Diskuze

Před zimou zajeďte s autem do servisu a do myčky

Před zimou by mělo auto zamířit do servisu. Úplným základem je zkontrolovat hladinu a kvalita brzdové a chladící kapaliny. A překontrolovat stav autobaterie. Vyzbrojit se na jízdu v teplotách pod nulou ale zvládnete sami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lidi nikam nic dávat nebudou. Až je auto v zimě vypeče budou nadávat jaký jsou servisáci zloději a k.rvy. Klasika;-D Zimní prohlídka pár korun oprava "uvařeného" motoru cca do 5000,-.

0 0
možnosti

před zimou zajeďte s autem na hřbitov - jsou dušičky ( památka zesnulých )

0 0
možnosti

jo no, dobrá rada... stálo mě to 30 tisíc R^

0 0
možnosti

Další masáž iDnes po masáži se zimními pneu. Kolik jim za to ty společnosti platí? Auto jsem si vždycky kontroloval sám, ale v poslední době mám pocit, že jsou lidi tak hloupí a líní, že si neumí na autě nic udělat. Bohužel asi tato masáž se mine účinkem, protože potkávám na silnicích stále více vraků.

5 0
možnosti

Jak přesně si sám kontrolujete stav brzdové kapaliny? Baterie? Nemrzky v chladiči?

0 0
možnosti

Napřed se podívejte co v té zimní kontrole v servisu je. Že mě klakson troubí, stěrače stírají a světla svítí vím a nepotřebuju kvůli tomu do servisu. Nic co by si člověk během pěti minut nemohl zkontrolovat sám tam většinou není.

8 0
možnosti

Kontrola brzdové kapaliny, stav baterie, bod tuhnutí chladící kapaliny. Tři zásadní body. Pokud to zvládnete sám není důvod nikam nic vozit.

0 0
možnosti

Pro koho vychází takovéto články? To si jako lidi neporadí bez vašich "cenných" rad? To víte, že poradí a dokonce budou jezdit i bez návštěvy servisu a zvládnou to i na těch letních než začne sněžit.

9 0
možnosti

To byste se divil, kolik oveček jim na tu masáž skočí 8-o V hospodě jsem zaslechl rozhovor, jak jsou letní pneu už teď "na zabití" protože to říkali v televizi;-D

8 0
možnosti

"Stane-li se vůz s letním obutím účastníkem dopravní nehody, jeho řidič bývá automaticky označován za viníka..." Takže když do mě zezadu někdo ťukne protože nedobrzdí nebo mi nedá přednost, tak viník budu já, poněvadž si dovoluji ještě při 12°C a suché vozovce jezdit na letních gumách? Hm, hezké :-/.

"Statistiky odhalují, že 55 % všech dopravních nehod se odehraje na zimních vozovkách, kdy je riziko karambolu 6x vyšší." Tak tohle zní spíše jako pozitivní zpráva, ne? Jestliže na zimních vozovkách (dle zákona 1.11 - 31.3) se stane jen o 5% víc bouraček než v létě, tak je to slušné číslo, když riziko nehody je 6x vyšší. V konečném důsledku jsou silnice v zimě tedy bezpečnější ;-D.

"Hodně lidí si myslí, že v zimě je před problémy se stabilitou vozu ochrání elektronické systémy podvozku. Skutečnost je ovšem taková, že na sněhu a ledu tyto systémy v kombinaci s letním obutím nefungují," Pochopil bych, kdyby napsali, že tyto systémy mají na ledu nebo sněhu v kombinaci s letním obutím nižší účinnost, ale že nefungují? V tom případě snad nemohou fungovat ani v létě na jakémkoli kluzkém povrchu. Dle tohoto článku mohu být asi rád, že v autě nemám ani ABS a možná proto jsem zatím neboural ;-D.

9 0
možnosti

Jednoduše řečeno - lobby výrobců pneumatik. Viník nehody je zkrátka viník nehody, na to nemají letní gumy žádný vliv a policie i pojišťovny by to tak měli brát.

Ten případ s ťukancem je ještě malichernost. Představte si, že zastavíte před přechodem, idiot za vámi i se zimníma pojede rychle, neubrzdí, vrazí do vás a vy sejmete toho přecházejícího chodce. To už by byl malér.

2 0
možnosti

Jojo servis, to by musel mít otevřeno, když já nejsem v práci. Občas do ní taky musím, tak s autem se jde jen když kňučí víc než pes.

1 0
možnosti

Nevidím důvod proč, když je venku 13 stupňů, bych už 7 dní měl mít zimní kola a ničit je. Až se bude ochlazovat za 30 minut mám přehozené kola.

10 0
možnosti

J49a56n 51M52a16r62t12i46n

7. 11. 2014 8:43

ako ich "nicite" ak tam mate letne, tak ich "nenicicte".. jasne, ak za tyzden najazdite 10 000km, tak asi rozdiel v ubytku zimnych a letnych spozorujete (aj ked mne osobne vazdy zimaky po 4mm vydrzia medzi 40 az 60 000km od znacky). Oni ani tie letne nevydrzia vyrazne viac (tam je bonus v km podporeny aj faktom, ze si ich clovek necha az kym nemaju cca 2mm. takze ubytok alebo lepsie povedane "nicenie" zimakov je proste blabol. pardon za uprimnost

0 7
možnosti

Škoda, že na zimní pneu, na servis a nejlépe na nové auto nemám. Rád bych zajel jak do servisu tak do myčky. Jsem rád, že provozuji starou šunku abych se dostal od nás do města na nákup, k doktorovi a na úřady. Tahle rada není evidentně pro mne.

4 0
možnosti

Tak na počítač s internetem ještě máš, tak to zas tak špatný nebude...Navíc k doktorovi a na úřady můžeš jezdit busem...

2 3
možnosti