Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 2 Cabrio: malý velký bavorák nahoře bez

Nástupce jedničkového kabrioletu je jedním z nejhezčích BMW dneška. Vedle nafouklých sourozenců, které už má problém od sebe rozeznat i znalec, vypadá křehce a sexy a to i přesto, že mezigeneračně taky dost přibral.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a80n 71D49l52o12u26h89ý 7984489120239

Tak za 15 let mi to bude stat v garazi. Doufam ze to pujde na dracku, jinak nebude v bazarech z ceho vybirat :-D

+2/0
16.10.2014 7:04

P18e94t32r 44M46i33c87h53a73l 2410494731332

Moc hezký, ale na to fakt nemám. Ale aspoň se oko pokochalo.

0/0
15.10.2014 14:03

L95a50d76i39s67l12a81v 60S34o15k48o64l 1590562145732

Hezky. Moc. Ale ta plachta:(

0/0
15.10.2014 11:21

M10a56r40t28i85n 56L15ž55i14č48a43ř 9965147592594

Krom vandalismu má moderní plátno jen výhody oproti pevné skládací střeše

0/0
15.10.2014 20:33

J40a96n 25K56o60n49v60a41l45i30n62k83a 5880821781855

Šestiválce jsou na ústupu. U kabrioletu bych si přece jen rád poslechl lepší zvuk než nahoněný dvoulitrový čtyř-hrnek. Třílitrová atmosféra by udělala větší parádu. Proklatý ekoterorismus. Nicméně to auto je úžasné. R^

+2/0
15.10.2014 9:53

V75í82t 78N73o84v18á55k 5474485451309

ale vždyť šestiválec v nabídce je

0/0
16.10.2014 13:16

J35a28n 67K84o56n73v55a18l67i43n10k53a 5340491241935

To ano, ale jen ve vrcholné verzi. Dříve to byl u bmw standard,

0/0
16.10.2014 13:40

K97l32a72r25a 72P34r61u67c24h34o85v74a 9317510772178

Muj sen... Konecne neco mensiho nez 3 kabrio, a zaroven aspon lehce praktictejsiho nez Z4. A navic to pekne vypada... CHCI! V

+3/0
15.10.2014 9:23

J24a28k34u22b 76V45r16b19a 4439744218521

Mas pravdu Prucha, je to docela hezky. Kazdopadne zase nulova ochrana hlavy, takze kdyz to prevratis na zada tak jsi 100% KO.

+1/−1
15.10.2014 10:48

L75a39d54i33s69l24a56v 25S75o29k56o10l 1660102695312

Já si až teď všiml, že je to ženská... :D

0/0
15.10.2014 11:22

J87a80k85u25b 65F92e38i15f24a12r 7269629266629

to jste napsal pěkný blábol:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/roll_over_protection.html?source=categories&article=roll_over_protection

+1/0
15.10.2014 11:38

J81a96k23u19b 90V83r78b61a 4149174938611

co to je, nejaka propagacni stranka vyrobce? ;-D

+1/0
15.10.2014 11:48

J40a94k71u34b 55F76e74i83f31a61r 7879949856829

ne to, je popis bezpečnostních technologie která je v cabrioletech a roadsterech BMW.

+1/0
15.10.2014 12:02

J10a49k19u67b 96V93r98b22a 4469584868571

aha, me se to zda jako stranky vyrobce, ne nejaky nezavisly test?

+1/0
15.10.2014 12:30

J19a85k51u36b 75F78e31i13f61a43r 7439899556499

o co vám jde? popis technologie byste hledal kde než na stránkách výrobce? Myslíte si, že v dnešní době by bylo uvedeno na trh auto bez ochrany cestujících?

Jestli nemáte rád bavoráky nebo spíš na něj ani zdaleka nemáte, tak proč píšete nesmysly do diskuse???

+1/−1
15.10.2014 12:39

J86a41k41u29b 18V27r32b18a 4839394528461

nezavisle testy totiz ukazuji, ze v pripade jakehokoliv kabria konci v 85% havarie s otocenim na strechu smrti ridice, protoze nema chranenou hlavu. takze a) proc by toto melo byt jine, kdyz nema ochranne sloupky? b) proc si kazdy debil pri jakekoliv pripomince mysli, ze nekdo nema rad BMW nebo na ne nema? ;-D

+1/0
15.10.2014 13:20

J19a98k62u27b 57V22r46b96a 4669884418931

havarie kabria ..

0/0
15.10.2014 13:21

9851194730827

Bez ochrany proti převrácení se to nesmí prodávat. Ochranné oblouky jsou vystřelovací

+3/0
15.10.2014 17:16

M30a66r16t28i21n 56L16ž66i79č27a50ř 9695347102114

Tak já mám u svého Porsche Boxster oblouky, teré jsou výše než mohje hlava a při nehodě se vystřelý nahoru a suplují střechu. Nedokáži si ale představit situaci, kdybych se s autem otočil na střechu a to mám rychlou jízdu po okreskách rád :-)

0/0
15.10.2014 17:29

J22a82n 39D68l31o49u43h84ý 7314539570819

Staci nerovna silnici a pri jizde bokem dojde k zakousnuti pneu a auto leti pres boudu. Jedine auto, ktere ma v tomto pripade nejlepsi sanci se neprevratit je akorat puvodni Prvni Dodge Viper RT10. Ale i ten lze pri hodne spatne situaci prevratit, je to pouha fyzika :-D

0/0
16.10.2014 7:10

M97a98r46t43i98n 52L48ž87i26č33a33ř 9345627912944

Věřím, že se to může stát, ale já za celou dobu jsem ještě nikdy ani nepíchl pneu natožpak tato situace

Dodge Viper je už trochu jiná liga R^

0/0
16.10.2014 9:49

J46a40k71u75b 72V66r86b29a 4219554508511

je to dost jednoduche a stava se to dnes a denne ;-)

http://ostrava.idnes.cz/jednou-do-zdi-podruhe-na-strese-auta-bourala-na-stejne-silnici-puw-/ostrava-zpravy.aspx?c=A141016_155801_ostrava-zpravy_jog#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

0/0
16.10.2014 16:40

9421854810837

1er cabrio se prodávala. Tohle je vlastně její nástupce

+1/0
15.10.2014 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.