Diskuze

První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame

Je jako premiant třídy, kterého nemáte moc rádi, ale když chcete být objektivní, musíte mu uznat, že opravdu umí. Dotáhne to daleko a podle toho, co dělá, se pak řídí i ostatní. Volkswagen Passat, kultovní dílo německého automobilového průmyslu, právě přijíždí v osmé generaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...

0 0
možnosti

Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.

0 0
možnosti

Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).

0 1
možnosti

Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku) ;-D;-D

0 0
možnosti

Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem ;-D Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.

4 4
možnosti

Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.

0 1
možnosti

Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať... ;-)

0 0
možnosti

M75a90r32e92k 25K39l68u51f37a

1. 11. 2014 18:05

Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.

2 0
možnosti

tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.

1 3
možnosti

Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.

0 0
možnosti

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.

1 3
možnosti

Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.

0 0
možnosti

J58a85n 68M37í41š95a

31. 10. 2014 18:09

"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."

Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč... :-(

1 0
možnosti

31. 10. 2014 18:26

Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem

1 1
možnosti

P63e58t36r 79M63i41c90h55a18l

31. 10. 2014 18:03

Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?

4 0
možnosti

J64i19r47i 38F80i95n16k

31. 10. 2014 21:57

Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.

Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.

1 0
možnosti