Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda zveřejnila ceny nové Fabie Combi, bude stát 263 tisíc

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc. Háček je ale v tom, že kombík nedostává slabší provedení základního motoru. Hodně zájemců o Fabii Combi tak asi skončí u Škody Rapid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i79r96o85s14l75a27v 75K61o52p70á19č11e95k 2532286139738

Dobrý den,

jak nová Fabka, tak Rapid jsou vcelku povedená auta. Pro zájemce je otázkou jen cenové nastavení a výběr. A je velmi dobře, že si můžeme vybrat.

0/0
13.11.2014 10:09

Z37d78e11n89ě73k 73D71u44f87e20k 2424594828

Včerejší reportáž v autosalonu mě pobavila. při testování vyšlo najevo, že nefunguje autorádio současně s navigací. Myslím si, že tohle IT odborníci z NDR fakt nedomysleli.

+1/0
7.11.2014 8:23

T56o36m52á87š 76K75n41a51i26f79l 6633660437850

Tim se ale mysli rádio pri mirror linku, ne pokud mas např. Amudsena a v něm navigujes a současně mas pustene rádio.

0/0
13.11.2014 6:40


V78l92a56d55i58m51í68r 60H66a40v16r33á23n69e86k 7166436110697

měla by se jmenovat Škoda VSMD - vše si musíš dokoupit Rv

+4/−1
30.10.2014 19:50

J67i61ř74í 53S64c50h36w41a85c62h 8318364178396

ŠKODA VNK - vše nemusíš kupovat :-P

0/0
30.10.2014 20:48

T19o45m62á95š 75K33n14a48i90f14l 6313190817970

Proč? Co nechceš , tonnekoupis, cobchces, to pribalis... Každý si muze vybrat a nastavit dle svého gusta.

+2/−3
30.10.2014 21:50

A92n36t14o92n52í56n 10S38e32b66e15r41a 7823968720709

Jsem si konfiguroval Fabii aby tam bylo aspoň to co má ve staré autě a pod 400 tisíc jsme se nedostal A to jsem to auto koupil jako 4 leté za 130 tisíc.

+1/0
30.10.2014 15:29

T61o95m33á17š 82H60o36r66a 2709665878615

Také jsem se snažil dostat s Fábií na nějakou rozumnou výbavu a skončil jsem s benzínem na 360 a s naftou na 420 tisících, s tím že vždy se tam našla nějaká připomínka. Holt jsem zmlsanej.

+1/0
30.10.2014 17:55

J67i52ř66í 97S17c18h17w57a48c60h 8558594408886

pro jistotu je to tvoje  jen "staré no name". To se pak nediv....

Předpokládám, že když jako 4leté stálo 130 tak nové asi tak 200...Rv;-D

0/−1
30.10.2014 20:15

P38e73t52r 46B79á74č30a 8175696695805

Schwachu prestan tady trapcit u kazdyho prispevku co se otre o tvoji socka Fabii :-P

+1/0
31.10.2014 19:57

T31o81m11á50š 73H76o93r31a 2619245338865

Za deset tisíc na víc člověk získá větší uauto z výkonnějším motorem. Dle selského rozumu se právě krátká verze s motory HTP 44 kW a 55kW stala neprodejnou.

+1/−1
30.10.2014 11:44

V23l41a59s81t96i26m82i18l 70B21e45d98n69á61ř 3293462275786

Podle mne měla být základní cena za kombi 249900.Vypadá to opticky líp a škoda by peníze na víc vyrazila s lidí na servisu a pří.vybavě.ŠKODA!!;-(

+1/0
30.10.2014 11:41

D98a25n10i97e34l 67T28o17m56a15n24e83c 9874360974838

Pořád dokola jen články o škodě! Jiné nové auta nejsou? NO NE?

Alfa Romeo,Aston Martin,Audi,Bentley,BMW,Bugatti,;-D

Citroën

Dacia

Daewoo

Dodge

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer Hyundai Chevrolet Chrysler Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Maserati Mazda Mercedes-Benz Mini Mitsubishi Nissan Noble Opel Peugeot Pontiac Porsche Qoros Renault Rolls Royce Saab Seat Ssangyong Subaru Suzuki Škoda Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo

+3/0
30.10.2014 8:35

J78a91n 38P97š45e64n55i13č19k46a 2120798213572

A vsech dohromady se u nas neproda jako Skodovek :D

+1/−1
30.10.2014 10:34

P57e14t82r 34K34u70l22i42c34h 9230771192365

jinÁ (ne jiné) nová auta jsou taky, ale Škoda je domácí značkou a tahounem ekonomiky, tak je logické, že se o ní píše na zpravodajském serveru nejvíc. Jiných webů o autech a značkách, co jsi vyjmenoval jsou všude mraky...

+3/0
30.10.2014 10:51

M12a55r36t56i72n 71K77o49v53á87ř 2791530439696

Schválně si projděte kolik reakcí je v diskusi pod článkama o "těch jiných" autech a kolik pod Škodou. Na infoservrech ani tak nejde o ty informace, ale o prachy = potřebujou přitáhnout co nejvíc čtenářů. Čím větší počet kliknutí, tím víc peněz dostanou za reklamy. No a články o nové Škodě nebo o Vošického Hyundai jim to přinesou...

0/0
30.10.2014 19:05

M95a87r87e65k 48M94a97l57ý 1192118631120

Prosím tě, kolik (a jakých) těch 2 litrových motorů jsi měl, že je to podle tebe takový "brutální žrout na opravy" ? :-) Já měl zatím dva.

První byl před pár lety, najel jsem na něm za dva a půl roku cca. 100.000 km, koupeno jako ojetina stáří 2 roky s nájezdem 80.000 km. Na motoru jsem nic neopravoval, jen měnil olej a filtry. Jediný výdaj byl ke konci vadný alternátor za asi 5.000 KČ, jinak nic. Výkon 110 kW, spotřeba jako Octavka 1.6, co jsem měl předtím. Jinak další výdaje za tu dobu - akorát tak jedny brzdové kotouče a komplet destičky.

Druhý 2 litrový motor mám teď, aktuálně jsem na něm najel necelých 30.000, koupený vloni s nájezdem 180.000 km, stáří 8 let. Zatím jenom 2x olej a filtry. Jo a měnil jsem ve 200.000 svíčky. Člověče, to byla brutální pálka, asi 1.300 KČ i s prací :-) Výkon 104 kW a spotřeba za těch 30tkm je 7,6 l/100 km.

Tak nevím, kde bereš ty pohádky o nákladech 40.00 ročně :-)

+1/0
30.10.2014 0:18

J37i71ř46í 67S24c30h36w38a53c56h 8828894388186

a co rozvody, to ty tvoje motory nemají?

0/0
30.10.2014 0:41

J43i18ř13í 25S13c80h89w11a25c53h 8458564398236

a to, že ojetinám, co mají přes 100.000 odcházejí různé čepy, ložiska a tlumiče v nápravách je taky celkem běžné, pokud se ti to náhodou vyhnulo, jsi výjimka, co potvrzuje pravidlo, spíše tipuji na to, že jsi na nějaké vůle a pazvuky v nápravách nereagoval a raději prodal dál....;-)

0/0
30.10.2014 0:48

M37a53r46e35k 92M69a43l16ý 1132858721590

Když jsem ve 180.000 prodával, auto mělo těsně po kontrole v autorizáku, žádné vůle na podvozku, vše bylo původní a funkční jak má být, i tlumiče s rezervou byli OK.

Aktuální motor jsem nechal po koupi (asi až po roce, nebyl čas) prohlídnout taky v autorizáku a jediná věc - zrezivělé táhlo ruční brzdy, jinak ve svých 200.000 km byl motor i celé auto v kondici, geometrie OK, sbíhavost taky, brzdy rovnoměrné, podvozek plně funkční a bez vůli, tlumiče tuším na 53%, atd...

Říkáš 100.000 a odejdou tlumiče a čepy, ložiska? Tyto věci musí na autě vydržet tak do 250.000 min., jinak je to črep :-(

+1/0
30.10.2014 7:23

J26i14ř25í 49S15c97h36w39a61c89h 8538924978816

mezi 100-200 tisíci odchází v nápravách ložiska i na Volvech ;-) a motorů co nemají preventivní "generálku" rozvodů  mezi 100-200 tisíci je je taky pomálu....

hmm tlumiče, co vydrží 250 tisíc? On ten tlumič se nerozpadne jen jaksi netlumí! ;-) Kola sice odskakují ale jede se dál i na 53% ;-)

0/0
30.10.2014 20:24

M21a36r55e91k 31M66a90l22ý 1112988201570

Jak jsem psal, motory, co jsem měl, měly rozvodové řetězy a né řemeny. Takže bezúdržbové a dle mechanika opravdu s těmito typy nebyly nikdy žádně potíže.

Tlumiče mám původní (naj. 212.000) a opět dle diagnostiky a slov autorizovaného servisu jsou ještě naprosto v pořádku a tlumí tak, jak by měly. Není to tak, jak píšeš, že tlumící účinek se snižuje, ono prostě najednou tlumiče radikálně zhorší svoje vlastnosti, což se pozná a pak jsou zralé na výměnu. U těch mých mi autorizovaný servis doporučil zase diagnostiku za rok. Pokud by mi tlumiče nevydržely ani 200.000 km, tu značku auta už bych si nekoupil. Třeba Mercedes u řady E uvádí životnost tlumičů 300-400 tisíc.

Nápravy jsem měl na obouch autech původní (jedno 180.000, druhé teď 212.000), nic se neměnilo, ložiska fungují, vůle nejsou. A není to jenom můj dojem, ověřeno opet v servisu. Jen jsem preventivně nechal natřít spodek nějakou protikorozní ochranou, přeci jenom je to 9 let staré auto :-)

Prostě, smiř se s tím, že jsou i auta, co vydrží víc než 100-200 tisíc bez nějakého zásadního servisu a výměny půlky podvozkových částí.

+1/0
31.10.2014 13:13

M96a68r73e36k 14M27a51l52ý 1632858841750

Ne, nemají, resp. mají oba rozvodový řetěz a ani u jednoho jsem na něj nemusel šahat. Jak řekl jeden servisák, když jsem se ho ptal na rozvody... to má řetěz spolehlivý, ne jako Fabie, kde to bylo jako řetěz u bicyklu.

+1/0
30.10.2014 7:17

M48a47r29e98k 61J47a98n52e37č20k58a 1177596213631

"O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč." Jaký příplatek, snad verze combi bude dražší o 10 000kč než verze hatchback. Nebo u Škodovky, když si zákazník nepřiplatí, mu ten kufr v kombi zmenší? :-) A s těmi motory se ten kombík s osádkou a nákladem pak rozjede i do kopce? :-P 55kW pro hatchback není totiž žádná sláva, natož pak pro kombi. V téhle pidi motorizaci by kombík neměli ani nabízet. Chlubit se také cenou 262 900kč za vůz ve výbavě "Holátko" je úplně mimo. Když bude chtít uživatel to, co má být dnes již běžně v základu, tedy ruční klimatizace, rádio a mlhovky, tak ta cena bude úplně jiná. Takže zase jenom komerční žvást, aby uživatel nabyl dojmu, jak je Škodovka levná. Tahle automobilka vážně dělá všechno proto, aby ji Hnůjdaj za pár let převálcoval. Lidi dnes bohužel hledí spíše na cenu a výbavu, než na kvalitu a jízdní vlastnosti vozu. Pak se nikdo nemůže divit tomu, že mnoho rodin raději sáhne po nějakém křápu korejské výroby, který má díly z bláta, než aby si koupila kvalitnější vůz. Na ty nákupy a jízdu po městě jim to totiž udělá stejnou službu za méně peněz a ještě si budou myslet jakou nemají silniční pilu, aspoň dle toho, jak s tím někteří jezdí.

+7/0
29.10.2014 18:52

P15e68t13r 13K26u38l57i11c67h 9640341842355

třeba renault clio grandtour s 1,2 54 kW?

0/0
29.10.2014 21:36

M51a54r27e35k 50J79a53n82e47č90k60a 1627986673301

Ano, taky úchvatný výkon motoru 0-100km/h za 15s na rovince a co teprve jízda do nějakého dlouhého kopce se zatáčkami a s menším nákladem (4 lidi a nějaký nákup v kufru). Motor se bude muset dosti vytáčet, aby to nějak jelo. Minimum u kombíka typu Fabia bych viděl od hranice 66kW, nenadchne, ale ani neurazí. Vše méně je spíše za trest, to už je pak rozumnější jít do verze hatchbak.

+1/0
29.10.2014 23:55

P85e20t66r 76K92u63l45i83c60h 9810681472895

to záleží na tom, co s tím autem děláš. pro rodinu s malým děckem ve městě je malé kombi se slabým motorem v pohodě, když chceš jen prostor na složený kočárek a nákupy.

pokud s tím plánuješ jezdit dlouhé trasy, dovolené, příbuzenstvo na druhým konci republiky, pytle s cementem na stavbu, atd... tak bych se poohlídnul až po té 1,2 TSI se 66 kW...

0/0
30.10.2014 9:39

M46a61r43e36k 61J73a11n81e91č32k66a 1797666803671

Tohle jsem si kdysi dávno myslel taky. Problém je ale ten, že dnes jsou města auty přeplněná a mnohdy jenom vyjet z vedlejší silnice na hlavní, kde je dosti provoz a není nijak řízena křižovatka je s tak líným autem mnohdy dosti obtížné. Na nějaké předjíždění mimo město bych rovnou zapomněl, protože je to s takovým pidi obsahem motoru velmi riskantní manévr, protože řidič takového auta potřebuje dost času na rozjezd, předjetí a zařazení se zpět do jízdního pruhu.

+3/0
30.10.2014 9:59

P76e51t49r 26K69u37l24i57c97h 9570901712155

s manželkou a dítětem v autě bych nepředjížděl ani ve 2-litrové oktávce, to radší přijedu o čtvrt hodiny později....

0/0
30.10.2014 10:10

M70i66c53h81a42l 62P46a84v56l34á11t 9353663474939

Cast ridicu to tak dela a je to jeden z duvodu, proc to na silnicich nevypada uplne dobre. Neumeji ridit, jsou ustraseni, neschopni soustredeni,..

0/−1
30.10.2014 10:16

P86e10t95r 36K82u77l16i18c41h 9510771622315

klidni ridici, co jezdi bezpecne jsou důvodem toho, ze to na silnicich nevypada dobře? e?

0/0
30.10.2014 10:27

T13o45m78á70š 11H94o21r34a 2789835468145

Silnice je místo kde se má člověk dopravit z bodu A do bodu B a né místo na honění ega. Kdysi jsem také blbnul, jezdil po okreskách hodně přes 100 a podobně ale s věkem naštěstí přišel rozum a teď už nespěchám a jezdím s rozumem a na spotřebu.

Jinak jsme si svého času uděl s kamarádem takový pokus, jeli jsem oba s Feliciema na dovolenou z Brna na Šumavu ke Klatovům (asi 260 km), já jel podle předpisů na spotřebu, kamarád jako "prase" na čas, pravda já dojel o 16 minut později, ale měl jsem o 1,8 litrů/100 km menší spotřebu. Takže suma sumárum, jsem jel opatrněji a ještě ušetřil.;-)

0/0
30.10.2014 18:16

J43i82ř30í 27S48c90h12w88a30c70h 8978604648886

je přece logické, že lepší auto se stejnou výbavou stojí více jak auto s se stejnou výbavou ale "z bláta". Takže zájemce má dvě možnosti buď si koupí holou škodovku bez výbavy laciněji než Hyundai nebo se stejnou (doplacenou) výbavou dráž, tak nevím čemu se divíš?

+3/0
29.10.2014 22:12

M36a64r58e22k 39J64a10n24e81č21k54a 1397336703361

Já se tomu nedivím, jenom konstatuji některá fakta. Zamyslet by se měl spíše spotřebitel a především výrobce a některé věci začít dávat standardně do základu a neždímat kupujícího co to jde i za obyčejné autorádio, nebo mlhovky. Nedivím se pak, že se mnoho lidí raději jako nové auto koupí jinou značku, byť méně kvalitní. Logicky s rostoucím počtem nových korejských aut na cestách, který dnes už není zanedbatelný, bude v přímé úměře klesat i odbyt nových Škodovek v tuzemsku, ale to jen tak pod čarou, což mě osobně nijak netrápí, protože obchodní taktika Škodovky mě už dávno přestala bavit.

+2/0
29.10.2014 23:33

M68i17r25o58s31l48a94v 84K89r91a60h74u72l11í42k 6477274154

Škoda na to ale reaguje. Sice ne tak pružně, ale zase proč se jim divit. Podeje stále mají a tak to na korejské ceny dotahují pomalu. Musí přece nějak tlačit to, že dělají kvalitnější auta. Takže si musíte logicky trošku připlatit.

0/0
30.10.2014 9:06

T21o68m56á75š 66H54o81r13a 2299105198725

Mě by celkem zajímalo kde bereete tu jistotu že korejci dělají méně kvalitní auta jak Škodovka. Moje zkušenosti jsou jiné, měl jsem Škodu Felicii (160 tisíc) a Fábii I (60 tisíc) k tomu nějaké služební Felicie a Octávie... vše spolehlivé vozy s běžným servisem... v životě mě nenechali ve štichu.

Ale také máme KIA Ceed 2 generace v benzínu (zatím 120 tisíc) pouze výměny kapalin a filtrů, vše šlape jak hodinky, dále totéž v třetí generaci v kombíku, (60 tisíc) vše naprosto OK, otec má Hyundai I 30 najeto kolem (140 tisíc)k tomu mám nějaké zkušenosti s firemníma KIA Venga... opět vše bezporuchové, běžný servis a žádné z nich mě zatím nenechalo ve štichu.

Takže za mě spolehlivost podobná, servisní náročnost podobná. Jinak KIA a Ceed prodají ročně 7,5 milionů vozů, kromě Koreie také hodně v západní evropě a USA. Myslíte že jsou lidé co tyhle vozy kupují blbci?

+2/0
30.10.2014 18:06

M18a66r40t62i60n 63K82o11v42á50ř 2411780679296

Kupující určitě ne, ale u nás je ta nechuť k H/K z velké části výsledkem kampaní p. Vošického, kterej je korunovanej...

+1/0
30.10.2014 18:53

T78o88m36á22š 48H73o37r34a 2229125798925

V každé zemi lidé tak nějak z tradice preferují značky zde vyráběné, italové, němci či francouzi nejsou jiní. Tomu rozumím a svým způsobem to i chápu, především z hlediska dostupnosti servisu je koupě domácího výrobku výhodnější.

Ale prostě tvrdit že jeden z největších světových výrobců automobilů dělá střepy s bláta hraničí s fanatizmem. V těchto diskusích se už dlouho vede válka mezi těmi co nemohou Škodovku vystát a vždy a všude ji haní, a mezi těmi co škodovku zožňují a i kdyby udělala trakač tak z toho budou z prominutím učurávat. Myslím že obě skupiny by měli zvolit trochu věcnější tón.

+1/0
30.10.2014 19:59

J49i69ř76í 28S28c93h75w27a82c93h 8448194508786

neříkám, že Hyundai nedělá méně spolehlivá auta (v krátkodobém horizontu cca 100000 km), ale tvrdě optimalizovaná na cenu. Takže motory mají sice papírově vysoký výkon, ale dynamika je stejná jako u Škodovky s motorem, který má cca o 10% kW méně. Spotřeba je u nich obecně vyšší,než u evropské konkurence. 

Tam si někdo stěžuje na rozpadající se obložení volantu, onde si druhý stěžuje po roce na ošoupanou řadičku jak po deseti letech. ix20 má v kufru podlážku co by se (v horní pozici) pod 2 pytli cementu na nějaké nerovnosti nejspíše prolomila.... atd. atd. 

Konkurenci dohání výbavou, tam jsou jedničky, ale úroveň konstrukce motoru karosérie a podvozku je prostě oproti Škodě horší.

+1/−1
30.10.2014 20:42

J63i26ř72í 70S36c76h17w46a75c92h 8768174608456

:-(oprava: ....neříkám, že Hyundai dělá méně spolehlivá auta...;-)

0/0
30.10.2014 20:47

T44o83m54á37š 82H67o23r22a 2349245328475

Osobní zkušenosti každého jsou věcí dosti indivuduální, tya beru vždy z rezervou, také je to o štěstí na dobrý či o smůle na vyloženě špatný kus. Já mám osobní zkušenost z dvěmi vozy KIA a s jedním Hyundaiem a zatím vše OK, v práci mají dva kolegové Ceeda a jeden I30 předchozích generací, všechny auta opět přes 100 tisíc km a spokojenost. ale věřím tomu že má někdo smůlu na nepovedený vůz, konečně to sem zažil v práci i u služení Octávky, ta se víc servisovala než jezdila, a přitom vím že to jsou obecně držáky, otec měl první generaci Octávky, najeto bez mála 300 tisíc a neměl jediný problém.

Ta optimalizace životnosti je obecný trend, a je otázkou zda je to správně, či nikoli, já osobně preferuji rozumný kompromis, auto by dnes dle mě mělo mít životnost nastavenu někam k 200 tisícům km, víc vzhledem k překotnosti vývoje a množství najetých km asi nemá smysl.

Pokud jde o maximální výkon a dynamiku, případně maximální rychlost, to je vše otázka elektroniky, zpřevodování a několika dalších prvků. Větší výkon neznamená že vůz musí být rychlejší, rychleji akcelerovat a podobně. Takže tohle bych vyloženě výrobci nezazlíval.

Spotřeba je další specifický prvek, ano papírově jsou KIa a Hyundai žíznivější, ale moje praxe mě to zase až tak nepotvrzuje. Měl jsem dvě Škodovky 1,3 respektive 1,4 litru v benzínu a s oběma jsem se dokázal dostat na rozumné spotřeby, které korespondovali s tím co uváděl výrobce. Stějně to nyní zvládám s KIA v dieselu, tohle je profil spotřeby mého současného vozu a nemyslím že spotřeba je vyloženě špatná: http://www.spotreby.cz/kia-cee-d-sw-1-6-crdi-94-kw-126-hp-a48795/.

Spotřeba je především o údržbě vozu, použitém palivu a správných jízdních návicích, v reálu se stejným typem vozu se může dle individuálního přístupu rozdíl pohybovat v řádech litrů a tedy desítek procent.

Nejdůležitější ale v zásadě je vybrat si vůz vyhovující mým požadavkům a být s ním spokojený, že každý máme jiné požadavky je logické, konečně nemáme doma všichni 170 cm vysokou

0/0
31.10.2014 10:11

T12o50m46á83š 54H27o71r69a 2199215618505

vysokou blondýnu mělo být. ;-D

0/0
31.10.2014 10:11

L75u12k84a12s 93H82a51n20a42k 7401811977491

U hatchabcku je příplatek za klimatizaci a rádio jen 5k, takže tady to bude podobné, takže žádný velký skok. Jinak souhlasím, že kupovat auto jen podle poměru cena/výbava není rozumný.

0/0
30.10.2014 11:26

J16i36ř81í 64B50o90l57f 8485877748665

Podle mě půjde cena brzy dolů, nebo se přidá na výbavě. to porovnání s Rapidem není od věci a spousta lidí tak bude asi uvažovat. Já Škodovce fandím, i když ji v garáži nemám a asi mít nebudu, ale to ne z důvodu nějaké zášti, ale kvůli tomu,že bych byl nerad, aby mi ji někdo urad :-)

Ve svém okolí už znám několik lidí, co "měli" Škodovku ...

0/0
29.10.2014 18:32

9101904480587

Nojo, to máte tak. Nejkradenější značka v ČR je Škoda....no, ono když je prakticky každé třetí auto Škoda, to se pak špatně střílí vedle. Stejně, jako nejkradenější značka mobilů na světě je Apple iPhone. Nebojte, ono to není s těmi krádežemi tak žhavé, jen je tu prostě víc Škodovek na hlavu, než jinde. V Německu se taky nejčastěji krade Volkswagen ;-)

+1/0
29.10.2014 21:55

Z90d35e33n32ě13k 61H79a82n20z28l 1501726212154

Kazdej si hraje,ze ma doma minimalne Mercedes.Nechapu tu zast na cokoli vyrobeno v Boleslavi.Tak si to nekoupim a hotovo.Hlavni tahoun Ceske ekonomiky,bud te radi ze slape

+11/0
29.10.2014 18:04

M70i67l47o44s47l89a88v 14J67a29n13o12u86š36e27k 3126123443918

Myslím že v diskusích není "držet hubu a krok" příliš produktivní a není to ani cílem :-). Má se diskutovat a to se tu děje - člověk se z toho často dozví plno zajímavých informací, které se do článku nevešly.

+2/0
29.10.2014 18:29

T74o51m14á57š 75K45n54a55i98f54l 6323490847360

Diskuse... Kde polovina pitome*cku furt dokola opakuje jal je draha, hnusna, nemecka? :D

+2/−1
29.10.2014 19:53

P82e13t98r 62B56á10č68a 8555856675145

a druha pulka si z ni cvrka do gati? :D

+1/0
29.10.2014 22:58

M28a11r73t53i64n 18K26o16v80á46ř 2631660199706

Těch ultras z obou stran zase tolik není. Najde se tu dost lidí, kteří vědí, že žádné auto jakékoliv značky (platí to samozřejmě i o Škodě a Hyundai) není tak dobré, jak si myslí jeho zastánci, ale ani tak špatné, jak si myslí jeho odpůrci.

+1/0
30.10.2014 19:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.