- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...
Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.
Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).
Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku)
Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.
Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.
Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať...
Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.
tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.
Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.
Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.
Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.
"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."
Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč...
Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem
Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?
Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.
Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.