- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim jestli to tu už někdo nezmínil, co se týká značky LADA.
LADA byla česká firma která vyráběla vynikající šicí stroje, bohužel BOLŠEVIK tuto firmu zrušil a značku LADA věnoval sovětským bratrům.
Ano, na šicím stroji LADA šila moje babička a byla na stejné úrovni jako značka SINGER.
Tak nemusíme být znalci, ale stačí si přečíst, že Renault s Nisanem rozmontovali výrobní linku na Dacie v Rumunsku a přesunuli ji do Avtovazu, kde se na ní bude vyrábět zbrusu nový model Lady. Pro ruský trh to bude jistě posun a cesta hodně dopředu.
Tak Putin tady řadě lidí úspěšně vymývá hlavy ohledně dění na Ukrajině, z toho pohledu je pro něho Česko ideální trh na prodej ruských Dacií (pardon Lad).
V Rusku to možná bude stačit. Pro běžné Rusy určitě, ti majetnější ale asi sáhnou po kvalitnější produkci. Každopádně pokud budou konkurovat cenou, tak v low costech můžou na domácím trhu dominovat (i Rusové jsou docela patrioti).
Jakékoliv auto staré 10 -15 let je lepší než současná lada? Tak koukám ideologie jede na plné obrátky...
Rusové mohou prorazit pouze cenou, stejně jak Dacia.-- Druhou možností by mohl být návrat do Husákovy totality, kdy Lada 1600 bylo žádané vozidlo,- to by musel armádní generál Putin nejprve zadrátovat hranice.
Nějak jsem to nepobral, cituji: "V Česku se dnes nová Lada koupit nedá...."
a tihle tedy prodávají co?
Že by šicí stroje?
Ale vážně. Vypadá to spíš na servisy (většina nemá ani vlastní web), které se okrajově zabývají zprostředkováním prodeje aut. Nevypadá to, že by měli vlastní autosalon.
proč by se Lada měla vkliňovat mezi Dacii a Datsun? Píšete o ruském trhu, nebo sci-fi o evropském? Chvíli o tom, chvíli o tom, o čem vlastně článek je? Tak jako tak, vzhledem k vlastníkovi, prostě tam kde se prodává Dacie, není Dasun a není Lada, a naopak. Tedy v Rusku se bude bouchat na páse jiná kastle, a bude se to jmenovat Lada, v Evropě se to jmenuje Dacia, a třeba v jižní americe se to samé jmenuje Renault... Problém tam opravdu žádný nevidím, a nevidí ho zjevně ani Renault...
vrátit klíče od infinity a začít plachtit ladou ...... pobavilo
Vidím to jako velice účinnou pobídku - tohle vyrábíš, tak si v tom jezdi
Tón článku mi připomíná články o autech korejských před cca 10 lety.Posoudit současnost může každý,jezdí jich tu dost.