Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame

Je jako premiant třídy, kterého nemáte moc rádi, ale když chcete být objektivní, musíte mu uznat, že opravdu umí. Dotáhne to daleko a podle toho, co dělá, se pak řídí i ostatní. Volkswagen Passat, kultovní dílo německého automobilového průmyslu, právě přijíždí v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i12c13h23a50l 63K55u33c54h47t48a 6523204834842

Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...

0/0
3.12.2014 15:24

V73l52a34s40t70i54m84i54l 17P83ř83í61k17a78z39s33k49ý 4811962

Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.

0/0
10.11.2014 21:57

P80a20v12e10l 12Š14e70d34l37b92a91u44e14r 7948481222695

Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).

0/−1
8.11.2014 1:25

J27e41r19o38n11ý57m 94K38o65p11l 1484547245249

Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku) ;-D;-D

0/0
20.11.2014 20:20

J98o69s22e13f 74V70a52c31u35l10a 9298576606255

Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem ;-D Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.

+4/−4
3.11.2014 19:42

P48a79v65e67l 65P68r16o17k72o68p 6798622175700

Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.

0/−1
2.11.2014 19:02

M46i12c31h79a22l 78H92r73u90b91o73š 4500277942165

Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať... ;-)

0/0
2.11.2014 21:02

Z18d18e53n95ě79k 88M85o45r80á88v55e17k 5907968538323

Hondu nechápu - reklamu tomu nedělali žádnou, takže jak se chtěli proti masáži "das auto" prosadit?

0/0
3.11.2014 15:29

P22a63v80e84l 32Š78e49d44l81b32a74u88e72r 7938241502205

Nakonec prý bude. Akorát prý udělali představení pro Evropu v Moskvě, pokud ano, je to zvláštní...

0/0
8.11.2014 1:45

M11i63c60h36a66l 36H80r60u66b50o89š 4660707112765

Rusi nie su v EU, tak mozno to predstavili tam, lebo mohli ukazat sirsiu paletu motororizacii alebo jednoducho to, co by v EU z nejakeho legislativneho dovodu nemohlo byt aj tak predavane. Tak ci onak, Hondu by som si kupil maximalne motorku, kdezto novy Passat sa mi velmi paci...

0/0
8.11.2014 6:30

M47a69r60e85k 46K20l82u39f67a 3188234574246

Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.

+2/0
1.11.2014 18:05

M96i71l86a73n 14V95o89t42a92v95a 5554366981332

tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.

+1/−3
1.11.2014 14:14

Z65d37e58n77ě21k 30M96o50r13á42v38e14k 5107288348913

Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.

0/0
3.11.2014 15:27

M27a52r78t65i63n 93M63u26s61í73l21e44k 5548724154582

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.

+1/−3
1.11.2014 10:16

Z46d85e26n11ě19k 40M12o36r27á55v68e53k 5457988958713

Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.

0/0
3.11.2014 15:25

J17a10n 77M12í57š42a 1690712730414

"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."

Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč... :-(

+1/0
31.10.2014 18:09

9251464190617

Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem

+1/−1
31.10.2014 18:26

P95e40t36r 78M66i23c11h32a82l 2860494521482

Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?

+4/0
31.10.2014 18:03

J17i35r19i 80F61i77n49k 6377539937138

Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.

Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.

+1/0
31.10.2014 21:57

M11i13l25a54n 37V76o24t65a26v65a 5584376271652

proč ji tankovat? toalety jsou u benzínek za poplatek, tak alespon ušetříte ;-)

+1/0
1.11.2014 14:11

Z42d82e69n83ě27k 90M62o14r93á61v45e63k 5607628688693

Plácáte nesmysly - 1.4 má pohotovostní hmotnost menší než 1400 kg. A močovina je v náklaďácích každodenní realita a díky tomu nesmrdí jako každý osobák s commonrailem.

0/0
3.11.2014 15:19
Foto

I34v52a45n 33K76o63p96t55a 5947162721837

Presne takhle asi mluvili před par lety naši dedove. Dvoulitr do tak velkého? Downsizing přeci není nic nového.

0/0
6.11.2014 7:45
Foto

J35a82n 58K96o91v25a29ř93í78k 4525359132498

HezkýR^

0/0
31.10.2014 16:06

A96l18e63š 19L72e25w61i96c56k40i 5165919931888

Premiantem,minimálně v této generaci, je MAZDA 6, ať už designem,či technikou...

+4/−3
31.10.2014 15:53

J77o84s23e87f 21V27a78c78u21l13a 9488716456425

Samozřejmě,ale oslíkům to vysvětlit nejde ;-)

0/0
3.11.2014 19:43

A73l89e81s 26D41a82n79a 2547437467324

Mluvi jako o vybornem aute a chce konkurovat BMW rade 3? To nechapu nebot 3 rada je totalni kram.... ;-D

+4/−1
31.10.2014 15:00

S21t85a77n51i52s14l96a36v 51M18o65k63r24ý 8847702286962

No jasne :) Totalni kram, koukam dalsi znalec :)

Tak nam povez to vyborne auto v teto tride ;-D

+3/0
31.10.2014 17:40

O59n70d10ř79e28j 33B65u58r88e60š 5200184333519

ACCORD (ovšem postrádá voturbenej benzín).

+1/0
31.10.2014 18:23

A75l65e31s 16D91a10n68a 2607437747194

Bohuzel Vas zklamu... mam F10, 530d xdrive, takze něco o tom vim. A jelikoz tento vuz je docela hruza, tak si dovedu představit jaky kram je rada 3  ;-D

0/−1
31.10.2014 23:16

P90e64t34r 27S12t55r21a61k56a 9827757325193

proc je 5 hruza? Ja mam 535Li a v podstate se tesim na kazdou jizdu... :-)

0/0
1.11.2014 0:32

A91l62e22s 92D62a53n86a 2277287667884

neboť predtim jsem mel S classu 500

0/0
1.11.2014 20:11

P97e91t78r 78S27t37r98a36k35a 9707377675413

Tezko srovnavat naprosto rozdilna auta. "S" je auto na pohodlne cestovani, po dalnicich. 3 je male auto, hlucnejsi, atd. Ale treba na silnici plne zatacek mu static nebudete. Nemyslim, ze 3 je spatne auto. Proste je jen urcene pro jineho zakaznika. Nikdy jsem 3 nemel, takze spolehlivost, atd. nedokazi posoudit. Ale "S" jsem mel ve firme...

+2/0
2.11.2014 0:35

P40e86t14r 97S56t75r67a98k42a 9217247385873

Ah... ty rana. Odpovidam na vas provni prispevek o "3". Ale v podstate to plati i o 5tkove rade. Soubezne vlastnim 7 radu, ale na jizdu se tesim vzdy v 5. U "S" to byvalo podobne. Skvele auto pro dalnice, kdyz vpredu sedi ridic. Ale neni to auto, na jehoz rizeni bych se tesil kazdy den. 5ka mi dokaze vykouzlit usmev na rtech velmi casto. Jen je skoda, ze se v Cine neprodavaji ty nejvykonejsi motorizace.

+1/0
2.11.2014 0:42

L75u97k88á86š 90O72m97á44č29k19a 5761424431286

Opravdu krásný vůz! Jen těch "zběsilých 176 kW"... to psal majitel Škody 120 nebo jak tomu mám rozumět?

+3/−3
31.10.2014 14:04

M83a49r96t47i64n 94B79l61a74s48s 3871709526971

Z 2.0 TDI na přední nápravu to opravdu není zrovna "rozumné" ;-)

0/0
1.11.2014 18:41

P88a64v79e63l 49Z39a61j10í47č47e79k 8644690956210

zbesilych 176kw ;-D dobry joke... tak leda ze by to zacinalo dvojkou a ani tak nejde o zbesilost

+1/0
31.10.2014 14:00

J76i37ř64í 22S56c83h59w45a73c58h 8438174248326

těch voturbených 176 kW je dynamicky v podstatě totéž co 200 kW v atmosféře jelikož maximum krouťáku se dostaví při mnohem nižších otáčkách ;-) ta atmosféra bude mít navrch jen v rozsahu 5000-6000 (mluvím o srovnatelných čtyřválcích, ne o nějakým 4,0 V8 co se na 6000 ani nedostane)

0/0
3.11.2014 23:53

P50a98t30r29i98k 55S64v38o22b92o13d66a 3829121586675

ovšem ta sedadla, ta teda ale vypadají.....

0/0
31.10.2014 13:33

V10í34t 83N49o96v20á32k 5584945231399

nemůže to konkurovat šestiválci podélně a náhonu na zadek

0/0
31.10.2014 13:15

L28u16k15á15š 32O47m77á95č47k58a 5441694501566

To samozřejmě nemůže, proto je cena nižší, než u BMW.

+1/0
31.10.2014 14:05

R48u25d71o18l88f 10H57r86a15z58d19í32r73a 1345399763718

Proti passatu nic nemám, sám jsem měl B6 a nemůžu říci nic špatného, pár věcí na garanci bylo, ale nic mimo normál. Ale tydle články "první kilometry", kde je jen snůška PR  z firemních materiálů + firemní video. fakt super novinářská práceR^

+1/0
31.10.2014 13:11

D33a84n25i45e31l 16K87r80o29n15e15r 7214184656647

Passat je fajn auto, ale stejne se divim, ze ty problemy s 2.0 TDi modelu B6 ustal v oblibenosti. Praskajici hlavy a odchazejici vstriky byly az prilis caste, u verze s 8v se zase zanasel velmi rychle DPF.

+2/0
31.10.2014 11:16

A42l92e58š 94J60a49n16á23č80e41k 3113554956983

Vzhledově se mi líbí. Jestli bude premiantem třídy těžkou soudit. Ono MB C klasse, BMW 3, Mazda 6 a hlavně Ford Mondeo jsou nemalá konkurence a u předešlých modelů Passat nebyl etalonem třídy, to bylo Mondeo a sekundovala Mazda 6.

+3/−4
31.10.2014 11:05

J72o52s66e70f 86N20o83v34á20k 3260187823379

Mondeo?8-o

+7/−2
31.10.2014 12:57

J69a94k52u74b 95V92r54b89a 4799754438261

ford Mondeo konkurence? ;-D

+2/−1
31.10.2014 14:05

M31a27r71t44i14n 30M60u91s80í55l61e47k 5508314544792

Prej: Hlavně Mondeo X;-D 8-o

+1/0
1.11.2014 10:09

M18a82r41t85i76n 21M46u28s38í65l15e62k 5508194924762

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu. A to je Passat prestižnější a kvalitnější auto.

0/−1
1.11.2014 10:20

Z32d53e64n91ě22k 89J15o95n57á90š 9561239426150

Nový Passat aneb najdi 5 rozdílů.... vždyť ty auta vypadají pořád stejně...

+4/−4
31.10.2014 10:04

L34u74k47á73š 81O95m43á56č49k20a 5801534151486

Všechny auta mají 4 kola.

+3/−1
31.10.2014 14:05

P24e96t50r 70K62u83l24i95c65h 9610671272775

ty poslední generace Passata jsou fakt vydařený a vypadají čím dál tím líp.

+8/−1
31.10.2014 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.