- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pani manazeri,pockejte si na noveho Superba.Nebo zustante u Audi
Jako vysoky clovek (2 m) musim rict, ze Monde je siroko daleko nejpohodlnejsi auto.
I kdyby Vám to připadalo podobné, tohle Mondeo je v USA v prodeji již 2 roky pod názvem Fusion ...
Tak si myslím, že Ford trochu udělal chybu, že ho nepustil dříve ! Teď to bude mít těžší. Chtěl jsem si jej koupit, ale nebyl jsem ochoten čekat. Na Mondeo (2005) jsem byl zvyklý a bylo výborné, loni jsem si pořídil Toyotu.
Jo, ten odklad byl asi velká chyba.
No nevím. Ale řekl bych, že Ford trochu podcenil velikost zavazadlového prostoru. 450 l na skoro 5 metrový kombík je na EUropu přece jen málo.
A když vzpomenu, jak naříkali diskutéři nad mrňavým kufrem ve FABII kombi 3. generace ....
To bude nějaká "lupovština" ten údaj...
nevím, asi je to pohodlné a velké auto a všechno, ale ten design je nevyvážený jak u Korejců. Do generace MKIII nehezký exterier, MKIV vypadala jako Focus, a tohle si hraje na Astona...
a ta cena....
Cena mi přijde srovnatelná se Superbem a Passatem.
Chválit Forda je jako chválit hodinky z Jižní Koreje
á, pán je znalec. Nu, co nám ještě řeknete?
Měl jsem Mondeo MKIII a MKIV. Toto je Pátá generace, autor si to asi trošku plete.
S oběma vozy jsem najel dohromady za 5 let necelých 170tis. km. MKIII jsme prodal známému a má ho dodnes s cca 270tis. km a bez problémů. Tato verze byla oproti MKIV i lépe zpracovaná vevnitř, hlavně co se týká materiálu a sedaček, Jízdní vlastnosti a prostor obou vozidel byl perfektní. Nové Mondeo už se mi zdá takové přeplácané a vevnitř zase moc strohé, ale asi je to otázkou zvyku. Každopádně jsou to výborná auta....Mondeo je dle mého plnohodnotně srovnatelné s passatem, akorát každému vyhovuje něco jiného.
Autor se rozhodně neplete, jako čtvrtou generaci ostatně uvádí nové Mondeo i sama automobilka. Interní označení je sice MarkV, ale generace je to čtvrtá. První se vyráběla 1993-2000 (Mk I 1993-1996, Mk II 1997-2000), druhá generace 2000-2007, třetí generace 2007-2014. Pokud by se Vaším klíčem mělo posuzovat třeba Clio, neměli bychom teď čtvrtou ale šestou generaci. Mondeo Mark I a II. jsou auta postavená na zcela stejném základu, se shodným interiérem, modernizovanými motory a změnami na karosérii. Rozhodně se tedy nejedná o dvě generace
Neni Mondeo,ta rada od Fordu urcena pro managery,vozidlem,co extremne rychle ztraci svou hodnotu?Par let stara Mondea se dnes davaji temer ke kave,proc tomu tak je?Mam rad Ford,vzpominate jeste ,kdyz segmentu dodavek dominoval Ford Transit?Ta stara generace na konci devadesatych let?To je davno pryc,potom to bylo uz jen horsi a horsi.Dnesnim Transit,to je kombinace mezi LDV a necim z Koree.Dle meho usudku osklive auto.Dnes v segmentu trhu dodavek opet dominuje Ducato,nevim,jestli opravnene,ale ano.
první co mě napadlo když jsem viděl tu fotku bylo, že vypadá jako aston
Ford Mondeo bylo a je skutečně velmi prostorné a komfortní auto. Vlastním už třetí vozidlo této značky a mohu jen doporučit. Mám jen obavu o výdrži benzínových jednotek. Z 2000 ccm dostat 176kW je opravdu na pováženou (podobné, jako u jiných značek). Já se zastavil u 3.0i 150kW, r.v. 2006, které mám doposud. Lepší motor neznám, náklady jen benzín (kolem 9ti litrů/100km), ale to je vše. Výměna oleje po 30ti tisících. Excelentní svezení, i když 166kW u modelu ST by bylo asi lepší, ale vzhledem k sportovnímu podvozku u tohoto STčka je to na vlastním uvážení. Kdo uvažuje o Mondeu, toho plácám po rameni.
Tak se kluci poplácejte po ramenou