- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mě by bylo daleko účelnější mít povinné senzory vnějšího osvětlení, které automaticky zhasínají denní světla při snížené viditelnosti a rozsvítí potkávací světla. Neumím určit nakolik je podhuštěná pneumatika nebezpečná pro ostatní účastníky provozu, ale rozhodně umím určit jak nebezpečné je potkat auto v mlze, dešti nebo za šera s rozsvícenými denními světly.
auto na měkkých gumách víc žere, tak uzákoníme denní svícení a v zimě auta bez sněhu, aby byla spotřeba o 15% větší
A čím mi budou měřit kola když mě zastaví, mým měřákem nebo jejich anebo budou kontrolovat jen jestli nějaký měřák mám.
na youtube jsem viděl takové hezké české video o tom jaký to je nesmysl. Auto žere hlavně podle toho jak s ním řidič jezdí.
Daleko vetsi efekty by melo, kdyby EU naridila instalovat vsem kravam pod ocas katalyzator
V létě jsme koupili nové auto. Na sadu zimních kol sháním tři týdny ventilky, cena je 7.400 Kč. Importér mi řekl, že je bude mít jen pro své zákazníky na zimní sadu. Já si ale kupuji disk a pneu jinde. Měří se pokles tlaku nebo poměr tlaku v jednotlivých pneu?
Myslím, že není problém jen u řidičů. Nejsem si jistý, zda čerpačky mají certifikovaný - kalibrovaný měřič tlaku na kompresoru, protože po dohuštění kol u čerpačky jsem si od kámoše půjčil kalibrovaný tlakoměr a byl tam rozdíl 0,3.
Ale to, ze budou merice, nezajisti aby ridici pneu dofukovali. Nejjednodussi system s pomoci abs je levny ale stejne neupozorni na tlak nizsi treba o 10%.
a hlavne pokud budete mit upusteny vsechny stejne, nic nepozna :-D