Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e63t11r 89J94a16n46o58u24š 7319632662950

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

+1/0
11.11.2014 8:10

J13i18n64d95ř90i48c22h 54M24i53t43t56e36r 6651970333633

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0/0
15.11.2014 17:42

T47o62m32a43s 66H15a69b34a85n 7590712929251

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0/0
11.11.2014 7:31

V68i66k73t56o55r 17K49o18š25k36a 4822890887379

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0/0
10.11.2014 19:12

V91l71a52d98i94s91l86a96v 60N35o77h31e14j34l 7978327538861

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

+1/0
10.11.2014 19:15

J95a87n 48H85a56v81r96d79a 4571739944989

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0/−1
10.11.2014 15:48

J73i43n27d35ř90i67c83h 94M64i42t88t51e52r 6311180273643

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0/0
10.11.2014 16:46

V38l85a86d11i49s50l86a20v 74N71o50h31e95j87l 7328277188521

ale prosimte, to se pred 100 lety rikalo i o rychlosti nad 40km/h

0/0
10.11.2014 19:12

R40o45m49a13n 67K20r96a96t53o66c40h68v91í52l 6206927556344

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0/0
10.11.2014 14:40

J54a21r63o68s54l83a69v 70T94a71c46h34o45v21s16k80y 2152580534400

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0/0
10.11.2014 14:40

R87o43m44a18n 80K93r66a63t78o93c96h51v75í68l 6586627676704

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

+1/0
10.11.2014 14:43

J74a53k40u30b 85F61e85i46f85a34r 7199489226319

Na okruhu nebo letišti určitě.;-)

+2/0
10.11.2014 14:48

J58i21n25d72ř26i96c14h 75M88i72t29t29e13r 6861700763503

Německo ano.

+3/0
10.11.2014 16:47
Foto

J41i36ř73í 38K66w78o12l95e57k 5833717558539

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0/0
10.11.2014 11:12
Foto

J41i29ř82í 80K78w58o70l54e86k 5783977558349

http://www.youtube.com/watch?v=7dQBBO6ESts

0/0
10.11.2014 11:12

J37i42ř25í 83J44u15r58á59š80e80k 8437295620627

Taky mi to příjde jako nějaká designová vykopávka. Třeba to byl záměr. Mně se ale tadle motorka nelíbí.

0/0
10.11.2014 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.