- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na SUV moc nejsem, mam radsi sportaky, ale jedno z mala co se mi z nich libi je prave X6
Jinak ti chytrolini co tady to auto pomlouvaji, at si radsi sednou do sve vylitane Fabie co maji v garazi a nedelaji zbytecny vlny
cha, největšímu pomlouvači z vidlákova vadí pomluvy.....
Nic nového pod sluncem. Podobně jako jeho předchůdce. Slušného člověka v něm potkáte jen stěží. Ergo, další hračka nikoli pro schopné, ale pro všehoschopné a úspěšné - zloděje (odkláněče.....).
hele že ty pomlouváš v ulici sousedy, když si v neděli pečou k obědu kachnu
Tak, kdo z Vás by se tak k takovému autu choval? Brodil se s ním tak hluboko, či vyváděl jiné kousky? Dvě procenta z nás. Já bych tohle autu nikdy neudělal!!!
zajisté sis všiml, že "brod" byl pečlivě vydlážděný.....
moc se mi libí, jak tady kritici řvou a přitom v něm neseděli, ale přesně vědí, jak to jezdí
Tak jezdí to určitě dobře, o tom nelze pochybovat. Jediný problém je, že za jeho cenu si člověk může koupit WRX STI, které bude rychlejší i na silnici (viz výsledky na Nordschleife), natož na polňačce nebo za deště a sněhu, k tomu Mondeo v kombíku, kterým "přestěhuje" asi 3x tolik věcí a nakonec Suzuki Jimny, kterým zas dojede někam v terénu. I když uznávám, že tato trojkombinace má nevýhodu, že vyžaduje 3 garáže místo jedné
Nejvíc kritiku v tom autě nikdy nesedela a hlavně o něm ví úplný ........prestante chlastat setrete a možná se někdy taky svezete v pořádným autě
než se tísnit v takové krávě co se vejde jen na přechody a před průjezdy, a majitelé toho náležitě využívají, protože jen tam je pro ni dostatek volného místa, na normální parkovací flek se to totiž obvykle nevejde, tak to radši chlastat od rána do večera....
Řadím se k odpůrcům, ale zase musím uznat, že zepředu už je auto podstatně koukatelnější než předchozí verze-toť pro mě jediné plus oproti stávající verzi
Cena lidová teda rozhodně není....
to auto taky není lidové a rozhodně nikdo nečeká, že se bude rovnat Oktávii v prodejích
Obecne jsem u techto aut nepochopil jejich ucel. Podvozek to ma tvrdy a nepohodlny jako sportovni auto, teziste a vysku to ma jak offroad a uvnitr je to male jako sportovni auto. Takze prevzalo to nejhorsi ze vsech a snazi se byt vsim. V terenu se s autama co ma redukci, uzaverky a pod. neda ani srovnat, na okruhu nikdy nebude tak rychle jako spravne coupe a spotrebu ma jako nakladak protoze je velke a tezke a ze by se hodilo pro stehovani se take rict neda, protoze v klasickem kombi odveze vic. Snazi se delat vsechno ale nic neumi poradne. za mne auto nepouzitelne.
hmm, vnitřní rozměry jsou opravdu mizérie. Viz věta v článku: "Nízká střecha nechává nad hlavou jen nejnutnější místo" ....což u auta, které je jen o něco nižší než stojící chlap (leckterý je i menší), je takové mírně řečeno divné, no řeknu to na rovinu, nad hlavou je méně místa jak ve Fábii. A když by to v tom "terénu" chtěl někdo opravdu rozjet tak si velmi snadno natluče kokos
Je to krásný "SUVko", ale mluvit v tomto případě o terénu je trochu mimo. Teda v případě, že se bavíme o opravdovém terénu a ne o polní cestě. Nesedí to na rámu, nemá to redukce, závěrky, neuvádí se brodivost, nájezdové a přechodové úhly apod. Na druhou stranu se od auta v této cenové kategorii asi nedá ani čekat, že by s ním někdo na nějaký skutečný off road vyrazil.
no to ano, ale proč s tím jezdit do "opravdového" terénu? v životě sem neměl potřebu s jakémkoliv autě zajet na horší terén, než je polní cesta..