Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e98t60r 11J17a69n32o58u46š 7109392792590

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

+1/0
11.11.2014 8:10

J56i38n52d56ř89i70c64h 35M34i49t94t92e12r 6211940153823

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0/0
15.11.2014 17:42

T65o76m59a23s 98H97a77b58a18n 7550562919381

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0/0
11.11.2014 7:31


V82i62k18t80o45r 10K88o63š10k73a 4852540847589

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0/0
10.11.2014 19:12

V65l18a14d58i36s52l62a43v 61N29o46h56e39j74l 7968817248181

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

+1/0
10.11.2014 19:15

J42a95n 66H42a84v30r74d94a 4261299644139

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0/−1
10.11.2014 15:48

J73i67n24d49ř22i49c13h 95M29i49t74t48e10r 6871440873693

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0/0
10.11.2014 16:46

V24l65a28d58i76s22l88a90v 32N33o82h83e41j36l 7438777588551

ale prosimte, to se pred 100 lety rikalo i o rychlosti nad 40km/h

0/0
10.11.2014 19:12

R77o42m89a61n 56K77r28a88t92o30c28h41v95í85l 6856347126634

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0/0
10.11.2014 14:40

J46a53r95o55s34l57a88v 26T29a22c86h23o40v69s50k42y 2652550794610

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0/0
10.11.2014 14:40

R18o49m40a87n 28K67r72a90t37o96c96h17v33í78l 6416147586324

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

+1/0
10.11.2014 14:43

J17a41k71u40b 57F15e11i79f88a57r 7899629296409

Na okruhu nebo letišti určitě.;-)

+2/0
10.11.2014 14:48

J53i50n54d96ř23i17c37h 66M84i97t88t32e25r 6791880613383

Německo ano.

+3/0
10.11.2014 16:47
Foto

J45i83ř43í 47K47w88o77l90e34k 5863477778249

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0/0
10.11.2014 11:12
Foto

J10i73ř76í 65K62w82o34l43e90k 5503937508569

http://www.youtube.com/watch?v=7dQBBO6ESts

0/0
10.11.2014 11:12

J73i51ř35í 89J31u90r37á29š54e78k 8857925160607

Taky mi to příjde jako nějaká designová vykopávka. Třeba to byl záměr. Mně se ale tadle motorka nelíbí.

0/0
10.11.2014 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.