Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí

Nová generace Škody Fabia se už dva týdny dá objednat, první auta dorazí k zákazníkům asi za měsíc. Vyzkoušeli jsme základní provedení s litrovým tříválcem, ostudu s ním malá škodovka nedělá. Potvrdilo se, že nejparádnější je podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F97i56l59i66p 76K49o29h93o96u82t 7540913847700

jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?

0/0
23.10.2014 21:58

P31e75t17r 45I87s38k94r87a 7891827473696

Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....

0/0
23.10.2014 9:42
Foto

P46a34v76e31l 23M23a20r90t62i20n58e26k 9295775661723

Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.

+1/0
20.10.2014 17:18

J12i22ř71í 56S60c23h56w59a80c73h 8238124908206

pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco  co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....;-)

0/0
20.10.2014 20:24

P65e76t28r 17K12u94l26i74c69h 9410811922175

píšete tohle i pod články o toyotě yaris, opelu corsa, fordu fiesta, peugeotu 208, atd....?

0/0
20.10.2014 21:21

J21a26n 90D25l19o70u31h84ý 7764219890199

Jadny z nejslabsich motoru v tomto segmentu mela vzdy skoda ;-)

+2/0
21.10.2014 6:59

J33i76ř27í 50S48c10h18w98a52c53h 8818964228756

no a? Na druhou stranu Rapid s "motorem do sekačky" (1.2/TSI 77kW) ale i stejně se stejně výkonným 1.6TDI si v dynamice v pohodě "pochutná" na i30 s 1.6 CRDI co má "úžasných" 94kW!

0/0
21.10.2014 12:29

J71a55n 36D51l40o74u66h15ý 7454429880579

Nejslabsi motor od skody nema turboR^ Michate dve veci dohromady.

+1/0
21.10.2014 21:53

J13i40ř69í 34S88c64h37w97a77c28h 8988344308406

evidentně nemluvím o nejslabších motorech. Copak mně je někdo nutí kupovat, copak je to jediná možnost volby? Proto jsem začal slovy "Na druhou stranu...."

Srovnal jsem střední variantu Rapidu se střední papírově mnohem výkonnější variantou konkurence.

+1/0
23.10.2014 10:58

R73i92c64h66a43r92d 13M43i98k75u58l35e80n25k51a 1289407837604

Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.;-)

+2/−5
18.10.2014 10:47

P89e96t76r 39K28u64l27i68c24h 9960531552125

minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser" ;-D

+1/0
18.10.2014 11:46

R30i98c11h73a50r78d 97M95i54k68u41l92e74n63k83a 1229557597864

chceš porovnávat s mojí A3? nebuď směšný.... motokára pro socky.

0/−3
18.10.2014 14:14

P25e72t39r 43K95u62l46i12c26h 9330871452555

směšný je ten, kdo řadí A3 a Fabii do stejné kategorie

+5/0
18.10.2014 15:26

J29a56n 14H80a23v77r76d60a 4841649454379

A v čem je asi tak lepší tvoje A3  proti Fabii. Nevidím jediný důvod (snad krom leštění si ega - i když s A3 ani to ne), proč pořizovat A3. Malá, žravá, drahá ...

+2/−1
18.10.2014 16:44

J45i46ř52í 11S42c56h68w47a65c40h 8388894658146

máš pravdu s tou tvou A3, motokára pro socky....

+1/0
19.10.2014 0:30

K20a14r76e81l 71B66a33r84t73á28k 3589123972776

A3 - to jste teda boháč;-D. I když, děti mají jiná měřítka.

0/0
21.10.2014 8:07

P81e35t39r 18K93u15l60i26c92h 9100831762295

v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.

podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...

+1/0
17.10.2014 15:38

V97á88c88l28a23v 25S19v66o72b83o13d91a 3781149590710

nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér ;-DR^

+2/−1
17.10.2014 15:10

J34i51ř39í 57S89c65h39w10a30c95h 8598534938206

Když se na to dívám se strany výrobce:

tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.

+1/0
17.10.2014 20:12

J75a96r94o46m34í95r 84K10r45á86l 4880209184509

Ten motor je stejný, liší se jen nastavením.

+1/0
20.10.2014 8:25

J36i25ř25í 11S10c53h68w58a53c28h 8388424598876

ty jsi konstruktér?

0/−1
20.10.2014 11:42

J96i26ř65í 64S72c62h18w15a95c41h 8788634868346

Iskro, Iskro.....díky za hodnocení, ty bys dokázal nesouhlasit i s 1+1=2 ;-D

0/0
23.10.2014 11:11

V16l52a68d79i56s87l72a14v 80B58u52r50y50š26e53k 3763176912464

mě to divný nepříjde, zatím žijeme v zemi, kde si může výrobce aut stanovovat cenu podle svého uvážení a tak, aby měl co největší zisk, spotřebitelé se rozhodují, zda si auto koupí nebo ne, náklady na výrobu v nekomunistické zemi nemají s prodejní cenou nic společnýho, tohle je výhoda trhu, chraňme ji a nezkoušejma ji změnit

0/0
20.10.2014 8:33

P95e12t28r 31I33s47k54r42a 7311297823316

dokud bude dost lidí, kteří budou vybírat za každou cenu nové "auto" a půjdou jen po ceně a nedokáží si spočítat další náklady s tak nešťastnou volbou, jako je kterákoliv Škoda (bohužel, přál bych  si, aby vyráběla vozy na úrovni), tak se tyto nebezpečné střepy s výkonem šlapacího autíčka budou kupovat stále... 

Pokud bych chtěl škodovku, tak vidím výhodu ve starém favoritu, který slavnou novou Fobii ve všem pokoří a ještě ušetřím bez mála 1/4 milionu na spotřebu a tuning

0/−1
23.10.2014 9:50

J46i65ř44í 52S10c58h58w84a70c24h 8928454168226

no jasně dnešní škodovky jsou nebezpečné střepy a "pokořitel" favorit je něco jako matčino lůno pro novorozence. ;-D

Co tam máš dál?

0/0
23.10.2014 10:21

P31e22t90r 60I28s34k86r26a 7901327863316

pro tebe nic, tebe za ty kecy snad platí

0/−1
23.10.2014 10:29

J45i41ř11í 55S51c83h97w37a15c83h 8158734528286

a proto mi už nepovíš nic nového o ježkovi? No sláva!

0/0
23.10.2014 10:51

J58a16n 74H80a18v82r24d21a 4251429504699

Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.

Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.

+1/0
17.10.2014 11:51

J10a58n 43D29l74o22u64h78ý 7234269830259

V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecnehoR^ Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.;-D

+1/0
17.10.2014 12:02

V72í18ť47a 78K16r47u16t27i18š 1100744795517

Těch 89tKč bylo tehdejších 27 platů, dnešní základ ve Fabii je za 9.

0/0
17.10.2014 12:05

J19a23n 14D17l34o26u67h14ý 7814839480929

Poukazuji pouze na fakt, ze ta cena 185 tisic nebyla kvuli tomu, ze se tak rozhodla skodovka, ale proto, ze nase mena stala za velky kulovyR^ Kdyz pominu fakt devalvace meny, pak jsem na favoritu tratil pouze 8 tisic. Jenze je to stejne blbe tvrzeni jako to vase. Nebot dnesni fabie po 8 letech bude prodejna sotva za 70 tisic;-D

+2/0
17.10.2014 12:08

J85a19n 92H18a73v15r41d32a 4591189984449

Poukazujete na fakt, o kterém jsem vůbec nepsal. Jeden o voze, vy o koze.

+2/0
17.10.2014 12:11

J45a14n 77H36a33v61r98d82a 4621779654989

Mnoho jste nepochopil. Srovnávám cenu a kvalitu vozu z roku 1991 a o 23 let později.

Jiný příklad (s hodnotou koruny už by to srovnávala jenom trubka): Golf WV diesel 66 kW z r. 1993, bez ničeho (ABS, EDS, airbagy, za 540 tis. Kč. Dnes za tyto peníze ten Golf bude nabušený vším možným.

+2/0
17.10.2014 12:09

J60a71n 87D10l25o20u89h34ý 7974849300379

Vy jste evidentne nepochopil, ze srovnavat cenu vozu v Kc z doby, kdy si s hodnotou koruny hrali nasi mocipani jaksi postrada logiku. Srovnavejte vozy z doby, kdy nase mena mela to nejhorsi za sebou. Jenze to je az z dob prvni Fabie R^

0/0
17.10.2014 12:16

J23a18n 43H94a42v57r90d10a 4241699704299

Probudte se. Nesrovnávám cenu v r. 1989 a 1991 ale 1991 s r. 2014. Poukazuji na to, že po 20 letech cena stejná ale 3 x víc auta.

Zatímco vy jste usnul před 25 lety a máte z kapitalistického vývoje (který je ku prospěchu spotřebitelů) očividně velké frustrace. Tečka.

+2/0
17.10.2014 16:46

J48a41n 80D29l83o65u39h17ý 7534929570129

Ja z toho zadnou frustraci nemam, dnes misto jednoho rezaveho krapu primo z vyroby mam momentalne tri vozy z nichz je jeden dokonce skoda :-D vy ale stale srovnavate nesrovnatelne.

0/0
18.10.2014 8:29
Foto

V26o41j17t49a 27K73o45v60a83č 2497231243276

Spis vy si pletete kupni silu (jakekoli) meny a cpete do toho nesmyslne jakesi vase subjektivni prirovnani typu "nase mena stala za nic...".

Zkuste trochu nastudovat zaklady ekonomie, pak pripojte studii vyvoje postkomunistickych ekonomik, jejichz meny byly v pocatku s nesmyslnymi kurzy, ktere neodpovidaly vubec (ani vzdalene) parite kupni sily, pricemz teprve prave diky trznim mechanismum se kurz koruny a jeji kupni sila zacaly "automaticky" ustálovat...

A az toto poberete, treba si uvedomite, ze kupni sila meny se odviji od realnych ekonomickych veličin a nikoli od toho, zda z vaseho pohledu mena stala za kulovy ;-)

A uplne nejvice byste si mel vsimat jednoho komentare vyse, ktery pripomina, kolik prumernych mesicnich platu byl treba tenkrat na favorita a kolik dnes na onu Fabii...navic s vybavou v risi snu, srovnavate-li to s tim, co mel (nebo spis nemel) Favorit...

0/0
20.10.2014 19:49

J14a49n 15D85l64o83u90h10ý 7684609820389

Dalsi kdo nepochopil... Stihl jsem ho koupit za 86, ani ne dva roky na to stal 185. V te dobe bych 185 nemel. Takze mi z toho vyplyva ze stejny produkt se vlivem soukoli ekonomiky zdrazil o 100 tisic. A cenu takoveho produktu porovnavat s dnesni cenou vozu je statisticky irelevantni. Ano facko bylo drazsi nez jakoby dnesni fabie, to je cele co z toho vyplyva...

0/0
21.10.2014 7:05

J70o49s42e54f 22V83a29l60a 9400783103503

v roce 1989 jsem si jako vysokoskolak s vysokou specializaci nemohl dovolit koupit drazsi (ojete) auto nez za 20.000,- proste nemel kde a jak tolik z mesicniho platu 2900 Kc usetrit.

0/0
25.10.2014 17:27

J51o81s49e33f 20N44o97v28a66k 5128792256348

V roce 1989 stál favorit 86400,- KČS. Jen pro upřesnění. U některých již cestou z mototechny upadla řadící páka či stěrače.

+1/0
17.10.2014 14:27

P30e87t19r 66I12s56k80r33a 7201567343136

Favorit je v tomto srovnání větší silnější a výrazně levnější. Ok nemá airbag, ale spotřebou je na tom stejně ne- li lépe a to zejména v zatížení (srovnání s výrobou 94)

Srovnáním zjistíme, že se změnila hlavně cena a to v poměru  k ještě horšímu.

0/0
23.10.2014 9:52

F15i70l64i92p 63N86e35s48p64o44r 6817447678892

Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...

+2/0
17.10.2014 9:26

J34i62ř64í 71S67c69h26w30a91c95h 8208934388316

nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.

5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....;-)

+3/−1
17.10.2014 20:25

J29a26n 41D35l25o29u14h72ý 7434349130259

Nemate pravdu, existuji minimalne dva keycary, ktere maji 5 stejnych plnohodnotnych mist k sezeni vcetne provedeni bezpecnostniho pasu. Vyrabel to Opel a slo o licencovane auto od Suzuki. Suzuki to vyrabi do dneska, jak novou generaci, tak tu predchozi.

0/−1
18.10.2014 8:35

M53a76r69t85i15n 73K97o21v32á27ř 2681470879636

Rapid a 5 lidí? U škodovek je největším problémem malá šířka, takže 5 lidí je problém i v Superbu.

+1/0
18.10.2014 23:02
Foto

V86o84j78t68a 82K68o57v13a28č 2477131563296

No nevim, ale to by museli byt slusni tloustici, aby meli problem i v Superbu...vubec se (mala) sirka Superbu zvelicuje...v porovnani s Passatem nebo A6 to takova tragedie tedy neni...ono totiz jedna vec je realna sirka vozu a druha pak vnitrni po odecteni tloustky dveri...coz je "problem" jak Audiny, tak i Passatu...tech par milimetru, co maji navic oproti Superbu uz tolik muziky neudela, pokud se bavime o normalnich postavach a nikoli bande tlustych prasatek ;-)

0/0
20.10.2014 19:54

M47a84r60t28i39n 68K52o25v48á60ř 2161890469946

Superbem jezdíme každý den s kolegama do práce. Na zadním sedadle se mezi nás vejdou akorát dvě aktovky, na třetí už není místo. Jestliže mám na délku luxusní prostor a pohodlně si natáhnu nohy, tak očekávám i obdobné pohodlí na šířku -  a to tam chybí.

0/0
23.10.2014 17:23

J26i98ř11í 57S92c46h60w41a29c92h 8748514438666

mno já si myslím, že na šířku je tam pro dva lidi místa až až. Problém s aktovkami, což je zavazadlo bych řešil, jejich umístěním do zavazadlového prostoru. Tři se tam určitě vejdou i kdyby měli velikost kufru. ;-)

0/0
25.10.2014 17:56

M50a57r31t82i58n 53K60o36v70á97ř 2381780449476

Pro dva ano, ale já jsem reagoval na p. Kovače, který tvrdí, že se tam vejdou bez problémů tři lidi. Zřejmě tam ve třech nikdy neseděl, jinak by nepsal o slušných tlouštících...

0/0
28.10.2014 1:11

A47l34o72i77s 46J73i40n14d27r89a 9190204677155

Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal;-D

+6/0
17.10.2014 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.