Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame

Je jako premiant třídy, kterého nemáte moc rádi, ale když chcete být objektivní, musíte mu uznat, že opravdu umí. Dotáhne to daleko a podle toho, co dělá, se pak řídí i ostatní. Volkswagen Passat, kultovní dílo německého automobilového průmyslu, právě přijíždí v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i77c51h65a82l 54K94u79c39h40t71a 6503364144552

Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...

0/0
3.12.2014 15:24

V64l53a86s38t97i41m44i88l 96P60ř93í55k70a72z42s37k94ý 4691212

Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.

0/0
10.11.2014 21:57

P46a37v80e79l 29Š31e93d57l87b98a68u43e89r 7518501672615

Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).

0/−1
8.11.2014 1:25


J36e36r29o27n93ý87m 54K14o87p98l 1334167955139

Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku) ;-D;-D

0/0
20.11.2014 20:20

J75o79s24e67f 27V83a72c67u17l14a 9828556886375

Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem ;-D Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.

+4/−4
3.11.2014 19:42

P26a14v14e30l 15P80r11o67k50o93p 6518482355750

Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.

0/−1
2.11.2014 19:02

M40i32c70h50a91l 95H92r63u74b82o33š 4830887682295

Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať... ;-)

0/0
2.11.2014 21:02

Z25d43e48n98ě26k 86M83o93r12á11v25e11k 5177398308253

Hondu nechápu - reklamu tomu nedělali žádnou, takže jak se chtěli proti masáži "das auto" prosadit?

0/0
3.11.2014 15:29

P77a57v96e36l 83Š42e42d63l92b44a62u39e30r 7958311902415

Nakonec prý bude. Akorát prý udělali představení pro Evropu v Moskvě, pokud ano, je to zvláštní...

0/0
8.11.2014 1:45

M48i34c59h13a49l 19H87r55u37b67o49š 4750937842345

Rusi nie su v EU, tak mozno to predstavili tam, lebo mohli ukazat sirsiu paletu motororizacii alebo jednoducho to, co by v EU z nejakeho legislativneho dovodu nemohlo byt aj tak predavane. Tak ci onak, Hondu by som si kupil maximalne motorku, kdezto novy Passat sa mi velmi paci...

0/0
8.11.2014 6:30

M53a67r54e35k 90K42l44u81f10a 3838154804346

Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.

+2/0
1.11.2014 18:05

M54i72l16a78n 33V69o68t14a69v21a 5384476181792

tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.

+1/−3
1.11.2014 14:14

Z56d74e92n87ě98k 58M37o84r62á50v94e98k 5987138528583

Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.

0/0
3.11.2014 15:27

M28a44r37t62i11n 63M61u69s51í33l26e29k 5828554264872

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.

+1/−3
1.11.2014 10:16

Z82d61e87n17ě17k 95M15o32r95á68v20e64k 5837338708653

Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.

0/0
3.11.2014 15:25

J61a21n 92M92í19š55a 1780912230334

"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."

Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč... :-(

+1/0
31.10.2014 18:09

9451754420187

Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem

+1/−1
31.10.2014 18:26

P12e17t34r 17M26i46c24h45a51l 2320384151652

Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?

+4/0
31.10.2014 18:03

J41i53r95i 85F27i62n60k 6677719617328

Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.

Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.

+1/0
31.10.2014 21:57

M77i36l82a95n 92V83o59t39a88v87a 5664126401762

proč ji tankovat? toalety jsou u benzínek za poplatek, tak alespon ušetříte ;-)

+1/0
1.11.2014 14:11

Z16d33e50n25ě68k 69M63o13r88á46v47e26k 5477288228803

Plácáte nesmysly - 1.4 má pohotovostní hmotnost menší než 1400 kg. A močovina je v náklaďácích každodenní realita a díky tomu nesmrdí jako každý osobák s commonrailem.

0/0
3.11.2014 15:19
Foto

I49v39a54n 11K38o89p63t28a 5517662711987

Presne takhle asi mluvili před par lety naši dedove. Dvoulitr do tak velkého? Downsizing přeci není nic nového.

0/0
6.11.2014 7:45
Foto

J26a77n 74K51o65v18a20ř38í20k 4515129902688

HezkýR^

0/0
31.10.2014 16:06

A74l46e45š 57L76e46w41i26c18k48i 5365569391478

Premiantem,minimálně v této generaci, je MAZDA 6, ať už designem,či technikou...

+4/−3
31.10.2014 15:53

J26o68s31e73f 12V97a64c86u21l71a 9958606386185

Samozřejmě,ale oslíkům to vysvětlit nejde ;-)

0/0
3.11.2014 19:43

A83l70e96s 37D62a42n63a 2527287707744

Mluvi jako o vybornem aute a chce konkurovat BMW rade 3? To nechapu nebot 3 rada je totalni kram.... ;-D

+4/−1
31.10.2014 15:00

S30t40a82n17i38s47l93a36v 69M92o68k87r77ý 8107922146862

No jasne :) Totalni kram, koukam dalsi znalec :)

Tak nam povez to vyborne auto v teto tride ;-D

+3/0
31.10.2014 17:40

O35n73d60ř25e18j 32B42u46r51e98š 5920954833739

ACCORD (ovšem postrádá voturbenej benzín).

+1/0
31.10.2014 18:23

A50l60e98s 80D67a81n78a 2817347117344

Bohuzel Vas zklamu... mam F10, 530d xdrive, takze něco o tom vim. A jelikoz tento vuz je docela hruza, tak si dovedu představit jaky kram je rada 3  ;-D

0/−1
31.10.2014 23:16

P67e24t24r 82S29t37r69a38k75a 9277547195583

proc je 5 hruza? Ja mam 535Li a v podstate se tesim na kazdou jizdu... :-)

0/0
1.11.2014 0:32

A22l17e49s 70D86a48n11a 2397847297274

neboť predtim jsem mel S classu 500

0/0
1.11.2014 20:11

P36e77t28r 34S31t17r52a48k59a 9907497175273

Tezko srovnavat naprosto rozdilna auta. "S" je auto na pohodlne cestovani, po dalnicich. 3 je male auto, hlucnejsi, atd. Ale treba na silnici plne zatacek mu static nebudete. Nemyslim, ze 3 je spatne auto. Proste je jen urcene pro jineho zakaznika. Nikdy jsem 3 nemel, takze spolehlivost, atd. nedokazi posoudit. Ale "S" jsem mel ve firme...

+2/0
2.11.2014 0:35

P63e32t70r 32S67t18r56a95k51a 9507677605413

Ah... ty rana. Odpovidam na vas provni prispevek o "3". Ale v podstate to plati i o 5tkove rade. Soubezne vlastnim 7 radu, ale na jizdu se tesim vzdy v 5. U "S" to byvalo podobne. Skvele auto pro dalnice, kdyz vpredu sedi ridic. Ale neni to auto, na jehoz rizeni bych se tesil kazdy den. 5ka mi dokaze vykouzlit usmev na rtech velmi casto. Jen je skoda, ze se v Cine neprodavaji ty nejvykonejsi motorizace.

+1/0
2.11.2014 0:42

L18u94k84á10š 94O81m94á95č55k50a 5181454161676

Opravdu krásný vůz! Jen těch "zběsilých 176 kW"... to psal majitel Škody 120 nebo jak tomu mám rozumět?

+3/−3
31.10.2014 14:04

M73a15r58t67i72n 98B32l16a64s76s 3771709766721

Z 2.0 TDI na přední nápravu to opravdu není zrovna "rozumné" ;-)

0/0
1.11.2014 18:41

P31a84v37e59l 73Z89a98j57í63č59e94k 8664220316170

zbesilych 176kw ;-D dobry joke... tak leda ze by to zacinalo dvojkou a ani tak nejde o zbesilost

+1/0
31.10.2014 14:00

J80i62ř86í 61S49c81h90w91a81c94h 8608194118396

těch voturbených 176 kW je dynamicky v podstatě totéž co 200 kW v atmosféře jelikož maximum krouťáku se dostaví při mnohem nižších otáčkách ;-) ta atmosféra bude mít navrch jen v rozsahu 5000-6000 (mluvím o srovnatelných čtyřválcích, ne o nějakým 4,0 V8 co se na 6000 ani nedostane)

0/0
3.11.2014 23:53

P18a31t34r15i31k 74S70v22o57b70o25d68a 3259501986715

ovšem ta sedadla, ta teda ale vypadají.....

0/0
31.10.2014 13:33

V15í85t 10N98o82v24á89k 5184365891399

nemůže to konkurovat šestiválci podélně a náhonu na zadek

0/0
31.10.2014 13:15

L91u54k63á22š 80O96m27á55č37k70a 5611894551456

To samozřejmě nemůže, proto je cena nižší, než u BMW.

+1/0
31.10.2014 14:05

R68u14d26o46l80f 65H49r91a20z89d74í18r12a 1555929413258

Proti passatu nic nemám, sám jsem měl B6 a nemůžu říci nic špatného, pár věcí na garanci bylo, ale nic mimo normál. Ale tydle články "první kilometry", kde je jen snůška PR  z firemních materiálů + firemní video. fakt super novinářská práceR^

+1/0
31.10.2014 13:11

D77a41n44i77e66l 92K57r43o71n97e94r 7714104526947

Passat je fajn auto, ale stejne se divim, ze ty problemy s 2.0 TDi modelu B6 ustal v oblibenosti. Praskajici hlavy a odchazejici vstriky byly az prilis caste, u verze s 8v se zase zanasel velmi rychle DPF.

+2/0
31.10.2014 11:16

A54l63e24š 19J73a71n55á33č88e10k 3443734476723

Vzhledově se mi líbí. Jestli bude premiantem třídy těžkou soudit. Ono MB C klasse, BMW 3, Mazda 6 a hlavně Ford Mondeo jsou nemalá konkurence a u předešlých modelů Passat nebyl etalonem třídy, to bylo Mondeo a sekundovala Mazda 6.

+3/−4
31.10.2014 11:05

J94o70s61e95f 54N83o58v21á66k 3110217673129

Mondeo?8-o

+7/−2
31.10.2014 12:57

J18a67k54u30b 19V47r78b62a 4479414838661

ford Mondeo konkurence? ;-D

+2/−1
31.10.2014 14:05

M53a31r17t55i77n 32M29u20s69í76l36e43k 5748554674462

Prej: Hlavně Mondeo X;-D 8-o

+1/0
1.11.2014 10:09

M43a95r23t97i15n 68M47u65s44í78l35e35k 5688194564392

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu. A to je Passat prestižnější a kvalitnější auto.

0/−1
1.11.2014 10:20

Z76d38e11n62ě50k 65J88o78n90á57š 9421419416210

Nový Passat aneb najdi 5 rozdílů.... vždyť ty auta vypadají pořád stejně...

+4/−4
31.10.2014 10:04

L54u63k78á41š 29O51m28á85č60k84a 5831514201976

Všechny auta mají 4 kola.

+3/−1
31.10.2014 14:05

P96e93t50r 59K29u95l65i45c54h 9150951762175

ty poslední generace Passata jsou fakt vydařený a vypadají čím dál tím líp.

+8/−1
31.10.2014 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.