Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e12t20r 11J67a70n70o92u58š 7759382852610

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

+1/0
11.11.2014 8:10

J15i76n51d45ř17i31c89h 94M28i95t45t66e61r 6621140533903

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0/0
15.11.2014 17:42

T27o98m76a63s 84H84a86b52a11n 7480982809441

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0/0
11.11.2014 7:31

V92i87k23t88o39r 68K33o63š20k46a 4232140807169

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0/0
10.11.2014 19:12

V73l44a16d18i65s48l67a57v 38N19o96h29e90j63l 7918157828901

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

+1/0
10.11.2014 19:15

J23a83n 13H57a52v72r32d45a 4291369174629

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0/−1
10.11.2014 15:48

J62i58n14d78ř23i18c94h 40M42i41t75t44e58r 6141900193763

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0/0
10.11.2014 16:46

V68l71a14d63i31s90l96a12v 25N90o42h84e29j29l 7418507758551

ale prosimte, to se pred 100 lety rikalo i o rychlosti nad 40km/h

0/0
10.11.2014 19:12

R48o25m22a50n 82K20r51a57t81o17c67h98v48í80l 6226677596634

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0/0
10.11.2014 14:40

J12a97r40o67s17l76a96v 26T62a54c22h22o44v93s81k57y 2512930644280

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0/0
10.11.2014 14:40

R88o93m21a73n 19K88r43a25t52o60c71h61v68í76l 6486767246804

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

+1/0
10.11.2014 14:43

J18a45k52u65b 57F95e44i68f72a73r 7269909396289

Na okruhu nebo letišti určitě.;-)

+2/0
10.11.2014 14:48

J13i41n74d17ř86i66c58h 27M42i80t73t11e82r 6601520663553

Německo ano.

+3/0
10.11.2014 16:47
Foto

J15i42ř70í 85K29w74o32l46e25k 5383497268699

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0/0
10.11.2014 11:12
Foto

J97i60ř31í 53K57w37o12l40e89k 5563327898129

http://www.youtube.com/watch?v=7dQBBO6ESts

0/0
10.11.2014 11:12

J70i91ř55í 23J83u26r15á27š21e57k 8677425830657

Taky mi to příjde jako nějaká designová vykopávka. Třeba to byl záměr. Mně se ale tadle motorka nelíbí.

0/0
10.11.2014 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.