- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyto statistiky se taky dělají podle toho kdo dá víc.Já už dávno těmto sepsaným plkům nevěří.Z praxe vím, že řidič který se o vůz stará a je to-řidič- ujede bez problémů 100.000 a více a druhý má problémy ujet 50.000.
Já tomu nějak nevěřím - od dob podplacených ADAC statistik. Do té doby jsem měl k německé preciznosti testů docela důvěru.
německý TÜV a 10 nejlépe hodnocených aut je z německa ...
nepopírám, že je v tom i mnoho jiných faktorů, ale ...
vysledky skodovky simply clever vsech modelu jsou dost spatne, stejne tak hnujdaj. Zajimave je, ze je porazi automobilky, ktere se moc v TV reklamach netlaci.
TUV statistika je uplne k nicemu. Jako zavada je tam uvadeno i serizeni sklonu svetel. Podle mne naprosto bezny ukon. Diky tomu ma vetsina aut problemy se svetly... Myslim, ze by meli prepracovat metologii zaznamu.
Podle mne byste si měl přečíst, na základě čeho je ta statistika sestavena. Možná byste si pak všiml, že je to jen vedlejší výstup v podstatě běžných STK prohlídek.
Ty statistiky jsou úplně k ničemu. Vzorový případ: Řidič Dacie byl za dva roky 5x v servisu. Auto špatně brzdilo, měl problémy se stěrači, motor vynechával a nějaké drobnosti. Těsně před technickou nechal auto opravit. Náklady za dva roky 40 000 Kč. Auto prošlo technickou bez problému. Řidič Hondy naproti tomu byl jen na výměně oleje. Stálo ho to 3 000 Kč. Na technické kontrole mu našli prasklou žárovku. Dle statistiky těchto dvou aut je Dacia lepší než Honda. (Auta jsem vybral náhodně, ani jedno nemám a nechci někoho urazit. Klidně si je prohoďte. Ale nesmyslnost té statistiky snad chápete.)
Statistika není nesmyslná, jen její výklad nebo očekávání lenochů, kteří jsou líní přemýšlet, jak vznikla a co říká a kladou na ní jiné nároky, na základě kterých ji pak zpochybňují, ji mohou stavět do špatného světla.
Tak Mercedes dela z nemeckych automobilek nejvice modelu, dost mozna ze vsech.
Už jsem si říkal že na Japonce nějak zapomněli, ale jak vidno tak Mazda a Subaru to zase jenom potvrdila a věřím, že u Toyoty nebo Hondy tomu není jinak. Holt ne nadarmo se říká Japonec na konec A to dokonce ve stáří vozu v rozmezí 4 až 11 let, toho se Korejské auta ani nedožijou Ono je to také i o kvalitě použitých dílů, proto taky ty origoš díly na tyhle auta něco stojí, ale zase to vydrží.
Mazda a Subaru vyrábí v Japonsku a vozí to sem. A Toyota některé modely. Proto jsou nejkvalitnější. I ti "japonci" vyrábění v Evropě / Turecku jsou na tom s kvalitou stejně bídně jako "evropská" auta.
Z mych dlouholetych zkusenosti a mych znamych jsou nejspolehlivejsi japonci Toyota a Honda. Nevim jak to ti sikmooke k.....delaji, ale ty auta jezdi bez poruch porad. A to uz jsem najezdil tak 500 000 km s temito znackami a bez poruch. Jen jsem menil olej a brzdy.
No nevím, Toyota šla s kvalitou poslední roky taky dolů. Ta vnitřní koroze po 3 letech v testu Autobilud (u nás AutoTip). Možná modely vyrobené přímo v Japonsku.
Zase jedna Ramdom statistika. Je to tak rok, kdy tu bylo, že nejspolehlivější vůz je Lancer a německé značky drží TOP 10 nejhorší zhruba v 70%. Chvilku na to, že nejméně spolehlivé auto je Fiat Stilo. Teď je tu další a zase se tu tvrdí něco jiného. Jen aby to nebylo stejné, jako nejlepší auto roku, kde se to 7 let falšovalo....