- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemyslím si, že je interpretace statistik tak jednoduchá, jak se na první pohled zdá. Je nutno si uvědomit, v jakých klimatických podmínkách se nejčastěji jezdí, jaká jsou nastavená pravidla, jak je řidič v daném státě přesycen informacemi typu nadbytečných až zbytečných značek, které odvádějí pozornost od mnohem důležitějšího sledování okolního provozu, také je nutno si všimnout, na co je zaměřena persekuce řidičů v otázce dopravních přestupků, je-li v ČR překročení rychlosti o 3 km bráno za smrtelný hřích, byť opodál si v klidu projíždí řidiči dodávek a kamionu obcemi o 20 km rychleji, nebezpečně se předjíždí, ale tyto nebezpečné provinění nejsou potrestána, pak se nemohou policisté ani novináři divit, že jsem tam, kde jsem.
Zaměřte své periskopy, radary, vrtulníky, passaty, superby, oktávky a zbytek flotily na opravdu nebezpečné osoby v provozu a oprostěte se od vybírání pokut pro nutnost vyrovnaných rozpočtů měst a obcí.
V ČR je bohužel policie ne pro prevenci a případné sankcionování vážně nebezpečných jedinců vůči společnosti, ale jako další prvek finanční správy státu.
Je nutno změnit priority práce dopravní policie.
Zahlcováním a zatěžováním řidičů se situace nespraví.
Ano, je těžké přiznat chybu a říci, že nastolený trend práce není správný. Pokud k tomu však nedojde, nikam se neposuneme.
HAWK....
to se divim během DVOU dnů co já vim se stalo spoustu dopravních nehod ale tak důležité je že dle článku nikdo nepřichází o život co já vim tak prej někde na Boleslav u Obory 2 vážný nehody během dne jedna odpoledne asi v 15:00 a pak po 21hod večer další
a taky prej tri u Prahy, ctyri u Brna a taky prej 5 u Ostravy
Hm to je uspech, na to jaky lopaty clovek denodenne na silnicich potkava.
To bude spis diky nam sikovnym, ktery myslime i za druhy za tim volantem
Proto mám řidičák až od 29ti...
To je ovšem vaše smůla. Já mám "céčko" a velkou motorku od 17-ti let.
Nejohroženější jsou mladí. Protože si myslí, že když se mu postaví 10x za den, tak že i ostatní svět mu patří, a často jezdí zhulený, vždyť ta tráva je přece tak neškodná...
Sprostě lžete. Myslím, že máte obrovský komplex z toho, že už máte život za sebou, ale nic jste v životě nedokázal. Za váš podělaný život ale mladí nemůžou.
Myslím, že by se měly omezit výkony vozů podle věku. Do 21 let 60kW, do 24 let 100kW. Když vidím ty 18ti leté v BMW s výkonem 200kW, kteří nezvládnou zatáčku a narvou to do chodce na chodníku a zabijí ho, tak takovým bych zakázal řídit na 10let.
Když se podíváte na statistiky, tak nejméně nehod je v místech s minimální koncentrací vozidel a minimálním tranzitem - Přes Maltu, UK a Švédsko prostě nikam nic nejezdí.
A je opět vidět, že jsme někde na půl cesty mezi Rakouskem+Německem a Polskem se Slovenskem, což přesně odpovídá tomu co jsme. Také je vidět, že je zásadní rozdíl jestli většina dopravy jede po dálniční síti a nebo obyčejných silnicích - dálnice totiž počet nehod snižují velmi výrazně. - viz podled na mapu Střední Evropy a porovnání Německa, ČR a Polska.
Před pár lety jsem projel Švédsko a Norsko a za celou dobu jsem zažil neukázněné řidiče jen v Oslo. Co mě dostalo byla dálnice o jednom pruhu bez možnosti předjíždění a max rychlostí 90km/h. Ale fungovalo to.
Mrtvých při autonehodách ubývá díky bezpečnějším autům, nikoliv díky ukázněnějším řidičům!!!
Nesouhlasí, obojí má na to vliv!
Smrťáků sice ubývá ale nehod nikoli. Za pozitivní změnu statistik může hlavně zlepšení techniky... "Blbých a zběsilých" je na silnicích ovšem čím dál víc..
Zběsilého řidiče jsem snad ještě neviděl, jen trouby, kteří netuší, co dělají a co se děje okolo nich.
"Neuvěřitelných 31 procent všech smrtelných havárií totiž statistiky připisují právě lidem ve věku od 15 do 29 let." Opravdu těžko uvěřitelné. Takže věková skupina 30-44 má na svědomí dalších neuvěřitelných 31 procent, 45-59 taky tak a nad 60 let zbývá už jen podobně neuvěřitelných 7 procent