Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí

Nová generace Škody Fabia se už dva týdny dá objednat, první auta dorazí k zákazníkům asi za měsíc. Vyzkoušeli jsme základní provedení s litrovým tříválcem, ostudu s ním malá škodovka nedělá. Potvrdilo se, že nejparádnější je podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F30i71l67i40p 95K55o24h92o67u37t 7540833677590

jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?

0/0
23.10.2014 21:58

P28e32t26r 81I41s39k87r63a 7451147893406

Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....

0/0
23.10.2014 9:42
Foto

P61a87v11e22l 77M73a25r10t92i87n19e68k 9225555811453

Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.

+1/0
20.10.2014 17:18

J45i10ř81í 89S64c46h80w35a25c29h 8478244658366

pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco  co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....;-)

0/0
20.10.2014 20:24

P62e50t64r 92K35u91l55i58c79h 9670671652405

píšete tohle i pod články o toyotě yaris, opelu corsa, fordu fiesta, peugeotu 208, atd....?

0/0
20.10.2014 21:21

J56a51n 69D10l14o17u50h96ý 7514299850629

Jadny z nejslabsich motoru v tomto segmentu mela vzdy skoda ;-)

+2/0
21.10.2014 6:59

J54i77ř84í 36S60c55h28w56a62c56h 8538474868296

no a? Na druhou stranu Rapid s "motorem do sekačky" (1.2/TSI 77kW) ale i stejně se stejně výkonným 1.6TDI si v dynamice v pohodě "pochutná" na i30 s 1.6 CRDI co má "úžasných" 94kW!

0/0
21.10.2014 12:29

J89a82n 38D78l66o38u22h32ý 7104969320229

Nejslabsi motor od skody nema turboR^ Michate dve veci dohromady.

+1/0
21.10.2014 21:53

J83i92ř28í 97S46c62h17w16a20c87h 8218414348966

evidentně nemluvím o nejslabších motorech. Copak mně je někdo nutí kupovat, copak je to jediná možnost volby? Proto jsem začal slovy "Na druhou stranu...."

Srovnal jsem střední variantu Rapidu se střední papírově mnohem výkonnější variantou konkurence.

+1/0
23.10.2014 10:58

R85i41c67h72a81r77d 90M92i33k48u69l35e98n49k42a 1219887757724

Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.;-)

+2/−5
18.10.2014 10:47

P23e73t48r 94K95u47l19i61c87h 9250121702965

minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser" ;-D

+1/0
18.10.2014 11:46

R54i68c52h79a64r37d 25M54i31k90u69l79e38n20k62a 1669737977974

chceš porovnávat s mojí A3? nebuď směšný.... motokára pro socky.

0/−3
18.10.2014 14:14

P44e68t21r 33K46u45l70i35c72h 9250121772315

směšný je ten, kdo řadí A3 a Fabii do stejné kategorie

+5/0
18.10.2014 15:26

J96a61n 56H61a60v27r90d82a 4781259664369

A v čem je asi tak lepší tvoje A3  proti Fabii. Nevidím jediný důvod (snad krom leštění si ega - i když s A3 ani to ne), proč pořizovat A3. Malá, žravá, drahá ...

+2/−1
18.10.2014 16:44

J55i93ř24í 26S13c35h38w43a45c16h 8448924128516

máš pravdu s tou tvou A3, motokára pro socky....

+1/0
19.10.2014 0:30

K38a28r22e48l 12B66a38r32t69á21k 3519463832506

A3 - to jste teda boháč;-D. I když, děti mají jiná měřítka.

0/0
21.10.2014 8:07

P29e49t66r 30K13u97l26i31c86h 9600271502435

v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.

podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...

+1/0
17.10.2014 15:38

V47á93c90l27a62v 58S18v87o72b69o40d23a 3101969330340

nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér ;-DR^

+2/−1
17.10.2014 15:10

J13i74ř66í 51S87c23h94w48a23c89h 8148354178406

Když se na to dívám se strany výrobce:

tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.

+1/0
17.10.2014 20:12

J61a30r60o32m90í38r 78K92r87á86l 4750619564799

Ten motor je stejný, liší se jen nastavením.

+1/0
20.10.2014 8:25

J36i16ř12í 10S92c95h83w84a59c98h 8558334978516

ty jsi konstruktér?

0/−1
20.10.2014 11:42

J82i80ř41í 18S19c61h77w15a94c55h 8208864798756

Iskro, Iskro.....díky za hodnocení, ty bys dokázal nesouhlasit i s 1+1=2 ;-D

0/0
23.10.2014 11:11

V35l66a25d22i16s86l13a41v 20B56u75r70y61š76e67k 3393366882244

mě to divný nepříjde, zatím žijeme v zemi, kde si může výrobce aut stanovovat cenu podle svého uvážení a tak, aby měl co největší zisk, spotřebitelé se rozhodují, zda si auto koupí nebo ne, náklady na výrobu v nekomunistické zemi nemají s prodejní cenou nic společnýho, tohle je výhoda trhu, chraňme ji a nezkoušejma ji změnit

0/0
20.10.2014 8:33

P41e91t79r 25I70s26k54r34a 7931977503736

dokud bude dost lidí, kteří budou vybírat za každou cenu nové "auto" a půjdou jen po ceně a nedokáží si spočítat další náklady s tak nešťastnou volbou, jako je kterákoliv Škoda (bohužel, přál bych  si, aby vyráběla vozy na úrovni), tak se tyto nebezpečné střepy s výkonem šlapacího autíčka budou kupovat stále... 

Pokud bych chtěl škodovku, tak vidím výhodu ve starém favoritu, který slavnou novou Fobii ve všem pokoří a ještě ušetřím bez mála 1/4 milionu na spotřebu a tuning

0/−1
23.10.2014 9:50

J97i79ř33í 29S65c81h39w95a85c50h 8508694838426

no jasně dnešní škodovky jsou nebezpečné střepy a "pokořitel" favorit je něco jako matčino lůno pro novorozence. ;-D

Co tam máš dál?

0/0
23.10.2014 10:21

P48e10t10r 47I64s28k30r72a 7471827543516

pro tebe nic, tebe za ty kecy snad platí

0/−1
23.10.2014 10:29

J54i95ř61í 61S18c43h68w81a77c89h 8378564118576

a proto mi už nepovíš nic nového o ježkovi? No sláva!

0/0
23.10.2014 10:51

J96a91n 37H90a51v20r40d38a 4771549344569

Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.

Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.

+1/0
17.10.2014 11:51

J42a32n 52D35l41o50u73h23ý 7374439440349

V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecnehoR^ Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.;-D

+1/0
17.10.2014 12:02

V41í16ť10a 11K64r57u71t52i45š 1170314385447

Těch 89tKč bylo tehdejších 27 platů, dnešní základ ve Fabii je za 9.

0/0
17.10.2014 12:05

J56a40n 44D21l26o27u17h37ý 7614109460399

Poukazuji pouze na fakt, ze ta cena 185 tisic nebyla kvuli tomu, ze se tak rozhodla skodovka, ale proto, ze nase mena stala za velky kulovyR^ Kdyz pominu fakt devalvace meny, pak jsem na favoritu tratil pouze 8 tisic. Jenze je to stejne blbe tvrzeni jako to vase. Nebot dnesni fabie po 8 letech bude prodejna sotva za 70 tisic;-D

+2/0
17.10.2014 12:08

J51a58n 86H82a87v30r63d57a 4131589444199

Poukazujete na fakt, o kterém jsem vůbec nepsal. Jeden o voze, vy o koze.

+2/0
17.10.2014 12:11

J38a72n 29H82a80v20r35d11a 4241899844199

Mnoho jste nepochopil. Srovnávám cenu a kvalitu vozu z roku 1991 a o 23 let později.

Jiný příklad (s hodnotou koruny už by to srovnávala jenom trubka): Golf WV diesel 66 kW z r. 1993, bez ničeho (ABS, EDS, airbagy, za 540 tis. Kč. Dnes za tyto peníze ten Golf bude nabušený vším možným.

+2/0
17.10.2014 12:09

J39a12n 20D25l37o95u79h16ý 7634719220989

Vy jste evidentne nepochopil, ze srovnavat cenu vozu v Kc z doby, kdy si s hodnotou koruny hrali nasi mocipani jaksi postrada logiku. Srovnavejte vozy z doby, kdy nase mena mela to nejhorsi za sebou. Jenze to je az z dob prvni Fabie R^

0/0
17.10.2014 12:16

J83a69n 57H86a66v79r40d97a 4941349814529

Probudte se. Nesrovnávám cenu v r. 1989 a 1991 ale 1991 s r. 2014. Poukazuji na to, že po 20 letech cena stejná ale 3 x víc auta.

Zatímco vy jste usnul před 25 lety a máte z kapitalistického vývoje (který je ku prospěchu spotřebitelů) očividně velké frustrace. Tečka.

+2/0
17.10.2014 16:46

J96a33n 56D50l74o45u24h61ý 7724779530849

Ja z toho zadnou frustraci nemam, dnes misto jednoho rezaveho krapu primo z vyroby mam momentalne tri vozy z nichz je jeden dokonce skoda :-D vy ale stale srovnavate nesrovnatelne.

0/0
18.10.2014 8:29
Foto

V48o29j16t77a 38K55o65v60a30č 2977201623486

Spis vy si pletete kupni silu (jakekoli) meny a cpete do toho nesmyslne jakesi vase subjektivni prirovnani typu "nase mena stala za nic...".

Zkuste trochu nastudovat zaklady ekonomie, pak pripojte studii vyvoje postkomunistickych ekonomik, jejichz meny byly v pocatku s nesmyslnymi kurzy, ktere neodpovidaly vubec (ani vzdalene) parite kupni sily, pricemz teprve prave diky trznim mechanismum se kurz koruny a jeji kupni sila zacaly "automaticky" ustálovat...

A az toto poberete, treba si uvedomite, ze kupni sila meny se odviji od realnych ekonomickych veličin a nikoli od toho, zda z vaseho pohledu mena stala za kulovy ;-)

A uplne nejvice byste si mel vsimat jednoho komentare vyse, ktery pripomina, kolik prumernych mesicnich platu byl treba tenkrat na favorita a kolik dnes na onu Fabii...navic s vybavou v risi snu, srovnavate-li to s tim, co mel (nebo spis nemel) Favorit...

0/0
20.10.2014 19:49

J59a85n 23D14l29o67u27h13ý 7494389400279

Dalsi kdo nepochopil... Stihl jsem ho koupit za 86, ani ne dva roky na to stal 185. V te dobe bych 185 nemel. Takze mi z toho vyplyva ze stejny produkt se vlivem soukoli ekonomiky zdrazil o 100 tisic. A cenu takoveho produktu porovnavat s dnesni cenou vozu je statisticky irelevantni. Ano facko bylo drazsi nez jakoby dnesni fabie, to je cele co z toho vyplyva...

0/0
21.10.2014 7:05

J57o60s35e16f 26V71a76l28a 9600333293663

v roce 1989 jsem si jako vysokoskolak s vysokou specializaci nemohl dovolit koupit drazsi (ojete) auto nez za 20.000,- proste nemel kde a jak tolik z mesicniho platu 2900 Kc usetrit.

0/0
25.10.2014 17:27

J77o26s91e76f 34N45o87v36a11k 5798122866638

V roce 1989 stál favorit 86400,- KČS. Jen pro upřesnění. U některých již cestou z mototechny upadla řadící páka či stěrače.

+1/0
17.10.2014 14:27

P48e65t51r 30I26s66k49r96a 7371187103946

Favorit je v tomto srovnání větší silnější a výrazně levnější. Ok nemá airbag, ale spotřebou je na tom stejně ne- li lépe a to zejména v zatížení (srovnání s výrobou 94)

Srovnáním zjistíme, že se změnila hlavně cena a to v poměru  k ještě horšímu.

0/0
23.10.2014 9:52

F91i93l90i70p 25N82e35s66p56o35r 6137757508772

Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...

+2/0
17.10.2014 9:26

J50i14ř26í 76S58c48h51w76a16c35h 8968434668796

nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.

5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....;-)

+3/−1
17.10.2014 20:25

J68a50n 17D91l80o42u50h96ý 7644859950759

Nemate pravdu, existuji minimalne dva keycary, ktere maji 5 stejnych plnohodnotnych mist k sezeni vcetne provedeni bezpecnostniho pasu. Vyrabel to Opel a slo o licencovane auto od Suzuki. Suzuki to vyrabi do dneska, jak novou generaci, tak tu predchozi.

0/−1
18.10.2014 8:35

M29a17r23t62i74n 79K48o61v98á92ř 2211400509566

Rapid a 5 lidí? U škodovek je největším problémem malá šířka, takže 5 lidí je problém i v Superbu.

+1/0
18.10.2014 23:02
Foto

V50o27j83t44a 27K49o67v85a86č 2847941823686

No nevim, ale to by museli byt slusni tloustici, aby meli problem i v Superbu...vubec se (mala) sirka Superbu zvelicuje...v porovnani s Passatem nebo A6 to takova tragedie tedy neni...ono totiz jedna vec je realna sirka vozu a druha pak vnitrni po odecteni tloustky dveri...coz je "problem" jak Audiny, tak i Passatu...tech par milimetru, co maji navic oproti Superbu uz tolik muziky neudela, pokud se bavime o normalnich postavach a nikoli bande tlustych prasatek ;-)

0/0
20.10.2014 19:54

M45a63r52t48i39n 79K81o28v44á63ř 2521590279946

Superbem jezdíme každý den s kolegama do práce. Na zadním sedadle se mezi nás vejdou akorát dvě aktovky, na třetí už není místo. Jestliže mám na délku luxusní prostor a pohodlně si natáhnu nohy, tak očekávám i obdobné pohodlí na šířku -  a to tam chybí.

0/0
23.10.2014 17:23

J14i80ř75í 38S75c50h34w90a32c22h 8308684568186

mno já si myslím, že na šířku je tam pro dva lidi místa až až. Problém s aktovkami, což je zavazadlo bych řešil, jejich umístěním do zavazadlového prostoru. Tři se tam určitě vejdou i kdyby měli velikost kufru. ;-)

0/0
25.10.2014 17:56

M43a29r37t66i91n 20K13o97v55á53ř 2811600689386

Pro dva ano, ale já jsem reagoval na p. Kovače, který tvrdí, že se tam vejdou bez problémů tři lidi. Zřejmě tam ve třech nikdy neseděl, jinak by nepsal o slušných tlouštících...

0/0
28.10.2014 1:11

A15l63o40i83s 10J53i62n15d21r56a 9280424447535

Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal;-D

+6/0
17.10.2014 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.