ukrývají techniku většího modelu S-Cross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i27l74a22n 60N59o93v98á66k 3319113855741

(Y)

0/0
8.11.2014 16:52

M69i28c59h71a84e27l 86K61o36n66e52č72n81ý 6682523389759

Ten kdo chtěl pořádný auto s rámem a nechtěl za to dát víc jak mega šel do Vitary. Tím co udělali se zařadili do dlouhého zástupu podobných aut. A upřímě ani pohledově nic moc. Zlatá klasická VitaraRv

0/0
11.10.2014 11:18
Foto

I79v12o 27C69i27l25i89c61h 1390712411324

Vitara ovšem není Grand Vitara, že? Grand Vitara na svého pokračovatele zatím ještě čeká. Faktem je, že tohle zmatení názvů u Suzuki asi příliš nedomysleli :-/

+2/0
11.10.2014 17:57

J40i22ř91í 87P22a79n26t85l78í81k 8523373254853

Podobne zmatky byli u Jeep.  Cherokee a Grand Cherokee je velky rozdil. Chvilku v tom byl zmatek......

+1/0
11.10.2014 20:19

M73i12c39h90a17e65l 32K86o28n83e26č56n54ý 6382973419229

No, snad máte oba pravdu.;-)

0/0
11.10.2014 21:33
Foto

I85v63o 31C24i74l64i60c12h 1520652581934

Já ji mám. Ale nebudu psát proč. Faktem je, že tahle Vitara není nástupce Grand Vitary, ale spíše velice oblíbené SX4, resp. je něco mezi SX4 a S-Crossem. Jestli je to dobře nebo špatně ukáže čas.

+1/0
11.10.2014 22:29

P36e73t11r 83D52o22h59n69a32l 6162189455229

To je fakt smutný. Dosluhující generace byla z mého pohledu tak povedená (technicky i vzhledově) a svým konceptem dnes už tak unikátní, že měla šanci přežít mnohem déle podobně jako třeba Defender. Pro lidi, kteří potřebují skutečné SUV (geodeti, horalé, zemědělci), to bylo dokonalé auto. Na silnici dokázalo jet bez kompromisů jako osobák (pravda jen s malinko vyšší spotřebou danou permanentním 4x4), v terénu to byl poctivý offroad. Nezapomenu, jak jsem s tím při kalamitě v Dolomitech tahal jedno auto za druhým. Stačilo zapnout redukci a fungovalo to jako traktor. Takže RIP jedno z posledních existujících funkčních aut raných 00s´ :(

+3/0
11.10.2014 7:51

P37e74t41r 66Š51e28v53č66í94k 4875169115207

Je to hloupost, sice se jmenuje Vitara, ale je to náhrada dosluhující SX4. Nová , terénní Grand Vitara terprve přijde.

+1/0
11.10.2014 9:47

Š19t50ě37p48á50n 17V37a59n53ě82k 3423139417777

Proboha, co jste to tomu autu udělali ;-(

+2/0
10.10.2014 22:16

P37a19v16e76l 28S19ý85k10o32r92a 7607342217911

a má tedy rezervu ? ?

0/0
10.10.2014 20:40

J98o48s67e98f 72K43r71o32u31p80a 1989792846678

Ta dámská krajková světla už jsou trapná

0/0
10.10.2014 20:30

P54e42t38r 35D72a89m 8445596289689

Bože...takhle zpackaný článek jen vypovídá o tom, že na idnes by raději o autech psát neměli...

Vitara není žádným nástupcem současné generace Grand Vitary, ale úplně novým modelem na bázi SX4 a S-Crossu!!

Pokračovatel GV by měl být představen příští rok.

+6/0
10.10.2014 19:08

T96o25m20á85š 57Z76e23m39a24n 3385218854835

Líbí se mi staré SX4 a varianty Vitary, ale tohle?

Vždyť tohle vyrábí každý..

+1/0
10.10.2014 18:18

L68e69o69š 55S16m37u17t95n43ý 2507409665932

vitara se od těch městských rádoby ofroudů doposud odlišovala byla robustnější,jednoduší,snesla i trochu terénu,tak tedy sbohem stará dobrá vitaro:-(

0/0
10.10.2014 18:01

Z67d86e44n75ě41k 79D78u69f82e62k 2564234548

Čekal bych 6-ti kvalt manuál u benzínu a trošku větší kufr.

0/0
10.10.2014 16:29

S17l51a83v51o72m80í69r 72Š67t65ě27p82á17n 1518314352564

aut se kterými se dá alespoň občas projet lesem nebo přejet pole kvapem ubývá

+4/0
10.10.2014 15:47

T52o91m89á88š 78J62u82r58e42č26k10a 3163222559103

No další auto co si na něco hraje, ale v podstatě vůbec nevím čím má být a to Vitara dříve věděla. Když to vezmu kolem a kolem, tak se z čistokrevného off-roadu stalo auto k ničemu.

+9/0
10.10.2014 14:20

J97i84n33d54ř69i68c69h 92Š35k12o69p60e67k 4885571520235

auto do terénu s lepicí sadou  ;-D

+4/0
10.10.2014 14:04

P97a19v64e33l 64S38ý87k10o92r40a 7647692667551

auto bez rezervy s velkýma kolama je zoufalá věc. Ideální na prorážení pneumatik je parkoviště Lídl. 8-oA bez rezervy pak zažijete věci neuvěřitelné, spíše neopravitelné, i uprostřed krajského města v poledne. [>-]Co s tím bude dělat v lese by mne fakt zajímalo. [>-]Neodjede ani se spřežením - odtah kravkou.

Xnebrat.

+1/0
10.10.2014 20:43

J19i26r84i 32G28a76z65d86a 8234583654874

a to me se zase libi..pokud budu makat prevazne v terenu, tak si koupim neco jineho. to samy x-trail, proc z toho delat cistokrevny offroad , kdyz v 90% se pouziva na silnici....zaroven i nechapu v cem se novy s-cross nevyrovna starymu sx?

0/0
10.10.2014 13:43

S29l27a94v92o10m88í13r 12Š95t56ě32p44á69n 1958324612384

nevyrovná se hlavně v zájmu zákazníků

0/0
10.10.2014 15:45

V14á10c36l79a91v 52K75o45v70á80ř 3868358834601

To je právě to - toho "něčeho jiného" do terénu stále ubývá...

+4/0
10.10.2014 16:15

T98o44m45á20š 92Z17e91m51a60n 3675708974855

Problém je, že vitara zvládala i ten asfalt, ale tohle nezvládne terén, čímž Vitara přišla o svou převahu nad konkurencí a už není důvod si ji pořizovat.

+2/0
10.10.2014 18:19

M80a24r35t94i25n 36T81e23p32l84a94n 9757510585323

Aspoň bude po světě víc Subaristů ;)

0/0
10.10.2014 21:41

P57a86v98e59l 13R25y68b86e52c42k64y 8804163719600

jako geodet jsem posledních deset let strávil ve všech předcházejících modelech Vitary, ale z této je mi na blití. Z auta pracanta se stal vozík pro bloncku a haranta

+16/0
10.10.2014 13:17

J20o75s64e59f 53N70o37v23a49k 5688672446848

Díky, líp bych to nenapsal. R^

+1/0
10.10.2014 17:08

J72i49ř83í 49P34a49n98t80l64í32k 8783563494383

Pravdepodobne nebude cilovou skupinou tohoto auta geodet, ktery poslednich 10 let stravil ve vsech predchazejicich modelech vitary.

Tyhle histericke, prestrelene reakce nikdy nechapu

0/0
11.10.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.