Diskuze

VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí

Nová generace Škody Fabia se už dva týdny dá objednat, první auta dorazí k zákazníkům asi za měsíc. Vyzkoušeli jsme základní provedení s litrovým tříválcem, ostudu s ním malá škodovka nedělá. Potvrdilo se, že nejparádnější je podvozek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?

0 0
možnosti

P89e26t49r 26I22s94k68r27a

23. 10. 2014 9:42

Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....

0 0
možnosti
Foto

Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.

1 0
možnosti

pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco  co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....;-)

0 0
možnosti

Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.;-)

2 5
možnosti

P84e35t21r 26K72u14l28i17c89h

18. 10. 2014 11:46

minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser" ;-D

1 0
možnosti

P21e38t62r 91K15u28l36i65c88h

17. 10. 2014 15:38

v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.

podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...

1 0
možnosti

nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér ;-DR^

2 1
možnosti

Když se na to dívám se strany výrobce:

tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.

1 0
možnosti

J78a63n 45H71a42v67r62d52a

17. 10. 2014 11:51

Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.

Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.

1 0
možnosti

J68a69n 66D25l56o14u24h31ý

17. 10. 2014 12:02

V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecnehoR^ Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.;-D

1 0
možnosti

Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...

2 0
možnosti

nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.

5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....;-)

3 1
možnosti

Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal;-D

6 0
možnosti

Pokud je základ s motorem za 270 000, uniká my smysl proč do mrňavého drahouška vůbec jít...Rv

2 4
možnosti

J49a67n 89H63a46v51r11d24a

17. 10. 2014 9:46

1) 240.000,-

2) To auto není pro každého, je svoboda, zatím alespoň v této oblasti, jděte jinam.

4 1
možnosti