Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zveřejnila ceny nové Fabie Combi, bude stát 263 tisíc

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc. Háček je ale v tom, že kombík nedostává slabší provedení základního motoru. Hodně zájemců o Fabii Combi tak asi skončí u Škody Rapid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i80r38o69s48l86a34v 62K25o69p88á41č30e20k 2222156209168

Dobrý den,

jak nová Fabka, tak Rapid jsou vcelku povedená auta. Pro zájemce je otázkou jen cenové nastavení a výběr. A je velmi dobře, že si můžeme vybrat.

0/0
13.11.2014 10:09

Z26d30e75n64ě39k 44D16u40f51e19k 2344454798

Včerejší reportáž v autosalonu mě pobavila. při testování vyšlo najevo, že nefunguje autorádio současně s navigací. Myslím si, že tohle IT odborníci z NDR fakt nedomysleli.

+1/0
7.11.2014 8:23

T67o39m68á57š 67K28n64a71i26f12l 6663200307890

Tim se ale mysli rádio pri mirror linku, ne pokud mas např. Amudsena a v něm navigujes a současně mas pustene rádio.

0/0
13.11.2014 6:40

V88l40a39d59i32m88í22r 41H25a68v63r69á25n64e37k 7806186420497

měla by se jmenovat Škoda VSMD - vše si musíš dokoupit Rv

+4/−1
30.10.2014 19:50

J15i58ř95í 24S79c70h95w85a69c45h 8628454948806

ŠKODA VNK - vše nemusíš kupovat :-P

0/0
30.10.2014 20:48

T76o86m74á78š 91K31n78a69i46f49l 6783270377680

Proč? Co nechceš , tonnekoupis, cobchces, to pribalis... Každý si muze vybrat a nastavit dle svého gusta.

+2/−3
30.10.2014 21:50

A42n82t13o70n50í50n 66S29e73b75e12r77a 7233558720369

Jsem si konfiguroval Fabii aby tam bylo aspoň to co má ve staré autě a pod 400 tisíc jsme se nedostal A to jsem to auto koupil jako 4 leté za 130 tisíc.

+1/0
30.10.2014 15:29

T65o72m49á89š 54H67o51r20a 2719795138195

Také jsem se snažil dostat s Fábií na nějakou rozumnou výbavu a skončil jsem s benzínem na 360 a s naftou na 420 tisících, s tím že vždy se tam našla nějaká připomínka. Holt jsem zmlsanej.

+1/0
30.10.2014 17:55

J76i29ř36í 14S91c13h63w90a75c25h 8958254638496

pro jistotu je to tvoje  jen "staré no name". To se pak nediv....

Předpokládám, že když jako 4leté stálo 130 tak nové asi tak 200...Rv;-D

0/−1
30.10.2014 20:15

P28e42t94r 87B60á37č29a 8795296155505

Schwachu prestan tady trapcit u kazdyho prispevku co se otre o tvoji socka Fabii :-P

+1/0
31.10.2014 19:57

T35o89m28á36š 40H44o83r76a 2269395298175

Za deset tisíc na víc člověk získá větší uauto z výkonnějším motorem. Dle selského rozumu se právě krátká verze s motory HTP 44 kW a 55kW stala neprodejnou.

+1/−1
30.10.2014 11:44

V60l67a50s75t69i26m88i52l 22B85e61d64n86á28ř 3953632165936

Podle mne měla být základní cena za kombi 249900.Vypadá to opticky líp a škoda by peníze na víc vyrazila s lidí na servisu a pří.vybavě.ŠKODA!!;-(

+1/0
30.10.2014 11:41

D23a79n17i70e95l 24T12o63m56a45n76e20c 9224230384238

Pořád dokola jen články o škodě! Jiné nové auta nejsou? NO NE?

Alfa Romeo,Aston Martin,Audi,Bentley,BMW,Bugatti,;-D

Citroën

Dacia

Daewoo

Dodge

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer Hyundai Chevrolet Chrysler Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Maserati Mazda Mercedes-Benz Mini Mitsubishi Nissan Noble Opel Peugeot Pontiac Porsche Qoros Renault Rolls Royce Saab Seat Ssangyong Subaru Suzuki Škoda Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo

+3/0
30.10.2014 8:35

J67a57n 26P52š51e62n88i84č43k74a 2310778603702

A vsech dohromady se u nas neproda jako Skodovek :D

+1/−1
30.10.2014 10:34

P27e94t34r 14K53u66l52i72c48h 9540211622325

jinÁ (ne jiné) nová auta jsou taky, ale Škoda je domácí značkou a tahounem ekonomiky, tak je logické, že se o ní píše na zpravodajském serveru nejvíc. Jiných webů o autech a značkách, co jsi vyjmenoval jsou všude mraky...

+3/0
30.10.2014 10:51

M74a72r14t24i65n 49K83o63v49á28ř 2381820109656

Schválně si projděte kolik reakcí je v diskusi pod článkama o "těch jiných" autech a kolik pod Škodou. Na infoservrech ani tak nejde o ty informace, ale o prachy = potřebujou přitáhnout co nejvíc čtenářů. Čím větší počet kliknutí, tím víc peněz dostanou za reklamy. No a články o nové Škodě nebo o Vošického Hyundai jim to přinesou...

0/0
30.10.2014 19:05

M78a57r37e66k 85M21a14l82ý 1862348781480

Prosím tě, kolik (a jakých) těch 2 litrových motorů jsi měl, že je to podle tebe takový "brutální žrout na opravy" ? :-) Já měl zatím dva.

První byl před pár lety, najel jsem na něm za dva a půl roku cca. 100.000 km, koupeno jako ojetina stáří 2 roky s nájezdem 80.000 km. Na motoru jsem nic neopravoval, jen měnil olej a filtry. Jediný výdaj byl ke konci vadný alternátor za asi 5.000 KČ, jinak nic. Výkon 110 kW, spotřeba jako Octavka 1.6, co jsem měl předtím. Jinak další výdaje za tu dobu - akorát tak jedny brzdové kotouče a komplet destičky.

Druhý 2 litrový motor mám teď, aktuálně jsem na něm najel necelých 30.000, koupený vloni s nájezdem 180.000 km, stáří 8 let. Zatím jenom 2x olej a filtry. Jo a měnil jsem ve 200.000 svíčky. Člověče, to byla brutální pálka, asi 1.300 KČ i s prací :-) Výkon 104 kW a spotřeba za těch 30tkm je 7,6 l/100 km.

Tak nevím, kde bereš ty pohádky o nákladech 40.00 ročně :-)

+1/0
30.10.2014 0:18

J17i45ř17í 85S97c56h27w57a45c28h 8898114818336

a co rozvody, to ty tvoje motory nemají?

0/0
30.10.2014 0:41

J49i18ř94í 29S60c98h39w11a12c88h 8848144918336

a to, že ojetinám, co mají přes 100.000 odcházejí různé čepy, ložiska a tlumiče v nápravách je taky celkem běžné, pokud se ti to náhodou vyhnulo, jsi výjimka, co potvrzuje pravidlo, spíše tipuji na to, že jsi na nějaké vůle a pazvuky v nápravách nereagoval a raději prodal dál....;-)

0/0
30.10.2014 0:48

M48a74r17e35k 65M37a82l97ý 1522448451510

Když jsem ve 180.000 prodával, auto mělo těsně po kontrole v autorizáku, žádné vůle na podvozku, vše bylo původní a funkční jak má být, i tlumiče s rezervou byli OK.

Aktuální motor jsem nechal po koupi (asi až po roce, nebyl čas) prohlídnout taky v autorizáku a jediná věc - zrezivělé táhlo ruční brzdy, jinak ve svých 200.000 km byl motor i celé auto v kondici, geometrie OK, sbíhavost taky, brzdy rovnoměrné, podvozek plně funkční a bez vůli, tlumiče tuším na 53%, atd...

Říkáš 100.000 a odejdou tlumiče a čepy, ložiska? Tyto věci musí na autě vydržet tak do 250.000 min., jinak je to črep :-(

+1/0
30.10.2014 7:23

J58i30ř27í 71S22c30h79w86a63c86h 8348514158876

mezi 100-200 tisíci odchází v nápravách ložiska i na Volvech ;-) a motorů co nemají preventivní "generálku" rozvodů  mezi 100-200 tisíci je je taky pomálu....

hmm tlumiče, co vydrží 250 tisíc? On ten tlumič se nerozpadne jen jaksi netlumí! ;-) Kola sice odskakují ale jede se dál i na 53% ;-)

0/0
30.10.2014 20:24

M46a34r21e66k 77M13a36l65ý 1582168261860

Jak jsem psal, motory, co jsem měl, měly rozvodové řetězy a né řemeny. Takže bezúdržbové a dle mechanika opravdu s těmito typy nebyly nikdy žádně potíže.

Tlumiče mám původní (naj. 212.000) a opět dle diagnostiky a slov autorizovaného servisu jsou ještě naprosto v pořádku a tlumí tak, jak by měly. Není to tak, jak píšeš, že tlumící účinek se snižuje, ono prostě najednou tlumiče radikálně zhorší svoje vlastnosti, což se pozná a pak jsou zralé na výměnu. U těch mých mi autorizovaný servis doporučil zase diagnostiku za rok. Pokud by mi tlumiče nevydržely ani 200.000 km, tu značku auta už bych si nekoupil. Třeba Mercedes u řady E uvádí životnost tlumičů 300-400 tisíc.

Nápravy jsem měl na obouch autech původní (jedno 180.000, druhé teď 212.000), nic se neměnilo, ložiska fungují, vůle nejsou. A není to jenom můj dojem, ověřeno opet v servisu. Jen jsem preventivně nechal natřít spodek nějakou protikorozní ochranou, přeci jenom je to 9 let staré auto :-)

Prostě, smiř se s tím, že jsou i auta, co vydrží víc než 100-200 tisíc bez nějakého zásadního servisu a výměny půlky podvozkových částí.

+1/0
31.10.2014 13:13

M22a96r28e56k 83M55a54l53ý 1732728721290

Ne, nemají, resp. mají oba rozvodový řetěz a ani u jednoho jsem na něj nemusel šahat. Jak řekl jeden servisák, když jsem se ho ptal na rozvody... to má řetěz spolehlivý, ne jako Fabie, kde to bylo jako řetěz u bicyklu.

+1/0
30.10.2014 7:17

M89a41r69e56k 81J89a53n89e63č53k16a 1137216883561

"O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč." Jaký příplatek, snad verze combi bude dražší o 10 000kč než verze hatchback. Nebo u Škodovky, když si zákazník nepřiplatí, mu ten kufr v kombi zmenší? :-) A s těmi motory se ten kombík s osádkou a nákladem pak rozjede i do kopce? :-P 55kW pro hatchback není totiž žádná sláva, natož pak pro kombi. V téhle pidi motorizaci by kombík neměli ani nabízet. Chlubit se také cenou 262 900kč za vůz ve výbavě "Holátko" je úplně mimo. Když bude chtít uživatel to, co má být dnes již běžně v základu, tedy ruční klimatizace, rádio a mlhovky, tak ta cena bude úplně jiná. Takže zase jenom komerční žvást, aby uživatel nabyl dojmu, jak je Škodovka levná. Tahle automobilka vážně dělá všechno proto, aby ji Hnůjdaj za pár let převálcoval. Lidi dnes bohužel hledí spíše na cenu a výbavu, než na kvalitu a jízdní vlastnosti vozu. Pak se nikdo nemůže divit tomu, že mnoho rodin raději sáhne po nějakém křápu korejské výroby, který má díly z bláta, než aby si koupila kvalitnější vůz. Na ty nákupy a jízdu po městě jim to totiž udělá stejnou službu za méně peněz a ještě si budou myslet jakou nemají silniční pilu, aspoň dle toho, jak s tím někteří jezdí.

+7/0
29.10.2014 18:52

P20e98t52r 41K79u46l10i62c11h 9820361302745

třeba renault clio grandtour s 1,2 54 kW?

0/0
29.10.2014 21:36

M45a87r11e34k 36J92a19n93e57č81k22a 1847426533671

Ano, taky úchvatný výkon motoru 0-100km/h za 15s na rovince a co teprve jízda do nějakého dlouhého kopce se zatáčkami a s menším nákladem (4 lidi a nějaký nákup v kufru). Motor se bude muset dosti vytáčet, aby to nějak jelo. Minimum u kombíka typu Fabia bych viděl od hranice 66kW, nenadchne, ale ani neurazí. Vše méně je spíše za trest, to už je pak rozumnější jít do verze hatchbak.

+1/0
29.10.2014 23:55

P31e65t58r 98K12u65l10i63c19h 9290651262785

to záleží na tom, co s tím autem děláš. pro rodinu s malým děckem ve městě je malé kombi se slabým motorem v pohodě, když chceš jen prostor na složený kočárek a nákupy.

pokud s tím plánuješ jezdit dlouhé trasy, dovolené, příbuzenstvo na druhým konci republiky, pytle s cementem na stavbu, atd... tak bych se poohlídnul až po té 1,2 TSI se 66 kW...

0/0
30.10.2014 9:39

M51a22r45e81k 46J21a19n26e52č53k11a 1377626353451

Tohle jsem si kdysi dávno myslel taky. Problém je ale ten, že dnes jsou města auty přeplněná a mnohdy jenom vyjet z vedlejší silnice na hlavní, kde je dosti provoz a není nijak řízena křižovatka je s tak líným autem mnohdy dosti obtížné. Na nějaké předjíždění mimo město bych rovnou zapomněl, protože je to s takovým pidi obsahem motoru velmi riskantní manévr, protože řidič takového auta potřebuje dost času na rozjezd, předjetí a zařazení se zpět do jízdního pruhu.

+3/0
30.10.2014 9:59

P63e63t40r 54K19u17l52i17c35h 9540181892125

s manželkou a dítětem v autě bych nepředjížděl ani ve 2-litrové oktávce, to radší přijedu o čtvrt hodiny později....

0/0
30.10.2014 10:10

M44i42c12h70a44l 19P90a90v80l58á74t 9233863514529

Cast ridicu to tak dela a je to jeden z duvodu, proc to na silnicich nevypada uplne dobre. Neumeji ridit, jsou ustraseni, neschopni soustredeni,..

0/−1
30.10.2014 10:16

P24e45t63r 29K28u88l53i91c75h 9220241512885

klidni ridici, co jezdi bezpecne jsou důvodem toho, ze to na silnicich nevypada dobře? e?

0/0
30.10.2014 10:27

T85o10m28á81š 80H64o16r45a 2109925128175

Silnice je místo kde se má člověk dopravit z bodu A do bodu B a né místo na honění ega. Kdysi jsem také blbnul, jezdil po okreskách hodně přes 100 a podobně ale s věkem naštěstí přišel rozum a teď už nespěchám a jezdím s rozumem a na spotřebu.

Jinak jsme si svého času uděl s kamarádem takový pokus, jeli jsem oba s Feliciema na dovolenou z Brna na Šumavu ke Klatovům (asi 260 km), já jel podle předpisů na spotřebu, kamarád jako "prase" na čas, pravda já dojel o 16 minut později, ale měl jsem o 1,8 litrů/100 km menší spotřebu. Takže suma sumárum, jsem jel opatrněji a ještě ušetřil.;-)

0/0
30.10.2014 18:16

J27i54ř61í 28S97c51h48w71a42c25h 8438724588246

je přece logické, že lepší auto se stejnou výbavou stojí více jak auto s se stejnou výbavou ale "z bláta". Takže zájemce má dvě možnosti buď si koupí holou škodovku bez výbavy laciněji než Hyundai nebo se stejnou (doplacenou) výbavou dráž, tak nevím čemu se divíš?

+3/0
29.10.2014 22:12

M87a57r90e59k 56J97a55n71e71č91k15a 1817476733361

Já se tomu nedivím, jenom konstatuji některá fakta. Zamyslet by se měl spíše spotřebitel a především výrobce a některé věci začít dávat standardně do základu a neždímat kupujícího co to jde i za obyčejné autorádio, nebo mlhovky. Nedivím se pak, že se mnoho lidí raději jako nové auto koupí jinou značku, byť méně kvalitní. Logicky s rostoucím počtem nových korejských aut na cestách, který dnes už není zanedbatelný, bude v přímé úměře klesat i odbyt nových Škodovek v tuzemsku, ale to jen tak pod čarou, což mě osobně nijak netrápí, protože obchodní taktika Škodovky mě už dávno přestala bavit.

+2/0
29.10.2014 23:33

M11i34r59o62s11l45a17v 87K85r39a22h30u49l80í67k 6547664634

Škoda na to ale reaguje. Sice ne tak pružně, ale zase proč se jim divit. Podeje stále mají a tak to na korejské ceny dotahují pomalu. Musí přece nějak tlačit to, že dělají kvalitnější auta. Takže si musíte logicky trošku připlatit.

0/0
30.10.2014 9:06

T81o22m67á73š 66H77o67r44a 2679405728695

Mě by celkem zajímalo kde bereete tu jistotu že korejci dělají méně kvalitní auta jak Škodovka. Moje zkušenosti jsou jiné, měl jsem Škodu Felicii (160 tisíc) a Fábii I (60 tisíc) k tomu nějaké služební Felicie a Octávie... vše spolehlivé vozy s běžným servisem... v životě mě nenechali ve štichu.

Ale také máme KIA Ceed 2 generace v benzínu (zatím 120 tisíc) pouze výměny kapalin a filtrů, vše šlape jak hodinky, dále totéž v třetí generaci v kombíku, (60 tisíc) vše naprosto OK, otec má Hyundai I 30 najeto kolem (140 tisíc)k tomu mám nějaké zkušenosti s firemníma KIA Venga... opět vše bezporuchové, běžný servis a žádné z nich mě zatím nenechalo ve štichu.

Takže za mě spolehlivost podobná, servisní náročnost podobná. Jinak KIA a Ceed prodají ročně 7,5 milionů vozů, kromě Koreie také hodně v západní evropě a USA. Myslíte že jsou lidé co tyhle vozy kupují blbci?

+2/0
30.10.2014 18:06

M16a91r91t73i86n 53K71o80v53á41ř 2491830639586

Kupující určitě ne, ale u nás je ta nechuť k H/K z velké části výsledkem kampaní p. Vošického, kterej je korunovanej...

+1/0
30.10.2014 18:53

T31o48m92á70š 35H83o26r95a 2179605158605

V každé zemi lidé tak nějak z tradice preferují značky zde vyráběné, italové, němci či francouzi nejsou jiní. Tomu rozumím a svým způsobem to i chápu, především z hlediska dostupnosti servisu je koupě domácího výrobku výhodnější.

Ale prostě tvrdit že jeden z největších světových výrobců automobilů dělá střepy s bláta hraničí s fanatizmem. V těchto diskusích se už dlouho vede válka mezi těmi co nemohou Škodovku vystát a vždy a všude ji haní, a mezi těmi co škodovku zožňují a i kdyby udělala trakač tak z toho budou z prominutím učurávat. Myslím že obě skupiny by měli zvolit trochu věcnější tón.

+1/0
30.10.2014 19:59

J53i90ř17í 43S81c34h75w28a65c55h 8528804468986

neříkám, že Hyundai nedělá méně spolehlivá auta (v krátkodobém horizontu cca 100000 km), ale tvrdě optimalizovaná na cenu. Takže motory mají sice papírově vysoký výkon, ale dynamika je stejná jako u Škodovky s motorem, který má cca o 10% kW méně. Spotřeba je u nich obecně vyšší,než u evropské konkurence. 

Tam si někdo stěžuje na rozpadající se obložení volantu, onde si druhý stěžuje po roce na ošoupanou řadičku jak po deseti letech. ix20 má v kufru podlážku co by se (v horní pozici) pod 2 pytli cementu na nějaké nerovnosti nejspíše prolomila.... atd. atd. 

Konkurenci dohání výbavou, tam jsou jedničky, ale úroveň konstrukce motoru karosérie a podvozku je prostě oproti Škodě horší.

+1/−1
30.10.2014 20:42

J24i92ř92í 75S29c74h98w78a34c94h 8628244978336

:-(oprava: ....neříkám, že Hyundai dělá méně spolehlivá auta...;-)

0/0
30.10.2014 20:47

T85o51m42á69š 34H92o81r45a 2959365458415

Osobní zkušenosti každého jsou věcí dosti indivuduální, tya beru vždy z rezervou, také je to o štěstí na dobrý či o smůle na vyloženě špatný kus. Já mám osobní zkušenost z dvěmi vozy KIA a s jedním Hyundaiem a zatím vše OK, v práci mají dva kolegové Ceeda a jeden I30 předchozích generací, všechny auta opět přes 100 tisíc km a spokojenost. ale věřím tomu že má někdo smůlu na nepovedený vůz, konečně to sem zažil v práci i u služení Octávky, ta se víc servisovala než jezdila, a přitom vím že to jsou obecně držáky, otec měl první generaci Octávky, najeto bez mála 300 tisíc a neměl jediný problém.

Ta optimalizace životnosti je obecný trend, a je otázkou zda je to správně, či nikoli, já osobně preferuji rozumný kompromis, auto by dnes dle mě mělo mít životnost nastavenu někam k 200 tisícům km, víc vzhledem k překotnosti vývoje a množství najetých km asi nemá smysl.

Pokud jde o maximální výkon a dynamiku, případně maximální rychlost, to je vše otázka elektroniky, zpřevodování a několika dalších prvků. Větší výkon neznamená že vůz musí být rychlejší, rychleji akcelerovat a podobně. Takže tohle bych vyloženě výrobci nezazlíval.

Spotřeba je další specifický prvek, ano papírově jsou KIa a Hyundai žíznivější, ale moje praxe mě to zase až tak nepotvrzuje. Měl jsem dvě Škodovky 1,3 respektive 1,4 litru v benzínu a s oběma jsem se dokázal dostat na rozumné spotřeby, které korespondovali s tím co uváděl výrobce. Stějně to nyní zvládám s KIA v dieselu, tohle je profil spotřeby mého současného vozu a nemyslím že spotřeba je vyloženě špatná: http://www.spotreby.cz/kia-cee-d-sw-1-6-crdi-94-kw-126-hp-a48795/.

Spotřeba je především o údržbě vozu, použitém palivu a správných jízdních návicích, v reálu se stejným typem vozu se může dle individuálního přístupu rozdíl pohybovat v řádech litrů a tedy desítek procent.

Nejdůležitější ale v zásadě je vybrat si vůz vyhovující mým požadavkům a být s ním spokojený, že každý máme jiné požadavky je logické, konečně nemáme doma všichni 170 cm vysokou

0/0
31.10.2014 10:11

T33o58m96á77š 56H84o36r52a 2589505778515

vysokou blondýnu mělo být. ;-D

0/0
31.10.2014 10:11

L14u61k79a16s 90H91a50n88a58k 7551521657761

U hatchabcku je příplatek za klimatizaci a rádio jen 5k, takže tady to bude podobné, takže žádný velký skok. Jinak souhlasím, že kupovat auto jen podle poměru cena/výbava není rozumný.

0/0
30.10.2014 11:26

J82i84ř26í 68B17o33l85f 8145737848515

Podle mě půjde cena brzy dolů, nebo se přidá na výbavě. to porovnání s Rapidem není od věci a spousta lidí tak bude asi uvažovat. Já Škodovce fandím, i když ji v garáži nemám a asi mít nebudu, ale to ne z důvodu nějaké zášti, ale kvůli tomu,že bych byl nerad, aby mi ji někdo urad :-)

Ve svém okolí už znám několik lidí, co "měli" Škodovku ...

0/0
29.10.2014 18:32

9641924840637

Nojo, to máte tak. Nejkradenější značka v ČR je Škoda....no, ono když je prakticky každé třetí auto Škoda, to se pak špatně střílí vedle. Stejně, jako nejkradenější značka mobilů na světě je Apple iPhone. Nebojte, ono to není s těmi krádežemi tak žhavé, jen je tu prostě víc Škodovek na hlavu, než jinde. V Německu se taky nejčastěji krade Volkswagen ;-)

+1/0
29.10.2014 21:55

Z98d93e35n84ě37k 43H92a33n16z74l 1811816352684

Kazdej si hraje,ze ma doma minimalne Mercedes.Nechapu tu zast na cokoli vyrobeno v Boleslavi.Tak si to nekoupim a hotovo.Hlavni tahoun Ceske ekonomiky,bud te radi ze slape

+11/0
29.10.2014 18:04

M47i90l90o75s35l26a96v 64J77a54n39o50u21š95e76k 3956663283108

Myslím že v diskusích není "držet hubu a krok" příliš produktivní a není to ani cílem :-). Má se diskutovat a to se tu děje - člověk se z toho často dozví plno zajímavých informací, které se do článku nevešly.

+2/0
29.10.2014 18:29

T93o11m42á95š 27K31n22a25i69f38l 6473910417140

Diskuse... Kde polovina pitome*cku furt dokola opakuje jal je draha, hnusna, nemecka? :D

+2/−1
29.10.2014 19:53

P90e62t33r 47B58á27č13a 8815736345865

a druha pulka si z ni cvrka do gati? :D

+1/0
29.10.2014 22:58

M92a46r66t67i16n 18K20o13v36á94ř 2281350949236

Těch ultras z obou stran zase tolik není. Najde se tu dost lidí, kteří vědí, že žádné auto jakékoliv značky (platí to samozřejmě i o Škodě a Hyundai) není tak dobré, jak si myslí jeho zastánci, ale ani tak špatné, jak si myslí jeho odpůrci.

+1/0
30.10.2014 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.