Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 2 Cabrio: malý velký bavorák nahoře bez

Nástupce jedničkového kabrioletu je jedním z nejhezčích BMW dneška. Vedle nafouklých sourozenců, které už má problém od sebe rozeznat i znalec, vypadá křehce a sexy a to i přesto, že mezigeneračně taky dost přibral.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a38n 10D57l48o95u92h98ý 7614369850639

Tak za 15 let mi to bude stat v garazi. Doufam ze to pujde na dracku, jinak nebude v bazarech z ceho vybirat :-D

+2/0
16.10.2014 7:04

P77e37t69r 50M65i28c92h37a66l 2750544641512

Moc hezký, ale na to fakt nemám. Ale aspoň se oko pokochalo.

0/0
15.10.2014 14:03

L57a55d66i93s84l40a78v 46S33o61k79o83l 1770392725632

Hezky. Moc. Ale ta plachta:(

0/0
15.10.2014 11:21

M63a20r14t11i76n 29L58ž82i45č60a80ř 9255927802954

Krom vandalismu má moderní plátno jen výhody oproti pevné skládací střeše

0/0
15.10.2014 20:33

J82a45n 15K89o50n36v14a75l95i16n27k54a 5740881661865

Šestiválce jsou na ústupu. U kabrioletu bych si přece jen rád poslechl lepší zvuk než nahoněný dvoulitrový čtyř-hrnek. Třílitrová atmosféra by udělala větší parádu. Proklatý ekoterorismus. Nicméně to auto je úžasné. R^

+2/0
15.10.2014 9:53

V88í29t 73N13o64v50á62k 5744385951829

ale vždyť šestiválec v nabídce je

0/0
16.10.2014 13:16

J58a34n 59K62o52n52v64a95l48i72n48k32a 5370581441185

To ano, ale jen ve vrcholné verzi. Dříve to byl u bmw standard,

0/0
16.10.2014 13:40

K93l59a73r82a 92P77r72u90c95h29o76v41a 9417810402608

Muj sen... Konecne neco mensiho nez 3 kabrio, a zaroven aspon lehce praktictejsiho nez Z4. A navic to pekne vypada... CHCI! V

+3/0
15.10.2014 9:23

J53a52k55u50b 45V53r73b12a 4199914278241

Mas pravdu Prucha, je to docela hezky. Kazdopadne zase nulova ochrana hlavy, takze kdyz to prevratis na zada tak jsi 100% KO.

+1/−1
15.10.2014 10:48

L49a95d45i54s30l42a67v 25S63o23k89o79l 1610672665332

Já si až teď všiml, že je to ženská... :D

0/0
15.10.2014 11:22

J74a33k64u65b 42F87e78i83f12a92r 7719509846719

to jste napsal pěkný blábol:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/roll_over_protection.html?source=categories&article=roll_over_protection

+1/0
15.10.2014 11:38

J72a10k60u57b 51V10r83b32a 4219984238241

co to je, nejaka propagacni stranka vyrobce? ;-D

+1/0
15.10.2014 11:48

J95a40k62u74b 88F76e85i50f36a85r 7379619816619

ne to, je popis bezpečnostních technologie která je v cabrioletech a roadsterech BMW.

+1/0
15.10.2014 12:02

J27a60k51u36b 69V26r40b91a 4499884298141

aha, me se to zda jako stranky vyrobce, ne nejaky nezavisly test?

+1/0
15.10.2014 12:30

J25a66k48u52b 22F64e51i27f90a48r 7319379146939

o co vám jde? popis technologie byste hledal kde než na stránkách výrobce? Myslíte si, že v dnešní době by bylo uvedeno na trh auto bez ochrany cestujících?

Jestli nemáte rád bavoráky nebo spíš na něj ani zdaleka nemáte, tak proč píšete nesmysly do diskuse???

+1/−1
15.10.2014 12:39

J64a44k44u86b 72V97r75b89a 4819324798831

nezavisle testy totiz ukazuji, ze v pripade jakehokoliv kabria konci v 85% havarie s otocenim na strechu smrti ridice, protoze nema chranenou hlavu. takze a) proc by toto melo byt jine, kdyz nema ochranne sloupky? b) proc si kazdy debil pri jakekoliv pripomince mysli, ze nekdo nema rad BMW nebo na ne nema? ;-D

+1/0
15.10.2014 13:20

J38a96k83u14b 89V72r55b83a 4609294118831

havarie kabria ..

0/0
15.10.2014 13:21

9721714190637

Bez ochrany proti převrácení se to nesmí prodávat. Ochranné oblouky jsou vystřelovací

+3/0
15.10.2014 17:16

M70a77r38t24i32n 74L61ž95i57č61a25ř 9305377352834

Tak já mám u svého Porsche Boxster oblouky, teré jsou výše než mohje hlava a při nehodě se vystřelý nahoru a suplují střechu. Nedokáži si ale představit situaci, kdybych se s autem otočil na střechu a to mám rychlou jízdu po okreskách rád :-)

0/0
15.10.2014 17:29

J26a71n 38D36l54o42u85h57ý 7574809290439

Staci nerovna silnici a pri jizde bokem dojde k zakousnuti pneu a auto leti pres boudu. Jedine auto, ktere ma v tomto pripade nejlepsi sanci se neprevratit je akorat puvodni Prvni Dodge Viper RT10. Ale i ten lze pri hodne spatne situaci prevratit, je to pouha fyzika :-D

0/0
16.10.2014 7:10

M42a59r23t10i88n 21L29ž14i92č65a60ř 9625447872554

Věřím, že se to může stát, ale já za celou dobu jsem ještě nikdy ani nepíchl pneu natožpak tato situace

Dodge Viper je už trochu jiná liga R^

0/0
16.10.2014 9:49

J38a57k34u55b 35V45r84b22a 4449454638301

je to dost jednoduche a stava se to dnes a denne ;-)

http://ostrava.idnes.cz/jednou-do-zdi-podruhe-na-strese-auta-bourala-na-stejne-silnici-puw-/ostrava-zpravy.aspx?c=A141016_155801_ostrava-zpravy_jog#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

0/0
16.10.2014 16:40

9831304800427

1er cabrio se prodávala. Tohle je vlastně její nástupce

+1/0
15.10.2014 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.