Diskuze
VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí
Děkujeme za pochopení.
F55i25l73i82p 76K29o88h35o96u31t
jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?
P42e89t74r 88I93s64k42r39a
Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....
P86a39v14e24l 11M51a30r10t93i26n72e68k
Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.
J19i54ř34í 34S86c90h91w31a76c89h
pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....
R64i57c45h94a40r61d 75M96i17k54u92l93e71n23k27a
Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.
P41e23t32r 62K76u34l71i61c38h
minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser"
P21e87t64r 50K12u13l71i20c61h
v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.
podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...
V96á73c55l77a16v 21S68v33o95b19o28d75a
nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér
J81i21ř16í 54S76c69h68w10a64c91h
Když se na to dívám se strany výrobce:
tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.
J82a51n 95H35a94v14r82d81a
Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.
Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.
J41a73n 48D70l62o17u21h92ý
V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecneho Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.
F52i38l62i43p 61N96e15š53p43o56r
Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...
J12i50ř61í 42S80c59h70w32a68c71h
nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.
5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....
A96l10o14i44s 92J81i18n71d45r91a
Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal
V69l58a74d56i35m39í60r 54H85a46v52r90á48n77e80k
Pokud je základ s motorem za 270 000, uniká my smysl proč do mrňavého drahouška vůbec jít...
J41a79n 41H66a20v90r83d51a
1) 240.000,-
2) To auto není pro každého, je svoboda, zatím alespoň v této oblasti, jděte jinam.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!