Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zveřejnila ceny nové Fabie Combi, bude stát 263 tisíc

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc. Háček je ale v tom, že kombík nedostává slabší provedení základního motoru. Hodně zájemců o Fabii Combi tak asi skončí u Škody Rapid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88i65r15o96s90l96a75v 79K27o98p24á57č33e65k 2122526649208

Dobrý den,

jak nová Fabka, tak Rapid jsou vcelku povedená auta. Pro zájemce je otázkou jen cenové nastavení a výběr. A je velmi dobře, že si můžeme vybrat.

0/0
13.11.2014 10:09

Z21d37e98n62ě86k 95D93u11f15e49k 2654944198

Včerejší reportáž v autosalonu mě pobavila. při testování vyšlo najevo, že nefunguje autorádio současně s navigací. Myslím si, že tohle IT odborníci z NDR fakt nedomysleli.

+1/0
7.11.2014 8:23

T65o17m45á30š 96K65n94a32i24f64l 6503300397370

Tim se ale mysli rádio pri mirror linku, ne pokud mas např. Amudsena a v něm navigujes a současně mas pustene rádio.

0/0
13.11.2014 6:40

V46l88a49d16i62m82í27r 37H27a89v35r77á18n12e89k 7916366230317

měla by se jmenovat Škoda VSMD - vše si musíš dokoupit Rv

+4/−1
30.10.2014 19:50

J88i58ř49í 87S44c14h86w69a87c95h 8718584428566

ŠKODA VNK - vše nemusíš kupovat :-P

0/0
30.10.2014 20:48

T67o57m21á64š 42K13n21a91i38f88l 6553940297560

Proč? Co nechceš , tonnekoupis, cobchces, to pribalis... Každý si muze vybrat a nastavit dle svého gusta.

+2/−3
30.10.2014 21:50

A91n42t32o38n36í98n 49S78e95b11e14r11a 7743238390409

Jsem si konfiguroval Fabii aby tam bylo aspoň to co má ve staré autě a pod 400 tisíc jsme se nedostal A to jsem to auto koupil jako 4 leté za 130 tisíc.

+1/0
30.10.2014 15:29

T55o40m92á30š 49H54o78r36a 2939205208965

Také jsem se snažil dostat s Fábií na nějakou rozumnou výbavu a skončil jsem s benzínem na 360 a s naftou na 420 tisících, s tím že vždy se tam našla nějaká připomínka. Holt jsem zmlsanej.

+1/0
30.10.2014 17:55

J29i59ř41í 49S84c39h76w55a73c43h 8328434178886

pro jistotu je to tvoje  jen "staré no name". To se pak nediv....

Předpokládám, že když jako 4leté stálo 130 tak nové asi tak 200...Rv;-D

0/−1
30.10.2014 20:15

P60e19t59r 40B37á97č61a 8975436245115

Schwachu prestan tady trapcit u kazdyho prispevku co se otre o tvoji socka Fabii :-P

+1/0
31.10.2014 19:57

T97o17m47á63š 94H44o25r87a 2519595458695

Za deset tisíc na víc člověk získá větší uauto z výkonnějším motorem. Dle selského rozumu se právě krátká verze s motory HTP 44 kW a 55kW stala neprodejnou.

+1/−1
30.10.2014 11:44

V64l26a45s45t83i65m22i18l 59B23e60d92n68á75ř 3623822215456

Podle mne měla být základní cena za kombi 249900.Vypadá to opticky líp a škoda by peníze na víc vyrazila s lidí na servisu a pří.vybavě.ŠKODA!!;-(

+1/0
30.10.2014 11:41

D31a26n26i47e86l 32T38o90m78a97n16e54c 9644390244498

Pořád dokola jen články o škodě! Jiné nové auta nejsou? NO NE?

Alfa Romeo,Aston Martin,Audi,Bentley,BMW,Bugatti,;-D

Citroën

Dacia

Daewoo

Dodge

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer Hyundai Chevrolet Chrysler Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Maserati Mazda Mercedes-Benz Mini Mitsubishi Nissan Noble Opel Peugeot Pontiac Porsche Qoros Renault Rolls Royce Saab Seat Ssangyong Subaru Suzuki Škoda Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo

+3/0
30.10.2014 8:35

J94a23n 90P61š77e41n31i16č51k83a 2550548933282

A vsech dohromady se u nas neproda jako Skodovek :D

+1/−1
30.10.2014 10:34

P80e42t76r 16K37u29l52i26c38h 9230171912865

jinÁ (ne jiné) nová auta jsou taky, ale Škoda je domácí značkou a tahounem ekonomiky, tak je logické, že se o ní píše na zpravodajském serveru nejvíc. Jiných webů o autech a značkách, co jsi vyjmenoval jsou všude mraky...

+3/0
30.10.2014 10:51

M23a12r15t58i31n 77K29o80v48á90ř 2591660899936

Schválně si projděte kolik reakcí je v diskusi pod článkama o "těch jiných" autech a kolik pod Škodou. Na infoservrech ani tak nejde o ty informace, ale o prachy = potřebujou přitáhnout co nejvíc čtenářů. Čím větší počet kliknutí, tím víc peněz dostanou za reklamy. No a články o nové Škodě nebo o Vošického Hyundai jim to přinesou...

0/0
30.10.2014 19:05

M20a95r12e75k 83M96a59l27ý 1722768571110

Prosím tě, kolik (a jakých) těch 2 litrových motorů jsi měl, že je to podle tebe takový "brutální žrout na opravy" ? :-) Já měl zatím dva.

První byl před pár lety, najel jsem na něm za dva a půl roku cca. 100.000 km, koupeno jako ojetina stáří 2 roky s nájezdem 80.000 km. Na motoru jsem nic neopravoval, jen měnil olej a filtry. Jediný výdaj byl ke konci vadný alternátor za asi 5.000 KČ, jinak nic. Výkon 110 kW, spotřeba jako Octavka 1.6, co jsem měl předtím. Jinak další výdaje za tu dobu - akorát tak jedny brzdové kotouče a komplet destičky.

Druhý 2 litrový motor mám teď, aktuálně jsem na něm najel necelých 30.000, koupený vloni s nájezdem 180.000 km, stáří 8 let. Zatím jenom 2x olej a filtry. Jo a měnil jsem ve 200.000 svíčky. Člověče, to byla brutální pálka, asi 1.300 KČ i s prací :-) Výkon 104 kW a spotřeba za těch 30tkm je 7,6 l/100 km.

Tak nevím, kde bereš ty pohádky o nákladech 40.00 ročně :-)

+1/0
30.10.2014 0:18

J93i96ř77í 84S77c54h84w53a17c13h 8458354338756

a co rozvody, to ty tvoje motory nemají?

0/0
30.10.2014 0:41

J74i46ř41í 51S26c48h47w35a41c30h 8368464338936

a to, že ojetinám, co mají přes 100.000 odcházejí různé čepy, ložiska a tlumiče v nápravách je taky celkem běžné, pokud se ti to náhodou vyhnulo, jsi výjimka, co potvrzuje pravidlo, spíše tipuji na to, že jsi na nějaké vůle a pazvuky v nápravách nereagoval a raději prodal dál....;-)

0/0
30.10.2014 0:48

M36a95r39e37k 11M30a82l32ý 1132638221150

Když jsem ve 180.000 prodával, auto mělo těsně po kontrole v autorizáku, žádné vůle na podvozku, vše bylo původní a funkční jak má být, i tlumiče s rezervou byli OK.

Aktuální motor jsem nechal po koupi (asi až po roce, nebyl čas) prohlídnout taky v autorizáku a jediná věc - zrezivělé táhlo ruční brzdy, jinak ve svých 200.000 km byl motor i celé auto v kondici, geometrie OK, sbíhavost taky, brzdy rovnoměrné, podvozek plně funkční a bez vůli, tlumiče tuším na 53%, atd...

Říkáš 100.000 a odejdou tlumiče a čepy, ložiska? Tyto věci musí na autě vydržet tak do 250.000 min., jinak je to črep :-(

+1/0
30.10.2014 7:23

J80i45ř85í 17S59c76h51w17a32c23h 8848304608186

mezi 100-200 tisíci odchází v nápravách ložiska i na Volvech ;-) a motorů co nemají preventivní "generálku" rozvodů  mezi 100-200 tisíci je je taky pomálu....

hmm tlumiče, co vydrží 250 tisíc? On ten tlumič se nerozpadne jen jaksi netlumí! ;-) Kola sice odskakují ale jede se dál i na 53% ;-)

0/0
30.10.2014 20:24

M63a68r64e57k 57M41a31l89ý 1262218731180

Jak jsem psal, motory, co jsem měl, měly rozvodové řetězy a né řemeny. Takže bezúdržbové a dle mechanika opravdu s těmito typy nebyly nikdy žádně potíže.

Tlumiče mám původní (naj. 212.000) a opět dle diagnostiky a slov autorizovaného servisu jsou ještě naprosto v pořádku a tlumí tak, jak by měly. Není to tak, jak píšeš, že tlumící účinek se snižuje, ono prostě najednou tlumiče radikálně zhorší svoje vlastnosti, což se pozná a pak jsou zralé na výměnu. U těch mých mi autorizovaný servis doporučil zase diagnostiku za rok. Pokud by mi tlumiče nevydržely ani 200.000 km, tu značku auta už bych si nekoupil. Třeba Mercedes u řady E uvádí životnost tlumičů 300-400 tisíc.

Nápravy jsem měl na obouch autech původní (jedno 180.000, druhé teď 212.000), nic se neměnilo, ložiska fungují, vůle nejsou. A není to jenom můj dojem, ověřeno opet v servisu. Jen jsem preventivně nechal natřít spodek nějakou protikorozní ochranou, přeci jenom je to 9 let staré auto :-)

Prostě, smiř se s tím, že jsou i auta, co vydrží víc než 100-200 tisíc bez nějakého zásadního servisu a výměny půlky podvozkových částí.

+1/0
31.10.2014 13:13

M34a13r92e52k 43M76a39l21ý 1672118481340

Ne, nemají, resp. mají oba rozvodový řetěz a ani u jednoho jsem na něj nemusel šahat. Jak řekl jeden servisák, když jsem se ho ptal na rozvody... to má řetěz spolehlivý, ne jako Fabie, kde to bylo jako řetěz u bicyklu.

+1/0
30.10.2014 7:17

M69a58r93e26k 71J23a20n18e76č91k66a 1237666553161

"O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč." Jaký příplatek, snad verze combi bude dražší o 10 000kč než verze hatchback. Nebo u Škodovky, když si zákazník nepřiplatí, mu ten kufr v kombi zmenší? :-) A s těmi motory se ten kombík s osádkou a nákladem pak rozjede i do kopce? :-P 55kW pro hatchback není totiž žádná sláva, natož pak pro kombi. V téhle pidi motorizaci by kombík neměli ani nabízet. Chlubit se také cenou 262 900kč za vůz ve výbavě "Holátko" je úplně mimo. Když bude chtít uživatel to, co má být dnes již běžně v základu, tedy ruční klimatizace, rádio a mlhovky, tak ta cena bude úplně jiná. Takže zase jenom komerční žvást, aby uživatel nabyl dojmu, jak je Škodovka levná. Tahle automobilka vážně dělá všechno proto, aby ji Hnůjdaj za pár let převálcoval. Lidi dnes bohužel hledí spíše na cenu a výbavu, než na kvalitu a jízdní vlastnosti vozu. Pak se nikdo nemůže divit tomu, že mnoho rodin raději sáhne po nějakém křápu korejské výroby, který má díly z bláta, než aby si koupila kvalitnější vůz. Na ty nákupy a jízdu po městě jim to totiž udělá stejnou službu za méně peněz a ještě si budou myslet jakou nemají silniční pilu, aspoň dle toho, jak s tím někteří jezdí.

+7/0
29.10.2014 18:52

P80e82t89r 29K74u42l51i52c48h 9230781792185

třeba renault clio grandtour s 1,2 54 kW?

0/0
29.10.2014 21:36

M90a48r50e61k 30J39a86n97e46č15k28a 1137116653401

Ano, taky úchvatný výkon motoru 0-100km/h za 15s na rovince a co teprve jízda do nějakého dlouhého kopce se zatáčkami a s menším nákladem (4 lidi a nějaký nákup v kufru). Motor se bude muset dosti vytáčet, aby to nějak jelo. Minimum u kombíka typu Fabia bych viděl od hranice 66kW, nenadchne, ale ani neurazí. Vše méně je spíše za trest, to už je pak rozumnější jít do verze hatchbak.

+1/0
29.10.2014 23:55

P41e46t78r 84K86u70l58i37c76h 9810731902275

to záleží na tom, co s tím autem děláš. pro rodinu s malým děckem ve městě je malé kombi se slabým motorem v pohodě, když chceš jen prostor na složený kočárek a nákupy.

pokud s tím plánuješ jezdit dlouhé trasy, dovolené, příbuzenstvo na druhým konci republiky, pytle s cementem na stavbu, atd... tak bych se poohlídnul až po té 1,2 TSI se 66 kW...

0/0
30.10.2014 9:39

M16a55r12e92k 43J12a26n38e51č14k92a 1367676173431

Tohle jsem si kdysi dávno myslel taky. Problém je ale ten, že dnes jsou města auty přeplněná a mnohdy jenom vyjet z vedlejší silnice na hlavní, kde je dosti provoz a není nijak řízena křižovatka je s tak líným autem mnohdy dosti obtížné. Na nějaké předjíždění mimo město bych rovnou zapomněl, protože je to s takovým pidi obsahem motoru velmi riskantní manévr, protože řidič takového auta potřebuje dost času na rozjezd, předjetí a zařazení se zpět do jízdního pruhu.

+3/0
30.10.2014 9:59

P77e71t25r 72K76u20l20i11c44h 9930911462425

s manželkou a dítětem v autě bych nepředjížděl ani ve 2-litrové oktávce, to radší přijedu o čtvrt hodiny později....

0/0
30.10.2014 10:10

M20i73c79h56a47l 68P91a90v12l35á68t 9983483124889

Cast ridicu to tak dela a je to jeden z duvodu, proc to na silnicich nevypada uplne dobre. Neumeji ridit, jsou ustraseni, neschopni soustredeni,..

0/−1
30.10.2014 10:16

P42e84t57r 29K63u24l59i14c65h 9100241172945

klidni ridici, co jezdi bezpecne jsou důvodem toho, ze to na silnicich nevypada dobře? e?

0/0
30.10.2014 10:27

T54o66m97á51š 64H83o27r77a 2339465888985

Silnice je místo kde se má člověk dopravit z bodu A do bodu B a né místo na honění ega. Kdysi jsem také blbnul, jezdil po okreskách hodně přes 100 a podobně ale s věkem naštěstí přišel rozum a teď už nespěchám a jezdím s rozumem a na spotřebu.

Jinak jsme si svého času uděl s kamarádem takový pokus, jeli jsem oba s Feliciema na dovolenou z Brna na Šumavu ke Klatovům (asi 260 km), já jel podle předpisů na spotřebu, kamarád jako "prase" na čas, pravda já dojel o 16 minut později, ale měl jsem o 1,8 litrů/100 km menší spotřebu. Takže suma sumárum, jsem jel opatrněji a ještě ušetřil.;-)

0/0
30.10.2014 18:16

J24i51ř74í 46S56c73h38w18a31c68h 8588454728826

je přece logické, že lepší auto se stejnou výbavou stojí více jak auto s se stejnou výbavou ale "z bláta". Takže zájemce má dvě možnosti buď si koupí holou škodovku bez výbavy laciněji než Hyundai nebo se stejnou (doplacenou) výbavou dráž, tak nevím čemu se divíš?

+3/0
29.10.2014 22:12

M27a60r68e24k 55J33a61n95e46č45k36a 1277436633831

Já se tomu nedivím, jenom konstatuji některá fakta. Zamyslet by se měl spíše spotřebitel a především výrobce a některé věci začít dávat standardně do základu a neždímat kupujícího co to jde i za obyčejné autorádio, nebo mlhovky. Nedivím se pak, že se mnoho lidí raději jako nové auto koupí jinou značku, byť méně kvalitní. Logicky s rostoucím počtem nových korejských aut na cestách, který dnes už není zanedbatelný, bude v přímé úměře klesat i odbyt nových Škodovek v tuzemsku, ale to jen tak pod čarou, což mě osobně nijak netrápí, protože obchodní taktika Škodovky mě už dávno přestala bavit.

+2/0
29.10.2014 23:33

M21i18r48o68s29l48a71v 83K66r19a36h85u97l73í85k 6177614774

Škoda na to ale reaguje. Sice ne tak pružně, ale zase proč se jim divit. Podeje stále mají a tak to na korejské ceny dotahují pomalu. Musí přece nějak tlačit to, že dělají kvalitnější auta. Takže si musíte logicky trošku připlatit.

0/0
30.10.2014 9:06

T80o66m66á18š 19H89o64r46a 2289155398205

Mě by celkem zajímalo kde bereete tu jistotu že korejci dělají méně kvalitní auta jak Škodovka. Moje zkušenosti jsou jiné, měl jsem Škodu Felicii (160 tisíc) a Fábii I (60 tisíc) k tomu nějaké služební Felicie a Octávie... vše spolehlivé vozy s běžným servisem... v životě mě nenechali ve štichu.

Ale také máme KIA Ceed 2 generace v benzínu (zatím 120 tisíc) pouze výměny kapalin a filtrů, vše šlape jak hodinky, dále totéž v třetí generaci v kombíku, (60 tisíc) vše naprosto OK, otec má Hyundai I 30 najeto kolem (140 tisíc)k tomu mám nějaké zkušenosti s firemníma KIA Venga... opět vše bezporuchové, běžný servis a žádné z nich mě zatím nenechalo ve štichu.

Takže za mě spolehlivost podobná, servisní náročnost podobná. Jinak KIA a Ceed prodají ročně 7,5 milionů vozů, kromě Koreie také hodně v západní evropě a USA. Myslíte že jsou lidé co tyhle vozy kupují blbci?

+2/0
30.10.2014 18:06

M38a39r73t33i19n 59K20o76v52á44ř 2541760129156

Kupující určitě ne, ale u nás je ta nechuť k H/K z velké části výsledkem kampaní p. Vošického, kterej je korunovanej...

+1/0
30.10.2014 18:53

T29o47m62á32š 60H37o73r48a 2619965278125

V každé zemi lidé tak nějak z tradice preferují značky zde vyráběné, italové, němci či francouzi nejsou jiní. Tomu rozumím a svým způsobem to i chápu, především z hlediska dostupnosti servisu je koupě domácího výrobku výhodnější.

Ale prostě tvrdit že jeden z největších světových výrobců automobilů dělá střepy s bláta hraničí s fanatizmem. V těchto diskusích se už dlouho vede válka mezi těmi co nemohou Škodovku vystát a vždy a všude ji haní, a mezi těmi co škodovku zožňují a i kdyby udělala trakač tak z toho budou z prominutím učurávat. Myslím že obě skupiny by měli zvolit trochu věcnější tón.

+1/0
30.10.2014 19:59

J97i58ř13í 82S30c66h53w56a79c95h 8218744648356

neříkám, že Hyundai nedělá méně spolehlivá auta (v krátkodobém horizontu cca 100000 km), ale tvrdě optimalizovaná na cenu. Takže motory mají sice papírově vysoký výkon, ale dynamika je stejná jako u Škodovky s motorem, který má cca o 10% kW méně. Spotřeba je u nich obecně vyšší,než u evropské konkurence. 

Tam si někdo stěžuje na rozpadající se obložení volantu, onde si druhý stěžuje po roce na ošoupanou řadičku jak po deseti letech. ix20 má v kufru podlážku co by se (v horní pozici) pod 2 pytli cementu na nějaké nerovnosti nejspíše prolomila.... atd. atd. 

Konkurenci dohání výbavou, tam jsou jedničky, ale úroveň konstrukce motoru karosérie a podvozku je prostě oproti Škodě horší.

+1/−1
30.10.2014 20:42

J96i83ř35í 46S21c89h16w14a69c27h 8828944548116

:-(oprava: ....neříkám, že Hyundai dělá méně spolehlivá auta...;-)

0/0
30.10.2014 20:47

T45o88m76á76š 15H16o60r60a 2739685248875

Osobní zkušenosti každého jsou věcí dosti indivuduální, tya beru vždy z rezervou, také je to o štěstí na dobrý či o smůle na vyloženě špatný kus. Já mám osobní zkušenost z dvěmi vozy KIA a s jedním Hyundaiem a zatím vše OK, v práci mají dva kolegové Ceeda a jeden I30 předchozích generací, všechny auta opět přes 100 tisíc km a spokojenost. ale věřím tomu že má někdo smůlu na nepovedený vůz, konečně to sem zažil v práci i u služení Octávky, ta se víc servisovala než jezdila, a přitom vím že to jsou obecně držáky, otec měl první generaci Octávky, najeto bez mála 300 tisíc a neměl jediný problém.

Ta optimalizace životnosti je obecný trend, a je otázkou zda je to správně, či nikoli, já osobně preferuji rozumný kompromis, auto by dnes dle mě mělo mít životnost nastavenu někam k 200 tisícům km, víc vzhledem k překotnosti vývoje a množství najetých km asi nemá smysl.

Pokud jde o maximální výkon a dynamiku, případně maximální rychlost, to je vše otázka elektroniky, zpřevodování a několika dalších prvků. Větší výkon neznamená že vůz musí být rychlejší, rychleji akcelerovat a podobně. Takže tohle bych vyloženě výrobci nezazlíval.

Spotřeba je další specifický prvek, ano papírově jsou KIa a Hyundai žíznivější, ale moje praxe mě to zase až tak nepotvrzuje. Měl jsem dvě Škodovky 1,3 respektive 1,4 litru v benzínu a s oběma jsem se dokázal dostat na rozumné spotřeby, které korespondovali s tím co uváděl výrobce. Stějně to nyní zvládám s KIA v dieselu, tohle je profil spotřeby mého současného vozu a nemyslím že spotřeba je vyloženě špatná: http://www.spotreby.cz/kia-cee-d-sw-1-6-crdi-94-kw-126-hp-a48795/.

Spotřeba je především o údržbě vozu, použitém palivu a správných jízdních návicích, v reálu se stejným typem vozu se může dle individuálního přístupu rozdíl pohybovat v řádech litrů a tedy desítek procent.

Nejdůležitější ale v zásadě je vybrat si vůz vyhovující mým požadavkům a být s ním spokojený, že každý máme jiné požadavky je logické, konečně nemáme doma všichni 170 cm vysokou

0/0
31.10.2014 10:11

T32o54m34á33š 36H87o67r34a 2409885238255

vysokou blondýnu mělo být. ;-D

0/0
31.10.2014 10:11

L84u37k95a93s 88H84a98n34a21k 7521201907281

U hatchabcku je příplatek za klimatizaci a rádio jen 5k, takže tady to bude podobné, takže žádný velký skok. Jinak souhlasím, že kupovat auto jen podle poměru cena/výbava není rozumný.

0/0
30.10.2014 11:26

J43i68ř57í 73B45o20l65f 8325337668605

Podle mě půjde cena brzy dolů, nebo se přidá na výbavě. to porovnání s Rapidem není od věci a spousta lidí tak bude asi uvažovat. Já Škodovce fandím, i když ji v garáži nemám a asi mít nebudu, ale to ne z důvodu nějaké zášti, ale kvůli tomu,že bych byl nerad, aby mi ji někdo urad :-)

Ve svém okolí už znám několik lidí, co "měli" Škodovku ...

0/0
29.10.2014 18:32

9791454900947

Nojo, to máte tak. Nejkradenější značka v ČR je Škoda....no, ono když je prakticky každé třetí auto Škoda, to se pak špatně střílí vedle. Stejně, jako nejkradenější značka mobilů na světě je Apple iPhone. Nebojte, ono to není s těmi krádežemi tak žhavé, jen je tu prostě víc Škodovek na hlavu, než jinde. V Německu se taky nejčastěji krade Volkswagen ;-)

+1/0
29.10.2014 21:55

Z37d30e69n55ě75k 61H90a77n20z66l 1711876692894

Kazdej si hraje,ze ma doma minimalne Mercedes.Nechapu tu zast na cokoli vyrobeno v Boleslavi.Tak si to nekoupim a hotovo.Hlavni tahoun Ceske ekonomiky,bud te radi ze slape

+11/0
29.10.2014 18:04

M75i78l44o42s15l91a28v 19J59a93n78o56u92š61e69k 3446233523938

Myslím že v diskusích není "držet hubu a krok" příliš produktivní a není to ani cílem :-). Má se diskutovat a to se tu děje - člověk se z toho často dozví plno zajímavých informací, které se do článku nevešly.

+2/0
29.10.2014 18:29

T13o95m90á81š 64K24n66a51i90f47l 6173730327950

Diskuse... Kde polovina pitome*cku furt dokola opakuje jal je draha, hnusna, nemecka? :D

+2/−1
29.10.2014 19:53

P41e56t87r 26B46á40č98a 8765276695755

a druha pulka si z ni cvrka do gati? :D

+1/0
29.10.2014 22:58

M76a29r68t39i17n 74K52o28v93á65ř 2921840969786

Těch ultras z obou stran zase tolik není. Najde se tu dost lidí, kteří vědí, že žádné auto jakékoliv značky (platí to samozřejmě i o Škodě a Hyundai) není tak dobré, jak si myslí jeho zastánci, ale ani tak špatné, jak si myslí jeho odpůrci.

+1/0
30.10.2014 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.