- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?
Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....
Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.
pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....
Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.
minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser"
v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.
podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...
nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér
Když se na to dívám se strany výrobce:
tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.
Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.
Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.
V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecneho Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.
Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...
nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.
5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....
Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal
Pokud je základ s motorem za 270 000, uniká my smysl proč do mrňavého drahouška vůbec jít...
1) 240.000,-
2) To auto není pro každého, je svoboda, zatím alespoň v této oblasti, jděte jinam.