Diskuze

Ministři jdou do boje proti stáčení tachometrů

Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek leze do zelí svému vládnímu kolegovi, pustil se do boje proti stáčení tachometrů. Navrhuje tři opatření, která mají ochránit spotřebitele před nepoctivými praktikami prodejců ojetin. Mládek vyzval k součinnosti ministra dopravy Antonína Prachaře. Autobazary se bouří proti zrušení takzvaných polopřevodů, protože jim přibude práce a náklady.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co řeší záznam stavu najetých kilometrů do techničáku na STK?

NIC!

Akorát se tím legalizuje stočený tachometr, že je to pak už nedokazatelné.

Takže před každou technickou stočit o 20 000 a výseldek je, že prodáváte neojeté auto a nikdo vám nemůže nic říct i kdyby to byla na první pohled vydrncaná plechovka, protože na to máte oficiální bumážku.

.

Místo toho aby vláda tlačila na výrobce aby do vozů montovali černé skříňky bez možnosti pozměnění údajů třeba tak že je bez toho nehomologuje, tak se vymýšlí jen blbosti.

1 0
možnosti

...Třetím krokem má být vytvoření veřejně dostupné databáze umožňující veřejnosti zjistit údaje o historii a skutečném počtu najetých kilometrů u konkrétního vozidla.

A Cebii to nevadí, že přijde o super kšeft? Tady zase někdo vymýšlí něco, co už v Americe funguje roky a hlavně za pár dolarů (Carfax). Když se tady o tom někde píše, tak je nám pořád připomíná společnost Cebia, jak nám to za slušnou provizi hezky prověří a občana ochrání. Krásná reklama. :-)

1 0
možnosti

Ono by stacilo jediné. Zacit u lidí, sam u sebe. Ja uz tri auta co jsem mel, vedu evidenci vzdy na forech. on-line. Takze kazdy si muze dohledat stav, pokud vygoogluje VIN.  Takze by byl dobry web, kam by si lide sami, psali km. Ale to udela par lidi. Nebo aby znackove servisy zverejnovaly nekde stavy a zasahy online kazdymu k nahlednuti. To samy plati i u motorek. To se ale nejspis nikdy nestane.

0 0
možnosti

Chápu, že se to bazarům nelíbí - ono vykoupit auto s 300tkm, a prodat ho s 150 je celkem dobrý kšeft. Ale jinak pokud jde o poctivý bazar, tak se jich týká jediné z uváděných opatření - zákaz polopřevodů, a to rozhodně nijak likvidační být nemůže.

A jinak, zrovna to zakazování polopřevodů dává ze všech uvedených opatření nejmenší smysl - uváděný účel by splnilo, pokud by se do TP zapsal stav kilometrů už při první fázi polopřevodu.

2 0
možnosti

jinak uvedený návrh stáčení zkomplikuje, úplně mu ale zabránit nedokáže. Obzvlášť u dovozů, kde dovozce stočí tachometr ještě před registrací auta by bylo třeba spolupráce v rámci celé EU, jinak stáčení zabránit nelze.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

v Německu ho mají a problémy s tím výrazně menší, tady je to naopak běžné a my ho prý nepotřebujeme, protože teoreticky by to možná šlo soudit už teďRv ...nevšiml jsem si, že by to nastávalo

0 0
možnosti

No co. Majitelé aut začnou stáčet preventivně o kousek před každou prohlídkou. Němcová nebo Palacký. To se vrátí při prodeji vozu... Jinak by vůz byl těžko prodejný do druhé ruky. Tím se to "rozmyje" Všichni budou spokojení a hlupák bude dál věřit tomu, že koupil pětiletého služebního Passata se 143 tis. km na tacho, takže to ještě 100.000 najezdí. Ono by to platilo ikdyby tachometr stočený nebyl, to auto 300.000 najezdí, když se nekašle na servis. Nebo je už rovnou před smrtí ... což ale bude evidentní i po stočení.

4 0
možnosti

Krásně formulováno ... Zákaz stáčení tachometru a jeho přísnější kontrola ... to by bylo pro některé bazary likvidační. 

Tak ať je ... to bude jedině dobře. 

Tady se poslední stává, že se podvodníci otevřeně bouří proti snaze jim podvody zatrhnout a vyhrožují tím, že zkrachují. Minulý týden to byl Essox a spol. Dnes jsou to bazary, Kdo bude další? Čerpadláři se začnou bouřit proti kontrolám paliva? :)

3 0
možnosti
Foto

jen aby se všechny ty přísné kontroly, zákazy a následné likvidace v konečném důsledku neotočily proti vám a nezdražily vám půjčky a ojetiny, nepřeju vám to, ale je to hodně pravděpodobný, že se tak stane

0 0
možnosti

Supr, o najeté km jako takové stejně moc nejde, ale potřebuji vědět, jak auto servisovat. Vše má nějaké intervaly. ;-O

2 0
možnosti

nabízím 5ti leté auto po leasingu - najeto 59000 km. Uvěří mi někdo? Beru další leasing, pro mě i jako zaměstnance jedné firmy se to vyplatí

0 0
možnosti

Já letos dával na protiúčet auto staré 4,5 roku co mělo najeto 42 tisíc ... pokud má člověk servisní knížku v pořádku a jezdí k autorizovanému servisu, kde je to možné zkontrolovat, tak není problém.

0 0
možnosti

Je to o tom, že lidé mají představu, že auto se 150-200 tkm je vrak na odpis a chtějí auta s 90 tkm na tachometru. Jenže tohle služebak najede klidně za první rok.

Takže pokud bude dostatek kupujících, kteří budou věřit, že si někdo koupil drahé auto v plné palbě proto, aby s ním najel za rok desítku, tak i takových stocenych aut bude dostatek.

A takoví se pak podivuji nájezdu 180tkm za 9 let, jak se mi to stalo při prodeji mého posledního auta s tím, že v inzerátech je to minimálně o třetinu méně.

1 1
možnosti