Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BMW 2 Cabrio: malý velký bavorák nahoře bez

Nástupce jedničkového kabrioletu je jedním z nejhezčích BMW dneška. Vedle nafouklých sourozenců, které už má problém od sebe rozeznat i znalec, vypadá křehce a sexy a to i přesto, že mezigeneračně taky dost přibral.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a90n 12D75l19o93u58h68ý 7224879600899

Tak za 15 let mi to bude stat v garazi. Doufam ze to pujde na dracku, jinak nebude v bazarech z ceho vybirat :-D

+2/0
16.10.2014 7:04

P94e73t32r 89M93i65c88h61a15l 2160104481742

Moc hezký, ale na to fakt nemám. Ale aspoň se oko pokochalo.

0/0
15.10.2014 14:03

L67a79d98i74s12l56a84v 72S21o74k75o65l 1460162625762

Hezky. Moc. Ale ta plachta:(

0/0
15.10.2014 11:21


M56a76r22t43i36n 28L16ž34i25č13a87ř 9335887502244

Krom vandalismu má moderní plátno jen výhody oproti pevné skládací střeše

0/0
15.10.2014 20:33

J57a84n 21K36o69n19v25a51l13i28n75k31a 5410111121325

Šestiválce jsou na ústupu. U kabrioletu bych si přece jen rád poslechl lepší zvuk než nahoněný dvoulitrový čtyř-hrnek. Třílitrová atmosféra by udělala větší parádu. Proklatý ekoterorismus. Nicméně to auto je úžasné. R^

+2/0
15.10.2014 9:53

V54í51t 18N42o97v82á86k 5954365261279

ale vždyť šestiválec v nabídce je

0/0
16.10.2014 13:16

J49a25n 17K31o31n74v19a50l91i74n46k10a 5480211151785

To ano, ale jen ve vrcholné verzi. Dříve to byl u bmw standard,

0/0
16.10.2014 13:40

K16l55a68r71a 60P78r73u49c69h36o21v83a 9767770152738

Muj sen... Konecne neco mensiho nez 3 kabrio, a zaroven aspon lehce praktictejsiho nez Z4. A navic to pekne vypada... CHCI! V

+3/0
15.10.2014 9:23

J45a33k38u81b 92V47r23b80a 4589884778541

Mas pravdu Prucha, je to docela hezky. Kazdopadne zase nulova ochrana hlavy, takze kdyz to prevratis na zada tak jsi 100% KO.

+1/−1
15.10.2014 10:48

L55a91d60i42s13l28a84v 95S67o19k36o15l 1540182865422

Já si až teď všiml, že je to ženská... :D

0/0
15.10.2014 11:22

J43a22k28u96b 26F56e67i96f44a90r 7949769426729

to jste napsal pěkný blábol:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/roll_over_protection.html?source=categories&article=roll_over_protection

+1/0
15.10.2014 11:38

J19a83k85u64b 74V24r45b21a 4109154428761

co to je, nejaka propagacni stranka vyrobce? ;-D

+1/0
15.10.2014 11:48

J80a67k98u42b 95F24e77i61f93a82r 7119799206399

ne to, je popis bezpečnostních technologie která je v cabrioletech a roadsterech BMW.

+1/0
15.10.2014 12:02

J98a35k75u78b 57V30r61b33a 4919214818501

aha, me se to zda jako stranky vyrobce, ne nejaky nezavisly test?

+1/0
15.10.2014 12:30

J47a51k88u55b 27F91e88i14f22a98r 7329769436849

o co vám jde? popis technologie byste hledal kde než na stránkách výrobce? Myslíte si, že v dnešní době by bylo uvedeno na trh auto bez ochrany cestujících?

Jestli nemáte rád bavoráky nebo spíš na něj ani zdaleka nemáte, tak proč píšete nesmysly do diskuse???

+1/−1
15.10.2014 12:39

J35a73k81u66b 60V64r66b25a 4169404428661

nezavisle testy totiz ukazuji, ze v pripade jakehokoliv kabria konci v 85% havarie s otocenim na strechu smrti ridice, protoze nema chranenou hlavu. takze a) proc by toto melo byt jine, kdyz nema ochranne sloupky? b) proc si kazdy debil pri jakekoliv pripomince mysli, ze nekdo nema rad BMW nebo na ne nema? ;-D

+1/0
15.10.2014 13:20

J20a28k78u91b 46V81r59b35a 4119724558881

havarie kabria ..

0/0
15.10.2014 13:21

9951354230637

Bez ochrany proti převrácení se to nesmí prodávat. Ochranné oblouky jsou vystřelovací

+3/0
15.10.2014 17:16

M34a85r10t88i98n 98L56ž57i30č11a91ř 9145887832884

Tak já mám u svého Porsche Boxster oblouky, teré jsou výše než mohje hlava a při nehodě se vystřelý nahoru a suplují střechu. Nedokáži si ale představit situaci, kdybych se s autem otočil na střechu a to mám rychlou jízdu po okreskách rád :-)

0/0
15.10.2014 17:29

J76a11n 70D55l39o73u19h91ý 7264919720669

Staci nerovna silnici a pri jizde bokem dojde k zakousnuti pneu a auto leti pres boudu. Jedine auto, ktere ma v tomto pripade nejlepsi sanci se neprevratit je akorat puvodni Prvni Dodge Viper RT10. Ale i ten lze pri hodne spatne situaci prevratit, je to pouha fyzika :-D

0/0
16.10.2014 7:10

M81a24r29t51i62n 98L71ž87i80č50a43ř 9665677632104

Věřím, že se to může stát, ale já za celou dobu jsem ještě nikdy ani nepíchl pneu natožpak tato situace

Dodge Viper je už trochu jiná liga R^

0/0
16.10.2014 9:49

J51a32k94u41b 68V18r25b41a 4269684278921

je to dost jednoduche a stava se to dnes a denne ;-)

http://ostrava.idnes.cz/jednou-do-zdi-podruhe-na-strese-auta-bourala-na-stejne-silnici-puw-/ostrava-zpravy.aspx?c=A141016_155801_ostrava-zpravy_jog#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

0/0
16.10.2014 16:40

9191884690427

1er cabrio se prodávala. Tohle je vlastně její nástupce

+1/0
15.10.2014 17:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.