Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Komentář: Bruselští ekoteroristé ždímají automobilky

Evropský trh s auty už není světová superstar. Pro světové automobilky je to spíše otázka prestiže než výdělků. Ale možná to tu brzy „zabalí“. Tolik aut, aby se zaplatily obrovité vynucené náklady na vývoj, totiž starý kontinent nepojme. Z tlaku unie na snižování emisí musí někomu prasknout nervy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69a67r94e43k 71K41o95s43t36e73l68e68c31k57ý 6563666848

Lidstvo, zejména bruselskojůnyjní, degeneruje.

Místo potravin pěstujeme řepku do nafty a kukuřici do bioplynek, vymýšlíme technické nesmysly: autům ucpáváme výfuky různými filtry, aby měly menší výkon a spotřebovaly více energie, katalyzátory měníme uměle jedno svinstvo za jiné, možná i ještě nebezpečnější. Smogu ve městech se zbavujeme tak, že auta necháváme záměrně zbytečně se rozjíždět a zastavovat před kdejakými pěšáky, aby si ti těch plynů užili co nejvíce.

Všechny ty miliony aut na světě vyprodukují stejně exhalací jako 17 největších lodí! A jejich emise nikdo nereguluje, přičemž spalují nejhorší možné palivo - těžké topné oleje s vysokým obsahem síry, bez katalyzátorů, bez filtrů. Stejně tak se nikdo nezabývá emisemi (civilních) letadel nebo raket...

+36/−1
11.10.2014 7:53

J28i65r95i 19F42i89n17k 6867629637248

Poukazovat na to že jiní vypouštějí emise tak proč se ne my taky je jako obhajoba zloděje (třeba aut) "co bych nekradl, ti nahoře kradou taky".

Nechme nyní stranou CO2 - u oněch lodí či letadel totiž nedochází k produkci toxinů bezprostředně vedle potenciálních obětí - tj. lidí. U aut ano.

+1/−13
11.10.2014 8:01

Z29d97e59n54ě38k 82S78t23r58n85a38d 1595130436879

To není jen degenerace, to je záměrná likvidace.

+2/0
11.10.2014 8:40


Z68d36e62n15ě48k 13S95t88r67n11a41d 1635360766869

To patřilo o úroveň výš.

0/0
11.10.2014 8:40
Foto

R55o19m76a81n 24V38i23e23t39z48e 9771432179980

to úplně stejný argument jaký jste vyvracel. Všichni dýcháme tentýž vzduch a větry Vám ho zavanou i od té lodi. CO2 se nerozpadne zázračně hned u konce výfuku od té lodi

+6/0
11.10.2014 9:08
Foto

R89o15m91a74n 54H31o80r34n56í25k 2205322184901

Ty jsi především obětí vlastní blbosti.

0/0
11.10.2014 17:46

V53o96j29t52ě45c70h 39H28o82r30s29k58ý 7557237321662

Souhlas, ale u civilních letadel se co2 taky hrotí

0/0
11.10.2014 11:01

T29o35m96á45š 68P70a32v71l55í95k 7747670111

Pletete si sloučeniny. U aut se mluví o oxidu uhličitém, u lodí o oxidu siřičitém. Mícháte tedy hrušky a jabka.

0/0
11.10.2014 11:33

J89a54n 49F43r28o23l57í57k 6396710895644

Jako spalováním benzinu a nafty vzniká CO2 a mazutu SO2? To jste mě tedy dostal.;-D

0/0
11.10.2014 13:54

T17o65m31á58š 37P38a33v52l89í47k 7447720521

Tak já nevím, no, mám to odsud z iDnesu.

http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok

:-P:-P:-P

0/0
11.10.2014 13:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.