Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí

Nová generace Škody Fabia se už dva týdny dá objednat, první auta dorazí k zákazníkům asi za měsíc. Vyzkoušeli jsme základní provedení s litrovým tříválcem, ostudu s ním malá škodovka nedělá. Potvrdilo se, že nejparádnější je podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F31i57l29i89p 67K58o44h45o47u92t 7730183687770

jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?

0/0
23.10.2014 21:58

P59e51t60r 63I28s26k60r97a 7531807623646

Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....

0/0
23.10.2014 9:42
Foto

P54a34v18e41l 20M40a34r65t41i26n91e76k 9725585321683

Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.

+1/0
20.10.2014 17:18


J28i28ř38í 17S58c18h60w23a18c73h 8758724988696

pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco  co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....;-)

0/0
20.10.2014 20:24

P59e75t18r 15K93u88l20i38c60h 9620761442225

píšete tohle i pod články o toyotě yaris, opelu corsa, fordu fiesta, peugeotu 208, atd....?

0/0
20.10.2014 21:21

J28a35n 67D86l55o66u37h38ý 7344629340569

Jadny z nejslabsich motoru v tomto segmentu mela vzdy skoda ;-)

+2/0
21.10.2014 6:59

J95i26ř56í 27S12c66h58w92a42c55h 8428114638536

no a? Na druhou stranu Rapid s "motorem do sekačky" (1.2/TSI 77kW) ale i stejně se stejně výkonným 1.6TDI si v dynamice v pohodě "pochutná" na i30 s 1.6 CRDI co má "úžasných" 94kW!

0/0
21.10.2014 12:29

J38a78n 17D88l76o53u80h72ý 7484949820169

Nejslabsi motor od skody nema turboR^ Michate dve veci dohromady.

+1/0
21.10.2014 21:53

J88i26ř41í 41S31c51h55w79a46c92h 8938814428606

evidentně nemluvím o nejslabších motorech. Copak mně je někdo nutí kupovat, copak je to jediná možnost volby? Proto jsem začal slovy "Na druhou stranu...."

Srovnal jsem střední variantu Rapidu se střední papírově mnohem výkonnější variantou konkurence.

+1/0
23.10.2014 10:58

R20i85c29h84a78r35d 85M90i23k97u58l26e72n56k12a 1249527187324

Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.;-)

+2/−5
18.10.2014 10:47

P28e59t69r 75K11u23l20i59c17h 9720911852235

minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser" ;-D

+1/0
18.10.2014 11:46

R17i43c92h70a86r29d 20M14i80k12u34l28e42n72k34a 1829337437774

chceš porovnávat s mojí A3? nebuď směšný.... motokára pro socky.

0/−3
18.10.2014 14:14

P51e72t20r 41K60u25l52i83c64h 9240351832495

směšný je ten, kdo řadí A3 a Fabii do stejné kategorie

+5/0
18.10.2014 15:26

J16a71n 12H64a23v19r53d64a 4871229244779

A v čem je asi tak lepší tvoje A3  proti Fabii. Nevidím jediný důvod (snad krom leštění si ega - i když s A3 ani to ne), proč pořizovat A3. Malá, žravá, drahá ...

+2/−1
18.10.2014 16:44

J66i51ř82í 80S47c34h34w49a57c17h 8718434338606

máš pravdu s tou tvou A3, motokára pro socky....

+1/0
19.10.2014 0:30

K19a70r75e35l 48B66a75r50t77á36k 3109313282206

A3 - to jste teda boháč;-D. I když, děti mají jiná měřítka.

0/0
21.10.2014 8:07

P34e34t85r 84K97u26l81i58c11h 9110831752115

v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.

podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...

+1/0
17.10.2014 15:38

V59á98c58l64a40v 30S88v57o43b92o21d85a 3751219890100

nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér ;-DR^

+2/−1
17.10.2014 15:10

J14i53ř47í 12S15c39h32w82a84c58h 8358434378226

Když se na to dívám se strany výrobce:

tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.

+1/0
17.10.2014 20:12

J74a33r64o90m74í90r 77K77r44á89l 4970309764899

Ten motor je stejný, liší se jen nastavením.

+1/0
20.10.2014 8:25

J92i72ř21í 50S69c68h10w96a39c37h 8978534698356

ty jsi konstruktér?

0/−1
20.10.2014 11:42

J81i55ř70í 63S23c16h80w46a61c21h 8308244198356

Iskro, Iskro.....díky za hodnocení, ty bys dokázal nesouhlasit i s 1+1=2 ;-D

0/0
23.10.2014 11:11

V75l12a21d17i18s54l91a91v 85B23u92r66y52š74e36k 3343626752464

mě to divný nepříjde, zatím žijeme v zemi, kde si může výrobce aut stanovovat cenu podle svého uvážení a tak, aby měl co největší zisk, spotřebitelé se rozhodují, zda si auto koupí nebo ne, náklady na výrobu v nekomunistické zemi nemají s prodejní cenou nic společnýho, tohle je výhoda trhu, chraňme ji a nezkoušejma ji změnit

0/0
20.10.2014 8:33

P18e51t62r 44I37s65k63r83a 7211357583396

dokud bude dost lidí, kteří budou vybírat za každou cenu nové "auto" a půjdou jen po ceně a nedokáží si spočítat další náklady s tak nešťastnou volbou, jako je kterákoliv Škoda (bohužel, přál bych  si, aby vyráběla vozy na úrovni), tak se tyto nebezpečné střepy s výkonem šlapacího autíčka budou kupovat stále... 

Pokud bych chtěl škodovku, tak vidím výhodu ve starém favoritu, který slavnou novou Fobii ve všem pokoří a ještě ušetřím bez mála 1/4 milionu na spotřebu a tuning

0/−1
23.10.2014 9:50

J49i53ř89í 70S63c34h85w46a60c79h 8888634838506

no jasně dnešní škodovky jsou nebezpečné střepy a "pokořitel" favorit je něco jako matčino lůno pro novorozence. ;-D

Co tam máš dál?

0/0
23.10.2014 10:21

P29e48t37r 70I35s85k66r48a 7721267333496

pro tebe nic, tebe za ty kecy snad platí

0/−1
23.10.2014 10:29

J76i79ř52í 90S18c79h60w63a62c27h 8988844648696

a proto mi už nepovíš nic nového o ježkovi? No sláva!

0/0
23.10.2014 10:51

J38a89n 98H57a71v73r79d52a 4251439444829

Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.

Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.

+1/0
17.10.2014 11:51

J63a33n 52D82l15o26u54h39ý 7844199660189

V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecnehoR^ Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.;-D

+1/0
17.10.2014 12:02

V88í79ť82a 33K85r65u31t38i85š 1690264385577

Těch 89tKč bylo tehdejších 27 platů, dnešní základ ve Fabii je za 9.

0/0
17.10.2014 12:05

J72a68n 61D74l95o36u36h56ý 7734959950409

Poukazuji pouze na fakt, ze ta cena 185 tisic nebyla kvuli tomu, ze se tak rozhodla skodovka, ale proto, ze nase mena stala za velky kulovyR^ Kdyz pominu fakt devalvace meny, pak jsem na favoritu tratil pouze 8 tisic. Jenze je to stejne blbe tvrzeni jako to vase. Nebot dnesni fabie po 8 letech bude prodejna sotva za 70 tisic;-D

+2/0
17.10.2014 12:08

J20a44n 92H67a20v40r52d79a 4421499814939

Poukazujete na fakt, o kterém jsem vůbec nepsal. Jeden o voze, vy o koze.

+2/0
17.10.2014 12:11

J96a29n 39H76a23v54r77d63a 4361539564539

Mnoho jste nepochopil. Srovnávám cenu a kvalitu vozu z roku 1991 a o 23 let později.

Jiný příklad (s hodnotou koruny už by to srovnávala jenom trubka): Golf WV diesel 66 kW z r. 1993, bez ničeho (ABS, EDS, airbagy, za 540 tis. Kč. Dnes za tyto peníze ten Golf bude nabušený vším možným.

+2/0
17.10.2014 12:09

J84a77n 19D22l39o80u41h16ý 7854379550559

Vy jste evidentne nepochopil, ze srovnavat cenu vozu v Kc z doby, kdy si s hodnotou koruny hrali nasi mocipani jaksi postrada logiku. Srovnavejte vozy z doby, kdy nase mena mela to nejhorsi za sebou. Jenze to je az z dob prvni Fabie R^

0/0
17.10.2014 12:16

J85a44n 28H58a84v84r77d40a 4291789804989

Probudte se. Nesrovnávám cenu v r. 1989 a 1991 ale 1991 s r. 2014. Poukazuji na to, že po 20 letech cena stejná ale 3 x víc auta.

Zatímco vy jste usnul před 25 lety a máte z kapitalistického vývoje (který je ku prospěchu spotřebitelů) očividně velké frustrace. Tečka.

+2/0
17.10.2014 16:46

J17a96n 78D59l51o27u75h82ý 7894469230359

Ja z toho zadnou frustraci nemam, dnes misto jednoho rezaveho krapu primo z vyroby mam momentalne tri vozy z nichz je jeden dokonce skoda :-D vy ale stale srovnavate nesrovnatelne.

0/0
18.10.2014 8:29
Foto

V62o43j67t12a 67K50o87v20a91č 2827311363196

Spis vy si pletete kupni silu (jakekoli) meny a cpete do toho nesmyslne jakesi vase subjektivni prirovnani typu "nase mena stala za nic...".

Zkuste trochu nastudovat zaklady ekonomie, pak pripojte studii vyvoje postkomunistickych ekonomik, jejichz meny byly v pocatku s nesmyslnymi kurzy, ktere neodpovidaly vubec (ani vzdalene) parite kupni sily, pricemz teprve prave diky trznim mechanismum se kurz koruny a jeji kupni sila zacaly "automaticky" ustálovat...

A az toto poberete, treba si uvedomite, ze kupni sila meny se odviji od realnych ekonomickych veličin a nikoli od toho, zda z vaseho pohledu mena stala za kulovy ;-)

A uplne nejvice byste si mel vsimat jednoho komentare vyse, ktery pripomina, kolik prumernych mesicnich platu byl treba tenkrat na favorita a kolik dnes na onu Fabii...navic s vybavou v risi snu, srovnavate-li to s tim, co mel (nebo spis nemel) Favorit...

0/0
20.10.2014 19:49

J58a15n 50D68l78o23u65h97ý 7384229320829

Dalsi kdo nepochopil... Stihl jsem ho koupit za 86, ani ne dva roky na to stal 185. V te dobe bych 185 nemel. Takze mi z toho vyplyva ze stejny produkt se vlivem soukoli ekonomiky zdrazil o 100 tisic. A cenu takoveho produktu porovnavat s dnesni cenou vozu je statisticky irelevantni. Ano facko bylo drazsi nez jakoby dnesni fabie, to je cele co z toho vyplyva...

0/0
21.10.2014 7:05

J61o55s44e19f 79V71a95l97a 9140323323513

v roce 1989 jsem si jako vysokoskolak s vysokou specializaci nemohl dovolit koupit drazsi (ojete) auto nez za 20.000,- proste nemel kde a jak tolik z mesicniho platu 2900 Kc usetrit.

0/0
25.10.2014 17:27

J19o37s60e38f 92N88o25v23a57k 5328422676698

V roce 1989 stál favorit 86400,- KČS. Jen pro upřesnění. U některých již cestou z mototechny upadla řadící páka či stěrače.

+1/0
17.10.2014 14:27

P42e30t66r 10I69s63k14r55a 7781847873416

Favorit je v tomto srovnání větší silnější a výrazně levnější. Ok nemá airbag, ale spotřebou je na tom stejně ne- li lépe a to zejména v zatížení (srovnání s výrobou 94)

Srovnáním zjistíme, že se změnila hlavně cena a to v poměru  k ještě horšímu.

0/0
23.10.2014 9:52

F74i81l13i59p 40N20e54s81p27o27r 8698844147687

Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...

+2/0
17.10.2014 9:26

J44i32ř17í 68S14c32h12w50a19c39h 8748414138626

nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.

5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....;-)

+3/−1
17.10.2014 20:25

J68a46n 63D57l75o50u61h23ý 7424209970919

Nemate pravdu, existuji minimalne dva keycary, ktere maji 5 stejnych plnohodnotnych mist k sezeni vcetne provedeni bezpecnostniho pasu. Vyrabel to Opel a slo o licencovane auto od Suzuki. Suzuki to vyrabi do dneska, jak novou generaci, tak tu predchozi.

0/−1
18.10.2014 8:35

M31a23r86t24i13n 96K24o64v94á69ř 2321700259826

Rapid a 5 lidí? U škodovek je největším problémem malá šířka, takže 5 lidí je problém i v Superbu.

+1/0
18.10.2014 23:02
Foto

V18o72j41t93a 30K64o78v50a29č 2587791163366

No nevim, ale to by museli byt slusni tloustici, aby meli problem i v Superbu...vubec se (mala) sirka Superbu zvelicuje...v porovnani s Passatem nebo A6 to takova tragedie tedy neni...ono totiz jedna vec je realna sirka vozu a druha pak vnitrni po odecteni tloustky dveri...coz je "problem" jak Audiny, tak i Passatu...tech par milimetru, co maji navic oproti Superbu uz tolik muziky neudela, pokud se bavime o normalnich postavach a nikoli bande tlustych prasatek ;-)

0/0
20.10.2014 19:54

M37a28r82t19i74n 58K16o40v79á36ř 2311240719436

Superbem jezdíme každý den s kolegama do práce. Na zadním sedadle se mezi nás vejdou akorát dvě aktovky, na třetí už není místo. Jestliže mám na délku luxusní prostor a pohodlně si natáhnu nohy, tak očekávám i obdobné pohodlí na šířku -  a to tam chybí.

0/0
23.10.2014 17:23

J87i96ř72í 76S40c85h60w66a52c50h 8108254778376

mno já si myslím, že na šířku je tam pro dva lidi místa až až. Problém s aktovkami, což je zavazadlo bych řešil, jejich umístěním do zavazadlového prostoru. Tři se tam určitě vejdou i kdyby měli velikost kufru. ;-)

0/0
25.10.2014 17:56

M52a72r67t65i32n 90K87o36v76á85ř 2231950659766

Pro dva ano, ale já jsem reagoval na p. Kovače, který tvrdí, že se tam vejdou bez problémů tři lidi. Zřejmě tam ve třech nikdy neseděl, jinak by nepsal o slušných tlouštících...

0/0
28.10.2014 1:11

A77l92o14i72s 15J91i44n61d32r84a 9130744497765

Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal;-D

+6/0
17.10.2014 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.